Waarschijnlijk gewoon een coach die +1quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:43 schreef Silverdigger2 het volgende:
[ afbeelding ]
jammer 6on5 was leuk geweest
Bee kay bee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:39 schreef Quotidien het volgende:
die game waar je letterlijk 5 ultis op je dak krijgt elke fucking fight
asd
hmm dat zal het inderdaad wel geweest zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een coach die +1
Tja tegen bloodseeker... bullshit hero en hij word nog gebuffed ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:47 schreef Quotidien het volgende:
Ik ga bijna nooit bkb op slark maar hier was het wel nodig ja, helaas gaan rupture en duel alsnog door bkb
Bloodcyka. Stun en gg seekerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:34 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Tja tegen bloodseeker... bullshit hero en hij word nog gebuffed ook.
vaak ben ik de enige die slim genoeg is om een stunner te nemen. Zie tegenwoordig vooral veel PA, Venge, Pudge (ugh, echt bijna guaranteed loss met een Pudge in je team, volgens mij trekt die hero gasten met een chromosoompje minder aan.) .quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:35 schreef Harlon het volgende:
[..]
Bloodcyka. Stun en gg seekerScrub hero.
express abandonen heb je alleen jezelf mee. Ga dan hun items van de courier af jatten en in de basis van de tegenstander droppen ofzoquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:45 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
vaak ben ik de enige die slim genoeg is om een stunner te nemen. Zie tegenwoordig vooral veel PA, Venge, Pudge (ugh, echt bijna guaranteed loss met een Pudge in je team, volgens mij trekt die hero gasten met een chromosoompje minder aan.) .
Gevolg: rupture,silence, bs activeert bkb en ik kan nada doen terwijl die me dood focussed. Het helpt ook niet dat ik het liefste support speel.
Gister had ik zo'n pot, ik speel lina mid ( enige ranged) met succes. ik gank bot 2x, beide keren bs, en 1 x top. vervolgens gaat weaver in top ff fijn 0-4, en chaos knight 0-5 in bot nadat ze me hebben uitgescholden waarom ik in godsnaam al op level 4 gank ook al is het met succes. Alle keren pakt bs de kill in bot, en Legion in top. Daarna was het dus kansloos. Omdat het enemy team ook doorhad dat ik de enige was die ze nog een beetje pijn kon doen, iedere fight 3-4 ult's op mijn dak en was ik fijn de focus van zowel bs als legion.Team de hele tijd me verrot schelden terwijl ik de enige ben met een positieve k/d.
Dat is de 2 pot in mijn hele dota leven die ik expres abandonned heb. Gasten waren vanaf het begin al strontvervelend aan het doen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:56 schreef Harlon het volgende:
[..]
express abandonen heb je alleen jezelf mee. Ga dan hun items van de courier af jatten en in de basis van de tegenstander droppen ofzo
Wacht, hoe heb jij The King in je friendslist?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:43 schreef Silverdigger2 het volgende:
[ afbeelding ]
jammer 6on5 was leuk geweest
? welke kingquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wacht, hoe heb jij The King in je friendslist?
Xyclopz natuurlijk, noemt zichzelf toch The King?quote:
ik zat al te zoeken naar crimson king hahaquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:37 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Xyclopz natuurlijk, noemt zichzelf toch The King?Cast wel eens games en speelt altijd met bulldog samen op stream enzo, vrij bekend persoon.
Qua commentaar of qua speelstijl?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:37 schreef znarch het volgende:
Heb Dendi nu een paar x zien streamen. Is hij nou altijd zon irritant mannetje als hij pubs speelt?
Dat hij als hij verliest eigenlijk altijd (of steeds als ik toevallig kijk, ik kijk niet zoveel streams) zijn teammates enorm gaat flamen.quote:
Ik zag dat hij op het laatst met Noobcyka in de bosjes bij bot ging verstoppen omdat hij zijn KD ratio niet naar beneden wilde brengen ofzo, in plaats van de basis verdedigen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:37 schreef znarch het volgende:
Heb Dendi nu een paar x zien streamen. Is hij nou altijd zon irritant mannetje als hij pubs speelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |