BMI hopeloos uit vorm de laatste tijd. Zonde net voor het WK.quote:Op maandag 28 april 2014 20:21 schreef H.FR het volgende:
Op basis van huidige vorm De Vrij mee, en BMI thuis laten.
Ik zou het een goede keus vinden. Met name als linksback kan Kongolo zeer van nut zijn met zijn snelheid.quote:Op maandag 28 april 2014 20:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
BMI hopeloos uit vorm de laatste tijd. Zonde net voor het WK.
Desondanks denk ik dat BMI wel mee gaat hoor.
Lijkt me wel heel sterk om hem thuis te laten en meteen Kongolo mee te nemen.
Wat zegt 'tie?quote:Op maandag 28 april 2014 20:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat zit die Gijp weer uit z'n nek te lullen zeg.
Dat Rutten volgend jaar aan iets kansloos begint. Dat Gijp zelf in de Kuip zat en er mensen zeiden dat Feyenoord dit jaar kampioen had moeten worden ("maar dat elftal is toch helemaal geen kampioenselftal"). Zit het spel van Cambuur op te hemelen ("de Kuip werd er met vlagen stil van"). Dat Feyenoord helemaal niks is zonder Pelle.quote:
Hij chargeert dus. Doet 'ie normaal nooitquote:Op maandag 28 april 2014 20:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dat Rutten volgend jaar aan iets kansloos begint. Dat Gijp zelf in de Kuip zat en er mensen zeiden dat Feyenoord dit jaar kampioen had moeten worden ("maar dat elftal is toch helemaal geen kampioenselftal"). Zit het spel van Cambuur op te hemelen ("de Kuip werd er met vlagen stil van"). Dat Feyenoord helemaal niks is zonder Pelle.
Vond het ook al niets voor hem. Maar goed, ik kijk ook eigenlijk alleen voorquote:Op maandag 28 april 2014 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij chargeert dus. Doet 'ie normaal nooit
Wat een kerelquote:Op maandag 28 april 2014 20:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dat Rutten volgend jaar aan iets kansloos begint. Dat Gijp zelf in de Kuip zat en er mensen zeiden dat Feyenoord dit jaar kampioen had moeten worden ("maar dat elftal is toch helemaal geen kampioenselftal"). Zit het spel van Cambuur op te hemelen ("de Kuip werd er met vlagen stil van"). Dat Feyenoord helemaal niks is zonder Pelle.
Vitesse heeft tenminste grote sterke kerels uit Engeland.quote:Op maandag 28 april 2014 20:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat een kerel
Hij zegt soms grappige dingen, maar wat een onzin kraamt die man uit.
Alsof Feyenoord een minder kampioenswaardig team heeft dan de andere 5 bovenaan
En volgens mij zonder Pellè gemiddeld meer punten gepakt dan met (7 wedstrijden). Dus dat is ook onzin. En Cambuur heeft inderdaad 2x 5 minuten de overhand gehad. Joepie.
En dan zeker weer Vitesse () ophemelen.
Nou!quote:Op maandag 28 april 2014 20:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Vitesse heeft tenminste grote sterke kerels uit Engeland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Rutten stapt nou niet bepaald op een goed moment in nee, met matig voetbal 2e worden, nu weer spelers zien vertrekken zonder al te veel geld vrij te krijgen en dan ook nog eens de populaire Koeman opvolgenquote:Op maandag 28 april 2014 20:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Wat?quote:Op maandag 28 april 2014 20:45 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Vond het ook al niets voor hem. Maar goed, ik kijk ook eigenlijk alleen voorDanny Vera
Weggestuurd uit de jeugd bij Feyenoord.quote:Op maandag 28 april 2014 20:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgens mij is Gijp vroeger gepest door een Feyenoorder.
Daar hebben ze tegenwoordig joeptoep voor toch?quote:Op maandag 28 april 2014 20:45 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Vond het ook al niets voor hem. Maar goed, ik kijk ook eigenlijk alleen voorDanny Vera
Die laat PSV nooit gaan.quote:
Wie?quote:Op maandag 28 april 2014 21:04 schreef Caland het volgende:
Wanneer krijgen Armenteros en Bakkal hun afscheid in een volgepakte Kuip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |