Wie ben jij om dat voor anderen te bepalen?quote:Op maandag 28 april 2014 12:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar als je dan oppert dat die mensen dan ook beter in Turkije kunnen gaan wonen, omdat ze daar gelukkiger zullen zijn en zich daar beter thuis zullen voelen, ben je racist...
Nee, in het buitenland ook niet. Maar dat wist jij ook wel.quote:Op maandag 28 april 2014 12:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nederlanders misschienIn het buitenland viert het men in het hele land
Nee. Ik reageerde op een opmerking over mensen die altijd Turk blijven. Als je Turk voelt, je altijd Turk zult blijven voelen en ook van plan bent (wat overduidelijk al is gebeurd) om je kinderen ook zo op te voeden, wat houdt je dan nog in Nederland?quote:Op maandag 28 april 2014 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus omdat je supporter bent van een Turkse voetbalclub kun je beter daar gaan wonen, ondanks dat je hier bent geboren en getogen?
Ik nodig je uit om een woordenboek te pakken en daarin de betekenissen van de woorden "opperen" en "bepalen" op te zoeken. Zo gauw je het verschil snapt, kun je je weer melden.quote:Op maandag 28 april 2014 12:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat voor anderen te bepalen?
http://galeri.haberturk.com/spor/galeri/437576-turkiye-ayakta/1/7quote:Op maandag 28 april 2014 12:38 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nee, in het buitenland ook niet. Maar dat wist jij ook wel.
Ik heb geen idee wat die link moet bewijzen, ik lees alleen maar wartaal.quote:Op maandag 28 april 2014 13:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://galeri.haberturk.com/spor/galeri/437576-turkiye-ayakta/1/7
Door heel het land heen
Moet ik weg uit Colombia?quote:Op maandag 28 april 2014 13:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik reageerde op een opmerking over mensen die altijd Turk blijven. Als je Turk voelt, je altijd Turk zult blijven voelen en ook van plan bent (wat overduidelijk al is gebeurd) om je kinderen ook zo op te voeden, wat houdt je dan nog in Nederland?
Waar heb je mij het woord moeten zien schrijven?quote:Op maandag 28 april 2014 14:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moet ik weg uit Colombia?
Raar idee van immigratie heb jij.
Piet Paulusma komt niet voor niets uit Friesland. Qua weer.quote:Op maandag 28 april 2014 11:18 schreef Lastpost het volgende:
Haha zelfs bij Cambuur gebeurt er meer joh. Heerlijke berichtgeving weer dit.
Mensen met het syndroom van Down.quote:
Arie wel hoor.quote:Op maandag 28 april 2014 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
Turken schoppen herrie in Rotterdam en er volgt een topic waarin tal van users aangeven hoe schandelig dit wel niet is.
Ajax-supporters slaan een trein kort en klein en geen haan die er naar kraait.
Ik las het net. Ook schandalig, inderdaad. Sowieso zijn voetbalsupporters een enorme plaag. Ik zat gisteren in de trein met een stel Feyenoorders (quote:Op maandag 28 april 2014 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
Turken schoppen herrie in Rotterdam en er volgt een topic waarin tal van users aangeven hoe schandelig dit wel niet is.
Dat komt omdat iedereen wel weet dat de kans groot is dat ze het verschil toch niet zien als ze volgende week in zo'n gesloopt treinstel stappen.quote:Op maandag 28 april 2014 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
Terwijl ze Joden Joden roepen. Qua trein.quote:Op maandag 28 april 2014 14:36 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen wel weet dat de kans groot is dat ze het verschil toch niet zien als ze volgende week in zo'n gesloopt treinstel stappen.
Nee zeg, alsjeblieft niet.quote:Op maandag 28 april 2014 14:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Wanneer gaan die mensen eens integreren? Laat hen een SCC van Feyenoord kopen
ja dan kan je wel aan de gang blijven, die doen dat elke week, en die Turken krijgen maar een keer per jaar de kans om te tuteren.quote:Op maandag 28 april 2014 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
Open er een topic over, dan krijg je daar ook reacties. Succes!quote:Op maandag 28 april 2014 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
Joh, veel mensen zijn toch ook fan van FC Barcelona, Bayern Munchen of Real Madrid. Maar goed, dat laatste zeg je zelf al. Op de Nederlandse staatszenders worden nota bene wekelijks buitenlandse competities behandeld.quote:Op maandag 28 april 2014 11:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal maar niet de kritische vraag stellen... namelijk hoe het komt dat hier geboren, hier opgegroeide jongeren hartstochtelijk fan zijn van voetbalclubs die duizenden kilometers verderop spelen. Dan komt er namelijk weer een opmerking dat er ook mensen in Nederland zijn die fan zijn van FC Barcelona, of zoiets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |