quote:Helaas is pesten onder scholieren nog steeds een groot probleem. 15% van alle middelbare scholieren wordt stelselmatig gepest en 800 kinderen blijven iedere dag thuis omdat ze niet meer naar school durven.
In het nieuwe programma ‘Project P: Stop Het Pesten’, vanaf maandag 28 april bij RTL 5, komen tieners in beeld die stelselmatig worden gepest. Johnny de Mol en Dennis Weening gaan hier voor een aantal jongeren definitief een einde aan maken. In zeven afleveringen nemen zij het, afwisselend van elkaar, op voor een jongere die niet langer het mikpunt van pesterijen wil zijn.
Uniek aan ‘Project P: Stop Het Pesten’ is dat het probleem letterlijk in beeld wordt gebracht. De gepeste scholier krijgt van Johnny of Dennis een rugzak met daarin een verborgen camera, omdat zij willen weten hoe het is om in hún schoenen te staan. De camera registreert wat zij dagelijks voor hun kiezen krijgen. Deze beelden vormen een onomstotelijk bewijs van wat er aan de hand is. Ook wordt duidelijk hoe schrijnend pesten kan zijn en worden de ogen geopend van zowel kinderen als leraren van Middelbare scholen, die hier dagelijks mee te maken hebben.
Johnny en Dennis gaan het gesprek aan met de scholen in kwestie en willen weten hoe zij omgaan met pesten. Is er bijvoorbeeld een pestprotocol en werkt dat goed? Daarna volgt een gesprek met de schooldirecteur waarin de beelden worden getoond. Weten zij dat dit speelt en wat gaan ze hieraan doen? Tot slot volgt een confrontatie met de hele klas. Want het pesten is meestal een groepsproces. Iedereen in de klas moet zich ervan bewust zijn dat er wordt gepest.
In ‘Project P: Stop Het Pesten’ wordt op een integere manier omgegaan met de verborgen camerabeelden. Pesters komen nooit herkenbaar in beeld. Het programma laat zien waar het gepeste kind mee te maken heeft zonder iemand aan de schandpaal te willen nagelen. De kijker is getuige van het gehele proces met als doel het pesten aan te pakken en de pesters tot inzicht te laten komen. Als het uiteindelijk tot een verzoening tussen beide partijen komt, hebben Johnny en Dennis hun doel behaald. Na een paar maanden keren zij terug om de huidige situatie te bespreken.
Eens.quote:Op maandag 28 april 2014 19:19 schreef JasVerstoppen het volgende:
Ik vind dat de pesters ten allen tijde aan de schandpaal moeten worden genageld. Als je het mij vraagt steken de scholen ook de kop in het zand als het over pesten gaat. Goed dat er daarom een programma als dit om deze problematiek aan de kaak te stellen. Ik heb zelf gelukkig geen ervaringen met deze kwestie. In mijn schooltijd werd iedereen wel eens gepest en je pestte ook gewoon terug en mee. Maar zo extreem als het nu is was het in mijn schooltijd niet.
http://www.deweekkrant.nl(...)a_project_pa_op_12_mquote:Op maandag 28 april 2014 19:54 schreef Paxcon het volgende:
Er was toch een kort geding aangespannen? Is daar nog iets over bekend?
Oh oke, ik dacht dat dat over de uitzending van vandaag gingquote:Op maandag 28 april 2014 20:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
http://www.deweekkrant.nl(...)a_project_pa_op_12_m
12 mei dus
Ik bij deze jongen niet.quote:
Who nose?quote:
Bepaald type jongen, onzeker, Aparte hobby's, sociaal niet sterk en redelijk arm.quote:
O z'n neus? Mwoa dat is dan ook het enige wat een beetje abnormaal is, voor de rest lijkt het me wel een leuke jongen.quote:
Lees: Geen hobby's. Standaard Fok!ker.quote:Op maandag 28 april 2014 20:43 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Bepaald type jongen, onzeker, Aparte hobby's, sociaal niet sterk en redelijk arm.
Het is misschien lullig om te zeggen, maar het is gewoon zo.quote:Op maandag 28 april 2014 20:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Lees: Geen hobby's. Standaard Fok!ker.
Sporten, gamen, zeer apart jaquote:Op maandag 28 april 2014 20:43 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Bepaald type jongen, onzeker, Aparte hobby's, sociaal niet sterk en redelijk arm.
Maar die onzekere losers krijgen wel de meidenquote:Op maandag 28 april 2014 20:44 schreef MissJ het volgende:
man man man, geschopt en geslagen![]()
Dat zegt niets over deze jongen, maar alles over de pesters. Dat zijn onzekere losers.
James Bond, basketbal.quote:
Is toch ook niet erg. Ik heb ook nooit hobby's gehadquote:Op maandag 28 april 2014 20:44 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Het is misschien lullig om te zeggen, maar het is gewoon zo.
Redelijk arm? Waar zie je dat aan? Aparte hobby's lijken me dit niet, onzeker en niet sociaal komt ie ook niet over zo....quote:Op maandag 28 april 2014 20:43 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het heel erg is. Maar het is wel een combinatie van factoren.quote:Op maandag 28 april 2014 20:45 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Is toch ook niet erg. Ik heb ook nooit hobby's gehad
Kijk naar zijn kleding, familie en inrichting van het huis. Oordeel is makkelijk te trekken.quote:Op maandag 28 april 2014 20:46 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Redelijk arm? Waar zie je dat aan? Aparte hobby's lijken me dit niet, onzeker en niet sociaal komt ie ook niet over zo....
Ik kan me wel voorstellen dat je je niet meer fatsoenlijk kunt concentreren als je gepest wordt, of constant gestresst bent op school.quote:Op maandag 28 april 2014 20:46 schreef n00b13 het volgende:
Maar ik vind het ook onzin dat hij het 'er slecht voorstaan' gooit op het pesten.
Dat heeft niks met elkaar te maken, het pesten is een extra motivatie om van school weg te komen.
Ik zeg toch niet dat het een reden is om hem te pesten. Het is een combinatie van factoren die de kans groter maken dat hij gepest wordt.quote:Op maandag 28 april 2014 20:46 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat vraagt om pesten jaGodsamme als dat al reden is om te pesten.
Ga jij hem even wild ontmaagden? Issie morgen vast het mannetje op school.quote:Op maandag 28 april 2014 20:46 schreef Aspergermeisje het volgende:
Het lijkt me een aardige en rustige jongen.
Je moet het omzetten in positieve energie: maar daar moeten zijn ouders hem in helpen.quote:Op maandag 28 april 2014 20:47 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je je niet meer fatsoenlijk kunt concentreren als je gepest wordt, of constant gestresst bent op school.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan lijkt me.quote:Op maandag 28 april 2014 20:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je moet het omzetten in positieve energie: maar daar moeten zijn ouders hem in helpen.
Het is een bepaalde houding die je jezelf moet aanleren.
Ik heb mezelf het aangeleerd om negatieve dingen om te zetten in positieve energie.quote:Op maandag 28 april 2014 20:50 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan lijkt me.
Ja ik ook, maar ik word niet dag in dag uit zo gepest als deze jongen.quote:Op maandag 28 april 2014 20:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf het aangeleerd om negatieve dingen om te zetten in positieve energie.
Dat moet je ook leren.
De grens ligt al ver daarvoor.quote:Op maandag 28 april 2014 20:52 schreef n00b13 het volgende:
Maar als je fysiek geslagen wordt. Dan kun je naar de politie gaan toch.
Daar ligt precies de grens.
He, stop dat pesten!quote:Op maandag 28 april 2014 20:52 schreef CherryOnTop het volgende:
Zo te zien mag ie moeders bedanken voor de neus.
Al jaren niet meer (sinds mijn 17e al niet meer).quote:Op maandag 28 april 2014 20:52 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik word niet dag in dag uit zo gepest als deze jongen.
Ze pakken hem op de punten waar ze hem kunnen pakken blijkbaar. Familie is niet heel rijk: grapjes over kleren van de kringloop. Ook al ziet hij er prima uit.quote:
Ook al liep ie met Gstar of Tommy Hilfiger.quote:Op maandag 28 april 2014 20:54 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ze pakken hem op de punten waar ze hem kunnen pakken blijkbaar. Familie is niet heel rijk: grapjes over kleren van de kringloop. Ook al ziet hij er prima uit.
Nou ja misschien juist goed als ze die beelden ook aan de pesters laten zien.quote:Op maandag 28 april 2014 20:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wel moet nu gezegd worden dat met zo'n camera die op een losse tas zit alle bewegingen op beeld worden versterkt.
Dit is gewoon niet normaal: Ik zie slaan, springen etc.quote:Op maandag 28 april 2014 20:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wel moet nu gezegd worden dat met zo'n camera die op een losse tas zit alle bewegingen op beeld worden versterkt.
Misschien lokt hij het wel uit en is er zwaar in geknipt.quote:Op maandag 28 april 2014 20:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet normaal: Ik zie slaan, springen etc.
En dit is niet eens alles, alleen wat dingen zijn eruit gepakt.
Ik heb het idee dat hij vooral onzeker is door het pesten want zoals ie met Johnny voor de camera stond was hij eigenlijk helemaal niet meer of minder onzeker dan elk kind dat voor het eerst voor een televisiecamera wordt gezet.quote:Op maandag 28 april 2014 20:55 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ook al liep ie met Gstar of Tommy Hilfiger.
Het blijft een onzekere jongen: Daar doe je niks aan.
Hé pinokkio!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die beelden vind ik ook vrij onduidelijkquote:Op maandag 28 april 2014 20:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Slecht te zien op die beelden door dat geblur das een beetje jammer
eigenlijk hadden ze die blur weg moeten laten, maar ook wel begrijpelijk voor de tvquote:Op maandag 28 april 2014 20:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Slecht te zien op die beelden door dat geblur das een beetje jammer
Dat is toneelspel. Je ziet dat ie moeite heeft een houding aan te nemen.quote:Op maandag 28 april 2014 20:57 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij vooral onzeker is door het pesten want zoals ie met Johnny voor de camera stond was hij eigenlijk helemaal niet meer of minder onzeker dan elk kind dat voor het eerst voor een televisiecamera wordt gezet.
quote:Op maandag 28 april 2014 20:57 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hé pinokkio!Ik ben er vroeger ook mee gepest, gelukkig niet zo erg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou ik ook hebben voor tv, zelfs nu nog terwijl ik bijna 30 benquote:Op maandag 28 april 2014 20:58 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat is toneelspel. Je ziet dat ie moeite heeft een houding aan te nemen.
echt erg ja.. dat was in mijn schooltijd echt niet zo dat er klasgenoten werden geschopt of geslagen.. of ik heb wat gemist ofzo (ik werd niet gepest en pestte zelf ook niet).quote:Op maandag 28 april 2014 20:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet normaal: Ik zie slaan, springen etc.
En dit is niet eens alles, alleen wat dingen zijn eruit gepakt.
Wat ik nog triester vind is dat er scholen zijn die nadat het met beelden bewezen is hun kop nog in het zand steken ook. Daar kan ik gewoon niet bijquote:Op maandag 28 april 2014 20:59 schreef S95Sedan het volgende:
Hopen dat er eindelijk eens harde maatregelen genomen gaan worden w.b.t pesten.
En diep triest is het dat er een tv programma nodig is om het aan te pakken.
Ik kan het me ook niet herinneren, er werd vanalles gedaan maar fysiek geweld kwam er niet aan te pas (wel het dreigen ermee).quote:Op maandag 28 april 2014 21:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt erg ja.. dat was in mijn schooltijd echt niet zo dat er klasgenoten werden geschopt of geslagen.. of ik heb wat gemist ofzo (ik werd niet gepest en pestte zelf ook niet).
Wat?quote:Op maandag 28 april 2014 21:00 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Wat ik nog triester vind is dat er scholen zijn die nadat het met beelden bewezen is hun kop nog in het zand steken ook. Daar kan ik gewoon niet bij
Er werd wel gepest (ik ben dat ook), maar niet supererg.quote:Op maandag 28 april 2014 21:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt erg ja.. dat was in mijn schooltijd echt niet zo dat er klasgenoten werden geschopt of geslagen.. of ik heb wat gemist ofzo (ik werd niet gepest en pestte zelf ook niet).
Die jongen is nu dus nog erger de lul.quote:Op maandag 28 april 2014 21:03 schreef MissJ het volgende:
man man man wat walgelijk zeg van die school![]()
![]()
Hier wel maar misschien dat dat met jongens anders is.quote:Op maandag 28 april 2014 21:01 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet herinneren, er werd vanalles gedaan maar fysiek geweld kwam er niet aan te pas (wel het dreigen ermee).
Niet de enige school die zo reageert. Ze negeren pesten zo vaak omdat ze willen doen alsof het niet gebeurt op hun school.quote:Op maandag 28 april 2014 21:03 schreef MissJ het volgende:
man man man wat walgelijk zeg van die school![]()
![]()
Zelfs bij mij op Rosey werden mensen gepest.quote:Op maandag 28 april 2014 21:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wel zeer slecht verwoord.quote:
Je ziet aan johnny z'n reactie dat hij er ook niet blij mee is.quote:Op maandag 28 april 2014 21:05 schreef n00b13 het volgende:
Johnny is ook niet erg goed aan de telefoon.
Ik denk dat hij moeite had om zich in te houdenquote:Op maandag 28 april 2014 21:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je ziet aan johnny z'n reactie dat hij er ook niet blij mee is.
dus datquote:Op maandag 28 april 2014 21:04 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Niet de enige school die zo reageert. Ze negeren pesten zo vaak omdat ze willen doen alsof het niet gebeurt op hun school.
Dat denk ik ook, het zou me vrij frustrerend lijken om 0/weinig terug te krijgen.quote:Op maandag 28 april 2014 21:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik denk dat hij moeite had om zich in te houden
En Henk.quote:Op maandag 28 april 2014 21:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
God, conciërges heetten ook altijd Gerrie.
Die van ons heten Hans en Fred , niet liegen.quote:Op maandag 28 april 2014 21:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
God, conciërges heetten ook altijd Gerrie.
Das wel gek!quote:Op maandag 28 april 2014 21:08 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Die van ons heten Hans en Fred , niet liegen.
Jaja, hans was eerst postbodenquote:
Wel met een gezond conciergebuikje en geruite mouwloze overhemden hoop ik?quote:Op maandag 28 april 2014 21:08 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Die van ons heten Hans en Fred , niet liegen.
En altijd koffiedrinken natuurlijk.quote:Op maandag 28 april 2014 21:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wel met een gezond conciergebuikje en geruite mouwloze overhemden hoop ik?
Natuurlijkquote:Op maandag 28 april 2014 21:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wel met een gezond conciergebuikje en geruite mouwloze overhemden hoop ik?
keinen ahnung.quote:Op maandag 28 april 2014 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar ze wisten al dat het voor tv was, niet om te gaan gymen?
quote:
Lijkt mij ook niet. De rest is niet gekomen.quote:
Ik vind dit ook niet echt pesttypesquote:Op maandag 28 april 2014 21:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet. De rest is niet gekomen.
Echt helden op sokken inderdaad.quote:Op maandag 28 april 2014 21:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gaan ze janken....wat een mannen.
Maar de fuck! Geef jezelf een schop onder de reet!quote:
Ja ik lachte om je opmerkingquote:Op maandag 28 april 2014 21:14 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar de fuck! Geef jezelf een schop onder de reet!
Je gaat toch godver niet weglopen.
Wordt*quote:Op maandag 28 april 2014 21:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Word deze druif met zijn mislukte Caesar kapsel en bril niet gepest?
Hoe wordt hij niet gepest?quote:
iPad ja, het leven is al moeilijk genoeg.quote:
Komt omdat hij een aardbei isquote:
Het spijt me schatquote:Op maandag 28 april 2014 21:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
iPad ja, het leven is al moeilijk genoeg.
Ja maar johnny was er.quote:Op maandag 28 april 2014 21:17 schreef MissJ het volgende:
en nu is het opgelost en klaar? Zo simpel? Dat geloof ik niet.
Oh ja, dan zal dat het zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
School wilde niet meewerkenquote:Op maandag 28 april 2014 21:19 schreef ejvdb het volgende:
Ook stom dat ze het na schooltijd doen en niet onder juist een lesje gym...tuurlijk heb je dan niet iedereen
quote:Op maandag 28 april 2014 21:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oh ja, dan zal dat het zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou de winst moeten zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 21:20 schreef Drolflap het volgende:
De pesters worden niet aangepakt, maar ik denk wel dat de rest van de klas nu meer voor hem zal opkomen. Althans dat hoop ik.
Ja mag ik raden? Hij is niet meer gepest...anders flopt het programma natuurlijkquote:
Maar ik vind het ook een erg mager concept.quote:Op maandag 28 april 2014 21:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ja mag ik raden? Hij is niet meer gepest...anders flopt het programma natuurlijk
Ik gok dat je gelijk gaat krijgenquote:Op maandag 28 april 2014 21:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ja mag ik raden? Hij is niet meer gepest...anders flopt het programma natuurlijk
Neen. Het was zijn vriend (tenminste die met die puistjes).quote:
Ja die Justin Bieber voelde zich genaaidquote:Op maandag 28 april 2014 21:24 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Neen. Het was zijn vriend (tenminste die met die puistjes).
Die andere gast (ik zou hem Justin Bieber noemen) weet ik niet.
Kom maar op met een klassenfoto dan.quote:Op maandag 28 april 2014 21:25 schreef n00b13 het volgende:
Maar kom op, van elke gast in die klas kun je wel een mooi dingetje vinden om het mee te pesten.
Wij hadden tenminste echt coole guys waar je gewoonweg niks van kon vinden.
Switchen naar Ziggo Tv die 30 seconden achterloopt, screenshot, randjes eraf snijden in Ps express, uploaden met picup naar imgur en dan posten op fok.quote:
Kapot zielig dat je daarvoor de moeite doet zou ik zeggen.quote:Op maandag 28 april 2014 21:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Switchen naar Ziggo Tv die 30 seconden achterloopt, screenshot, randjes eraf snijden in Ps express, uploaden met picup naar imgur en dan posten op fok.
Ik moest er bijna van zweten.
Pester gespotquote:Op maandag 28 april 2014 21:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Kapot zielig dat je daarvoor de moeite doet zou ik zeggen.
Pas op, ik ga Sjonnie bellen heur!quote:Op maandag 28 april 2014 21:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Kapot zielig dat je daarvoor de moeite doet zou ik zeggen.
Nee, niet echt.quote:
Joe doe det.quote:Op maandag 28 april 2014 21:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Pas op, ik ga Sjonnie bellen heur!
Hij komt toch zelf met die rode krentenbaard op tv?quote:Op maandag 28 april 2014 21:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Patrice ja.
Waarom screencaps van die gast posten, dat is toch triest.
Ik geloof niet dat het nu ineens afgelopen is.quote:Op maandag 28 april 2014 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap al die ophef in de media niet zo. #t Is best netjes gefilmd.
Eerder "te netjes" dan te ongenuanceerd ja.quote:Op maandag 28 april 2014 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap al die ophef in de media niet zo. #t Is best netjes gefilmd.
quote:Op maandag 28 april 2014 21:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij komt toch zelf met die rode krentenbaard op tv?
Hoeveel posters van Justin Bieber zou het pestertje aan zijn muur hebben hangen?quote:
Het logo is meer dan eens op TV geweest ja.quote:Op maandag 28 april 2014 21:31 schreef Airbus_a380 het volgende:
Jongens dit is op het hoofdvaart college
Maar die onzekere losers maken wel een jonge kapot.quote:Op maandag 28 april 2014 20:44 schreef MissJ het volgende:
man man man, geschopt en geslagen![]()
Dat zegt niets over deze jongen, maar alles over de pesters. Dat zijn onzekere losers.
echt een kut schoolquote:Op maandag 28 april 2014 21:32 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het logo is meer dan eens op TV geweest ja.
Jawel hoor. Ik vond school leuk. Maar ik werd dan ook gepest.quote:
Ben nooit gepest, maar ook nog nooit met plezier naar school gegaan.quote:
Ik ging altijd met plezier naar school, ondanks dat ik gepest werd. Ik zat daar namelijk om te leren. Daarom werd ik waarschijnlijk ook gepest.quote:Op maandag 28 april 2014 21:33 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ben nooit gepest, maar ook nog nooit met plezier naar school gegaan.
nee ik zit in de 3e en hij in de 4equote:
Is dit wel hun hele klas?quote:Op maandag 28 april 2014 21:35 schreef Airbus_a380 het volgende:
[..]
nee ik zit in de 3e en hij in de 4e
Issie blijven zitten?quote:Op maandag 28 april 2014 21:35 schreef Airbus_a380 het volgende:
[..]
nee ik zit in de 3e en hij in de 4e
haha dat is ryanquote:Op maandag 28 april 2014 21:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Heeft zelf ook een goede kop.
[ afbeelding ]
ditdit.quote:Op maandag 28 april 2014 21:36 schreef theunderdog het volgende:
Die mensen die nog steeds denken dat iemand om zijn uiterlijk of wat dan ook gepest word...![]()
Al ben je nog zo lelijk als de nacht, zolang je assertief komt hoef je je nergens druk om te maken. Het punt is alleen dat je uiterlijk vaak ook wel een impact heeft op je zelfvertrouwen.
Jawel man, zit op luzac college. Koop mijn diplomaquote:
ditquote:Op maandag 28 april 2014 21:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Al met al zeer romantisch gebracht weer. Weinig verdieping. Het is dus niet opgelost want buiten de klas om wordt ie alsnog gepest
Dit ook.quote:Op maandag 28 april 2014 21:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Al met al zeer romantisch gebracht weer. Weinig verdieping. Het is dus niet opgelost want buiten de klas om wordt ie alsnog gepest
Hoeveel pakjes kauwgom?quote:Op maandag 28 april 2014 21:37 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Jawel man, zit op luzac college. Koop mijn diploma
21.000 pakjes van 1 euroquote:
Ja man, AH basic jwzquote:
Johan die hem consequent Kooijemans noemtquote:Op maandag 28 april 2014 21:38 schreef superniger het volgende:
Levenslang met dwang.
Nog een pareltje van RTL
Jan Kooiemans
Dus?quote:Op maandag 28 april 2014 21:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kijk eens wat een aardbeien kop:
[ afbeelding ]
ja srry ik ben het niet aan het kijken dus als je even een pic laat zien anders?quote:Op maandag 28 april 2014 21:38 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, Airbus?
quote:Op maandag 28 april 2014 21:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik zou haar niet doen.
[ afbeelding ]
Van haarquote:Op maandag 28 april 2014 21:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kots je om haar, of om zijn post?
Ik hoop zijn post.quote:Op maandag 28 april 2014 21:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kots je om haar, of om zijn post?
Iemand een pic?quote:Op maandag 28 april 2014 21:39 schreef Airbus_a380 het volgende:
[..]
ja srry ik ben het niet aan het kijken dus als je even een pic laat zien anders?
quote:
Wij horen hier niet.quote:
Wij zijn gaafquote:Op maandag 28 april 2014 21:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wij horen hier niet.
Wij zitten op fok: een omgeving waar vrouwen een mannelijkere brein hebben dan de gemiddelde man in het echte leven en waar alle mannen een penis hebben van 30 cm + (zowel in slappe stand als in de opgewonden stand).
Hoort inderdaad wel in de opvoeding.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:46 schreef Iwanius het volgende:
soort programma's vind ik weer zo een typisch halfbakken -laten-we-maar-weer-een-onderwerp-uitkiezen-dat-voor-confronterende-tv-zorgt-en-hoge-kijkcijfers vermengt met een sausje compassie en zie daar:
Zo kort door de bocht dat er niet eens een bocht is. Wat nou als je niet kan winnen van de hoofdpester? Zelf nooit gepest?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:46 schreef Iwanius het volgende:
Ik begrijp dit niet zo. Maar goed zal wel aan mij liggen want het enige waar je mensen die je pesten mee kan pakken, is ze terugpakken. Niets doen en hopen dat het weggaat is jezelf tekort doen en eigenlijk de lafaards een vrijgeleide geven lekker door te gaan je leven een hel te gaan. En altijd de leider gelijk pakken. Gewoon *bam" vol op die muil rammen zodat hij weet dat als hij doorgaat hij er ook niet onbeschadigd uitkomt. En dat is meestal het laatste wat lafaards willen. Zelf beschadigd worden.
Dan pas stoppen ze met pesten.
Dit soort programma's vind ik weer zo een typisch halfbakken -laten-we-maar-weer-een-onderwerp-uitkiezen-dat-voor-confronterende-tv-zorgt-en-hoge-kijkcijfers vermengt met een sausje compassie en zie daar:![]()
Noordik Vriezenveen, thuiswedstrijd want ik woon er letterlijk een paar kilometer vandaan. Zou me niet verbazen als ik de "pesters" zou herkennen, hoewel ik dan weer betwijfel of die niet wat te jong zijn om ze te kennen.quote:
Noordik V'veenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:54 schreef CherryOnTop het volgende:
Ben benieuwd of die klas zo goed reageert als de vorige keer...
De paar mensen die ik ken uit dat dorp zijn toevallig allemaal vervelendquote:
Jij kent mensen uit V'veen?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:59 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
De paar mensen die ik ken uit dat dorp zijn toevallig allemaal vervelendOf ja, misschien is het geen toeval
Ja, ook die komen wel eens buiten hun dorpjequote:
Roger!quote:Op maandag 5 mei 2014 21:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vriezenveen, in deze aflevering Noordik Vriezenveen
Ik kom er, op een paar kilometer na, vandaanquote:Op maandag 5 mei 2014 21:04 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja, ook die komen wel eens buiten hun dorpje
Zielig dit zeg... Heb niet echt het idee dat die klasgenoten na dit programma op gaan houden.
Klopt. Typisch voor deze school trouwens. vmbo PAUPERRRschoolquote:Op maandag 5 mei 2014 21:05 schreef CherryOnTop het volgende:
Dit was toch ook een school die (eerst) niet mee wilde werken?
Awwquote:Op maandag 5 mei 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die jongen heeft nu zelfs een vriendinnetje
dit jaquote:
Ik zeg doen!quote:Op maandag 5 mei 2014 21:10 schreef Toto69 het volgende:
Ja hoor, eerste tokkie bekende gespotIk krijg bijna de neiging om haar aan de schandpaal te nagelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |