Ik ga er zo snel mogelijk mee aan de gangquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:19 schreef Crazy-p het volgende:
Ik zou ook wel graag een legging willen.
Maar natuurlijk alleen als er ook tijd en energie voor is.
Neem er de tijd voor, ik loop niet weg.
De duiding volgt zsm!quote:
Op het gevaar af dat het helemaal niets betekent, is hier de uitlegquote:
De duiding volgtquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:22 schreef Cue_ het volgende:
Ben wel benieuwd wat er voor mij in je kaarten staan. Weet niet precies of je van t verleden/heden/toekomst bent. Dus maar even de onderste twee verschillende vragen. Kijk maar even welke je het beste past.
Verleden/heden: Vooral benieuwd of de keuzes die ik het afgelopen (ruim) half jaar gemaakt heb de juiste zijn geweest.
Toekomst: Zit er nog iets van liefde in het potje voor mij?
Hier is ie danquote:
Heh, das nou jammer! Het gebeurt weleens dat mensen zich er niet in terug zien. Evengoed hoop ik wel dat dat van die geweldige romance gaat uitkomen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:16 schreef Cue_ het volgende:
Hmm kan me er niet echt in herkennen. Lijkt alsof ik een bewogen verleden heb gehad, maar alles behalve eigenlijk, in ieder geval niet in de zin zoals je het hierboven doet voorkomen.
Al met al heb ik niet het gevoel dat het over mij gaat. Sorry
Haha ja lets hopequote:Op maandag 28 juli 2014 08:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heh, das nou jammer! Het gebeurt weleens dat mensen zich er niet in terug zien. Evengoed hoop ik wel dat dat van die geweldige romance gaat uitkomen.
Geeft niet, is het mogelijk om twee leggingen te hebben of is dat uit den boze? Spongeboss heeft al voor me gelegd met positief resultaat nl.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ben nu op Castlefest.. Daarna ga ik weer met leggingen san de gang
Veel plezier man.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ben nu op Castlefest.. Daarna ga ik weer met leggingen san de gang
Kan geen kwaad, kan totaal geen kwaad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:25 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Geeft niet, is het mogelijk om twee leggingen te hebben of is dat uit den boze? Spongeboss heeft al voor me gelegd met positief resultaat nl.
Dat is juist heel leuk!quote:
Op vrijdag 1
augustus 2014 17:25 schreef
Waarheidsvinder het
volgende:
[..]
Geeft niet, is het mogelijk om twee leggingen te hebben of is dat uit
den boze? Spongeboss heeft al voor me gelegd met positief resultaat nl.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:24 schreef Waterdruppel het volgende:
Hallo Enneacanthus Obesus,
Zou jij voor mij een legging met de Tarot kaarten kunnen doen?
Ik trek zelf elke dag een dagkaart, maar een legging voor mezelf is nog een beetje lastig.
Verder vind ik het ook leuk om de persoonskaart en de zielskaart van iemand uit te zoeken.
Alvast bedankt,
Waterdruppel.
Ik ben morgen in de loop van de dag weer thuis.. Tegen het weekend kan ik wel weer kaarten gaan leggen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Hoi, tof dat dit topic bestaat. Heb hier al eerder rondgelopen in 2010 met enkele vraagjes van dingen die ik meemaakte, en nu denk ik daar verder over na en ben op zoek naar antwoorden. Sinds de vraag waar ik antwoord op wil gevaarlijk is, zal ik hem mooi verpakken.
Hoe zal het mij de komende jaren vergaan op psychisch vlak? Kan ik weer gewoon werken of zal ik weer keihard terugvallen? Oftewel: blijf ik stabiel met kans op 'normale' dingen?
Ik wacht rustig af . Neem je tijdquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
[..]
Ik ben morgen in de loop van de dag weer thuis.. Tegen het weekend kan ik wel weer kaarten gaan leggen.
Hier is de trekking, ik ga zsm met de uitleg aan de gangquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Hoi, tof dat dit topic bestaat. Heb hier al eerder rondgelopen in 2010 met enkele vraagjes van dingen die ik meemaakte, en nu denk ik daar verder over na en ben op zoek naar antwoorden. Sinds de vraag waar ik antwoord op wil gevaarlijk is, zal ik hem mooi verpakken.
Hoe zal het mij de komende jaren vergaan op psychisch vlak? Kan ik weer gewoon werken of zal ik weer keihard terugvallen? Oftewel: blijf ik stabiel met kans op 'normale' dingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |