Okeuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Maar je bent dan ook net een wijf.quote:Op maandag 28 april 2014 14:19 schreef yats het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet ongesteld voor te worden. Ik heb soms gewoon van die dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar je bent dan ook net een wijf.Een wijf nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Heeft katja Schuurman krullen? Kakt een beer in het bos?quote:
Fijn toch, uniek zijnquote:Op maandag 28 april 2014 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft katja Schuurman krullen? Kakt een beer in het bos?
quote:Op maandag 28 april 2014 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft katja Schuurman krullen? Kakt een beer in het bos?
quote:Op maandag 28 april 2014 14:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Moeje niet tegen mij zeggen jonguh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 14:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Kijk samen met vinniequote:Op maandag 28 april 2014 14:29 schreef Fascination het volgende:
Oh ja, ik moet nog heel veel Disney-films gaan kijken. Keiverwaarloosd ben ik vroeger.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar je bent dan ook net een wijf.Je kreeg hem ook wel panklaar natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 28 april 2014 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
OkeuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zoekt 10 cent*
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op maandag 28 april 2014 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
Heus wel! Maar lang niet allemaal inderdaadquote:Op maandag 28 april 2014 14:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kijk samen met vinnieDie ken er ook geen één.
Ik heb er wel wat gezien, heur, tuthola.quote:Op maandag 28 april 2014 14:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kijk samen met vinnieDie ken er ook geen één.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moeje niet tegen mij zeggen jonguh!
[ afbeelding ]
Welke heb je gezien?quote:Op maandag 28 april 2014 14:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat gezien, heur, tuthola.
Ik hou van Gisnep.quote:Op maandag 28 april 2014 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heus wel! Maar lang niet allemaal inderdaad
Ik had een tijd terug alle films gezienquote:Op maandag 28 april 2014 14:29 schreef Fascination het volgende:
Oh ja, ik moet nog heel veel Disney-films gaan kijken. Keiverwaarloosd ben ik vroeger.
Wat is dat?quote:Op maandag 28 april 2014 14:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke heb je gezien?
[..]
Ik hou van Gisnep.
Ben de moeilijkste niet.quote:Op maandag 28 april 2014 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie eet liever ergens anders uit.
Och hij is er ook weerquote:Op maandag 28 april 2014 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie eet liever ergens anders uit.
Aladdin, Hercules, kleine zeemeermin. Deze schieten me te binnen.quote:
Nee serieus je moet wel komen kijkenquote:
Zijn ze er met de BBQ nog?quote:Op maandag 28 april 2014 14:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee serieus je moet wel komen kijken
the lion king toch wel?quote:Op maandag 28 april 2014 14:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aladdin, Hercules, kleine zeemeermin. Deze schieten me te binnen.
Nee.quote:Op maandag 28 april 2014 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
the lion king toch wel?
of tenminste de leeuwenkoning?
Drie weken geleden nog gezien en gejankt.quote:Op maandag 28 april 2014 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
the lion king toch wel?
Je weet niet wat je mistquote:Op maandag 28 april 2014 14:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.Of heb ik die eens op een verjaardagsfeestje gezien? Weet niet meer.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet wel mogelijk zijn![]()
Ik neem wel worst mee, hihaho
Gaan we nog wel een keer dat wolvenspel doen?quote:
Weerwolven? Tof spel is dat!quote:Op maandag 28 april 2014 14:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gaan we nog wel een keer dat wolvenspel doen?
Die herinner ik mij het beste van allemaal.....quote:Op maandag 28 april 2014 14:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaaa! Vroeger vaak gespeeld, maar laatste tijd meer monopoly en riskquote:
Ik heb geen ideequote:Op maandag 28 april 2014 14:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gaan we nog wel een keer dat wolvenspel doen?
Ik denk dat ik ook even weg moet kijken als die weer voorbij komtquote:Op maandag 28 april 2014 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Drie weken geleden nog gezien en gejankt.
Oooohquote:
Nu vragen of je 'm in haar puni mag steken.quote:
Meh, ben nooit zo'n fan van dit soort liedjes.quote:
FOK! familiequote:
Ik ook niet. Wel een soort weerwolven voor 5 tot 10 spelers.quote:Op maandag 28 april 2014 14:40 schreef Tamashii het volgende:
Oooohnouja komt vast wel. Ik heb het spel niet in huis helaas
Echt he. Dat moment dat die papasimba dood gaat. Ik ging ook een klein beetje doodquote:Op maandag 28 april 2014 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook even weg moet kijken als die weer voorbij komt
oh, dat is niet zo erg veel nee .quote:Op maandag 28 april 2014 14:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aladdin, Hercules, kleine zeemeermin. Deze schieten me te binnen.
Ik heb dat echt al twee jaar niet meer gespeeld. Vroeger vaak gedaan met mijn laatste ex en haar vrienden. Ik was er altijd wel vrij aardig in om de wolf te ontmaskeren, maar ging ook meestal als een van de eerste dood om die redenquote:Op maandag 28 april 2014 14:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaa! Vroeger vaak gespeeld, maar laatste tijd meer monopoly en risk
Hij smeekt om pikquote:
Die heb ik zelfs gezien. En zeemeermin iets, Sneeuwwitje, aristokatten of hoe je dat schrijft, 101 dolmatiers, eh....quote:Op maandag 28 april 2014 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
the lion king toch wel?
Soort van?quote:Op maandag 28 april 2014 14:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
FOK! familie
[..]
Ik ook niet. Wel een soort weerwolven voor 5 tot 10 spelers.
Iemand die luistert.quote:Op maandag 28 april 2014 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, ben nooit zo'n fan van dit soort liedjes.
samen disney kijken?quote:Op maandag 28 april 2014 14:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is ook zo zielig he... en dan nog de schuld krijgen ookquote:Op maandag 28 april 2014 14:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt he. Dat moment dat die papasimba dood gaat. Ik ging ook een klein beetje dood
Buuf had het toch?quote:Op maandag 28 april 2014 14:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooohnouja komt vast wel. Ik heb het spel niet in huis helaas
Ja nou dat dus. Ik ben er altijd fantastisch goed in om mezelf verdacht te maken.quote:Op maandag 28 april 2014 14:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb dat echt al twee jaar niet meer gespeeld. Vroeger vaak gedaan met mijn laatste ex en haar vrienden. Ik was er altijd wel vrij aardig in om de wolf te ontmaskeren, maar ging ook meestal als een van de eerste dood om die reden
Ik heb de worst, zij heeft de kadetjesquote:Op maandag 28 april 2014 14:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu vragen of je 'm in haar puni mag steken.
We beginnen natuurlijk met bambiquote:Op maandag 28 april 2014 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb ik zelfs gezien. En zeemeermin iets, Sneeuwwitje, aristokatten of hoe je dat schrijft, 101 dolmatiers, eh....
Ik ook ja. Sowieso Disney. Bambi was ook om te janken.quote:Op maandag 28 april 2014 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is ook zo zielig he... en dan nog de schuld krijgen ook
Ach ik moet wel vaker ff wegkijken.... watje ben ik wat dat betreft
The lion king, he? Of ga je dan huilen als een kraspanda?quote:
Als je met mij speelt ga je sowieso snel doodquote:Op maandag 28 april 2014 14:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb dat echt al twee jaar niet meer gespeeld. Vroeger vaak gedaan met mijn laatste ex en haar vrienden. Ik was er altijd wel vrij aardig in om de wolf te ontmaskeren, maar ging ook meestal als een van de eerste dood om die reden
quote:Op maandag 28 april 2014 14:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja nou dat dus. Ik ben er altijd fantastisch goed in om mezelf verdacht te maken.
Zo ver waren we allang toch!quote:Op maandag 28 april 2014 14:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb de worst, zij heeft de kadetjes
Ow is het een Belg?quote:Op maandag 28 april 2014 14:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iemand die luistert.Ik vind het voor Belgie best goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |