Over bedwelmen met muscles gesproken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:50 schreef Klokov het volgende:
Ik zou met Etha en Awesome meegaan Dima. In 020 zijn echt wulpse vrouwtjes die je onder leiding van lengtecoach Etha en PUA-meester Awesome gemakkelijk zou kunnen bedwelmen met je muscles.
geneukt?quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Over bedwelmen met muscles gesproken.
Ik ging gisteren A4 enveloppen halen bij de groepssecretaresses.....
![]()
![]()
willen jullie het verder horen?![]()
![]()
lol mooi is dat he.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:14 schreef Klokov het volgende:
Kwam vroeger toen ik klein was altijd met meer geld thuis dan dat ik heen ging. Overal die bekertjes snatchen en inleveren voor statiegeld
lolquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
nou het had zomaar gekund waren het niet dat het gros daar 50+ is en de 2 die mijn leeftijd zijn lopen met een pens rond en staan elk moment klaar om te biggen.
maar het kwam er op neer dat ik nog voor dat ik naar die envelopen kon vragen body building stond te lecturen, en over voeding stond te praten aan 6 wijven lol.
"je past nou echt niet meer door de deur hoor" " oeih ik krijg het er warm van" heb je ook abs??
Toevallig heeft ray een goeie 4 pack bijna 6 pack inmiddels pffffewh, en obleques een beetje gelukkig.
gdvr zo ben ik helemaal niet abs flashen in public lol,maar ik werd gedwongen
![]()
Ik kwam een beetjequote:Op dinsdag 29 april 2014 15:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
nou het had zomaar gekund waren het niet dat het gros daar 50+ is en de 2 die mijn leeftijd zijn lopen met een pens rond en staan elk moment klaar om te biggen.
maar het kwam er op neer dat ik nog voor dat ik naar die envelopen kon vragen body building stond te lecturen, en over voeding stond te praten aan 6 wijven lol.
"je past nou echt niet meer door de deur hoor" " oeih ik krijg het er warm van" heb je ook abs??
Toevallig heeft ray een goeie 4 pack bijna 6 pack inmiddels pffffewh net optijd, en obleques een beetje gelukkig.
![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 03:15 schreef Sapstengel het volgende:
lmao komt zeker door GRS die advertentie.
HAHAHA, meen je die??quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:21 schreef RaymondK het volgende:
gdvr zo ben ik helemaal niet abs flashen in public lol, maar ik werd gedwongen
sick kuntquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
Dima dat you?
Zieke lats wel man, maar 1.50 damnnn
ja natuurljik meende ik dat lol..quote:
Idd wel ziek man. En hij is getrouwd btw.quote:
Nice. En toen kon je de vloer dweilen zeker?quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Toevallig heeft ray een goeie 4 pack bijna 6 pack inmiddels pffffewh net optijd, en obleques een beetje gelukkig.
![]()
Ook mijn vermoedenquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ssssstt!!quote:
Getrouwd met een lilliputter?quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd wel ziek man. En hij is getrouwd btw.
1.50 lang en getrouwd, dus jij moet ook wel iemand kunnen vinden
wat is er grappig aan danquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Vandaag in de kleedkamer van de gym. 3 tienertjes in voetbal kledij. "boys wat gaan we vandaag doen." "biceps en triceps man."
Moest wel lachen.
Wtf... ziekquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:29 schreef G.R.S. het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=161611163
Die man heeft 28 kilo gewogen![]()
![]()
post #25 voor pics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |