en wat zijn je stats nu?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
Half jaar lang maar twee keer per week 4x10 EZbar curls gedaan en biceps groeiden gewoon.
Het is niet slecht, ik zie het zelf meer als tijdverspilling. Ik doe liever 2 oefeningen voor biceps en gebruik de tijd van de andere 3 voor een spiergroep die ik belangrijker vind zoals rug of abs (no beachboy)quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:46 schreef ChesterPerry het volgende:
Is het erg slecht dan ofzo, om 5 verschillende oefeningen te doen?
Jeff Seid zegt doen!quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:46 schreef ChesterPerry het volgende:
Is het erg slecht dan ofzo, om 5 verschillende oefeningen te doen?
O naja hoelang ben je dan ongeveer bezig per training?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is niet slecht, ik zie het zelf meer als tijdverspilling. Ik doe liever 2 oefeningen voor biceps en gebruik de tijd van de andere 3 voor een spiergroep die ik belangrijker vind zoals rug of abs (no beachboy)
En welke stats?
Meestal 60-80 minuten per training, zoiets. Voordat ik met cube begon deed ik push/pull/legs en daar had ik vaak 8 oefeningen per pull day:quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:49 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
O naja hoelang ben je dan ongeveer bezig per training?
Lengte gewicht en bankdrukken bv
ligt eraan wat je vp nu is toch 1.87 - 91 kg kan nooit veel vp zijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:53 schreef Sapstengel het volgende:
Nee ben bang om dik te worden van al dat water retention, voel me nu al fatty.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie vaak mensen hierin trainen
[ afbeelding ]
Waarom zou je een hele machine bouwen alleen voor biceps? Dat is echt het eenvoudigste om te doen, pak een dumbbell vast en buig je arm.
Schat ergens rond de 15% nu.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:54 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ligt eraan wat je vp nu is toch 1.87 - 91 kg kan nooit veel vp zijn
damn zie je al geel zeker je lever gaat kapot zo zou maar elke twee weken een weekje niks nemenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:58 schreef ChesterPerry het volgende:
ja ben net maandje bezig, heb ook whey, vitamine d + multivit en omega 3 weet alleen niet of het allemaal wel helpt haha
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:59 schreef Beach het volgende:
[..]
damn zie je al geel zeker je lever gaat kapot zo zou maar elke twee weken een weekje niks nemen
?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:59 schreef Beach het volgende:
[..]
damn zie je al geel zeker je lever gaat kapot zo zou maar elke twee weken een weekje niks nemen
Curlen in de leg extensionquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie vaak mensen hierin trainen
[ afbeelding ]
Waarom zou je een hele machine bouwen alleen voor biceps? Dat is echt het eenvoudigste om te doen, pak een dumbbell vast en buig je arm.
Zieke cylce brah.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:58 schreef ChesterPerry het volgende:
ja ben net maandje bezig, heb ook whey, vitamine d + multivit en omega 3 weet alleen niet of het allemaal wel helpt haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |