Oke super lief! Dankjewelquote:Op maandag 9 juni 2014 17:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik kan van de week wel de kaarten voor je leggen.
Hier is alvast de trekking:quote:Op maandag 9 juni 2014 12:47 schreef Salie4 het volgende:
Hallo,...
Wie kan er voor mij I-tjing gooien of tarot kaarten leggen?
Ik wil dingen weten over de liefde..daar zit ik erg mee in mijn maag en werk
alvast bedankt
peaceee
ben benieuwd... haha is het goed of slecht?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is alvast de trekking:
0: arcana 15, de duivel, omgekeerd
1: arcana 9, de pelgrim, omgekeerd
2: zwaarden 5
3: arcana 21, de wereld
4: arcana 19, de zon
5: zwaarden 7
6: zwaarden 9, omgekeerd
7: staven 6, omgekeerd
8: de koning van bokalen, omgekeerd
9: arcana 1, de magier, omgekeerd
10: het aas van zwaarden, omgekeerd
De uitleg volgt zsm.
Peace, baby.
In een oogopslag zou ik zeggen dat je een lastige, maar leerzame periode tegemoet gaat. Zo gauw ik kan zal ik de kaarten uitgebreid interpreteren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:23 schreef Salie4 het volgende:
[..]
ben benieuwd... haha is het goed of slecht?
kan het ook zijn dat ik die al heb gehad..haha want ik denk dan dat het gaat over wat ik al heb door gemaakt het laatste half jaarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
In een oogopslag zou ik zeggen dat je een lastige, maar leerzame periode tegemoet gaat. Zo gauw ik kan zal ik de kaarten uitgebreid interpreteren.
Je hebt de lessen mss. al geleerd, maar nu de praktijk nog. Althans, dat zou ik zeggen adv. de kaarten. (maar die zitten er soms ook flink naast.) We zullen zienquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:42 schreef Salie4 het volgende:
[..]
kan het ook zijn dat ik die al heb gehad..haha want ik denk dan dat het gaat over wat ik al heb door gemaakt het laatste half jaar
Het heeft even geduurd, maar hier is ie dan eindelijk. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Zo niet: het is altijd goed om te bedenken dat ik er regelmatig naast zit en dat het ook als vermaak is bedoeld.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:42 schreef Salie4 het volgende:
[..]
kan het ook zijn dat ik die al heb gehad..haha want ik denk dan dat het gaat over wat ik al heb door gemaakt het laatste half jaar
Graag! Zal van de week wel lukkenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:17 schreef babipangang het volgende:
Als iemand nog interesse heeft om een legging voor me te doen, vind het altijd leuk om wat meer te weten te komen.Zou graag iets meer willen weten over relaties/liefde of mijn aankomende verhuizing.
Super, ik hou het topic in de gaten en zie hem wel een keer verschijnenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Graag! Zal van de week wel lukken
Het is op dit moment heel turbulent in mijn privéleven.. Vandaar dat ik nog even geen tijd heb gehad. Hoe leuk ik het doen van gratis tarotsessies ook vind, het echte leven moet ik laten voorgaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:56 schreef babipangang het volgende:
[..]
Super, ik hou het topic in de gaten en zie hem wel een keer verschijnen
Heel begrijpelijk! Sterkte ermee en ik zie vanzelf wel wanneer je een keer tijd hebt..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het is op dit moment heel turbulent in mijn privéleven.. Vandaar dat ik nog even geen tijd heb gehad. Hoe leuk ik het doen van gratis tarotsessies ook vind, het echte leven moet ik laten voorgaan.
De trekking heb ik alvast gedaan. De uitleg volgt zsm.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:56 schreef babipangang het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk! Sterkte ermee en ik zie vanzelf wel wanneer je een keer tijd hebt..
Zegt me totaal niks haha, maar ben erg benieuwdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De trekking heb ik alvast gedaan. De uitleg volgt zsm.
0: arcana 5, de hierofant, omgekeerd
1: munten 10, omgekeerd
2: bekers 6
3: bekers 4
4: staven 10
5: munten 9
6: bekers 7
7: de schildknaap van pentagrammen
8: arcana 17, de ster
9: munten 8
10: arcana 17, gematigdheid
Eindelijk weer wat rust in mijn donder.. Ok, dit is wat ik ervan gebakken heb. Of het klopt moet je nog maar afwachtenquote:Op zondag 29 juni 2014 15:40 schreef babipangang het volgende:
[..]
Zegt me totaal niks haha, maar ben erg benieuwdThnx alvast!
Hier is alvast de trekking:quote:Op zondag 29 juni 2014 21:24 schreef Bompa85 het volgende:
Hallo,
Op aanraden van een vriend wil ik mijzelf ook mengen in dit topic.
Ik las net in het topic dat de kaartenlegger het druk heeft, maar als er een legging mogelijk is zou fijn zijn.
Overigens geen algemenen vraag gewoon pure interesse.
Alvast bedankt!
Erg bedankt, ik moet het even laten inwerken en overdenkenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Eindelijk weer wat rust in mijn donder.. Ok, dit is wat ik ervan gebakken heb. Of het klopt moet je nog maar afwachten
Het kan zijn dat de wereld anders in elkaar zit dan je altijd dacht. Daarom blijf je geconfronteerd worden met een oud probleem en klamp je je vast aan nét de verkeerde dingen.
Dat kan je parten spelen als je te maken krijgt met zaken die met liefde en relaties te maken hebben.
In de basis ben je iemand met iedereen altijd wel op de juiste manier met eigen en andermans gevoelens tracht om te gaan. je hebt een mijlpaal bereikt en nu weet je beter dan ooit wat je wilt.
Je hebt plannen en goede hoop en inspiratie om de situatie waarin je leeft te verbeteren. Je wil graag iets tot ontwikkeling brengen. Het geeft je ongetwijfeld veel voldoening. Zowel de vruchten van je werk op materieel vlak en mogelijk ook de ontwikkelingen in een (nieuwe?) relatie.
Hoewel alles heel zonnig ljkt, moet je je niet verkijken op je situatie. Als iets te mooi lijkt om waar te zijn is het dat vaak ook. Verlies je ook niet teveel hechten aan materiele omstandigheden.
Je voelt je alsof je zojuist een schat hebt gevonden; Er ligt een wereld aan mogelijkheden en ontplooiïngskansen voor je open. Dit zal je veel rust kunnen geven, het idee van wat zekerheid.
Als je het nieuwe ideaal in de praktijk kunt brengen, zul je veel levenservaring kunnen opdoen.
Nu is het de kunst om de tering naar de nering te zetten, dan zul je mogelijkheden gaan zien om je situatie te verbeteren.
Met dat je wijzer wordt, zul je ook een betere verhouding met andere mensen weten te scheppen.
Hier is de uitleg. Ik hoop dat je je er een beetje in herkent:quote:Op zondag 29 juni 2014 21:24 schreef Bompa85 het volgende:
Hallo,
Op aanraden van een vriend wil ik mijzelf ook mengen in dit topic.
Ik las net in het topic dat de kaartenlegger het druk heeft, maar als er een legging mogelijk is zou fijn zijn.
Overigens geen algemenen vraag gewoon pure interesse.
Alvast bedankt!
De trekking:quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:46 schreef robert1989 het volgende:
Hi Enneacanthus_Obesus meer dan 3 jaar geleden heeft Bastard voor mij een tarot legging gedaan, nu een hele tijd later blijkt hoe bizar veel hiervan is uitgekomen.
Nu zou ik graag (als je straks weer de tijd hebt) van jou een legging willen hebben over de liefde.
Alvast heel erg bedankt!
Alvast heel erg bedankt voor de legging.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De trekking:
0: de zot
1: de koningin van pentagrammen
2: het aas van pentagrammen
3: pentagrammen 10
4: arcana 6, de geliefden
5: pentagrammen 3
6: de schildknaap van pentagrammen
7: zwaarden 4
8: bekers 10
9: staven 2
10: pentagrammen 7
Het heeft idd. even geduurd.. En of er iets van klopt is altijd maar de vraag. Ik hoop dat je er wat aan hebtquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:34 schreef robert1989 het volgende:
[..]
Alvast heel erg bedankt voor de legging.
Ben erg benieuwd naar de uitleg, neem rustig de tijd, heeft geen haast
Ik ga er zo snel mogelijk mee aan de gangquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:19 schreef Crazy-p het volgende:
Ik zou ook wel graag een legging willen.
Maar natuurlijk alleen als er ook tijd en energie voor is.
Neem er de tijd voor, ik loop niet weg.
De duiding volgt zsm!quote:
Op het gevaar af dat het helemaal niets betekent, is hier de uitlegquote:
De duiding volgtquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:22 schreef Cue_ het volgende:
Ben wel benieuwd wat er voor mij in je kaarten staan. Weet niet precies of je van t verleden/heden/toekomst bent. Dus maar even de onderste twee verschillende vragen. Kijk maar even welke je het beste past.
Verleden/heden: Vooral benieuwd of de keuzes die ik het afgelopen (ruim) half jaar gemaakt heb de juiste zijn geweest.
Toekomst: Zit er nog iets van liefde in het potje voor mij?
Hier is ie danquote:
Heh, das nou jammer! Het gebeurt weleens dat mensen zich er niet in terug zien. Evengoed hoop ik wel dat dat van die geweldige romance gaat uitkomen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:16 schreef Cue_ het volgende:
Hmm kan me er niet echt in herkennen. Lijkt alsof ik een bewogen verleden heb gehad, maar alles behalve eigenlijk, in ieder geval niet in de zin zoals je het hierboven doet voorkomen.
Al met al heb ik niet het gevoel dat het over mij gaat. Sorry
Haha ja lets hopequote:Op maandag 28 juli 2014 08:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heh, das nou jammer! Het gebeurt weleens dat mensen zich er niet in terug zien. Evengoed hoop ik wel dat dat van die geweldige romance gaat uitkomen.
Geeft niet, is het mogelijk om twee leggingen te hebben of is dat uit den boze? Spongeboss heeft al voor me gelegd met positief resultaat nl.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ben nu op Castlefest.. Daarna ga ik weer met leggingen san de gang
Veel plezier man.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ben nu op Castlefest.. Daarna ga ik weer met leggingen san de gang
Kan geen kwaad, kan totaal geen kwaad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:25 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Geeft niet, is het mogelijk om twee leggingen te hebben of is dat uit den boze? Spongeboss heeft al voor me gelegd met positief resultaat nl.
Dat is juist heel leuk!quote:
Op vrijdag 1
augustus 2014 17:25 schreef
Waarheidsvinder het
volgende:
[..]
Geeft niet, is het mogelijk om twee leggingen te hebben of is dat uit
den boze? Spongeboss heeft al voor me gelegd met positief resultaat nl.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:24 schreef Waterdruppel het volgende:
Hallo Enneacanthus Obesus,
Zou jij voor mij een legging met de Tarot kaarten kunnen doen?
Ik trek zelf elke dag een dagkaart, maar een legging voor mezelf is nog een beetje lastig.
Verder vind ik het ook leuk om de persoonskaart en de zielskaart van iemand uit te zoeken.
Alvast bedankt,
Waterdruppel.
Ik ben morgen in de loop van de dag weer thuis.. Tegen het weekend kan ik wel weer kaarten gaan leggen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Hoi, tof dat dit topic bestaat. Heb hier al eerder rondgelopen in 2010 met enkele vraagjes van dingen die ik meemaakte, en nu denk ik daar verder over na en ben op zoek naar antwoorden. Sinds de vraag waar ik antwoord op wil gevaarlijk is, zal ik hem mooi verpakken.
Hoe zal het mij de komende jaren vergaan op psychisch vlak? Kan ik weer gewoon werken of zal ik weer keihard terugvallen? Oftewel: blijf ik stabiel met kans op 'normale' dingen?
Ik wacht rustig af . Neem je tijdquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
[..]
Ik ben morgen in de loop van de dag weer thuis.. Tegen het weekend kan ik wel weer kaarten gaan leggen.
Hier is de trekking, ik ga zsm met de uitleg aan de gangquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Hoi, tof dat dit topic bestaat. Heb hier al eerder rondgelopen in 2010 met enkele vraagjes van dingen die ik meemaakte, en nu denk ik daar verder over na en ben op zoek naar antwoorden. Sinds de vraag waar ik antwoord op wil gevaarlijk is, zal ik hem mooi verpakken.
Hoe zal het mij de komende jaren vergaan op psychisch vlak? Kan ik weer gewoon werken of zal ik weer keihard terugvallen? Oftewel: blijf ik stabiel met kans op 'normale' dingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |