Nee, omdat niet iedereen het ermee eens was dat de stok vervangen was door zijne, die van hem toen verdween en vervangen werd, en nu deze plots weg is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stelen van een diefBeschuldig je Z_H nu ergens van?
Als hij hem al had, had hij het wel gemeld ondertussen.
Snel hoop ik, ben deze week een paar dagen in Nederland en moet en zal de stok een keer verplaatsenquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:59 schreef nofxtbr het volgende:
Maar waar wachten we nu nog op? Wanneer gaan we verder met een reserve stok?
Ja, leg de druk maar hoogquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:05 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Snel hoop ik, ben deze week een paar dagen in Nederland en moet en zal de stok een keer verplaatsen![]()
Vandaag als het een beetje droog blijft.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:59 schreef nofxtbr het volgende:
Maar waar wachten we nu nog op? Wanneer gaan we verder met een reserve stok?
Dan moet je wel opschieten, weersverwachting ziet er niet goed uitquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:11 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Vandaag als het een beetje droog blijft.
We weten hetquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet je wel opschieten, weersverwachting ziet er niet goed uit
Doe je anders ook mee fopje?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:25 schreef Fopje het volgende:
Dit gezeur maakt het alleen maar leuker voor iemand die hem weer wil jatten.
'Kijk mij nou een leuk spelletje verpesten, dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:34 schreef CookieSlikker het volgende:
En wat heeft het jatten voor nut? We gaan toch gewoon door.
Wil best een keer mee doen als hij in de buurt komtquote:
Goede spirit, Fop.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wil best een keer mee doen als hij in de buurt komt
quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb de wiki's weer bijgewerkt en een nieuwe indeling gemaakt (8a en 8b).
Wat mij betreft gaan we nu weer gewoon bezig met een nieuwe ronde. En als deze ook weer wordt gekaapt, dan is dat fijn ronde 8c
Dit spelletje gaat al bijna 10 jaar door, die 10 jaar wil ik wel graag vol maken
Top!quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb de wiki's weer bijgewerkt en een nieuwe indeling gemaakt (8a en 8b).
Wat mij betreft gaan we nu weer gewoon bezig met een nieuwe ronde. En als deze ook weer wordt gekaapt, dan is dat fijn ronde 8c
Dit spelletje gaat al bijna 10 jaar door, die 10 jaar wil ik wel graag vol maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:14 schreef CookieSlikker het volgende:
TijgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar iedereen snapt wel welke wordt bedoeld, denk ikquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:26 schreef nofxtbr het volgende:
Is het niet panter in plaats van tijger?
Ditquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:26 schreef Buurpoes het volgende:
Kunnen we straks ook stemmen op de kleur van t slot?
Speciaal voor jou een stem op het blikje.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit
Kan ik ook op het blikje stemmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:09 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een stem op het blikje.
En...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stem op modjes blauw! Al was die rode leuker
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Alleen scheldnaam gaat iets te ver, daarnaast uiteraard wel met de FokKnokploeg er op af.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:12 schreef 2cv het volgende:
GPS-idee: natuurlijk komt de locatie niet standaard online. Maar als iemand de stok kwijt jat, start iemand (de bouwer) het bijbehorende GPS-programma op, logt in op de simkaart o.i.d. van de stok, bepaalt waar de stok is en hoppa, de dader gaat met naam, toenaam, bijnaam, scheldnaam, roepnaam en adres aan de digitale schandpaal.
Of gaat dat wat ver ?
Fixedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |