Beter zo gemotiveerd dan een uur reistijd gedemotiveerd trainenquote:
Ja tog Dima, trouwenquote:
Hoezo dollarsigns? Je bedoelt dat je je woonlasten kan delen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:07 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zou gewoon samenwonen maar dan voor altijd snapjewel
$$$$$$$$$$$$$$$
Ja. En geen trouwkosten alles. En in geval van scheiding ben je niet de lul.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoezo dollarsigns? Je bedoelt dat je je woonlasten kan delen?
Je kan ook onder huwelijkse voorwaarden samenwonen ofzoiets, dan heb je ook die fiscale voordelen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:12 schreef Sapstengel het volgende:
Trouwen biedt toch wel allerlei voordelen? Voor hypotheek en belasting enz, iig dat zegt men vaak.
Vroeger kan ik wel begrijpen idd, maar tegenwoordig kunnen vrouwen evengoed een goede baan krijgen en zelfstandig zijn. Ik ga niet de helft van mijn cash money cash money vermogen afstaan aan een vrouw die niet zelfstandig is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:17 schreef Klokov het volgende:
Huwelijkse voorwaarden. Ja, is gewoon 50/50 maar volgens mij moet je daar tegenwoordig bewust voor kiezen. Vroeger was het de standaard (terecht ook).
Inkomen partner telt meestal voor 50% mee voor het bepalen van de maximale hoogte van de hypotheek. Verder heb je nog wat belastingvoordelen omdat je met bepaalde heffingen wat kan schuiven.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:12 schreef Sapstengel het volgende:
Trouwen biedt toch wel allerlei voordelen? Voor hypotheek en belasting enz, iig dat zegt men vaak.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah trouwen hoort er ook gewoon bij toch. Je vrouw thuis ophalen 's ochtends, goed feest, huwelijksnacht, [b]ontmaagding [/b]etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |