James Bond, basketbal.quote:
Is toch ook niet erg. Ik heb ook nooit hobby's gehadquote:Op maandag 28 april 2014 20:44 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Het is misschien lullig om te zeggen, maar het is gewoon zo.
Redelijk arm? Waar zie je dat aan? Aparte hobby's lijken me dit niet, onzeker en niet sociaal komt ie ook niet over zo....quote:Op maandag 28 april 2014 20:43 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Bepaald type jongen, onzeker, Aparte hobby's, sociaal niet sterk en redelijk arm.
Ik zeg ook niet dat het heel erg is. Maar het is wel een combinatie van factoren.quote:Op maandag 28 april 2014 20:45 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Is toch ook niet erg. Ik heb ook nooit hobby's gehad
Kijk naar zijn kleding, familie en inrichting van het huis. Oordeel is makkelijk te trekken.quote:Op maandag 28 april 2014 20:46 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Redelijk arm? Waar zie je dat aan? Aparte hobby's lijken me dit niet, onzeker en niet sociaal komt ie ook niet over zo....
Ik kan me wel voorstellen dat je je niet meer fatsoenlijk kunt concentreren als je gepest wordt, of constant gestresst bent op school.quote:Op maandag 28 april 2014 20:46 schreef n00b13 het volgende:
Maar ik vind het ook onzin dat hij het 'er slecht voorstaan' gooit op het pesten.
Dat heeft niks met elkaar te maken, het pesten is een extra motivatie om van school weg te komen.
Ik zeg toch niet dat het een reden is om hem te pesten. Het is een combinatie van factoren die de kans groter maken dat hij gepest wordt.quote:Op maandag 28 april 2014 20:46 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat vraagt om pesten jaGodsamme als dat al reden is om te pesten.
Ga jij hem even wild ontmaagden? Issie morgen vast het mannetje op school.quote:Op maandag 28 april 2014 20:46 schreef Aspergermeisje het volgende:
Het lijkt me een aardige en rustige jongen.
Je moet het omzetten in positieve energie: maar daar moeten zijn ouders hem in helpen.quote:Op maandag 28 april 2014 20:47 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je je niet meer fatsoenlijk kunt concentreren als je gepest wordt, of constant gestresst bent op school.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan lijkt me.quote:Op maandag 28 april 2014 20:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je moet het omzetten in positieve energie: maar daar moeten zijn ouders hem in helpen.
Het is een bepaalde houding die je jezelf moet aanleren.
Ik heb mezelf het aangeleerd om negatieve dingen om te zetten in positieve energie.quote:Op maandag 28 april 2014 20:50 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan lijkt me.
Ja ik ook, maar ik word niet dag in dag uit zo gepest als deze jongen.quote:Op maandag 28 april 2014 20:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf het aangeleerd om negatieve dingen om te zetten in positieve energie.
Dat moet je ook leren.
De grens ligt al ver daarvoor.quote:Op maandag 28 april 2014 20:52 schreef n00b13 het volgende:
Maar als je fysiek geslagen wordt. Dan kun je naar de politie gaan toch.
Daar ligt precies de grens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |