Uiteraard.quote:Op maandag 28 april 2014 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan gewoon weer kampioen worden
Wij gaan Messi en Robben van de zomer halen, dan kunnen we misschien 2e wordenquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij gaan Messi en Robben van de zomer halen, dan kunnen we misschien 2e worden
Minimaal, zal weer eens tijd worden!quote:Op maandag 28 april 2014 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan gewoon weer kampioen worden
Dit is het ajax topic?quote:
Gefeliciteerd met de nog kleurlozer tweede plaatsquote:Op maandag 28 april 2014 15:24 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd met het meest kleurloze kampioenschap ooit in Nederland
![]()
![]()
Deze wou ik makenquote:Op maandag 28 april 2014 15:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de nog kleurlozer tweede plaats![]()
![]()
Kleurlozerequote:Op maandag 28 april 2014 15:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
![]()
*O*
![]()
*O*
![]()
*O*
![]()
ik kan me nog herinneren dat pizzageit zei dat feyenoord kampioen zou worden omdat ajax van nec en heracles ging verliezenquote:
Had geen rekening gehouden met een dealtje tussen Blind en Cziommer, excuses.quote:Op maandag 28 april 2014 15:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kan me nog herinneren dat pizzageit zei dat feyenoord kampioen zou worden omdat ajax van nec en heracles ging verliezen
Je klopt zelf nietquote:Op maandag 28 april 2014 15:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
volgens mijn chrome spelcontrole klopt dat woord niet
quote:Op maandag 28 april 2014 15:24 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd met het meest kleurloze kampioenschap ooit in Nederland
![]()
![]()
anders had ajax wss wel verloren van heracles en nec jaquote:Op maandag 28 april 2014 15:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Had geen rekening gehouden met een dealtje tussen Blind en Cziommer, excuses.
quote:Op maandag 28 april 2014 15:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
volgens mijn chrome spelcontrole klopt dat woord niet
quote:Op maandag 28 april 2014 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij gaan Messi en Robben van de zomer halen, dan kunnen we misschien 2e worden
Je spreek jezelf een beetje tegenquote:
Zeer waarschijnlijk wel, als ze van PEC al met 5-1 verliezen is verliezen tegen Heracles en NEC niet echt irreëelquote:Op maandag 28 april 2014 15:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
anders had ajax wss wel verloren van heracles en nec ja![]()
![]()
maar ze wonnen ook driemaal van feyenoordquote:Op maandag 28 april 2014 15:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk wel, als ze van PEC al met 5-1 verliezen is verliezen tegen Heracles en NEC niet echt irreëel
Misschien ziet hij Messi en Robben wel als verzwakkingquote:Op maandag 28 april 2014 15:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Je spreek jezelf een beetje tegen
Is dat relevant t.a.v. NEC en Heracles? Heracles won immers van Feyenoord in de Kuip en NEC speelde thuis gelijk tegen Feyenoord.quote:Op maandag 28 april 2014 15:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar ze wonnen ook driemaal van feyenoord
quote:Op maandag 28 april 2014 15:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
![]()
verdomme hee, wat sta ik toch een partij voor lul.quote:Op maandag 28 april 2014 15:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Je spreek jezelf een beetje tegen
quote:Op maandag 28 april 2014 15:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Had geen rekening gehouden met een dealtje tussen Blind en Cziommer, excuses.
Het is sowieso niet meer relevant, want wij zijn alweer de beste.quote:Op maandag 28 april 2014 15:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Is dat relevant t.a.v. NEC en Heracles? Heracles won immers van Feyenoord in de Kuip en NEC speelde thuis gelijk tegen Feyenoord.
Hoezo zeg je dit als PEC-supporterquote:Op maandag 28 april 2014 15:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
knjb zou moeten optreden altijd maar die joden helpen het is toch allemaal een groot zooitje bij elkaar ook de media allemaal voor ajax alleen nu doen ze steeds vaker alsof ze dat niet zijn maarja niemand neemt ze nu nog serieus wij hebben ook nog eens de beste supporters en ze kunnen alleen kampioen worden door een deal te sluiten en het heeft niks te maken met het feit dat we twee keer in de competitie van ze verloren te hebben en voor de rest zouden wij best goede verliezers zijn als ze terecht boven ons stonden maar wij hadden een slechte start met drie verliespartijen door de knjb en daardoor is ajax nu kampioen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe is zwolle wel relevant danquote:Op maandag 28 april 2014 15:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Is dat relevant t.a.v. NEC en Heracles? Heracles won immers van Feyenoord in de Kuip en NEC speelde thuis gelijk tegen Feyenoord.
quote:Op maandag 28 april 2014 15:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoezo zeg je dit als PEC-supporter
Zeg jij met je LTS Zwakstroom opleidingquote:Op maandag 28 april 2014 15:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoe is zwolle wel relevant dan
jij bent zo dom hé
Rotterdomquote:Op maandag 28 april 2014 15:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoe is zwolle wel relevant dan
jij bent zo dom hé
Je bevuilt dit topicquote:Op maandag 28 april 2014 15:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tyron is gewoon speciaal.
En vooral heel erg dom.
Doe eens aardig tegen Tyron he?quote:Op maandag 28 april 2014 15:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tyron is gewoon speciaal.
En vooral heel erg dom.
Zegt degene die met een PEC UI hier postquote:Op maandag 28 april 2014 15:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je bevuilt dit topic
Ga weg alsjeblieft
Aan jou kan je nog wel wennen, PizzaGeit is gewoon achterlijkquote:Op maandag 28 april 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs ik word meer gewaardeerd dan PizzaGeit terwijl ik duidelijk aan het trollen was net.
Wat een genot
En jij bent ook vervelendquote:Op maandag 28 april 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs ik word meer gewaardeerd dan PizzaGeit terwijl ik duidelijk aan het trollen was net.
Wat een genot
quote:Op maandag 28 april 2014 15:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zegt degene die met een PEC UI hier post![]()
Niet schelden.quote:Op maandag 28 april 2014 15:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aan jou kan je nog wel wennen, PizzaGeit is gewoon achterlijk
Uhu, daarom doe ik over 2 weken gymnasium-examen.quote:Op maandag 28 april 2014 15:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aan jou kan je nog wel wennen, PizzaGeit is gewoon achterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |