nu wordt het hier wel erg gay zo in het openbaarquote:Op maandag 28 april 2014 22:47 schreef no1uknow het volgende:
hey henk ik vind jou wel aardige jongen, ik mag jou wel
ik denk alleen braddiequote:Op maandag 28 april 2014 23:01 schreef Klokov het volgende:
Welke FOK!kers zouden je vrienden kunnen zijn?
dimaquote:Op maandag 28 april 2014 23:01 schreef Klokov het volgende:
iedereen, maar twijfel over ircutequote:Op maandag 28 april 2014 23:01 schreef Klokov het volgende:
Ja, ben verloofd Gquote:
Vriend, 6"4quote:
6"4 masterracequote:
quote:Op maandag 28 april 2014 23:15 schreef no1uknow het volgende:
hey klokov stuur mij een kettlebell dan, dan post ik mee
quote:Op maandag 28 april 2014 23:15 schreef no1uknow het volgende:
hey klokov stuur mij een kettlebell dan, dan post ik mee
Denk dat 2kg wel een goed instapgewicht voor jullie is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Gewoon een beetje kettlebellen toch, 20kg dualwield jwzquote:
Nee, jullie komen halen toch?quote:Op maandag 28 april 2014 23:21 schreef no1uknow het volgende:
ben je bang voor de verzendkosten klokov
Jajajaquote:
Ja, ik ben er nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Waar kunnen we deze van kennen?quote:Op maandag 28 april 2014 18:48 schreef Montelly het volgende:
https://www.facebook.com/robinroxette1?fref=photo
http://instagram.com/robinroxette
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 april 2014 23:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ohhh ik dacht dat je zijn kloontje was vriend
Ik ben wel uitgenodigd voor de bruiloft hè???quote:Op maandag 28 april 2014 23:14 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja, ben verloofd G
[..]
Vriend, 6"4
[..]
6"4 masterrace
Beter zo gemotiveerd dan een uur reistijd gedemotiveerd trainenquote:
Ja tog Dima, trouwenquote:
Hoezo dollarsigns? Je bedoelt dat je je woonlasten kan delen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:07 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zou gewoon samenwonen maar dan voor altijd snapjewel
$$$$$$$$$$$$$$$
Ja. En geen trouwkosten alles. En in geval van scheiding ben je niet de lul.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoezo dollarsigns? Je bedoelt dat je je woonlasten kan delen?
Je kan ook onder huwelijkse voorwaarden samenwonen ofzoiets, dan heb je ook die fiscale voordelen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:12 schreef Sapstengel het volgende:
Trouwen biedt toch wel allerlei voordelen? Voor hypotheek en belasting enz, iig dat zegt men vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |