abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juni 2014 @ 20:14:02 #51
429239 Salie4
Follow your heart
pi_140884860
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik kan van de week wel de kaarten voor je leggen. :)
Oke super lief! Dankjewel
pi_140923423
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 12:47 schreef Salie4 het volgende:
Hallo,...

Wie kan er voor mij I-tjing gooien of tarot kaarten leggen?

Ik wil dingen weten over de liefde..daar zit ik erg mee in mijn maag en werk

alvast bedankt

peaceee
Hier is alvast de trekking:

0: arcana 15, de duivel, omgekeerd
1: arcana 9, de pelgrim, omgekeerd
2: zwaarden 5
3: arcana 21, de wereld
4: arcana 19, de zon
5: zwaarden 7
6: zwaarden 9, omgekeerd
7: staven 6, omgekeerd
8: de koning van bokalen, omgekeerd
9: arcana 1, de magier, omgekeerd
10: het aas van zwaarden, omgekeerd

De uitleg volgt zsm.
Peace, baby. :P
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:23:19 #53
429239 Salie4
Follow your heart
pi_140927430
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

0: arcana 15, de duivel, omgekeerd
1: arcana 9, de pelgrim, omgekeerd
2: zwaarden 5
3: arcana 21, de wereld
5: zwaarden 7
6: zwaarden 9, omgekeerd
7: staven 6, omgekeerd
8: de koning van bokalen, omgekeerd
9: arcana 1, de magier, omgekeerd
10: het aas van zwaarden, omgekeerd

De uitleg volgt zsm.
Peace, baby. :P
ben benieuwd... haha is het goed of slecht?
pi_140928153
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:23 schreef Salie4 het volgende:

[..]

ben benieuwd... haha is het goed of slecht?
In een oogopslag zou ik zeggen dat je een lastige, maar leerzame periode tegemoet gaat. Zo gauw ik kan zal ik de kaarten uitgebreid interpreteren. :)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:42:37 #55
429239 Salie4
Follow your heart
pi_140928316
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

In een oogopslag zou ik zeggen dat je een lastige, maar leerzame periode tegemoet gaat. Zo gauw ik kan zal ik de kaarten uitgebreid interpreteren. :)
kan het ook zijn dat ik die al heb gehad..haha want ik denk dan dat het gaat over wat ik al heb door gemaakt het laatste half jaar
pi_140928730
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:42 schreef Salie4 het volgende:

[..]

kan het ook zijn dat ik die al heb gehad..haha want ik denk dan dat het gaat over wat ik al heb door gemaakt het laatste half jaar
Je hebt de lessen mss. al geleerd, maar nu de praktijk nog. Althans, dat zou ik zeggen adv. de kaarten. (maar die zitten er soms ook flink naast.) We zullen zien :)
pi_141053615
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:42 schreef Salie4 het volgende:

[..]

Het heeft even geduurd, maar hier is ie dan eindelijk. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Zo niet: het is altijd goed om te bedenken dat ik er regelmatig naast zit en dat het ook als vermaak is bedoeld.

Machtsmisbruik speelt een rol. Misschien ben je slachtoffer of heb je een verkeerde keuze gemaakt en heb je daar spijt van. Je voelt je wellicht om die reden wat eenzaam. Wat je moet doen is handelend optreden en vooral weten wat je doet. Je hebt meer in je mars dan er tot nu toe uitkomt. Je moet natuurlijk weten wat je wilt om de verantwoordelijk te kennen over wat je doet. Oprecht zijn is de sleutel om te weten hoe je uit je impasse kunt raken.
Hoewel je al wel in de gaten hebt wat belangrijk is, lukt het je nog niet om veel structuur aan te brengen in je handelen. Zelfinzicht is echter wel al de halve oplossing.
Je zet je totaal in, je bent heel verantwoordelijk en doelgericht als je handelend optreedt. Je acties zouden wel gemotiveerd kunnen zijn door woede of wraak of hartstocht oid. Heb je je doel wel bereikt als je uiteindelijk niet gelukkiger wordt?
Je totale inzet en de vaardigheden die tot je beschikking staan geven je een zekere machtspositie. Je moet die echter niet alleen gebruiken om je eigen passie na te jagen. Je kunt jezelf daarmee in een isolement plaatsen.
Probeer niet de fout te maken je te hechten met een hevige, verliefde passie. De ander willen dwingen je liefde te accepteren en je opdringen gaat niet werken. Terwijl je eigenlijk alles te bieden hebt.. Dat zou je jammer kunnen noemen.
Je hebt anderen vaak door. Je ziet de zwakke kanten van de ander. Die moet je niet willen gebruiken om de ander te kwetsen. Het is niet makkelijk om eerlijk en oprecht te zijn. Het lijkt wel de sleutel tot de oplossing van je probleem te zijn. Ook moet je de ander niet willen imponeren omdat je zelf de oplossing voor een probleem ziet. Dat is een verkeerde manier om je voordeel te doen.
Ook is het goed om niet te blijven dwarsliggen omdat je je rancuneus voelt. Als het je lukt om je werkelijke motivatie te kennen en dáárnaar te handelen, zul je veel kunnen herstellen en verbeteren en zul je bovendien doortastender en met meer zelfdiscipline kunnen optreden.
pi_141368212
Als iemand nog interesse heeft om een legging voor me te doen, vind het altijd leuk om wat meer te weten te komen. :) Zou graag iets meer willen weten over relaties/liefde of mijn aankomende verhuizing.
pi_141370384
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 13:17 schreef babipangang het volgende:
Als iemand nog interesse heeft om een legging voor me te doen, vind het altijd leuk om wat meer te weten te komen. :) Zou graag iets meer willen weten over relaties/liefde of mijn aankomende verhuizing.
Graag! Zal van de week wel lukken :)
pi_141375404
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 14:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Graag! Zal van de week wel lukken :)
Super, ik hou het topic in de gaten en zie hem wel een keer verschijnen ^O^
pi_141620809
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:56 schreef babipangang het volgende:

[..]

Super, ik hou het topic in de gaten en zie hem wel een keer verschijnen ^O^
Het is op dit moment heel turbulent in mijn privéleven.. Vandaar dat ik nog even geen tijd heb gehad. Hoe leuk ik het doen van gratis tarotsessies ook vind, het echte leven moet ik laten voorgaan.
pi_141642094
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 16:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het is op dit moment heel turbulent in mijn privéleven.. Vandaar dat ik nog even geen tijd heb gehad. Hoe leuk ik het doen van gratis tarotsessies ook vind, het echte leven moet ik laten voorgaan.
Heel begrijpelijk! Sterkte ermee en ik zie vanzelf wel wanneer je een keer tijd hebt.. :)
pi_141656465
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 12:56 schreef babipangang het volgende:

[..]

Heel begrijpelijk! Sterkte ermee en ik zie vanzelf wel wanneer je een keer tijd hebt.. :)
De trekking heb ik alvast gedaan. De uitleg volgt zsm.

0: arcana 5, de hierofant, omgekeerd
1: munten 10, omgekeerd
2: bekers 6
3: bekers 4
4: staven 10
5: munten 9
6: bekers 7
7: de schildknaap van pentagrammen
8: arcana 17, de ster
9: munten 8
10: arcana 17, gematigdheid
pi_141682070
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

De trekking heb ik alvast gedaan. De uitleg volgt zsm.

0: arcana 5, de hierofant, omgekeerd
1: munten 10, omgekeerd
2: bekers 6
3: bekers 4
4: staven 10
5: munten 9
6: bekers 7
7: de schildknaap van pentagrammen
8: arcana 17, de ster
9: munten 8
10: arcana 17, gematigdheid
Zegt me totaal niks haha, maar ben erg benieuwd :) Thnx alvast!
pi_141698417
Hallo,
Op aanraden van een vriend wil ik mijzelf ook mengen in dit topic.
Ik las net in het topic dat de kaartenlegger het druk heeft, maar als er een legging mogelijk is zou fijn zijn.
Overigens geen algemenen vraag gewoon pure interesse.
Alvast bedankt! :)
Een mens heeft pas echt verloren als hij de strijd opgeeft!
pi_141877554
Hi Enneacanthus_Obesus meer dan 3 jaar geleden heeft Bastard voor mij een tarot legging gedaan, nu een hele tijd later blijkt hoe bizar veel hiervan is uitgekomen.
Nu zou ik graag (als je straks weer de tijd hebt) van jou een legging willen hebben over de liefde.
Alvast heel erg bedankt!
pi_141881166
Ik ben nog heel even druk met dringende andere zaken.. Maar spoedig - wrs in de loop van de vologende week - ga ik er weer ijverig mee aan de gang.
pi_141939923
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 15:40 schreef babipangang het volgende:

[..]

Zegt me totaal niks haha, maar ben erg benieuwd :) Thnx alvast!
Eindelijk weer wat rust in mijn donder.. Ok, dit is wat ik ervan gebakken heb. Of het klopt moet je nog maar afwachten :)

Het kan zijn dat de wereld anders in elkaar zit dan je altijd dacht. Daarom blijf je geconfronteerd worden met een oud probleem en klamp je je vast aan nét de verkeerde dingen.
Dat kan je parten spelen als je te maken krijgt met zaken die met liefde en relaties te maken hebben.
In de basis ben je iemand met iedereen altijd wel op de juiste manier met eigen en andermans gevoelens tracht om te gaan. je hebt een mijlpaal bereikt en nu weet je beter dan ooit wat je wilt.
Je hebt plannen en goede hoop en inspiratie om de situatie waarin je leeft te verbeteren. Je wil graag iets tot ontwikkeling brengen. Het geeft je ongetwijfeld veel voldoening. Zowel de vruchten van je werk op materieel vlak en mogelijk ook de ontwikkelingen in een (nieuwe?) relatie.
Hoewel alles heel zonnig ljkt, moet je je niet verkijken op je situatie. Als iets te mooi lijkt om waar te zijn is het dat vaak ook. Verlies je ook niet teveel hechten aan materiele omstandigheden.
Je voelt je alsof je zojuist een schat hebt gevonden; Er ligt een wereld aan mogelijkheden en ontplooiïngskansen voor je open. Dit zal je veel rust kunnen geven, het idee van wat zekerheid.
Als je het nieuwe ideaal in de praktijk kunt brengen, zul je veel levenservaring kunnen opdoen.
Nu is het de kunst om de tering naar de nering te zetten, dan zul je mogelijkheden gaan zien om je situatie te verbeteren.
Met dat je wijzer wordt, zul je ook een betere verhouding met andere mensen weten te scheppen.
pi_141941696
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 21:24 schreef Bompa85 het volgende:
Hallo,
Ik las net in het topic dat de kaartenlegger het druk heeft, maar als er een legging mogelijk is zou fijn zijn.

0: de schildknaap van zwaarden
1: de konging van staven
2: arcana 13, de dood
3: de koningin van bokalen
4: arcana 11, rechtvaardighed
5: arcana 9, de kluizenaar, omgekeerd
6: munten 5
7: de koning van pentagrammen, omgekeerd
8: de schildknaap van staven
9: zwaarden
10: staven 10, omgekeerd

De uitleg volgt zsm :)
pi_141944138
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 19:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Eindelijk weer wat rust in mijn donder.. Ok, dit is wat ik ervan gebakken heb. Of het klopt moet je nog maar afwachten :)

Het kan zijn dat de wereld anders in elkaar zit dan je altijd dacht. Daarom blijf je geconfronteerd worden met een oud probleem en klamp je je vast aan nét de verkeerde dingen.
Dat kan je parten spelen als je te maken krijgt met zaken die met liefde en relaties te maken hebben.
In de basis ben je iemand met iedereen altijd wel op de juiste manier met eigen en andermans gevoelens tracht om te gaan. je hebt een mijlpaal bereikt en nu weet je beter dan ooit wat je wilt.
Je hebt plannen en goede hoop en inspiratie om de situatie waarin je leeft te verbeteren. Je wil graag iets tot ontwikkeling brengen. Het geeft je ongetwijfeld veel voldoening. Zowel de vruchten van je werk op materieel vlak en mogelijk ook de ontwikkelingen in een (nieuwe?) relatie.
Hoewel alles heel zonnig ljkt, moet je je niet verkijken op je situatie. Als iets te mooi lijkt om waar te zijn is het dat vaak ook. Verlies je ook niet teveel hechten aan materiele omstandigheden.
Je voelt je alsof je zojuist een schat hebt gevonden; Er ligt een wereld aan mogelijkheden en ontplooiïngskansen voor je open. Dit zal je veel rust kunnen geven, het idee van wat zekerheid.
Als je het nieuwe ideaal in de praktijk kunt brengen, zul je veel levenservaring kunnen opdoen.
Nu is het de kunst om de tering naar de nering te zetten, dan zul je mogelijkheden gaan zien om je situatie te verbeteren.
Met dat je wijzer wordt, zul je ook een betere verhouding met andere mensen weten te scheppen.
Erg bedankt, ik moet het even laten inwerken en overdenken :D Ongetwijfeld herken ik bepaalde dingen wel, maar hoe ik dat zou moeten veranderen is me nog wel onduidelijk.....
pi_141976809
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 21:24 schreef Bompa85 het volgende:
Hallo,
Hier is de uitleg. Ik hoop dat je je er een beetje in herkent:

Al doende leert men. Door te ondernemen en te ondervinden word je wijzer. Je hebt een bepaalde warme uitstraling en je weet het goede in mensen naar boven te halen. Dit kan een leiderskwaliteit worden.
Mogelijk ga je je bewust worden van je levenstaak. Dat gaat gepaard met een zeker besef van verantwoordelijkheidsgevoel en tijdsbesef. In de grond ben je zeer empathisch laat je mensen hun eigen waarde beseffen. Zo kun je goed een goede sfeer van oprechtheid handhaven als je in teamverband iets voor elkaar moet krijgen.
Het is belangrijk om te leren iedere situatie van alle kanten te bekijken. Soms heb je weleens het gevoel overal alleen voor te staan. Wel weet je vaak je gelukkig te voelen in een gegeven situatie, zodat deze een meerwaarde krijgt. Tenslotte is het het gevoel dat je van iets krijgt dat bepaalt of iets je gelukkig maakt. Zo worden materiele omstandigheden iets meer dan de som der delen; Je weet er je voordeel mee te doen.
Door je sociale besef weet je vaak wat het beste is voor iedereen, maar het komt niet altijd over.
De inspiratie door de mogelijkheden die je voortdurend ziet en je onbevooroordeelde instelling zijn de motor achter je experimenteerdrift.
Op de ander (of anderen) kom je weleens wat dwingend over. Misschien wordt je geestdrift en je betrokkenheid aangezien voor manipulatief gedrag. Het is wel lastig om enthousiast te blijven als eerlijk zijn confronterend kan zijn.. Je staat ook voor een dilemma en het afwegen van de consequenties is van belang. Het is wel een beslissing die je in je eentje moet nemen. Waar je voor moet oppassen is dat je niet een beslissing neemt waar je eigenlijk niet achter staat. Hier is het belangrijk dat je voor ogen houdt wat het doel is. Er is een verschil met welbevinden en je belangrijk voelen.

edit: de een na laatste kaart moest zwaarden 2 zijn :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 06-07-2014 19:21:11 ]
pi_141977188
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 02:46 schreef robert1989 het volgende:
Hi Enneacanthus_Obesus meer dan 3 jaar geleden heeft Bastard voor mij een tarot legging gedaan, nu een hele tijd later blijkt hoe bizar veel hiervan is uitgekomen.
Nu zou ik graag (als je straks weer de tijd hebt) van jou een legging willen hebben over de liefde.
Alvast heel erg bedankt!
De trekking:

0: de zot
1: de koningin van pentagrammen
2: het aas van pentagrammen
3: pentagrammen 10
4: arcana 6, de geliefden
5: pentagrammen 3
6: de schildknaap van pentagrammen
7: zwaarden 4
8: bekers 10
9: staven 2
10: pentagrammen 7
pi_141984814
Enneacanthus_Obesus,

Bedankt voor de lezing.
Er zijn goede raakvlakken en ook actuele.
Ga ik de tekst naast mij leggen en later nog eens goed doorlezen!
Bedankt. :)
Een mens heeft pas echt verloren als hij de strijd opgeeft!
pi_142135860
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

De trekking:

0: de zot
1: de koningin van pentagrammen
2: het aas van pentagrammen
3: pentagrammen 10
4: arcana 6, de geliefden
5: pentagrammen 3
6: de schildknaap van pentagrammen
7: zwaarden 4
8: bekers 10
9: staven 2
10: pentagrammen 7
Alvast heel erg bedankt voor de legging.
Ben erg benieuwd naar de uitleg, neem rustig de tijd, heeft geen haast ;)
pi_142176847
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 13:34 schreef robert1989 het volgende:

[..]

Alvast heel erg bedankt voor de legging.
Ben erg benieuwd naar de uitleg, neem rustig de tijd, heeft geen haast ;)
Het heeft idd. even geduurd.. En of er iets van klopt is altijd maar de vraag. Ik hoop dat je er wat aan hebt :)

Deze lezing staat in het teken van onbevangenheid. De zoekende mens moet onbevangen zijn, kritisch vermogen is natuurlijk vaak een goede zaak, maar het helpt niet als je het oude moet loslaten en het nieuwe nog moet adopteren. Je kunt anderen bewust maken van hun eigenwaarde en ze daarmee inspireren zichzelf verder te ontplooien.
Zo onderhand weet je wat belangrijk is in het leven en je wilt er het beste van maken en je niet meer afhankelijk maken van de omstandigheden, maar zelf de regie voeren.
Het is wellicht tijd om je bewust te worden van een nieuwe taak. Nieuwe ronde, nieuwe kansen :)
Wat nodig is, is een zekere heelheid. Een evenwichtig mens heeft niks nodig van een ander maar kijkt naar wat hij te bieden heeft. Je bent klaar voor een nieuwe start, je voelt je in staat om een ander iets goeds te bieden en je wilt met veel enthousiasme aan beginnen. Logisch ook, er staat een wereld van mogelijkheden voor je open.
Wat de liefde betreft zouden er zeker mogelijkheden voorbij moeten komen. Echter, dit alles staat of valt met hoe open je kunt staan voor een volledig nieuwe situatie.
In het dagelijks leven ben je een pragmaticus en daar weet je je voordeel mee te doen. Ook met betrekking tot je verdere ontplooiïng. Verder zou je heel methodisch kunnen zijn. Een eigenschap waarmee je je dingen tot op een iets dieper niveau doorkrijgt. Zo zou je bv. wellicht niet alleen kijken naar wat er wel en niet klopt van deze lezing, maar zou je ook meer aan de weet willen komen van de methode.
Kennelijk wil je graag een nieuwe relatie. Dat gaat lukken als je met jezelf in het reine komt. Je hebt nieuwe idealen. Je zult ze tegen de oude moeten afwegen en zien of ze inpasbaar zijn in je nieuwe leven met je nieuwe ambities. (Dat is vrij abstract. Dat zou zowel op het zakelijk leven kunnen slaan als op het gebied van liefde en vriendschap. bv. Een scheiding en een nieuwe vlam en hoe integreer je dat in het leven van de kinderen, ofzoiets.)
Je neemt in ieder geval de consequenties voor je 'tweede jeugd' en houdt ook rekening met de gevolgen voor alle betrokkenen.
pi_142285986
Enneacanthus_Obesus heel erg bedankt voor de lezing! Ik ga de tekst even op me in laten werken en daarna nog een keer rustig lezen! Nogmaals bedankt!
pi_142636520
Ik zou ook wel graag een legging willen.
Maar natuurlijk alleen als er ook tijd en energie voor is :).

Neem er de tijd voor, ik loop niet weg.
Help me teach her how to fly......
pi_142652415
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:19 schreef Crazy-p het volgende:
Ik zou ook wel graag een legging willen.
Maar natuurlijk alleen als er ook tijd en energie voor is :).

Neem er de tijd voor, ik loop niet weg.
Ik ga er zo snel mogelijk mee aan de gang :)
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:22:16 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142655879
Ben wel benieuwd wat er voor mij in je kaarten staan. Weet niet precies of je van t verleden/heden/toekomst bent. Dus maar even de onderste twee verschillende vragen. Kijk maar even welke je het beste past. :)

Verleden/heden: Vooral benieuwd of de keuzes die ik het afgelopen (ruim) half jaar gemaakt heb de juiste zijn geweest.
Toekomst: Zit er nog iets van liefde in het potje voor mij?
pi_142663841
pi_142681057
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:57 schreef Crazy-p het volgende:
De duiding volgt zsm!

0: ridder van pentagrammen, omgekeerd
1: staven 2, omgekeerd
2: de koning van staven
3: arcana 11, rechtvaardigheid
5: arcana 16, de toren
6: munten 4, omgekeerd
7: arcana 21, de wereld
8: de schildknaap van bokalen, omgekeerd
9: het aas van zwaaden, omgekeerd
10: arcana 18, de maan, omgekeerd
pi_142681430
Ik wacht geduldig! :) Iig alvast bedankt
pi_142732726
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 15:03 schreef Crazy-p het volgende:
Ik wacht geduldig! :) Iig alvast bedankt
Op het gevaar af dat het helemaal niets betekent, is hier de uitleg :P

Deze lezing staat in het teken van bezitsdrang. Of mss. probeer je iets te bewerkstelligen, dat boven je macht gaat. Misschien is het beter om het los te laten. In het Engels zeggen ze weleens 'the grass on the other side of the hill is greener because it is fertilized with bullshit.' (Onvertaalbare woordgrap, helaas.)
Je zou je moeten bezinnen op de juiste keuze. Het lijkt alsof er tegenstrijdige belangen in het spel zijn. Je lijkt echter niet uit te kunnen maken wat je het meest begeert.
Het is belangrijk onderscheid te maken tussen wat schijn is en wat werkelijkheid. Van daaruit kun je je standpunt bepalen en zul je een goede verstandhouding met alle partijen weten te scheppen. Heb je er goed aan gedaan om te doen wat je tot nu deed? En is dat het juiste? En kun je misschien iets veranderen aan die basishouding? Je slachtoffer van een groot onrecht voelen schiet niet op. Het begint met eerlijk zijn tegenover jezelf. Dan heb je ook veel meer te bieden.
Denken buiten het kader kan soms schokkend zijn. Met name als dat betekent dat oude denkbeelden, dogma's en valse waarheden zonder meer omver worden gegooid. Hou voor ogen dat het niet belangrijk is wat een ander heeft. Je eigen kwaliteiten kennen zou weleens belangrijker kunnen zijn.
Je voelt je misschien een beetje als de spreekwoordelijke ezel, die van honger sterft tussen twee hooibergen omdat hij niet kan kiezen. De wal zal het schip misschien keren. Je ziet er tegenop om een keuze te maken, omdat het weleens een grote verandering kan betekenen en tegelijkertijd voel je je bitter omdat je het niet doet. Niet kiezen is geen onontkoombaar noodlot, maar uiteindelijk ook een keuze. Dat erkennen kun je misschien ook als een crisis ervaren.
Je hebt best veel te bieden, maar op de een of andere manier lijk je bang te zijn om iets kwijt te raken.
Je lijkt midden in het leven te staan en alles prima voor elkaar te hebben. Het is wel goed om anderen niet de schuld te geven bij tegenslagen. Misschien moet je eens anderen niet naar de ogen kijken maar op jezelf vertrouwen. Wellicht lijkt je wereld straks in te storten. Het zal dan best moeilijk zijn om niet halsstarrig aan oude denkbeelden vast te blijven houden. Misschien is je vasthoudendheid gebaseerd op angst of een traumatische ervaring?
pi_142733078
Dank je,

Ik moet het denk ik even op me in laten werken.
Ik weet niet of ik het er helemaal mee eens ben.
Ik zal het later nog een keer lezen!
pi_142747048
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:22 schreef Cue_ het volgende:
Ben wel benieuwd wat er voor mij in je kaarten staan. Weet niet precies of je van t verleden/heden/toekomst bent. Dus maar even de onderste twee verschillende vragen. Kijk maar even welke je het beste past. :)

Verleden/heden: Vooral benieuwd of de keuzes die ik het afgelopen (ruim) half jaar gemaakt heb de juiste zijn geweest.
Toekomst: Zit er nog iets van liefde in het potje voor mij?
De duiding volgt :)

0: arcana 16, de toren
1: staven 9
2: bekers 8
3: bekers 5
4: zwaarden 7
5: bekers 10
6: staven 6
7: arcana 7, de zegewagen
8: zwaarden 10
9: staven 8
10: De schildknaap van bokalen
  zaterdag 26 juli 2014 @ 15:43:36 #86
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142750776
Tnx, ben benieuwd
pi_142752032
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:43 schreef Cue_ het volgende:
Tnx, ben benieuwd
Hier is ie dan :P

Deze lezing staat in het teken van een plotseling inzicht dat weleens schokkend zou kunnen zijn omdat het niet strookt met je wereldbeeld tot op heden.
Je zou een enthousiast en idealistisch karakter moeten hebben en altijd de beste voornemens hebben. Je zult in de gelegenheid komen af te rekenen met onaangename gevoelens uit het verleden en irreële verwachtingen, wat je natuurlijk ook in staat stelt met een frisse blik naar de toekomst te kijken.
Als je meer inzicht krijg in je eigen gevoelens, dan zul je ervaringen uit het verleden ook beter kunnen plaatsen en er evetueel lering uit trekken. Dan kun je ook beter de verantwoordelijkheid nemen voor je daden. Zo onderhand voel je je ook wel klaar voor een nieuwe relatie. Als het je lukt om je wereldbeeld bij te stellen, zou je volgende romance zeker weleens heel eerlijk en oprecht en zeer gepassioneerd kunnen zijn.
Het wordt duidelijk waar je echt voor gaat omdat je het verleden een plaatsje geeft en je voordeel weet te doen met de opgedane ervaring en omdat je je klaar voelt voor het volgende hoofdstuk in je (liefdes)leven.
Kan het nemen van verantwoordelijkheid voor je daden leiden tot een vurige, gepassioneerde verliefdheid? Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt.
Omdat je wijzer bent geworden heb je zelf meer de regie van je leven in de hand genomen. En dat straal je natuurlijk uit!
Mogelijk krijg je een nieuwe taak en een nieuwe verantwoordelijkheid. Met dat je je beter bewust wordt van de gevolgen van je eigen acties, zou je doeltreffender en doortastender moeten kunnen optreden.
Een eventuele nieuwe relatie zou wel eens iets totaal anders kunnen zijn dan wat je tot nu toe hebt meegemaakt. Dit hele proces zou je in staat moeten stellen met een schone lei te beginnen en je in de liefde (weer) volkomen onbevangen op te stellen.

Iets concreter en samenvattend:
Je keuzes in het verleden waren niet optimaal, maar je hebt er wel veel van kunnen leren. Volgens de kaarten zit er wel een dikke romance in de lucht.
  maandag 28 juli 2014 @ 00:16:57 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142798524
Hmm kan me er niet echt in herkennen. Lijkt alsof ik een bewogen verleden heb gehad, maar alles behalve eigenlijk, in ieder geval niet in de zin zoals je het hierboven doet voorkomen.
Al met al heb ik niet het gevoel dat het over mij gaat. Sorry
pi_142803369
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 00:16 schreef Cue_ het volgende:
Hmm kan me er niet echt in herkennen. Lijkt alsof ik een bewogen verleden heb gehad, maar alles behalve eigenlijk, in ieder geval niet in de zin zoals je het hierboven doet voorkomen.
Al met al heb ik niet het gevoel dat het over mij gaat. Sorry
Heh, das nou jammer! Het gebeurt weleens dat mensen zich er niet in terug zien. Evengoed hoop ik wel dat dat van die geweldige romance gaat uitkomen. :P
  maandag 28 juli 2014 @ 08:53:01 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142803424
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 08:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Heh, das nou jammer! Het gebeurt weleens dat mensen zich er niet in terug zien. Evengoed hoop ik wel dat dat van die geweldige romance gaat uitkomen. :P
Haha ja lets hope :P
pi_142898774
Hoi, tof dat dit topic bestaat. Heb hier al eerder rondgelopen in 2010 met enkele vraagjes van dingen die ik meemaakte, en nu denk ik daar verder over na en ben op zoek naar antwoorden. Sinds de vraag waar ik antwoord op wil gevaarlijk is, zal ik hem mooi verpakken.

Hoe zal het mij de komende jaren vergaan op psychisch vlak? Kan ik weer gewoon werken of zal ik weer keihard terugvallen? Oftewel: blijf ik stabiel met kans op 'normale' dingen?
pi_142959976
Ik ben nu op Castlefest.. Daarna ga ik weer met leggingen san de gang :)
pi_142962444
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Geeft niet, is het mogelijk om twee leggingen te hebben of is dat uit den boze? Spongeboss heeft al voor me gelegd met positief resultaat nl.
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:00:02 #94
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_143017899
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Veel plezier man.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:25 schreef Waarheidsvinder het volgende:

[..]

Geeft niet, is het mogelijk om twee leggingen te hebben of is dat uit den boze? Spongeboss heeft al voor me gelegd met positief resultaat nl.
Kan geen kwaad, kan totaal geen kwaad. :)
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_143027619
quote:
0s.gif
Op vrijdag 1
augustus 2014 17:25
schreef
Waarheidsvinder het
volgende:

[..]

Geeft niet, is het mogelijk om twee leggingen te hebben of is dat uit
den boze? Spongeboss heeft al voor me gelegd met positief resultaat nl.
Dat is juist heel leuk!
pi_143093538
Hallo Enneacanthus Obesus,

Zou jij voor mij een legging met de Tarot kaarten kunnen doen?
Ik trek zelf elke dag een dagkaart, maar een legging voor mezelf is nog een beetje lastig.
Verder vind ik het ook leuk om de persoonskaart en de zielskaart van iemand uit te zoeken.

Alvast bedankt,
Waterdruppel.
pi_143120307
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:24 schreef Waterdruppel het volgende:
Hallo Enneacanthus Obesus,

Zou jij voor mij een legging met de Tarot kaarten kunnen doen?
Ik trek zelf elke dag een dagkaart, maar een legging voor mezelf is nog een beetje lastig.
Verder vind ik het ook leuk om de persoonskaart en de zielskaart van iemand uit te zoeken.

Alvast bedankt,
Waterdruppel.
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Hoi, tof dat dit topic bestaat. Heb hier al eerder rondgelopen in 2010 met enkele vraagjes van dingen die ik meemaakte, en nu denk ik daar verder over na en ben op zoek naar antwoorden. Sinds de vraag waar ik antwoord op wil gevaarlijk is, zal ik hem mooi verpakken.

Hoe zal het mij de komende jaren vergaan op psychisch vlak? Kan ik weer gewoon werken of zal ik weer keihard terugvallen? Oftewel: blijf ik stabiel met kans op 'normale' dingen?
Ik ben morgen in de loop van de dag weer thuis.. Tegen het weekend kan ik wel weer kaarten gaan leggen. :)
pi_143120877
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

[..]

Ik ben morgen in de loop van de dag weer thuis.. Tegen het weekend kan ik wel weer kaarten gaan leggen. :)
Ik wacht rustig af . Neem je tijd :)
pi_143208996
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef Waarheidsvinder het volgende:

Hier is de trekking, ik ga zsm met de uitleg aan de gang :)

0: ridder van pentagrammen
1: munten 10
2: arcana 4, de keizer
3: zwaarden 6
4: arcana 2, de hogepriesteres, omgekeerd
5: arcana 19, de zon
6: staven 6, omgekeerd
7: staven 7
8: zwaarden 5
9 staven 4
10: munten 7
pi_143233229
Graag sluit ik weer in het rijtje aan :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')