Komt goed schatje, weet je al naar welk bevrijdingsfestival je gaat?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:22 schreef Dimachaerus het volgende:
zou vandaag karten met klasgenootjes gaat weer niet doorniemand reageert in de groepsapp
we hadden 2 weken geleden ook afgesproken ging ook niet door
ik verheugde me echt op
quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ohja binnekort bevrijdingsdag he zal wel gepaard gaan met festivalquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Komt goed schatje, weet je al naar welk bevrijdingsfestival je gaat?
Hoezo te kort dag?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ohja binnekort bevrijdingsdag he zal wel gepaard gaan met festival
maar ik ga niet is te kort dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ja, gewoon gaan dusquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:44 schreef Dimachaerus het volgende:
mmm op kwartiertje afstand wordt er een festival gegeven hier
Beetje hetzelfde als pow, en laat dat nou net het doel zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb net ook geleken. Niks baas aan als je het mij vraagt, sterker nog die gast heeft geen fatsoen, kan niet interviewen en hij is racistisch.
Hij zit toch op DBB?quote:
1. Enigszins maar niet geheel, Pownews laat mensen wel praten als ze wat willen zeggen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als pow, en laat dat nou net het doel zijn.Do you even watch?
[..]
Hij zit toch op DBB?
5 min voor mijquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:44 schreef Dimachaerus het volgende:
mmm op kwartiertje afstand wordt er een festival gegeven hier
aight waar kan ik je aan herkennenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
5 min voor mij
ik ga met awesome ff heen
quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:50 schreef Klokov het volgende:
Ik zou met Etha en Awesome meegaan Dima. In 020 zijn echt wulpse vrouwtjes die je onder leiding van lengtecoach Etha en PUA-meester Awesome gemakkelijk zou kunnen bedwelmen met je muscles.
Over bedwelmen met muscles gesproken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:50 schreef Klokov het volgende:
Ik zou met Etha en Awesome meegaan Dima. In 020 zijn echt wulpse vrouwtjes die je onder leiding van lengtecoach Etha en PUA-meester Awesome gemakkelijk zou kunnen bedwelmen met je muscles.
geneukt?quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Over bedwelmen met muscles gesproken.
Ik ging gisteren A4 enveloppen halen bij de groepssecretaresses.....
![]()
![]()
willen jullie het verder horen?![]()
![]()
lol mooi is dat he.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:14 schreef Klokov het volgende:
Kwam vroeger toen ik klein was altijd met meer geld thuis dan dat ik heen ging. Overal die bekertjes snatchen en inleveren voor statiegeld
lolquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
nou het had zomaar gekund waren het niet dat het gros daar 50+ is en de 2 die mijn leeftijd zijn lopen met een pens rond en staan elk moment klaar om te biggen.
maar het kwam er op neer dat ik nog voor dat ik naar die envelopen kon vragen body building stond te lecturen, en over voeding stond te praten aan 6 wijven lol.
"je past nou echt niet meer door de deur hoor" " oeih ik krijg het er warm van" heb je ook abs??
Toevallig heeft ray een goeie 4 pack bijna 6 pack inmiddels pffffewh, en obleques een beetje gelukkig.
gdvr zo ben ik helemaal niet abs flashen in public lol,maar ik werd gedwongen
![]()
Ik kwam een beetjequote:Op dinsdag 29 april 2014 15:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
nou het had zomaar gekund waren het niet dat het gros daar 50+ is en de 2 die mijn leeftijd zijn lopen met een pens rond en staan elk moment klaar om te biggen.
maar het kwam er op neer dat ik nog voor dat ik naar die envelopen kon vragen body building stond te lecturen, en over voeding stond te praten aan 6 wijven lol.
"je past nou echt niet meer door de deur hoor" " oeih ik krijg het er warm van" heb je ook abs??
Toevallig heeft ray een goeie 4 pack bijna 6 pack inmiddels pffffewh net optijd, en obleques een beetje gelukkig.
gdvr zo ben ik helemaal niet abs flashen in public lol,maar ik werd gedwongen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |