En dan gewoon weer kampioen wordenquote:Op maandag 28 april 2014 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax volgend jaar:
Vermeer
Ligeon - Veltman - Denswil - Riedewald
Blind - Serrano - Klaassen
Lukoki - Kolder - Zivkovic
Uiteraard.quote:Op maandag 28 april 2014 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan gewoon weer kampioen worden
Wij gaan Messi en Robben van de zomer halen, dan kunnen we misschien 2e wordenquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij gaan Messi en Robben van de zomer halen, dan kunnen we misschien 2e worden
Minimaal, zal weer eens tijd worden!quote:Op maandag 28 april 2014 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan gewoon weer kampioen worden
Dit is het ajax topic?quote:
Gefeliciteerd met de nog kleurlozer tweede plaatsquote:Op maandag 28 april 2014 15:24 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd met het meest kleurloze kampioenschap ooit in Nederland
![]()
![]()
Deze wou ik makenquote:Op maandag 28 april 2014 15:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de nog kleurlozer tweede plaats![]()
![]()
Kleurlozerequote:Op maandag 28 april 2014 15:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de nog kleurlozer tweede plaats![]()
![]()
*O*
![]()
*O*
![]()
*O*
![]()
ik kan me nog herinneren dat pizzageit zei dat feyenoord kampioen zou worden omdat ajax van nec en heracles ging verliezenquote:
Had geen rekening gehouden met een dealtje tussen Blind en Cziommer, excuses.quote:Op maandag 28 april 2014 15:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kan me nog herinneren dat pizzageit zei dat feyenoord kampioen zou worden omdat ajax van nec en heracles ging verliezen
Je klopt zelf nietquote:Op maandag 28 april 2014 15:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
volgens mijn chrome spelcontrole klopt dat woord niet
quote:Op maandag 28 april 2014 15:24 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd met het meest kleurloze kampioenschap ooit in Nederland
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |