Tof! Wacht geduldig af.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is de trekking, ik ga zsm met de uitleg aan de gang
0: ridder van pentagrammen
1: munten 10
2: arcana 4, de keizer
3: zwaarden 6
4: arcana 2, de hogepriesteres, omgekeerd
5: arcana 19, de zon
6: staven 6, omgekeerd
7: staven 7
8: zwaarden 5
9 staven 4
10: munten 7
Hier is ie dan. Ik hoop dat er iets van klopt en dat je er wat aan hebt:quote:
Hier is alvast de trekking:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:59 schreef Waterdruppel het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af . Neem je tijd
Ben benieuwd wat het allemaal betekend.Wat houden omgekeerde kaarten in?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is alvast de trekking:
0: staven 9
1: arcana 15, de duivel
2: zwaarden 9
3: munten 6
4: zwaarden 6, omgekeerd
5: arcana 16, de toren
6: staven 4, omgekeerd
7: De schildknaap van pentagrammen, omgekeerd
8: bekers 6
9: de koningin van zwaarden
10: de ridder van bokalen
Verder weet ik niet echt wat je met persoons - en zielskaart bedoeld, maar als je wilt mag je die voor mij eens uitzoeken.
Omgekeerde kaarten houden vaak een waarschuwing in. Ik heb overigens het keltische kruis voor je gelegd. En ik PM je wel even. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:01 schreef Waterdruppel het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het allemaal betekend.Wat houden omgekeerde kaarten in?
Voor je Persoons en zielskaart heb ik je geboortedatum nodig. Als je wilt mag je me een pm sturen.
Zeker weten! Ben druk bezig met uitzoeken waar ik me mee bezig kan houden. Denk niet dat het werk waar ik me nu op oriënteer echt wat voor me is. Zou ook niet weten wat wel. Toevallig heb ik gisteren een beroepskeuzetest gemaakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is ie dan. Ik hoop dat er iets van klopt en dat je er wat aan hebt:
Je worstelt om het beste te maken van de situatie waarin je je bevindt. Je leert op die manier wat je grenzen zijn en jezelf van daaruit te verbeteren. Waarschijnlijk ben je ook prinicipieel. Het gaat dus niet alleen om de directe resultaten maar ook om de lange termijn. In die zin ben je ook eerder iemand die zaait dan iemand die oogst.
Je hebt ook sterk de wil om verder te groeien en je orienteert je op je mogelijkheden.
Zou best kunnen, dat weet ik niet zo goed.quote:Het is weleens lastig om je gevoelens om te zetten in daden. Misschien ben je je daar niet altijd van bewust, maar het is goed om dat in je achterhoofd te houden.
Klopt wellicht ook wel. Ik wil alleen maar terug op de rit.quote:Wat je nodig hebt is zelfkennis, maar om de een of andere reden ben je niet zo gewillig om naar jezelf te kijken.
Te vaak gedaan.quote:Wat je hoopt te bereiken is een zekere heelheid en geluksgevoel. Waar je wel voor moet oppassen is dat je de verantwoordelijkheid voor je geluk (in de liefde) niet bij een ander neerlegt.
Daar ben ik het afgelopen half jaar wel achter gekomen ja.quote:Als je oprecht bent en je legt een zekere liefde in je daden, dan krijg je wellicht ook nieuwe kansen en een nieuw inzicht in eigen kunnen. Als je je jezelf wat beter leert kennen en accepteren dan hoef je ook niet zo hartstochtelijk van alles van een ander te willen.
True.quote:Tegenover de buitenwereld lijkt je iemand die het beste van zichzelf wil geven en voor zichzelf de lat hoog legt. Dat zou kunnen komen omdat je middels je daden je gevoelens wil uiten. Je bent rationeel genoeg. Je weet erg goed wat je doet en daarom treed je trefzeker en analytisch op. Maar leidt je daarmee niet de aandacht teveel af van je gevoel? Je hebt, omdat je oprecht bent, ook veel hart voor de zaak.
Klopt.quote:Op zich neem je de verantwoordelijkheid voor je situatie wel, maar nog niet wat betreft je gevoelsleven. Daarvoor hang je nog teveel aan de ander of anderen..
Ook waar, ik moet niet zo geforceerd altijd maar bezig willen zijn. Eerst kijken naar mezelf.quote:Kortom: het antwoord op de vraag hoe je het best stabiel kunt blijven lijkt te liggen in zelfkennis, zelfonderzoek en acceptatie en oprechtheid en niet zozeer in het domweg leveren van prestaties. Die capaciteiten heb je heus wel en zullen beter tot uiting komen naarmate je jezelf beter leert kennen en dus ook beter leert weten wat je eigenlijk wilt.
Hier is ie dan, ik hoor wel of je er wat mee kunt:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:01 schreef Waterdruppel het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het allemaal betekend.Wat houden omgekeerde kaarten in?
Voor je Persoons en zielskaart heb ik je geboortedatum nodig. Als je wilt mag je me een pm sturen.
Hier is alvast de trekking:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:20 schreef plieneminie het volgende:
Graag sluit ik weer in het rijtje aan
Oei, veel omgekeerde kaarten..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
0: arcana 16, de toren, omgekeerd
1: de schildknaap van zwaarden
2: staven 3
3: de koningin van pentagrammen
4: de koning van zwaarden, omgekeeerd
5: de ridder van bokalen
6: bekers 6, omgekeerd
7: munten 8, omgekeerd
8: arcana 4, de keizer
9: zwaarden 4, omgekeerd
10: bekers 7
5 van de 11. Er is nog hoop. Lolquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:19 schreef plieneminie het volgende:
[..]
Oei, veel omgekeerde kaarten..
Het voelt als onheilspellend.. maar kan voor mijn gevoel de wereld aan dus....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
5 van de 11. Er is nog hoop. Lol
Valt wel mee hoor, de omgekeerde betekenis houdt een waarschuwing in, vaak. En natuurlijk is het maar een spel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:31 schreef plieneminie het volgende:
[..]
Het voelt als onheilspellend.. maar kan voor mijn gevoel de wereld aan dus....
Ik zie het vol vertrouwen tegemoet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, de omgekeerde betekenis houdt een waarschuwing in, vaak. En natuurlijk is het maar een spel.
Ik heb zo het gevoel dat ik er deze keer weleens hopeloos naast kan zitten, maar vooruit, hier is de interpretatie:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:05 schreef plieneminie het volgende:
[..]
Ik zie het vol vertrouwen tegemoet.
Het klopt werkelijk als een bus!!! Toelichting via pb volgt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat ik er deze keer weleens hopeloos naast kan zitten, maar vooruit, hier is de interpretatie:
Soms lijkt het alsof de wereld vergaat. Echter, je bent te ondernemend om bij de pakken neer te gaan zitten. Al doende leert men, tenslotte.
Je omstandigheden geven je ook nieuwe moed en maken je strijdbaar. Je zou je meer bewust moeten worden van de talenten die in je sluimeren. Misschien heb je wel meer in huis dan je denkt. Vasthoudendheid en doorzettingsvermogen zijn goede eigenschappen. Als je erin doorslaat wordt het starheid en zwart/witdenken. Doorzettingsvermogen is goed, principes zijn dat ook, zolang ze een doel dienen. Teleurgesteld of niet, je laat je niet uit het veld slaan. Je bent niet verbitterd geraakt en je blijft geloven in de liefde, dan wel in de goedheid van andere mensen in bredere zin.
Dat betekent natuurlijk niet dat je moet bedelen om aandacht of om de genegenheid van anderen te winnen.
Je weet wat je waard bent en dat helpt je ook niet de moed te verliezen. Anders zou je je versmade goede bedoelingen nog op jezelf gaan betrekken ook.
Halsstarrigheid en teveel laten afhangen van een ander maken je kwetsbaar, maar gezien je strijdbaarheid is dat niet het einde van de wereld.
Je kunt misschien weleens het gevoel hebben dat je in een tredmolen loopt en niet verder komt. Als je meer gaat beseffen dat je onder je optimum functioneert, zou je dat patroon kunnen doorbreken. Organisatie en de touwtjes in handen nemen, dat is wat je graag zou willen willen. Ook hier geldt: structuur is goed, maar regels omwille van de regels niet. Er lijkt een beetje sprake te zijn ook van een dilemma tussen hebzucht/eigenbelang en de juiste verhouding tot andere mensen.
Al met al kunnen deze gebeurtenissen ervoor zorgen dat je wijzer wordt en verantwoordelijkheid kan dragen voor eigen gevoelens en inzicht en je tevens minder afhankelijk maken van de bevestiging van anderen.
Ik ga er zo snel mogelijk mee aan de gang.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:13 schreef MissDior het volgende:
Zou iemand dit voor mij ook kunnen doen? Ik ben hier altijd al interesse in gehad.
Top! Thnxz.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ga er zo snel mogelijk mee aan de gang.
Nee hoor.. Als je een vraag hebt mag je die stellen, verder heb ik geen informatie nodig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:01 schreef MissDior het volgende:
Topp
[..]
Top! Thnxz.
Heb je nog iets van me nodig ofzo? Geboortedatum enz?
Hier is alvast de trekking:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:13 schreef MissDior het volgende:
Zou iemand dit voor mij ook kunnen doen? Ik ben hier altijd al interesse in gehad.
Thnxz! Ik hoor het wel van je als je tijd hebt gehad voor de uitleg!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
0: zwaarden 7, omgekeerd
1: de magier, omgekeerd
2: arcana 11, gerechtigheid
3:bekers 8
4: zwaarden 8
5: arcana 16, de toren.
6: de ridder van staven, omgekeerd
7: pentagrammen 7
8: staven 6, omgekeerd
9:staven 7, omgekeerd
10: bekers 4, omgekeerd
Van mij mag jij m ook nog een keer doen hoor. Geen probleem!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:04 schreef 690nm het volgende:
Zou ik een legging mogen van iemand?
Ik ben heel nieuwsgierig.
Alvast bedankt!
Sorry las te snel:Pquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:11 schreef MissDior het volgende:
[..]
Van mij mag jij m ook nog een keer doen hoor. Geen probleem!
Dit is wat ik ervan gebrouwen heb:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:23 schreef MissDior het volgende:
[..]
Thnxz! Ik hoor het wel van je als je tijd hebt gehad voor de uitleg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |