quote:Op dinsdag 29 april 2014 03:15 schreef Sapstengel het volgende:
lmao komt zeker door GRS die advertentie.
HAHAHA, meen je die??quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:21 schreef RaymondK het volgende:
gdvr zo ben ik helemaal niet abs flashen in public lol, maar ik werd gedwongen
sick kuntquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
Dima dat you?
Zieke lats wel man, maar 1.50 damnnn
ja natuurljik meende ik dat lol..quote:
Idd wel ziek man. En hij is getrouwd btw.quote:
Nice. En toen kon je de vloer dweilen zeker?quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
nou het had zomaar gekund waren het niet dat het gros daar 50+ is en de 2 die mijn leeftijd zijn lopen met een pens rond en staan elk moment klaar om te biggen.
maar het kwam er op neer dat ik nog voor dat ik naar die envelopen kon vragen body building stond te lecturen, en over voeding stond te praten aan 6 wijven lol.
"je past nou echt niet meer door de deur hoor" " oeih ik krijg het er warm van" heb je ook abs??
Toevallig heeft ray een goeie 4 pack bijna 6 pack inmiddels pffffewh net optijd, en obleques een beetje gelukkig.
gdvr zo ben ik helemaal niet abs flashen in public lol,maar ik werd gedwongen
![]()
Ook mijn vermoedenquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ssssstt!!quote:
Getrouwd met een lilliputter?quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd wel ziek man. En hij is getrouwd btw.
1.50 lang en getrouwd, dus jij moet ook wel iemand kunnen vinden
wat is er grappig aan danquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Vandaag in de kleedkamer van de gym. 3 tienertjes in voetbal kledij. "boys wat gaan we vandaag doen." "biceps en triceps man."
Moest wel lachen.
Wtf... ziekquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:29 schreef G.R.S. het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=161611163
Die man heeft 28 kilo gewogen![]()
![]()
post #25 voor pics.
Maar waarom zoveel tijd besteden aan een kleine spiergroep. 1-2 biceps, 2 triceps en je bent wel klaar. En dan heb je nog maar 4 oefeningen gehad.quote:
Sjezus die eerste foto. Schrok me de tyfus.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:29 schreef G.R.S. het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=161611163
Die man heeft 28 kilo gewogen![]()
![]()
post #25 voor pics.
Ditquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar waarom zoveel tijd besteden aan een kleine spiergroep. 1-2 biceps, 2 triceps en je bent wel klaar. En dan heb je nog maar 4 oefeningen gehad.
Biceps heb je zo'n 5 oefeningen voor, triceps zo'n 3-4quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar waarom zoveel tijd besteden aan een kleine spiergroep. 1-2 biceps, 2 triceps en je bent wel klaar. En dan heb je nog maar 4 oefeningen gehad.
Alles 3x30 voor die extra pompquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:34 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Biceps heb je zo'n 5 oefeningen voor, triceps zo'n 3-4
Alleen met 5 bicepsoefeningen doe je gewoon 5x dezelfde bewegingquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:34 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Biceps heb je zo'n 5 oefeningen voor, triceps zo'n 3-4
en wat zijn je stats nu?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
Half jaar lang maar twee keer per week 4x10 EZbar curls gedaan en biceps groeiden gewoon.
Het is niet slecht, ik zie het zelf meer als tijdverspilling. Ik doe liever 2 oefeningen voor biceps en gebruik de tijd van de andere 3 voor een spiergroep die ik belangrijker vind zoals rug of abs (no beachboy)quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:46 schreef ChesterPerry het volgende:
Is het erg slecht dan ofzo, om 5 verschillende oefeningen te doen?
Jeff Seid zegt doen!quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:46 schreef ChesterPerry het volgende:
Is het erg slecht dan ofzo, om 5 verschillende oefeningen te doen?
O naja hoelang ben je dan ongeveer bezig per training?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is niet slecht, ik zie het zelf meer als tijdverspilling. Ik doe liever 2 oefeningen voor biceps en gebruik de tijd van de andere 3 voor een spiergroep die ik belangrijker vind zoals rug of abs (no beachboy)
En welke stats?
Meestal 60-80 minuten per training, zoiets. Voordat ik met cube begon deed ik push/pull/legs en daar had ik vaak 8 oefeningen per pull day:quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:49 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
O naja hoelang ben je dan ongeveer bezig per training?
Lengte gewicht en bankdrukken bv
ligt eraan wat je vp nu is toch 1.87 - 91 kg kan nooit veel vp zijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:53 schreef Sapstengel het volgende:
Nee ben bang om dik te worden van al dat water retention, voel me nu al fatty.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie vaak mensen hierin trainen
[ afbeelding ]
Waarom zou je een hele machine bouwen alleen voor biceps? Dat is echt het eenvoudigste om te doen, pak een dumbbell vast en buig je arm.
Schat ergens rond de 15% nu.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:54 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ligt eraan wat je vp nu is toch 1.87 - 91 kg kan nooit veel vp zijn
damn zie je al geel zeker je lever gaat kapot zo zou maar elke twee weken een weekje niks nemenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:58 schreef ChesterPerry het volgende:
ja ben net maandje bezig, heb ook whey, vitamine d + multivit en omega 3 weet alleen niet of het allemaal wel helpt haha
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:59 schreef Beach het volgende:
[..]
damn zie je al geel zeker je lever gaat kapot zo zou maar elke twee weken een weekje niks nemen
?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:59 schreef Beach het volgende:
[..]
damn zie je al geel zeker je lever gaat kapot zo zou maar elke twee weken een weekje niks nemen
Curlen in de leg extensionquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie vaak mensen hierin trainen
[ afbeelding ]
Waarom zou je een hele machine bouwen alleen voor biceps? Dat is echt het eenvoudigste om te doen, pak een dumbbell vast en buig je arm.
Zieke cylce brah.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:58 schreef ChesterPerry het volgende:
ja ben net maandje bezig, heb ook whey, vitamine d + multivit en omega 3 weet alleen niet of het allemaal wel helpt haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |