Ik ga gewoon boots, mek, dagon.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:06 schreef Frag_adder het volgende:
is dan ook de highest winrae hero zo een beetje op het moment. Vooral je buyback disable en langere respawntijd is cruciaal lategame.
Dagon vind ik op die een erg leuke trollbuildquote:Op maandag 26 mei 2014 10:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ga gewoon boots, mek, dagon.
Eerst 1 level heart stopper, daarna 1 level q, daarna nog een keer heat stopper daarna e, daarna q, ulti en q verder maxen.
Vooral die heart stopper aura doet early game redelijk veel schade en mid game kan je zo'n beetje op de tegenstander inrennen die je q onderschatten, beetje kills pakken met je ulti. Zodra je dagon hebt kan je helemaal losgaan. q, dagon, ulti gg
Als je heel snel veel kills krijgt moet je gewoon continu doorpushen. Je heal + extra heal met mek geeft je gigantisch veel survivability. Late game ga je op den duur niks meer doen met je nukesquote:Op maandag 26 mei 2014 10:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dagon vind ik op die een erg leuke trollbuildmaar je jat er vaak te veel farm van je carries mee af. En je bent nooit een volledige carry met die hero, wel een itemdependant nuker. Ik ga altijd mekanism op die en dan meestal gewoon wat tanky magic items
je aura blijft heerlijk ook lategame.
Ook een heel leuk trollitem als pubstomp is radiance
Klopt maar het nadeel wat ik zelf vind aan de necro is: waar lane je?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je heel snel veel kills krijgt moet je gewoon continu doorpushen. Je heal + extra heal met mek geeft je gigantisch veel survivability
Ik ga vaak met de hard carry mee. hard carry kan rustig farmen, aura doet goede dmg tegen tegenstander en je kan op den duur heel makkelijk kills pakken. Vooral de supports zijn de pineut. Helemaal met een WK. Stun er op, Q er op, aura allesquote:Op maandag 26 mei 2014 10:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Klopt maar het nadeel wat ik zelf vind aan de necro is: waar lane je?
Ik vind hem lekker sustainable op een offlane met een andere nuker, maar als support op de easylane ben je net wat te level / item dependant om echt los te komen. In het midden zijn er betere heroes en als endgamecarry ben je helemaal kansloos.
Voordeel blijft wel van deze hero dat zowel je aura als je ulti heerlijk meescalen lategame omdat het procentueel werkt. Vooral je ulti is ziek. Geen buyback + langere respawn tijd is echt heel ziek in een endgame teamfight.
En dan springt een facelessvoid in je? of een phantomlancer, welke moet je dan hebben met je ulti?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ga vaak met de hard carry mee. hard carry kan rustig farmen, aura doet goede dmg tegen tegenstander en je kan op den duur heel makkelijk kills pakken. Vooral de supports zijn de pineut. Helemaal met een WK. Stun er op, Q er op, aura alles
early game kan je 2vs2 makkelijk aan en je 3e skill is late game erg belangrijk, je kan zo 100hp/sec heal halenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En dan springt een facelessvoid in je? of een phantomlancer, welke moet je dan hebben met je ulti?
Ik vind het een prima semicarry, maar het zal nooit een hardcarry worden. Of een morphling oneshot je, of of of....![]()
Je bent zo squishy en damageoutput heb je nooit. Als deze hero de farm pakt en ze overleven het nog na 35 minuten kan je kappen
krijgt een alchemist helemal gratisquote:Op maandag 26 mei 2014 11:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
early game kan je 2vs2 makkelijk aan en je 3e skill is late game erg belangrijk, je kan zo 100hp/sec heal halen
Heartstopper kan een grappige constant harass zijn in de laningphase als ze geen heal hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:48 schreef maho_91 het volgende:
Heartstopper is niet echt sterk earlygame. Earlygame damage bij lvl 1 en 2 is negeerbaar. Ik kies sadist ook boven heartstopper. Level 6 ben ik meestal 3-0-2-1.Gewoon mid gaan en radi rushen. Door sadis heb je altijd mana en hp, als je kan lasthitten natuurlijk. Radi+Hot is unkillable.
Wisselt. Soms very high, soms normal, soms high. Merk het verschil trouwens maar weinig, ook op VH nog een overdosis aan tards.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:03 schreef Frag_adder het volgende:
Trouwens, op dotabuff staat er bij mij tegenwoordig bij wat je skillbracket was (bij sommige potjes) op welk niveau zitten jullie?Hier is alles very high
of heeft iedereen dat
[..]
Heartstopper kan een grappige constant harass zijn in de laningphase als ze geen heal hebben.
dat valt mij ook op, is VH gewoon puur gebaseerd op aantal matches of zo>?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:16 schreef Harlon het volgende:
[..]
Wisselt. Soms very high, soms normal, soms high. Merk het verschil trouwens maar weinig, ook op VH nog een overdosis aan tards.
Nope. Speel met iemand samen die vrijwel alles in VH zit en heeft iets van 600 games erop zitten. Heb ook iemand op m'n lijst staan (waar ik overigens bijna niet mee speel, voor obvious reasons) die iets meer dan 4k potjes erop heeft zitten en alles, maar dan ook echt alles in normal heeft. Heeft ook een 46.1% winrate.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dat valt mij ook op, is VH gewoon puur gebaseerd op aantal matches of zo>?
Heartstopper is early game juist wel sterk. Heroes hebben geen hp regen meer waardoor ze continu hun items moeten gebruiken. Tango helpt geen reet, regen blijft hangen rond de 0,1-0,5 soms zelfs alsnog negatief. Dan kan je continu de tegenstander harassen en de carry waar je mee loopt kan farmen. Na een paar minuten is de tegenstander laag genoeg en kan je QQQQQ klikkenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:48 schreef maho_91 het volgende:
Heartstopper is niet echt sterk earlygame. Earlygame damage bij lvl 1 en 2 is negeerbaar. Ik kies sadist ook boven heartstopper. Level 6 ben ik meestal 3-0-2-1.Gewoon mid gaan en radi rushen. Door sadis heb je altijd mana en hp, als je kan lasthitten natuurlijk. Radi+Hot is unkillable.
Grappig dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:14 schreef Quotidien het volgende:
wat zijn die "nadota" gastjes toch irritant zeg, met dat eMO Getyp IPv GEWOon normAal te typPEN.
En dan steeds dat dg dit lb dat brown zus yellow zo oj dat ditOf je noemt een speler gewoon bij de hero die die speelt ipv steeds alles bij kleur te noemen.
Ik zeg ook niet dat je heartstopper moet maxenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:02 schreef Quotidien het volgende:
Heartstopper eerst maxen zorgt ervoor dat je de hele early game compleet nutteloos bent en je team 4vs5 speelt. Je kunt zo ook niet snowballen, en dus ben je de hele game nutteloos. 5 sec cd aoe nuke én heal is veel beter dan 1.5% decay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |