Beter zo gemotiveerd dan een uur reistijd gedemotiveerd trainenquote:
Ja tog Dima, trouwenquote:
Hoezo dollarsigns? Je bedoelt dat je je woonlasten kan delen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:07 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zou gewoon samenwonen maar dan voor altijd snapjewel
$$$$$$$$$$$$$$$
Ja. En geen trouwkosten alles. En in geval van scheiding ben je niet de lul.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoezo dollarsigns? Je bedoelt dat je je woonlasten kan delen?
Je kan ook onder huwelijkse voorwaarden samenwonen ofzoiets, dan heb je ook die fiscale voordelen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:12 schreef Sapstengel het volgende:
Trouwen biedt toch wel allerlei voordelen? Voor hypotheek en belasting enz, iig dat zegt men vaak.
Vroeger kan ik wel begrijpen idd, maar tegenwoordig kunnen vrouwen evengoed een goede baan krijgen en zelfstandig zijn. Ik ga niet de helft van mijn cash money cash money vermogen afstaan aan een vrouw die niet zelfstandig is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:17 schreef Klokov het volgende:
Huwelijkse voorwaarden. Ja, is gewoon 50/50 maar volgens mij moet je daar tegenwoordig bewust voor kiezen. Vroeger was het de standaard (terecht ook).
Inkomen partner telt meestal voor 50% mee voor het bepalen van de maximale hoogte van de hypotheek. Verder heb je nog wat belastingvoordelen omdat je met bepaalde heffingen wat kan schuiven.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:12 schreef Sapstengel het volgende:
Trouwen biedt toch wel allerlei voordelen? Voor hypotheek en belasting enz, iig dat zegt men vaak.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah trouwen hoort er ook gewoon bij toch. Je vrouw thuis ophalen 's ochtends, goed feest, huwelijksnacht, [b]ontmaagding [/b]etc.
Er nu al vanuit gaan dat je vrouw niet zelfstandig zal zijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vroeger kan ik wel begrijpen idd, maar tegenwoordig kunnen vrouwen evengoed een goede baan krijgen en zelfstandig zijn. Ik ga niet de helft van mijn cash money cash money vermogen afstaan aan een vrouw die niet zelfstandig is.
Helemaal prima toch. Vrouwen die niet onafhankelijk zijn, zijn sowieso minder imo.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Er nu al vanuit gaan dat je vrouw niet zelfstandig zal zijn
Vrouwen zijn tegenwoordig beter opgeleid en jonge vrouwen verdienen meestal meer dan jonge mannen.
Een reden hebben om een Pnina Tornai bruidsjurk te kopen is een groot voordeelquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:12 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, check deze track, echt gruwelijk.
Ik ga gewoon in golds gym stringer trouwenquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Een reden hebben om een Pnina Tornai bruidsjurk te kopen is een groot voordeel
Iemand die bij voorbaat al denkt dat die tot de dood het leven met iemand zal delen is gewoon naief, vooral in deze tijd waarbij scheiden doodgewoon en de drempel daarvoor ontzettend laag is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:25 schreef Klokov het volgende:
Ik ga er trouwens vanuit dat ik substantieel meer ga verdienen dan mijn vriendin. Echter ga ik niet op huwelijkse voorwaarden trouwen. Als je niet zeker van je zaak bent kan je naar mijn mening beter verder zoeken.
Tijd begint wel een beetje te dringen ja..quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha, GRS heeft het al helemaal uitgezocht. Zo dadelijk beginnen de eierstokken ook al te klapperen.
#bijna30
Ik denk dat ik de ware gevonden heb. Heb tot nog toe 0 drama gehad en de sleur is ook nergens te bekennen. Vroeger was ik meestal met een maandje op vrouwen uitgekeken dus het is niet zo dat ik niet kieskeurig ben. Normaliter zou ik ook hebben gezegd dat het naief is maar dit zit gewoon goed.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Iemand die bij voorbaat al denkt dat die tot de dood het leven met iemand zal delen is gewoon naief, vooral in deze tijd waarbij scheiden doodgewoon en de drempel daarvoor ontzettend laag is.
Wat denk jij?
Tof dat je de ware gevonden hebt! Mja, 50+ jaar is wel wat anders imo.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de ware gevonden heb. Heb tot nog toe 0 drama gehad en de sleur is ook nergens te bekennen. Vroeger was ik meestal met een maandje op vrouwen uitgekeken dus het is niet zo dat ik niet kieskeurig ben. Normaliter zou ik ook hebben gezegd dat het naief is maar dit zit gewoon goed.
ik ben onderweg bby DM je adresquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik lig al in bed. Geen spoor van jou te bekennen though...
Wedje leggen voor 2062?quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tof dat je de ware gevonden hebt! Mja, 50+ jaar is wel wat anders imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wedje leggen voor 2062?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwah, zou wel inleggen, maar als ik hiervoor inleg dan ben ik een hater (alsof ik wil dat je huwelijk mislukt) en zo ben ik niet. Ik gun je die 50+ van harte.
If not now, then when.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |