Okeuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Maar je bent dan ook net een wijf.quote:Op maandag 28 april 2014 14:19 schreef yats het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet ongesteld voor te worden. Ik heb soms gewoon van die dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar je bent dan ook net een wijf.Een wijf nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Heeft katja Schuurman krullen? Kakt een beer in het bos?quote:
Fijn toch, uniek zijnquote:Op maandag 28 april 2014 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft katja Schuurman krullen? Kakt een beer in het bos?
quote:Op maandag 28 april 2014 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft katja Schuurman krullen? Kakt een beer in het bos?
quote:Op maandag 28 april 2014 14:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Moeje niet tegen mij zeggen jonguh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 14:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Kijk samen met vinniequote:Op maandag 28 april 2014 14:29 schreef Fascination het volgende:
Oh ja, ik moet nog heel veel Disney-films gaan kijken. Keiverwaarloosd ben ik vroeger.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar je bent dan ook net een wijf.Je kreeg hem ook wel panklaar natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 28 april 2014 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
OkeuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zoekt 10 cent*
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op maandag 28 april 2014 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
Heus wel! Maar lang niet allemaal inderdaadquote:Op maandag 28 april 2014 14:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kijk samen met vinnieDie ken er ook geen één.
Ik heb er wel wat gezien, heur, tuthola.quote:Op maandag 28 april 2014 14:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kijk samen met vinnieDie ken er ook geen één.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moeje niet tegen mij zeggen jonguh!
[ afbeelding ]
Welke heb je gezien?quote:Op maandag 28 april 2014 14:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat gezien, heur, tuthola.
Ik hou van Gisnep.quote:Op maandag 28 april 2014 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heus wel! Maar lang niet allemaal inderdaad
Ik had een tijd terug alle films gezienquote:Op maandag 28 april 2014 14:29 schreef Fascination het volgende:
Oh ja, ik moet nog heel veel Disney-films gaan kijken. Keiverwaarloosd ben ik vroeger.
Wat is dat?quote:Op maandag 28 april 2014 14:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke heb je gezien?
[..]
Ik hou van Gisnep.
Ben de moeilijkste niet.quote:Op maandag 28 april 2014 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie eet liever ergens anders uit.
Och hij is er ook weerquote:Op maandag 28 april 2014 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie eet liever ergens anders uit.
Aladdin, Hercules, kleine zeemeermin. Deze schieten me te binnen.quote:
Nee serieus je moet wel komen kijkenquote:
Zijn ze er met de BBQ nog?quote:Op maandag 28 april 2014 14:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee serieus je moet wel komen kijken
the lion king toch wel?quote:Op maandag 28 april 2014 14:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aladdin, Hercules, kleine zeemeermin. Deze schieten me te binnen.
Nee.quote:Op maandag 28 april 2014 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
the lion king toch wel?
of tenminste de leeuwenkoning?
Drie weken geleden nog gezien en gejankt.quote:Op maandag 28 april 2014 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
the lion king toch wel?
Je weet niet wat je mistquote:Op maandag 28 april 2014 14:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.Of heb ik die eens op een verjaardagsfeestje gezien? Weet niet meer.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet wel mogelijk zijn![]()
Ik neem wel worst mee, hihaho
Gaan we nog wel een keer dat wolvenspel doen?quote:
Weerwolven? Tof spel is dat!quote:Op maandag 28 april 2014 14:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gaan we nog wel een keer dat wolvenspel doen?
Die herinner ik mij het beste van allemaal.....quote:Op maandag 28 april 2014 14:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaaa! Vroeger vaak gespeeld, maar laatste tijd meer monopoly en riskquote:
Ik heb geen ideequote:Op maandag 28 april 2014 14:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gaan we nog wel een keer dat wolvenspel doen?
Ik denk dat ik ook even weg moet kijken als die weer voorbij komtquote:Op maandag 28 april 2014 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Drie weken geleden nog gezien en gejankt.
Oooohquote:
Nu vragen of je 'm in haar puni mag steken.quote:
Meh, ben nooit zo'n fan van dit soort liedjes.quote:
FOK! familiequote:
Ik ook niet. Wel een soort weerwolven voor 5 tot 10 spelers.quote:Op maandag 28 april 2014 14:40 schreef Tamashii het volgende:
Oooohnouja komt vast wel. Ik heb het spel niet in huis helaas
Echt he. Dat moment dat die papasimba dood gaat. Ik ging ook een klein beetje doodquote:Op maandag 28 april 2014 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook even weg moet kijken als die weer voorbij komt
oh, dat is niet zo erg veel nee .quote:Op maandag 28 april 2014 14:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aladdin, Hercules, kleine zeemeermin. Deze schieten me te binnen.
Ik heb dat echt al twee jaar niet meer gespeeld. Vroeger vaak gedaan met mijn laatste ex en haar vrienden. Ik was er altijd wel vrij aardig in om de wolf te ontmaskeren, maar ging ook meestal als een van de eerste dood om die redenquote:Op maandag 28 april 2014 14:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaa! Vroeger vaak gespeeld, maar laatste tijd meer monopoly en risk
Hij smeekt om pikquote:
Die heb ik zelfs gezien. En zeemeermin iets, Sneeuwwitje, aristokatten of hoe je dat schrijft, 101 dolmatiers, eh....quote:Op maandag 28 april 2014 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
the lion king toch wel?
Soort van?quote:Op maandag 28 april 2014 14:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
FOK! familie
[..]
Ik ook niet. Wel een soort weerwolven voor 5 tot 10 spelers.
Iemand die luistert.quote:Op maandag 28 april 2014 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, ben nooit zo'n fan van dit soort liedjes.
samen disney kijken?quote:Op maandag 28 april 2014 14:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is ook zo zielig he... en dan nog de schuld krijgen ookquote:Op maandag 28 april 2014 14:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt he. Dat moment dat die papasimba dood gaat. Ik ging ook een klein beetje dood
Buuf had het toch?quote:Op maandag 28 april 2014 14:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooohnouja komt vast wel. Ik heb het spel niet in huis helaas
Ja nou dat dus. Ik ben er altijd fantastisch goed in om mezelf verdacht te maken.quote:Op maandag 28 april 2014 14:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb dat echt al twee jaar niet meer gespeeld. Vroeger vaak gedaan met mijn laatste ex en haar vrienden. Ik was er altijd wel vrij aardig in om de wolf te ontmaskeren, maar ging ook meestal als een van de eerste dood om die reden
Ik heb de worst, zij heeft de kadetjesquote:Op maandag 28 april 2014 14:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu vragen of je 'm in haar puni mag steken.
We beginnen natuurlijk met bambiquote:Op maandag 28 april 2014 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb ik zelfs gezien. En zeemeermin iets, Sneeuwwitje, aristokatten of hoe je dat schrijft, 101 dolmatiers, eh....
Ik ook ja. Sowieso Disney. Bambi was ook om te janken.quote:Op maandag 28 april 2014 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is ook zo zielig he... en dan nog de schuld krijgen ook
Ach ik moet wel vaker ff wegkijken.... watje ben ik wat dat betreft
The lion king, he? Of ga je dan huilen als een kraspanda?quote:
Als je met mij speelt ga je sowieso snel doodquote:Op maandag 28 april 2014 14:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb dat echt al twee jaar niet meer gespeeld. Vroeger vaak gedaan met mijn laatste ex en haar vrienden. Ik was er altijd wel vrij aardig in om de wolf te ontmaskeren, maar ging ook meestal als een van de eerste dood om die reden
quote:Op maandag 28 april 2014 14:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja nou dat dus. Ik ben er altijd fantastisch goed in om mezelf verdacht te maken.
Zo ver waren we allang toch!quote:Op maandag 28 april 2014 14:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb de worst, zij heeft de kadetjes
Ow is het een Belg?quote:Op maandag 28 april 2014 14:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iemand die luistert.Ik vind het voor Belgie best goed.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
The lion king, he? Of ga je dan huilen als een kraspanda?
Fax, dat valt me van je tegen.quote:Op maandag 28 april 2014 14:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je met mij speelt ga je sowieso snel dood
Nee behalve het spel hier op fok. Eh maffiaspel ofzo heet t.quote:Op maandag 28 april 2014 14:43 schreef yats het volgende:
[..]Dat heb ik dan weer niet. Maar de wolven wisten wel dat ik er vrij aardig in was ze te ontmaskeren. Heb je het ook weleens met varianten gespeeld?
Ach, het kan zeker slechter. Het gaat in ieder geval meer om de performance dan om dansjes en naakte zangeressen. Dat is een pré.quote:Op maandag 28 april 2014 14:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iemand die luistert.Ik vind het voor Belgie best goed.
Wat een nare beelden schotelen ze ons eigenlijk voorquote:Op maandag 28 april 2014 14:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook ja. Sowieso Disney. Bambi was ook om te janken.
Wie?quote:Op maandag 28 april 2014 14:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee echt, vraag maar aan Neeltje en Mu
Ze zei Gisnep of zo, kweenie, maar daar staat geen Disneyquote:Op maandag 28 april 2014 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar ging het toch over? Wel opletten he?
Ik ga niet nog een keer zwaaien hoorquote:Op maandag 28 april 2014 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Sorry, afleiding.. We proberen het opnieuw..
Ja hoi
Omg..... Ik ookquote:Op maandag 28 april 2014 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een nare beelden schotelen ze ons eigenlijk voor![]()
Het blijft niet bij disney hoor... ik voel ze al komen als ik hoor... "move that bus"
quote:Op maandag 28 april 2014 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja hoi
quote:
Hai!!!!quote:Op maandag 28 april 2014 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja hoi
Ja hoi
als je naar de letters van het logo kijkt zie je dan ook gisnep staanquote:Op maandag 28 april 2014 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze zei Gisnep of zo, kweenie, maar daar staat heen Disney
Weet je dat neit?quote:Op maandag 28 april 2014 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het kan zeker slechter. Het gaat in ieder geval meer om de performance dan om dansjes en naakte zangeressen. Dat is een pré.
Wie wordt het voor Nederland?
Again, wie?quote:
Zag ik ook altijd staan jaquote:Op maandag 28 april 2014 14:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je naar de letters van het logo kijkt zie je dan ook gisnep staan![]()
Ja hoi
het heeft heeeeel lang geduurd voordat ik snapte waarom dat het logo van Disney wasquote:
Waarom dan?quote:Op maandag 28 april 2014 14:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het heeft heeeeel lang geduurd voordat ik snapte waarom dat het logo van Disney was
Ik heb niet elk moment van de dag dat logo voor m'n neus of zoquote:Op maandag 28 april 2014 14:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je naar de letters van het logo kijkt zie je dan ook gisnep staan![]()
Ik volg het nooit zo. Maar ik ga het eventjes luisteren.quote:Op maandag 28 april 2014 14:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet je dat neit?Ilse de Lange en Waylon met Calm after the Storm. Zo'n gezapig countrynummer.
omdat Gisnepquote:
Welke?quote:Op maandag 28 april 2014 14:47 schreef Moeraskat het volgende:
Zo, bezoek op de bus. En dan nu films kijken denk ikTijdens het Fok!'en.
gmtaquote:Op maandag 28 april 2014 14:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omg..... Ik ooken dan dat enthousiasme van iedereen en dan voel ik me echt een borderliner want dan word ik helemaal gelukkig van al die lieve gebaren en dat dat bestaat in zon wereld en wat leuk voor de mensen en oh ik voel je helemaal.
erge is dat ik t meen
winnie the poohquote:
Lekker dingquote:Op maandag 28 april 2014 14:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dag allen.. Wat een hartelijk ontvangst
je moet het logo hebben om m voor je te zien?quote:Op maandag 28 april 2014 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb niet elk moment van de dag dat logo voor m'n neus of zo
quote:
Gast Disney is Baasquote:Op maandag 28 april 2014 14:48 schreef S95Sedan het volgende:
Disney? Het gaat van OUD naar JNG hier.
Kssjtquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 14:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet het logo hebben om m voor je te zien?
Ja.quote:Op maandag 28 april 2014 14:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet het logo hebben om m voor je te zien?
Ah, zeg dat dan. Ik ben een man he fax, die schijnen aan halve woorden geen genoeg te hebbenquote:
QFTquote:Op maandag 28 april 2014 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Gast Disney is Baas
Tevens Pixar
Ik heb niets met disney, pixar dan weer wel sommige korte filmpjes.quote:Op maandag 28 april 2014 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Gast Disney is Baas
Tevens Pixar
Heb je m'n bestand al bekeken?quote:Op maandag 28 april 2014 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, zeg dat dan. Ik ben een man he fax, die schijnen aan halve woorden geen genoeg te hebben
Disney is niet alleen voor kinderenquote:Op maandag 28 april 2014 14:48 schreef S95Sedan het volgende:
Disney? Het gaat van OUD naar JNG hier.
QFTquote:Op maandag 28 april 2014 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Disney is niet alleen voor kinderen
Binnenkort eens een marathon houden
quote:
Ik heb met iemand ook een marathon afgesprokenquote:Op maandag 28 april 2014 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heet The Resistance. Leuk spelletje en iedere speler blijft ook tot het eind actief meespelen. Het is ook simpeler opgezet dan Weerwolven.quote:
Fas, wat een bagger nummer dat Ilse en Waylon. Mijn god zeg. Dat wordt weer een baggernotering.quote:
Hoe zie je daar nu weer een g in, dat is andersom.quote:
Ik heb het meestal ook eerder met mooie dingen dan met verdrietige....quote:
Heel veel mensen zagen die D als een G en de Y als een P.quote:
Niet?quote:Op maandag 28 april 2014 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nog nietquote:
Als je niet kunt lezen nogquote:Op maandag 28 april 2014 14:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe zie je daar nu weer een g in, dat is andersom.
Ik moet alleen eerst alles downloadenquote:Op maandag 28 april 2014 14:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb met iemand ook een marathon afgesproken
Ik heb alles op DVDquote:Op maandag 28 april 2014 14:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moet alleen eerst alles downloaden
Waarom?quote:
Ik nu ook niet meer, maar vroeger wel.quote:Op maandag 28 april 2014 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De P kan ik inkomen, maar de G? Nee.
Ja, he.quote:Op maandag 28 april 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas, wat een bagger nummer dat Ilse en Waylon. Mijn god zeg. Dat wordt weer een baggernotering.
Ik niet, ik had bijna alles op videobandquote:
Knap, dat wel.quote:Op maandag 28 april 2014 14:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heel veel mensen zagen die D als een G en de Y als een P.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, he.Ik verheug me nu al op de teleurgestelde gezichtjes en het gejank over vriendjespolitiek.
Jankerdquote:Op maandag 28 april 2014 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het meestal ook eerder met mooie dingen dan met verdrietige....
Kijk je zo'n kidnapfilm.... alle erge dingen die voorbij komen kijk ik gerust... Dan vindt pappa zijn dochter eindelijk weer oid en dan voel ik ze komen
Dat weet ik niet meer.quote:Op maandag 28 april 2014 14:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer, maar vroeger wel.
Volgende keer gewoon Blof sturen.quote:Op maandag 28 april 2014 14:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, he.Ik verheug me nu al op de teleurgestelde gezichtjes en het gejank over vriendjespolitiek.
Ik ook, maar ik heb bij een videotheek gewerkt, en ik kon met korting DVD's kopen. En omdat een disneyfilm maar 1x per 6 jaar opnieuw in de winkel komt heb ik ze toen elke keer gekocht.quote:Op maandag 28 april 2014 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik niet, ik had bijna alles op videoband
Ik zie niet waar dat mijn probleem is?quote:Op maandag 28 april 2014 14:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat je me anders verdriet doet, snik
Gewoon niet meedoen met die bende.quote:Op maandag 28 april 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon Blof sturen.
quote:
+1.quote:Op maandag 28 april 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon Blof sturen.
ooit later als ik groot ben en kinderen heb, vraag ik gewoon Disney DVD's voor hun verjaardagquote:Op maandag 28 april 2014 14:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb bij een videotheek gewerkt, en ik kon met korting DVD's kopen. En omdat een disneyfilm maar 1x per 6 jaar opnieuw in de winkel komt heb ik ze toen elke keer gekocht.
En dan noemen ze mij emoquote:Op maandag 28 april 2014 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik voel de liefde gewoon. al het moois dat op zo'n moment samen komt.. Ik leef intens mee![]()
Goed ideequote:Op maandag 28 april 2014 14:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ooit later als ik groot ben en kinderen heb, vraag ik gewoon Disney DVD's voor hun verjaardag
Je mist zo veel liefde in je levenquote:Op maandag 28 april 2014 14:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zie niet waar dat mijn probleem is?
Waarschijnlijk omdat ik probeer te ontsnappenquote:
K.I.S.S.I.N.G.quote:Op maandag 28 april 2014 14:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik probeer te ontsnappen
Hahahaha, jezusquote:Op maandag 28 april 2014 14:57 schreef Fascination het volgende:
Nu al kriebels voor volgende week.#esf
zolang geen Dora en Diego mogen mn kinderen vast alles kijkenquote:Op maandag 28 april 2014 14:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goed idee
Ik wil ze ook echt alle films laten zienen dan ook wel die "moderne" kinderprogramma's, maar ook de gene die ik vroeger altijd keek.
Gewoon uit die boom trappenquote:Op maandag 28 april 2014 14:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb kattenquote:
Oh klinkt ook wel goed dan!!quote:Op maandag 28 april 2014 14:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heet The Resistance. Leuk spelletje en iedere speler blijft ook tot het eind actief meespelen. Het is ook simpeler opgezet dan Weerwolven.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh is het weer zo ver?quote:Op maandag 28 april 2014 14:57 schreef Fascination het volgende:
Nu al kriebels voor volgende week.#esf
Niet eens een traantje?quote:Op maandag 28 april 2014 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Zeg maar dat ze mij zo mogen noemen voortaan, mij doet het namelijk helemaal niks
ik vind het zandkasteel ook echt stomquote:Op maandag 28 april 2014 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zolang geen Dora en Diego mogen mn kinderen vast alles kijken
Topidee Lola..quote:Op maandag 28 april 2014 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon uit die boom trappen
sorry fax
Maar tetten!quote:Op maandag 28 april 2014 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
liever die zaag dan.. chick is lelijk
Lastig te zien zo liplikkendequote:Op maandag 28 april 2014 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
liever die zaag dan.. chick is lelijk
Ik ben zo vaak wakker geworden van het geluid van Dora.. Ik word er inmiddels gewoon agressief vanquote:Op maandag 28 april 2014 14:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind het zandkasteel ook echt stomEn Dora en Diego inderdaad ook.
Ik ben trots op jequote:
ik van de bruine beer in het grote blauwe huis, of zo.quote:Op maandag 28 april 2014 15:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben zo vaak wakker geworden van het geluid van Dora.. Ik word er inmiddels gewoon agressief van
Volgens mij wel, maar ik ga niet.quote:Op maandag 28 april 2014 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha, jezus
Is er nog een meet dit jaar, of niet?
je gaat toch naar die ene meet? met mij?quote:Op maandag 28 april 2014 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ik ga niet.
Voor bij de bbq?quote:
Zelfs Pater Moeskroen zou meer punten scoren dan dat liedje van Nederland.quote:Op maandag 28 april 2014 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ik ga niet.
Die ken ik niet, denk ikquote:Op maandag 28 april 2014 15:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik van de bruine beer in het grote blauwe huis, of zo.
Dat je niet huilt, of heb jij een betere reden?quote:
Jij weer met die zanger.quote:Op maandag 28 april 2014 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs Pater Moeskroen zou meer punten scoren dan dat liedje van Nederland.
Heb daar laatst nog een uur gezeten, in het park, met mn neefjequote:Op maandag 28 april 2014 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die ken ik niet, denk ik
Sprookjesboom van de efteling vond ik stiekem wel leuk
Ik heb niet zoveel met het parkquote:Op maandag 28 april 2014 15:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb daar laatst nog een uur gezeten, in het park, met mn neefje
Ik dacht jij misschienquote:Op maandag 28 april 2014 15:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat je niet huilt, of heb jij een betere reden?
ik vind het wel leukquote:Op maandag 28 april 2014 15:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met het park
Alleen altijd tiefus druk daar, dat is dan weer wat minderquote:Op maandag 28 april 2014 15:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind het wel leukveel herinneringen en ik vind het park super gemaakt, alles tot in detail
Maar ik ben dan ook echt iemand die gek is op sprookjes etc.
Niets wat ik hardop ga zeggenquote:
Moet je niet op een drukke dag gaan hequote:Op maandag 28 april 2014 15:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen altijd tiefus druk daar, dat is dan weer wat minder
ik ga of graag naar de efteling of dierentuin, andere parken heb ik binnen een uur wel gezien.quote:Op maandag 28 april 2014 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga liever naar een dierentuin dan naar een pretpark
Binnenkort weer een keer naar de Apenheulquote:Op maandag 28 april 2014 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het te druk, en ik ben altijd zo slim om sochtends in de piranha te gaan en de rest van de dag nat rond moet lopen.. En in veel van de attracties durf ik niet want hoogtevrees..quote:Op maandag 28 april 2014 15:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind het wel leukveel herinneringen en ik vind het park super gemaakt, alles tot in detail
Maar ik ben dan ook echt iemand die gek is op sprookjes etc.
Haten op de Paterquote:Op maandag 28 april 2014 15:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij weer met die zanger.Is inderdaad beter.
Eens!quote:Op maandag 28 april 2014 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
Dat heb je helaas niet altijd in de hand. Helemaal met kortingskaarten of iets in die richtingquote:Op maandag 28 april 2014 15:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet je niet op een drukke dag gaan heDagen genoeg dat je overal meteen kunt doorlopen.
[..]
ik ga of graag naar de efteling of dierentuin, andere parken heb ik binnen een uur wel gezien.
als ik ga ga ik nooit met mijn ouders, en op een rustige dagquote:Op maandag 28 april 2014 15:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind het te druk, en ik ben altijd zo slim om sochtends in de piranha te gaan en de rest van de dag nat rond moet lopen.. En in veel van de attracties durf ik niet want hoogtevrees..
Ohja.. En ik vind het al helemaal niks als je burgerlijk met je ouders enzo moet
Die vond ik stom want daar hebben ze de vingeraapjes zo neergezet dat je ze niet mee kan nemenquote:Op maandag 28 april 2014 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Binnenkort weer een keer naar de Apenheul
Je kunt op de site kijken op welke dagen het druk is en wanneer niet, en anders zou je gewoon op een doordeweekse dag moeten vrij nemen of zo. Ik woon er super dicht bij in de buurt, soms gaan we gewoon even voor een uurtje of 2 en dan weer naar huisquote:Op maandag 28 april 2014 15:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heb je helaas niet altijd in de hand. Helemaal met kortingskaarten of iets in die richting
Maar ja.
eensquote:Op maandag 28 april 2014 15:11 schreef S95Sedan het volgende:
Efteling is prima te doen, ook als je niet in achtbanen gaat. Vind ik dan.
Ik vind zelfs de droomvlucht engquote:Op maandag 28 april 2014 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als ik ga ga ik nooit met mijn ouders, en op een rustige dagik hou ook niet zo van drukte.
Begrijp wel dat je dat niet leuk vind dan als je nergens indurft.
I knowquote:Op maandag 28 april 2014 15:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt op de site kijken op welke dagen het druk is en wanneer niet, en anders zou je gewoon op een doordeweekse dag moeten vrij nemen of zo. Ik woon er super dicht bij in de buurt, soms gaan we gewoon even voor een uurtje of 2 en dan weer naar huis
ik wil je hand wel vasthoudenquote:Op maandag 28 april 2014 15:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind zelfs de droomvlucht eng
Maar daar ga ik nog wel in
Abonnementquote:Op maandag 28 april 2014 15:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
I know
Ja dan ga je sowieso al wat makkelijker heen lijkt me, hoewel dat soort parken helaas wel flink aan de prijs zijn tegenwoordig.
Die zijn nodig om mezelf vast te houden.. Ze plaatsen die ijzeren stangen niet voor nietsquote:
Ik ga ook bijna nergens in dan, camera mee en ik vermaak me welquote:Op maandag 28 april 2014 15:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind zelfs de droomvlucht eng
Maar daar ga ik nog wel in
Ditquote:Op maandag 28 april 2014 15:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ga ook bijna nergens in dan, camera mee en ik vermaak me wel
ohquote:Op maandag 28 april 2014 15:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die zijn nodig om mezelf vast te houden.. Ze plaatsen die ijzeren stangen niet voor niets
ik ga nog steeds liever naar de dierentuin.. En dan het liefst naar dat park in tenerifequote:Op maandag 28 april 2014 15:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ga ook bijna nergens in dan, camera mee en ik vermaak me wel
Mwa, nee. Dan zou ik eerder een park als Duinrel nemen.quote:Op maandag 28 april 2014 15:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Abonnement150 euro per jaar, paar keer gaan en je hebt het eruit
quote:Op maandag 28 april 2014 15:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Diten ik ga vaak met kindjes, Ben niet voor niets Tante
Aapjes kijkenquote:Op maandag 28 april 2014 15:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga nog steeds liever naar de dierentuin.. En dan het liefst naar dat park in tenerife
Ja, maar de vogelrock vind ik niet zo eng want dan kan ik geen diepte zienquote:Op maandag 28 april 2014 15:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
ohis het zo erg ja?
ja, leuk datquote:Op maandag 28 april 2014 15:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, nee. Dan zou ik eerder een park als Duinrel nemen.
Al is het maar dat het dichterbij is.
[..]
Dan is een abonnement wel handig ja
[..]
Aapjes kijken
Goh wat raar, wie doet dat nou?quote:Op maandag 28 april 2014 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die vond ik stom want daar hebben ze de vingeraapjes zo neergezet dat je ze niet mee kan nemen
Maar ik wil er eenquote:
Ook een kasteelquote:Op maandag 28 april 2014 15:18 schreef Moeraskat het volgende:
Dierentuinin Edinburgh hebben ze koala's en panda's
![]()
![]()
Dat heb ik dus met de dierentuin. Ik vind het overigens wel prima dat het niet mijn eigen kinderen zijn en ik ze als oom uiteindelijk weer bij mijn zusje terug kan brengen.quote:Op maandag 28 april 2014 15:17 schreef Moeraskat het volgende:
Mooiste of leukste?quote:
Mag allebei.quote:
nee joh gekkie, op safari zijn er ook spinnenquote:
Die is niet zo klein als dat vingeraapjequote:Op maandag 28 april 2014 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Af en toe heb je toch al een aapje?
Mulan is het stoerst.quote:
Ja, minder schattig zeker.quote:Op maandag 28 april 2014 15:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die is niet zo klein als dat vingeraapje
Die zijn zo schattig
De mooiste vind ik Doornroosje, de leukste Assepoesterquote:
Dat sowiesoquote:
Dan heb je pechquote:Op maandag 28 april 2014 15:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee joh gekkie, op safari zijn er ook spinnen
Nee, van die klemoorbellen, net als oma's wanneer ze grote lellen krijgenquote:Op maandag 28 april 2014 15:31 schreef muhahaha het volgende:
Die van aladin heeft oorwarmers op ofzo
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:47 schreef lara1994 het volgende:
ik heb een heel lief vriendje, en ik denk dat we binnenkort voor het eerst sex krijgen. Ik wil het heel graag en het lijkt me fijn.
Maar heeft iemand tips voor de 1e x, en vertellen hoe jullie eerste keer was,
En hoe ik het moet doen enzo, hihi
Je taalkennis bijwerken.quote:Op maandag 28 april 2014 15:34 schreef lara1994 het volgende:
amstterdam, en wat gaat faxie dan doen?
Degene die die kloon maakte, had vast niet zo snel in de gaten dat mensen met geboortejaar '94 alweer 19 of 20 zijn.quote:
Taylor.quote:Op maandag 28 april 2014 15:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oke, nu heb ik ook een belangrijke vraag..
Taylor Swift of Mila Kunis?
Zal wel een ouwe lul zijn jaquote:Op maandag 28 april 2014 15:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Degene die die kloon maakte, had vast niet zo snel in de gaten dat mensen met geboortejaar '94 alweer 19 of 20 zijn.
Mila natuurlijk.quote:Op maandag 28 april 2014 15:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dat dus, echte taalnazi.quote:
Mila Kunisquote:Op maandag 28 april 2014 15:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Die fout maak ik ook wel eens. Oh '96, dan ben je echt 8! Tot dat ik me realiseer dat ze maar 4 jaar jonger zijn dan ik ben.quote:Op maandag 28 april 2014 15:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Degene die die kloon maakte, had vast niet zo snel in de gaten dat mensen met geboortejaar '94 alweer 19 of 20 zijn.
quote:Op maandag 28 april 2014 15:41 schreef Myraela het volgende:
Ik wil zelf pindakaas maken, maar heb geen zin om de pinda's te doppen. /zwaar leven.
Ik wil het gewoon een keer proberen.quote:Op maandag 28 april 2014 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me een kutkarweitje, dat zelf maken.
Liever zelf kopen en af en toe een lepel nemen
herkenbaar.quote:Op maandag 28 april 2014 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die fout maak ik ook wel eens. Oh '96, dan ben je echt 8! Tot dat ik me realiseer dat ze maar 4 jaar jonger zijn dan ik ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |