Komt omdat hij een aardbei isquote:
Het spijt me schatquote:Op maandag 28 april 2014 21:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
iPad ja, het leven is al moeilijk genoeg.
Ja maar johnny was er.quote:Op maandag 28 april 2014 21:17 schreef MissJ het volgende:
en nu is het opgelost en klaar? Zo simpel? Dat geloof ik niet.
Oh ja, dan zal dat het zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
School wilde niet meewerkenquote:Op maandag 28 april 2014 21:19 schreef ejvdb het volgende:
Ook stom dat ze het na schooltijd doen en niet onder juist een lesje gym...tuurlijk heb je dan niet iedereen
quote:Op maandag 28 april 2014 21:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oh ja, dan zal dat het zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou de winst moeten zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 21:20 schreef Drolflap het volgende:
De pesters worden niet aangepakt, maar ik denk wel dat de rest van de klas nu meer voor hem zal opkomen. Althans dat hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |