Zeker.quote:Op dinsdag 29 april 2014 02:26 schreef Sapstengel het volgende:
idd 260 was het. Zal ondertussen wel weer iets hoger zijn.
Jep. Het interessante is dat de discipline en het doorzettingsvermogen die je voor de gym ontwikkelt overdraagbaar zijn naar andere dingen in je leven, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 29 april 2014 02:31 schreef rumiii het volgende:
nog steeds respect voor jullie discipline
je succes in de gym is mijn inziens afhankelijk van je wilskracht
quote:Op dinsdag 29 april 2014 03:15 schreef Sapstengel het volgende:
lmao komt zeker door GRS die advertentie.
Make them gainz brah. Later.quote:Op dinsdag 29 april 2014 03:18 schreef Sapstengel het volgende:
Teveel tekst voor nu, wilde net gaan slapen, morgen ff lezen
Lol. Absoluut wokken met iets van boemboe er na. Of andere kruiden.quote:Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef star_gazer het volgende:
[..]
"Een kilo kipvleugeltjes. Voor nu."
Goed bezig. Leuke tip ook over het koken van kippenborst. Hoe is dat qua smaak?
5 tientjes per keer en je hebt helemaal geen relatie nodigquote:
Mwah vind t wel meevallenquote:
Dat domme gezwaai met die handen ookquote:Op dinsdag 29 april 2014 05:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwah vind t wel meevallen
'je vent vies, je bent dom'
Kom dan!
Kutmocro
Ga anders naar Bevrijdingspop! Dat is altijd wel lachen.quote:Op maandag 28 april 2014 22:42 schreef Awesome_ het volgende:
Etha was echt een goeie jongen, gaan we zeker vaker doen. Denk dat ik nu wel over mijn meetdrempel heen ben. Angst bleek allemaal misplaatst te zijn. Wat doe je dit weekend etha?
Stormloop draadje hoor.quote:Op maandag 28 april 2014 23:13 schreef Klokov het volgende:
Alles wat mijn hartje begeert is een vriend die af en toe hier post
quote:Op maandag 28 april 2014 23:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon een beetje kettlebellen toch, 20kg dualwield jwz
[..]
Nee, jullie komen halen toch?
[..]
Jajaja
[..]
Ja, ik ben er nogDoe je presses dan seated.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat is te duur?
Dit. Klokokkiequote:wil gewoon niet liftne.
Zo krijg je ze goed nat.quote:
Grom.
Ieder z'n ding. Mij niet gezien met een maagdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |