Zou als verdediger ook neit graag tegenover hems taan. Beetje hetzelfde als aanvallers die vrijwillig de bal afstaan aan Jaap Stam. Die wil je ook niet achter je aan hebben stormen terwijl je alleen op de keeper afgaat. Laat die CL beker maar zitten, denk je dan.quote:Op maandag 28 april 2014 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wel meer scoren maar niet zoveel als Pellé die heeft in zijn uitstraling en fysiek ook iets van stay the fuck away echt bizar hoeveel ruimte hij elke week weer krijgt.
Homo ben je niet voor even, maar voor heel je leven!quote:
Joden Hebben Kutjes.quote:
Heeft wel wat monden gesnoerd ja.quote:
Ook de mijne hoor, zat niet echt op hem te wachten 3 jaar terug. Maar wat een held is het geblekenquote:
Het kon eigenlijk niet veel slechter. Dat geluk had hij al. Maar al met al boven verwachting gepresteerd. Wat wel mooi is. Komt ook prettiger over dan in zijn tijd bij Ajax en PSV. Rustiger en menselijker.quote:Op maandag 28 april 2014 16:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ook de mijne hoor, zat niet echt op hem te wachten 3 jaar terug. Maar wat een held is het gebleken
Wat een enorme mongool is die Johan Derksen toch ook.quote:
26 kools waarvan 9 met het hoofd.quote:Op maandag 28 april 2014 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
De enige reden dat Pellé zoveel scoort is dat hij aanvoer krijgt via de lucht met name, denk dat zeker de helft van zijn goals met het hoofd waren.
Hij zou minder scoren dan bij Feyenoord, maar hij is natuurlijk een perfect aanspeelpunt die in het positiespel denk ik prima tot zijn recht zou komen.quote:Op maandag 28 april 2014 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
De enige reden dat Pellé zoveel scoort is dat hij aanvoer krijgt via de lucht met name, denk dat zeker de helft van zijn goals met het hoofd waren.
Wanneer zie je bij Ajax nou een speler een voorzet geven iedereen gaat naar binnen voor het schot, totaal ander concept.
Als er een club is behalve Feyenoord waar Pelgod zou passen zou het eerder PSV zijn imo.
Niet dat dat aan de orde is aangezien hij in de winterstop al ergens 2.5 miljoen per jaar kon pakken in de zandbak zal hij bij een vertrek echt niet genoegen nemen met een eredivisiesalaris.
quote:Jean-Paul Boëtius durft nog niet te rekenen op een plek in de WK-selectie van bondscoach Louis van Gaal. De buitenspeler maakte begin maart tegen Frankrijk zijn debuut in Oranje, maar zat sindsdien regelmatig op de bank bij Feyenoord.
"Dat zal denk ik niet de doorslaggevende factor zijn voor de bondscoach, al wilde ik graag minuten maken richting het WK", aldus Boëtius. De Rotterdammer werd een paar keer het 'slachtoffer' van het 5-3-2-systeem waar coach Ronald Koeman in de laatste serie wedstrijden met Feyenoord veel succes mee boekte.
Robben
Ook zondag tegen Cambuur moest Boëtius op de bank beginnen, maar na zijn entree in de rust ging het pas lopen bij Feyenoord en werd de tweede plaats veilig gesteld met een 5-1 zege. "De bondscoach zal kijken naar het hele seizoen. Ik moet gewoon hard blijven werken en hopen dat ik word uitgenodigd voor de trainingsstage. Daar moet ik laten zien dat ik erbij hoor."
Van Gaal maakt vrijdag bekend met welke spelers hij gaat trainen in Hoenderloo tijdens de eerste fase van de voorbereiding op het WK. Zijn eerste signalen richting Boëtius waren positief, maar de jongeling durft zich nog niet te verheugen op een reis naar Brazilië. "Ik hoop het, maar ben pas 20 jaar en kom net kijken."
"De bondscoach heeft me na mijn eerste interland verteld dat ik een goede kans maak om mee te gaan. Ik reken alleen nergens op, ben nog geen Arjen Robben."
Als hij er al 9 met het hoofd maakt komt zeker meer dan de helft van zn kools uit een voorzet van de zijkant. Dat heb je bij Ajax toch wel een stuk minder hoor.quote:Op maandag 28 april 2014 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
26 kools waarvan 9 met het hoofd.
7 met links, 10 met rechts.
Ok doei.
Op het WK moet je ook helemaal geen Robben willen zijnquote:
En hoeveel goals rechtstreeks uit voorzetten, dat was namelijk het punt een beetje.quote:Op maandag 28 april 2014 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
26 kools waarvan 9 met het hoofd.
7 met links, 10 met rechts.
Ok doei.
Meh, vrije trappen en corners krijgt Ajax ook. En daar wordt toch ook wel redelijk vaak uit gescoord.quote:Op maandag 28 april 2014 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als hij er al 9 met het hoofd maakt komt zeker meer dan de helft van zn kools uit een voorzet van de zijkant. Dat heb je bij Ajax toch wel een stuk minder hoor.
Ik verdenk Gijpie ook van een lichte Feyenoord-haat.quote:Op maandag 28 april 2014 16:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een enorme mongool is die Johan Derksen toch ook.
Kijk graag VI maar hij lult echt enorm uit zijn nek
Mja en je kunt natuurlijk ook zeggen dat Ajax geen voorzetten geeft omdat hun spits er geen kut van kan.quote:Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Meh, vrije trappen en corners krijgt Ajax ook. En daar wordt toch ook wel redelijk vaak uit gescoord.
Als een voetbalanalist kritisch is op het wanbeleid van Feyenoord de afgelopen 30 jaar betekent dat niet direct Feyenoord-haatquote:Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik verdenk Gijpie ook van een lichte Feyenoord-haat.
Maar ik ben natuurlijk niet helemaal objectief.
Was toch iets met z'n vader of zo die respectloos behandeld zou zijn voor een wedstrijd. Bij hem ligt het er inderdaad wel heel dik bovenop .quote:Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat klopt en dat wordt ook nergens gezegd hier. Behalve door jou dan.quote:Op maandag 28 april 2014 16:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als een voetbalanalist kritisch is op het wanbeleid van Feyenoord de afgelopen 30 jaar betekent dat niet direct Feyenoord-haat
Gijp heeft niets tegen Feyenoord an sich, meer iets tegen de gehele eredivisiequote:Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat hij zelf is weggestuurd. Zit nog wel wat oud zeer, maar ach je moet het ook wel allemaal met een korrel zout nemen.quote:Op maandag 28 april 2014 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Was toch iets met z'n vader of zo die respectloos behandeld zou zijn voor een wedstrijd. Bij hem ligt het er inderdaad wel heel dik bovenop .
Het niveau is ook wel een stuk lager dan toen hij er zelf nog in speeldequote:Op maandag 28 april 2014 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gijp heeft niets tegen Feyenoord an sich, meer iets tegen de gehele eredivisie
In verhouding wel.quote:Op maandag 28 april 2014 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het niveau is ook wel een stuk lager dan toen hij er zelf nog in speelde
Toen kon hij nog goede goalen makenquote:Op maandag 28 april 2014 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het niveau is ook wel een stuk lager dan toen hij er zelf nog in speelde
Ook niet door mijquote:Op maandag 28 april 2014 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat klopt en dat wordt ook nergens gezegd hier. Behalve door jou dan.
Graag gedaanquote:Op maandag 28 april 2014 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bedankt voor wederom een nuttige post dan.
Joehoe!quote:Op maandag 28 april 2014 16:40 schreef Dven het volgende:
Godverdomme, net zo gezellig hier komt die jood het weer verzieken
Vind het wel opvallend dat we best veel spelers hebben met een aardige voorzet.. Vormer, Schaken, Janmaat, Boetius, Vilhena, Nelom, Kongolo.. heb ze al vele goede voorzetten zien geven. Dat is lekker voor een spits.quote:Op maandag 28 april 2014 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als hij er al 9 met het hoofd maakt komt zeker meer dan de helft van zn kools uit een voorzet van de zijkant. Dat heb je bij Ajax toch wel een stuk minder hoor.
frank kan hem niet hebbenquote:Op maandag 28 april 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Huntelaar deed het prima bij Ajax en past juist uitstekend binnen de club. Waarom zou Pelle niet bij Ajax passen? Dat zou hoogstens zijn Feyenoord-achtergrond zijn wat mij betreft.
Schaken een goede voorzet. Echt?quote:Op maandag 28 april 2014 16:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind het wel opvallend dat we best veel spelers hebben met een aardige voorzet.. Vormer, Schaken, Janmaat, Boetius, Vilhena, Nelom, Kongolo.. heb ze al vele goede voorzetten zien geven. Dat is lekker voor een spits.
Gister gaf hij in de eerste helft een goede voorzet met links (althans, zo zag het er iig van waar ik stond uit)quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 15:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee, die heb je alleen bij PSV
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-s-in-Warschau.dhtml
Vind ik wel.. heb het pas opgezocht maar in 3 seizoenen heeft hij 23 assists.. best netjes, al was afgelopen seizoen wel heel slecht.quote:
Diezelfde vraag heb ik weleens met de corners.quote:Op maandag 28 april 2014 17:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Trainen ze uberhaupt op voorzetten?
2 cornerkools gisteren.quote:Op maandag 28 april 2014 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Diezelfde vraag heb ik weleens met de corners.
Tegen PSV nog waaruit De Thijs scoorde. Het is nog altijd matig, maar er zit progressie in.quote:Op maandag 28 april 2014 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, geen Clasie of Vilhena of wel?
Dat was een vrije trap.quote:Op maandag 28 april 2014 17:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tegen PSV nog waaruit De Thijs scoorde. Het is nog altijd matig, maar er zit progressie in.
En hij raakte hem per ongeluk goed.quote:
quote:Wordt het Red de Kuip of toch bouwgigant BAM? Donderdag maakt de 'commissie der wijze mannen' bekend wie de Kuip mag vernieuwen. RTV Rijnmond blikt vooruit. Volgens een van die wijze mannen Wim van Sluis liggen nu echt de beste plannen op tafel voor de rigoureuze opknapbeurt van het Feyenoord-stadion. Er is straks plaats voor 70.000 toeschouwers, er komt een schuifdak en het vernieuwde stadion biedt de mogelijkheid voor allerlei evenementen, zoals beurzen en concerten.
Verschil
Het grootste verschil is waarschijnlijk de manier waarop de uitbreiding van de huidige Kuip plaatsvindt. De stichting Red de Kuip wil een derde ring bovenop de huidige twee en BAM wil de tweede ring verdiepen om zo de capaciteit te vergroten. "En daar heb ik toch twijfels over", zegt sportmarketeer Ruud van der Knaap van bureau Triple Double. "De zichtlijnen lijken mij bij de derde ring beter. Toeschouwers kunnen de spelers beter herkennen."
Renovatie
Dat er nu sowieso voor renovatie wordt gekozen, en dus niet voor nieuwbouw, is opmerkelijk. Want vorig jaar was er sprake van slechts één plan: een gigantisch nieuw stadion naast de huidige Kuip. Dat plan van VolkerWessels - kosten ruim 360 miljoen euro - sneuvelde door gebrek aan steun bij de roodwitte achterban en doordat de Rotterdamse gemeenteraad niet garant wilde staan voor een bedrag van 165 miljoen euro.
Direct naar 70.000 plaatsen lijkt me persoonlijk wat veel.quote:
PAOK of Nicosia.. maar wat Feyenoord de afgelopen jaren in voorrondes heeft laten zien geeft weinig vertrouwen.. ze kunnen er tegen elke club uit dat rijtje uitvliegenquote:Op maandag 28 april 2014 19:47 schreef Dekatria het volgende:
Mogelijke tegenstanders straks:
Lille Olympique Sporting Club (Frankrijk);
Royal Standard de Liège (België);
PAOK Saloniki (Griekenland);
APOEL Nicosia (Cyprus);
Besiktas (Turkije).
Zeg het maar jongens.
Vandaag ook pas een vooronderzoek begonnenquote:Op maandag 28 april 2014 19:25 schreef Xaxax het volgende:
Ten eerste Koeman bedankt, we zien je over 3 jaar terug!
Ten 2e, ik moet het toch over me vrienden in Amsterdom hebben. Als Feyenoord supporters hetzelfde gedaan hebben als ajax supporters afgelopen week zou Nederland te klein zijn. Meestal is het de NOS die dan met de meest debiele reportages komt, nu het om ajax supporters doen ze net alsof hun neus bloed....wat een mongolen die gasten!
Ik moest dit even kwijt...
quote:
Mooi stukje, met name over dat roze shirt.quote:Op maandag 28 april 2014 18:23 schreef PIETR het volgende:
Aardig stukje:
http://levenmetfeyenoord.(...)ooit-in-gespeeld-is/
quote:Bondscoach Louis van Gaal maakt aanstaande vrijdag de voorselectie van het Nederlands elftal bekend. Als het aan Martijn Krabbendam, Feyenoord-watcher van Voetbal International, ligt maken een aantal spelers van Feyenoord kans op een plek in de voorselectie. "Het gaat een interessant weekje worden", stelt Krabbendam bij VI Radio.
"Enkele spelers van Feyenoord zullen niet zo zeer nerveus, maar met grote belangstelling uitkijken naar de bekendmaking", aldus Krabbendam. "Spelers als Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi en Jordy Clasie zijn redelijk zeker van een plek in de voorselectie. Stefan de Vrij zal ook nieuwsgierig zijn of hij er bij zit, omdat hij de vorige keer niet opgeroepen werd."
Krabbendam vraagt zich ook af wat er met de jonge spelers van Feyenoord gaat gebeuren. "Terence Kongolo heeft sinds hij in het eerste van Feyenoord uitkomt fantastisch gespeeld en scoorde nooit een onvoldoende. Hij speelde op verschillende posities: linkscentraal, linksachter en hangend op het middenveld."
"Ook Tonny Vilhena is een goede optie voor Van Gaal. Ronald de Boer vertelde eerder al dat de middenvelder de beste vervanger van Kevin Strootman zou zijn. Vilhena is nog jong en heeft al eerder een voorbereiding bij Oranje meegemaakt, maar maakte nooit zijn debuut. Hij is zeker een speler die opgeroepen kan worden voor de eerste trainingsweek, waar getraind gaat worden met spelers uit de Eredivisie", zo besluit de Feyenoord-watcher.
Kongolo mee.quote:Op maandag 28 april 2014 20:21 schreef H.FR het volgende:
Op basis van huidige vorm De Vrij mee, en BMI thuis laten.
BMI hopeloos uit vorm de laatste tijd. Zonde net voor het WK.quote:Op maandag 28 april 2014 20:21 schreef H.FR het volgende:
Op basis van huidige vorm De Vrij mee, en BMI thuis laten.
Ik zou het een goede keus vinden. Met name als linksback kan Kongolo zeer van nut zijn met zijn snelheid.quote:Op maandag 28 april 2014 20:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
BMI hopeloos uit vorm de laatste tijd. Zonde net voor het WK.
Desondanks denk ik dat BMI wel mee gaat hoor.
Lijkt me wel heel sterk om hem thuis te laten en meteen Kongolo mee te nemen.
Wat zegt 'tie?quote:Op maandag 28 april 2014 20:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat zit die Gijp weer uit z'n nek te lullen zeg.
Dat Rutten volgend jaar aan iets kansloos begint. Dat Gijp zelf in de Kuip zat en er mensen zeiden dat Feyenoord dit jaar kampioen had moeten worden ("maar dat elftal is toch helemaal geen kampioenselftal"). Zit het spel van Cambuur op te hemelen ("de Kuip werd er met vlagen stil van"). Dat Feyenoord helemaal niks is zonder Pelle.quote:
Hij chargeert dus. Doet 'ie normaal nooitquote:Op maandag 28 april 2014 20:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dat Rutten volgend jaar aan iets kansloos begint. Dat Gijp zelf in de Kuip zat en er mensen zeiden dat Feyenoord dit jaar kampioen had moeten worden ("maar dat elftal is toch helemaal geen kampioenselftal"). Zit het spel van Cambuur op te hemelen ("de Kuip werd er met vlagen stil van"). Dat Feyenoord helemaal niks is zonder Pelle.
Vond het ook al niets voor hem. Maar goed, ik kijk ook eigenlijk alleen voorquote:Op maandag 28 april 2014 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij chargeert dus. Doet 'ie normaal nooit
Wat een kerelquote:Op maandag 28 april 2014 20:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dat Rutten volgend jaar aan iets kansloos begint. Dat Gijp zelf in de Kuip zat en er mensen zeiden dat Feyenoord dit jaar kampioen had moeten worden ("maar dat elftal is toch helemaal geen kampioenselftal"). Zit het spel van Cambuur op te hemelen ("de Kuip werd er met vlagen stil van"). Dat Feyenoord helemaal niks is zonder Pelle.
Vitesse heeft tenminste grote sterke kerels uit Engeland.quote:Op maandag 28 april 2014 20:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat een kerel
Hij zegt soms grappige dingen, maar wat een onzin kraamt die man uit.
Alsof Feyenoord een minder kampioenswaardig team heeft dan de andere 5 bovenaan
En volgens mij zonder Pellè gemiddeld meer punten gepakt dan met (7 wedstrijden). Dus dat is ook onzin. En Cambuur heeft inderdaad 2x 5 minuten de overhand gehad. Joepie.
En dan zeker weer Vitesse () ophemelen.
Nou!quote:Op maandag 28 april 2014 20:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Vitesse heeft tenminste grote sterke kerels uit Engeland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Rutten stapt nou niet bepaald op een goed moment in nee, met matig voetbal 2e worden, nu weer spelers zien vertrekken zonder al te veel geld vrij te krijgen en dan ook nog eens de populaire Koeman opvolgenquote:Op maandag 28 april 2014 20:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Wat?quote:Op maandag 28 april 2014 20:45 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Vond het ook al niets voor hem. Maar goed, ik kijk ook eigenlijk alleen voorDanny Vera
Weggestuurd uit de jeugd bij Feyenoord.quote:Op maandag 28 april 2014 20:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgens mij is Gijp vroeger gepest door een Feyenoorder.
Daar hebben ze tegenwoordig joeptoep voor toch?quote:Op maandag 28 april 2014 20:45 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Vond het ook al niets voor hem. Maar goed, ik kijk ook eigenlijk alleen voorDanny Vera
Die laat PSV nooit gaan.quote:
Wie?quote:Op maandag 28 april 2014 21:04 schreef Caland het volgende:
Wanneer krijgen Armenteros en Bakkal hun afscheid in een volgepakte Kuip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |