Laten we voorlopig de onderhandelingen maar even stopzetten.quote:
Hij is te knap om Ajacied te zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Huntelaar deed het prima bij Ajax en past juist uitstekend binnen de club. Waarom zou Pelle niet bij Ajax passen? Dat zou hoogstens zijn Feyenoord-achtergrond zijn wat mij betreft.
Zal nu nog wel flink cashen, maar van Wolfswinkel lijkt me wel een speler die na nu zo ongeveer 1.5 seizoen banken wel weer eens aan voetbal wil toekomen.quote:Op maandag 28 april 2014 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moeten ze wel in de PL blijven. Dan is dat nog best een dealtje die tenminste tot de mogelijkheden zou kunnen behoren. Alleen geen idee wat die gozer daar verdient. Hij komt daar in ieder geval fysiek flink te kort, heeft in het hele seizoen maar iets van 20 keer op doel geschoten.
Ik vind het oprecht goed klinken. Maar zoals ik al zei, aan de kant van Pelle zou dan Norwich wel in de PL moeten blijven.quote:Op maandag 28 april 2014 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal nu nog wel flink cashen, maar van Wolfswinkel lijkt me wel een speler die na nu zo ongeveer 1.5 seizoen banken wel weer eens aan voetbal wil toekomen.
En dan zal hij met deze prestatiecurve toch wat moeten inleveren.
Aldus een Feyenoorder waar fotomodel Graziano P. in de spits staatquote:Op maandag 28 april 2014 16:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij is te knap om Ajacied te zijn.
quote:Op maandag 28 april 2014 16:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij is te knap om Ajacied te zijn.
Staat gewoon in de afspraken hoor. Bij een positief eigen vermogen van 3 miljoen hebben de VvF theoretisch het recht om te dwingen dat Feyenoord de aandelen terugkoopt.quote:Op maandag 28 april 2014 15:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja en zijn bron is lunaticnews oid. en hun bron is hun mouw.
Feit is, dat als er geld teruggeeist kan worden, dat bij bijzondere verplichtingen in het jaarrapport moet staan. Daar zie ik het niet staan, dus ga ik er vanuit dat dit niet zo is.
Ik had het over Pellè, die is te knap om voor Ajax te spelenquote:Op maandag 28 april 2014 16:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Aldus een Feyenoorder waar fotomodel Graziano P. in de spits staat
Geen aanvoer via de flanken?quote:Op maandag 28 april 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Huntelaar deed het prima bij Ajax en past juist uitstekend binnen de club. Waarom zou Pelle niet bij Ajax passen? Dat zou hoogstens zijn Feyenoord-achtergrond zijn wat mij betreft.
Ah. Ik dacht dat je het over Huntelaar had. Ik zat hier al met vraagtekens boven mijn hoofdquote:Op maandag 28 april 2014 16:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik had het over Pellè, die is te knap om voor Ajax te spelen
De ballenbak is wel een goede benaming voor dat topic ja.quote:Op maandag 28 april 2014 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kunnen jullie PizzaGeit even op komen halen uit de ballenbak?
VBL / AFC AJAX #2294: WZAWZDB
Nee we gaan nog niet eten, ik laat hem nog even zittenquote:Op maandag 28 april 2014 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kunnen jullie PizzaGeit even op komen halen uit de ballenbak?
VBL / AFC AJAX #2294: WZAWZDB
Die IJslander met Keizer Pelle vergelijkenquote:Op maandag 28 april 2014 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen aanvoer via de flanken?
Jullie hebben die IJslander toch ook die nauwelijks scoort dat is een soortgelijke speler als Pellé maar past ook al niet in jullie systeem.
Moest lachen.quote:Op maandag 28 april 2014 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
De ballenbak is wel een goede benaming voor dat topic ja.
Ben toch wel benieuwd hoe die IJslander het bij ons had gedaan, als hij direct van AZ was gekomen. Ben ik daar de enige in?quote:Op maandag 28 april 2014 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen aanvoer via de flanken?
Jullie hebben die IJslander toch ook die nauwelijks scoort dat is een soortgelijke speler als Pellé maar past ook al niet in jullie systeem.
Past in alles beter bij Feyenoord dan bij Ajax. Zou hem in principe geen slechte vervanger vinden mocht Pelle weggaan. Maar goed, Sigthorsson wil ook natuurlijk effe cashen in Engeland. Competitie die hem ook wel ligt an scih.quote:Op maandag 28 april 2014 16:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd hoe die IJslander het bij ons had gedaan, als hij direct van AZ was gekomen. Ben ik daar de enige in?
Sightorsson is facking slecht man.quote:Op maandag 28 april 2014 16:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Past in alles beter bij Feyenoord dan bij Ajax. Zou hem in principe geen slechte vervanger vinden mocht Pelle weggaan. Maar goed, Sigthorsson wil ook natuurlijk effe cashen in Engeland. Competitie die hem ook wel ligt an scih.
Heeft wel wat kwaliteiten. Schijnt in zijn vrije tijd een talentvol kok te zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 16:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Sightorsson is facking slecht man.
De enige reden dat Pellé zoveel scoort is dat hij aanvoer krijgt via de lucht met name, denk dat zeker de helft van zijn goals met het hoofd waren.quote:Op maandag 28 april 2014 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Die IJslander met Keizer Pelle vergelijken
Klopt, en hij schijnt ook goed piemels te kunnen zuigen. Maarja, dat moet ook wel, anders kom je de Ajaxselectie natuurlijk ook niet binnen.quote:Op maandag 28 april 2014 16:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft wel wat kwaliteiten. Schijnt in zijn vrije tijd een talentvol kok te zijn.
Zou wel meer scoren maar niet zoveel als Pellé die heeft in zijn uitstraling en fysiek ook iets van stay the fuck away echt bizar hoeveel ruimte hij elke week weer krijgt.quote:Op maandag 28 april 2014 16:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd hoe die IJslander het bij ons had gedaan, als hij direct van AZ was gekomen. Ben ik daar de enige in?
Laat maar komen dan.quote:Op maandag 28 april 2014 16:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt, en hij schijnt ook goed piemels te kunnen zuigen. Maarja, dat moet ook wel, anders kom je de Ajaxselectie natuurlijk ook niet binnen.
Zou als verdediger ook neit graag tegenover hems taan. Beetje hetzelfde als aanvallers die vrijwillig de bal afstaan aan Jaap Stam. Die wil je ook niet achter je aan hebben stormen terwijl je alleen op de keeper afgaat. Laat die CL beker maar zitten, denk je dan.quote:Op maandag 28 april 2014 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wel meer scoren maar niet zoveel als Pellé die heeft in zijn uitstraling en fysiek ook iets van stay the fuck away echt bizar hoeveel ruimte hij elke week weer krijgt.
Homo ben je niet voor even, maar voor heel je leven!quote:
Joden Hebben Kutjes.quote:
Heeft wel wat monden gesnoerd ja.quote:
Ook de mijne hoor, zat niet echt op hem te wachten 3 jaar terug. Maar wat een held is het geblekenquote:
Het kon eigenlijk niet veel slechter. Dat geluk had hij al. Maar al met al boven verwachting gepresteerd. Wat wel mooi is. Komt ook prettiger over dan in zijn tijd bij Ajax en PSV. Rustiger en menselijker.quote:Op maandag 28 april 2014 16:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ook de mijne hoor, zat niet echt op hem te wachten 3 jaar terug. Maar wat een held is het gebleken
Wat een enorme mongool is die Johan Derksen toch ook.quote:
26 kools waarvan 9 met het hoofd.quote:Op maandag 28 april 2014 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
De enige reden dat Pellé zoveel scoort is dat hij aanvoer krijgt via de lucht met name, denk dat zeker de helft van zijn goals met het hoofd waren.
Hij zou minder scoren dan bij Feyenoord, maar hij is natuurlijk een perfect aanspeelpunt die in het positiespel denk ik prima tot zijn recht zou komen.quote:Op maandag 28 april 2014 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
De enige reden dat Pellé zoveel scoort is dat hij aanvoer krijgt via de lucht met name, denk dat zeker de helft van zijn goals met het hoofd waren.
Wanneer zie je bij Ajax nou een speler een voorzet geven iedereen gaat naar binnen voor het schot, totaal ander concept.
Als er een club is behalve Feyenoord waar Pelgod zou passen zou het eerder PSV zijn imo.
Niet dat dat aan de orde is aangezien hij in de winterstop al ergens 2.5 miljoen per jaar kon pakken in de zandbak zal hij bij een vertrek echt niet genoegen nemen met een eredivisiesalaris.
quote:Jean-Paul Boëtius durft nog niet te rekenen op een plek in de WK-selectie van bondscoach Louis van Gaal. De buitenspeler maakte begin maart tegen Frankrijk zijn debuut in Oranje, maar zat sindsdien regelmatig op de bank bij Feyenoord.
"Dat zal denk ik niet de doorslaggevende factor zijn voor de bondscoach, al wilde ik graag minuten maken richting het WK", aldus Boëtius. De Rotterdammer werd een paar keer het 'slachtoffer' van het 5-3-2-systeem waar coach Ronald Koeman in de laatste serie wedstrijden met Feyenoord veel succes mee boekte.
Robben
Ook zondag tegen Cambuur moest Boëtius op de bank beginnen, maar na zijn entree in de rust ging het pas lopen bij Feyenoord en werd de tweede plaats veilig gesteld met een 5-1 zege. "De bondscoach zal kijken naar het hele seizoen. Ik moet gewoon hard blijven werken en hopen dat ik word uitgenodigd voor de trainingsstage. Daar moet ik laten zien dat ik erbij hoor."
Van Gaal maakt vrijdag bekend met welke spelers hij gaat trainen in Hoenderloo tijdens de eerste fase van de voorbereiding op het WK. Zijn eerste signalen richting Boëtius waren positief, maar de jongeling durft zich nog niet te verheugen op een reis naar Brazilië. "Ik hoop het, maar ben pas 20 jaar en kom net kijken."
"De bondscoach heeft me na mijn eerste interland verteld dat ik een goede kans maak om mee te gaan. Ik reken alleen nergens op, ben nog geen Arjen Robben."
Als hij er al 9 met het hoofd maakt komt zeker meer dan de helft van zn kools uit een voorzet van de zijkant. Dat heb je bij Ajax toch wel een stuk minder hoor.quote:Op maandag 28 april 2014 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
26 kools waarvan 9 met het hoofd.
7 met links, 10 met rechts.
Ok doei.
Op het WK moet je ook helemaal geen Robben willen zijnquote:
En hoeveel goals rechtstreeks uit voorzetten, dat was namelijk het punt een beetje.quote:Op maandag 28 april 2014 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
26 kools waarvan 9 met het hoofd.
7 met links, 10 met rechts.
Ok doei.
Meh, vrije trappen en corners krijgt Ajax ook. En daar wordt toch ook wel redelijk vaak uit gescoord.quote:Op maandag 28 april 2014 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als hij er al 9 met het hoofd maakt komt zeker meer dan de helft van zn kools uit een voorzet van de zijkant. Dat heb je bij Ajax toch wel een stuk minder hoor.
Ik verdenk Gijpie ook van een lichte Feyenoord-haat.quote:Op maandag 28 april 2014 16:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een enorme mongool is die Johan Derksen toch ook.
Kijk graag VI maar hij lult echt enorm uit zijn nek
Mja en je kunt natuurlijk ook zeggen dat Ajax geen voorzetten geeft omdat hun spits er geen kut van kan.quote:Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Meh, vrije trappen en corners krijgt Ajax ook. En daar wordt toch ook wel redelijk vaak uit gescoord.
Als een voetbalanalist kritisch is op het wanbeleid van Feyenoord de afgelopen 30 jaar betekent dat niet direct Feyenoord-haatquote:Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik verdenk Gijpie ook van een lichte Feyenoord-haat.
Maar ik ben natuurlijk niet helemaal objectief.
Was toch iets met z'n vader of zo die respectloos behandeld zou zijn voor een wedstrijd. Bij hem ligt het er inderdaad wel heel dik bovenop .quote:Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat klopt en dat wordt ook nergens gezegd hier. Behalve door jou dan.quote:Op maandag 28 april 2014 16:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als een voetbalanalist kritisch is op het wanbeleid van Feyenoord de afgelopen 30 jaar betekent dat niet direct Feyenoord-haat
Gijp heeft niets tegen Feyenoord an sich, meer iets tegen de gehele eredivisiequote:Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat hij zelf is weggestuurd. Zit nog wel wat oud zeer, maar ach je moet het ook wel allemaal met een korrel zout nemen.quote:Op maandag 28 april 2014 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Was toch iets met z'n vader of zo die respectloos behandeld zou zijn voor een wedstrijd. Bij hem ligt het er inderdaad wel heel dik bovenop .
Het niveau is ook wel een stuk lager dan toen hij er zelf nog in speeldequote:Op maandag 28 april 2014 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gijp heeft niets tegen Feyenoord an sich, meer iets tegen de gehele eredivisie
In verhouding wel.quote:Op maandag 28 april 2014 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het niveau is ook wel een stuk lager dan toen hij er zelf nog in speelde
Toen kon hij nog goede goalen makenquote:Op maandag 28 april 2014 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het niveau is ook wel een stuk lager dan toen hij er zelf nog in speelde
Ook niet door mijquote:Op maandag 28 april 2014 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat klopt en dat wordt ook nergens gezegd hier. Behalve door jou dan.
Graag gedaanquote:Op maandag 28 april 2014 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bedankt voor wederom een nuttige post dan.
Joehoe!quote:Op maandag 28 april 2014 16:40 schreef Dven het volgende:
Godverdomme, net zo gezellig hier komt die jood het weer verzieken
Vind het wel opvallend dat we best veel spelers hebben met een aardige voorzet.. Vormer, Schaken, Janmaat, Boetius, Vilhena, Nelom, Kongolo.. heb ze al vele goede voorzetten zien geven. Dat is lekker voor een spits.quote:Op maandag 28 april 2014 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als hij er al 9 met het hoofd maakt komt zeker meer dan de helft van zn kools uit een voorzet van de zijkant. Dat heb je bij Ajax toch wel een stuk minder hoor.
frank kan hem niet hebbenquote:Op maandag 28 april 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Schaken een goede voorzet. Echt?quote:Op maandag 28 april 2014 16:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind het wel opvallend dat we best veel spelers hebben met een aardige voorzet.. Vormer, Schaken, Janmaat, Boetius, Vilhena, Nelom, Kongolo.. heb ze al vele goede voorzetten zien geven. Dat is lekker voor een spits.
Gister gaf hij in de eerste helft een goede voorzet met links (althans, zo zag het er iig van waar ik stond uit)quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 15:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee, die heb je alleen bij PSV
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-s-in-Warschau.dhtml
Vind ik wel.. heb het pas opgezocht maar in 3 seizoenen heeft hij 23 assists.. best netjes, al was afgelopen seizoen wel heel slecht.quote:
Diezelfde vraag heb ik weleens met de corners.quote:Op maandag 28 april 2014 17:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Trainen ze uberhaupt op voorzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |