ik dacht hetzelfde..quote:
Legalize wat? GHB? Crystal meth?quote:
In tegenstelling tot wat de meeste mensen denken, is Brabant geen onderdeel van België, alwaar, 100 jaar geleden, de eerste wereldoorlog grotendeels werd uitgevochten.quote:Op maandag 28 april 2014 16:59 schreef bijdehand het volgende:
Misschien lagen ze er al vanaf de Eerste Wereldoorlog?
quote:Op maandag 28 april 2014 16:59 schreef bijdehand het volgende:
Misschien lagen ze er al vanaf de Eerste Wereldoorlog?
Bluf, de roverheid heeft de Nederlandse betrokkenheid bij de Eerste Wereldoorlog stelselmatig verzwegen, maar er is gewoon gevochten in Nederland.quote:Op maandag 28 april 2014 17:01 schreef Grielen het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat de meeste mensen denken, is Brabant geen onderdeel van België, alwaar, 100 jaar geleden, de eerste wereldoorlog grotendeels werd uitgevochten.
Legaliseer alle drugs. Als een verbod zou werken dan hadden we nu geen verslavingsklinieken en drugs gebruik op zich is geen misdaad tegen iemand anders.quote:Op maandag 28 april 2014 16:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Legalize wat? GHB? Crystal meth?
Als je 2 overleden personen met gasmaskers op vind, dan is de kans klein dat ze wietplantjes aan het knippen waren.
?quote:Op maandag 28 april 2014 18:07 schreef Brum_brum het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man heeft weer een paar doden veroorzaakt. Stemt allen op een moordenaar die er trots op is.
Oh ik snap de grap niet.quote:Op maandag 28 april 2014 18:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij doelt op Iv0, de foto moet een lampje doen rinkelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
heroine cocaine ketamine vitamine, ja zelfs alcohol!quote:Op maandag 28 april 2014 16:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Legalize wat? GHB? Crystal meth?
quote:Op maandag 28 april 2014 18:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh ik snap de grap niet.Niks dom verband. Hij is een voorstander van de War on Drugs, dus hij is verantwoordelijk voor de gevolgen, waaronder meer dan 100.000 dode Mexicanen sinds 2006.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iv0 is een massamoordenaar!Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Heineken ook toch?quote:Op maandag 28 april 2014 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niks dom verband. Hij is een voorstander van de War on Drugs, dus hij is verantwoordelijk voor de gevolgen, waaronder meer dan 100.000 dode Mexicanen sinds 2006.
Iv0 is een massamoordenaar!
Wat is het voordeel van een verbod? Een verbod moet gehandhaafd worden, dat kost geld en vrijheid. Daar heb je dus verdomd goede argumenten voor nodig.quote:Op maandag 28 april 2014 19:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Heineken ook toch?
Wat is het voordeel van legaliseren?
Zit wat in ja. Van mij mogen ze het ook legaliseren. Zal een hoop criminaliteit schelen en ondanks dat het illegaal is komt men er toch wel aan.quote:Op maandag 28 april 2014 20:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van een verbod? Een verbod moet gehandhaafd worden, dat kost geld en vrijheid. Daar heb je dus verdomd goede argumenten voor nodig.
Ah, nooit geweten dat eten illegaal was.quote:Op maandag 28 april 2014 18:06 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Legaliseer alle drugs. Als een verbod zou werken dan hadden we nu geen verslavingsklinieken
Waar precies zei ik dat legalisatie drugsmisbruik op zou lossen?quote:Op maandag 28 april 2014 21:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, nooit geweten dat eten illegaal was.
Zonder verbod geen klinieken zei je net.quote:Op maandag 28 april 2014 21:06 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Waar precies zei ik dat legalisatie drugsmisbruik op zou lossen?
Ik zei dat als een verbod zou werken we geen klinieken zouden hebben. Dat is wat anders.quote:Op maandag 28 april 2014 21:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zonder verbod geen klinieken zei je net.
My bad.quote:Op maandag 28 april 2014 21:13 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik zei dat als een verbod zou werken we geen klinieken zouden hebben. Dat is wat anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |