Okeuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Maar je bent dan ook net een wijf.quote:Op maandag 28 april 2014 14:19 schreef yats het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet ongesteld voor te worden. Ik heb soms gewoon van die dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar je bent dan ook net een wijf.Een wijf nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Heeft katja Schuurman krullen? Kakt een beer in het bos?quote:
Fijn toch, uniek zijnquote:Op maandag 28 april 2014 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft katja Schuurman krullen? Kakt een beer in het bos?
quote:Op maandag 28 april 2014 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft katja Schuurman krullen? Kakt een beer in het bos?
quote:Op maandag 28 april 2014 14:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Moeje niet tegen mij zeggen jonguh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 14:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Kijk samen met vinniequote:Op maandag 28 april 2014 14:29 schreef Fascination het volgende:
Oh ja, ik moet nog heel veel Disney-films gaan kijken. Keiverwaarloosd ben ik vroeger.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar je bent dan ook net een wijf.Je kreeg hem ook wel panklaar natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 28 april 2014 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
OkeuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zoekt 10 cent*
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op maandag 28 april 2014 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
Heus wel! Maar lang niet allemaal inderdaadquote:Op maandag 28 april 2014 14:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kijk samen met vinnieDie ken er ook geen één.
Ik heb er wel wat gezien, heur, tuthola.quote:Op maandag 28 april 2014 14:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kijk samen met vinnieDie ken er ook geen één.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moeje niet tegen mij zeggen jonguh!
[ afbeelding ]
Welke heb je gezien?quote:Op maandag 28 april 2014 14:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat gezien, heur, tuthola.
Ik hou van Gisnep.quote:Op maandag 28 april 2014 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heus wel! Maar lang niet allemaal inderdaad
Ik had een tijd terug alle films gezienquote:Op maandag 28 april 2014 14:29 schreef Fascination het volgende:
Oh ja, ik moet nog heel veel Disney-films gaan kijken. Keiverwaarloosd ben ik vroeger.
Wat is dat?quote:Op maandag 28 april 2014 14:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke heb je gezien?
[..]
Ik hou van Gisnep.
Ben de moeilijkste niet.quote:Op maandag 28 april 2014 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie eet liever ergens anders uit.
Och hij is er ook weerquote:Op maandag 28 april 2014 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie eet liever ergens anders uit.
Aladdin, Hercules, kleine zeemeermin. Deze schieten me te binnen.quote:
Nee serieus je moet wel komen kijkenquote:
Zijn ze er met de BBQ nog?quote:Op maandag 28 april 2014 14:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee serieus je moet wel komen kijken
the lion king toch wel?quote:Op maandag 28 april 2014 14:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aladdin, Hercules, kleine zeemeermin. Deze schieten me te binnen.
Nee.quote:Op maandag 28 april 2014 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
the lion king toch wel?
of tenminste de leeuwenkoning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |