abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 april 2014 @ 20:35:22 #26
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_139388038
quote:
Government Official Who Makes Perfectly Valid, Well-Reasoned Point Against Israel Forced To Resign

WASHINGTON—State Department diplomat Nelson Milstrand, who appeared on CNN last week and offered an informed, thoughtful analysis implying that Israel could perhaps exercise more restraint toward Palestinian moderates in disputed territories, was asked to resign Tuesday. “The United States deeply regrets any harm Mr. Milstrand’s careful, even-tempered, and factually accurate remarks may have caused our democratic partner in the Middle East,” Secretary of State Hillary Clinton said in an unequivocal condemnation of the veteran foreign-service officer’s perfectly reasonable statements. “U.S. policy toward Israel continues to be one of unconditional support and fawning sycophancy.” Milstrand, 63, will reportedly appear at an AIPAC conference to offer a full apology as soon as his trial concludes and his divorce is finalized.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 29 april 2014 @ 21:35:13 #27
176916 Karrs
2007-2017
pi_139391697
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:17 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Anders worden de joods donateurs boos :')
Natuurlijk, dát moet het zijn. Met diplomatieke betrekkingen en het feit dat die vergelijking eigenlijk nergens op slaat natuurlijk niet. :')
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  dinsdag 29 april 2014 @ 21:38:28 #28
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_139391871
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:35 schreef Karrs het volgende:

[..]

Natuurlijk, dát moet het zijn. Met diplomatieke betrekkingen en het feit dat die vergelijking eigenlijk nergens op slaat natuurlijk niet. :')
Die diplomatieke betrekkingen moeten goed zijn vanwege de lobby, Kerry ziet zelf ook wel dat het een walgelijk land is. De vergelijking slaat wel dergelijk ergens op, als je dat niet ziet :')
Anti-Turkije
  dinsdag 29 april 2014 @ 21:59:06 #29
176916 Karrs
2007-2017
pi_139392886
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Die diplomatieke betrekkingen moeten goed zijn vanwege de lobby
Tuurlijk, niet door handel, de machtsbalans, wereldpolitiek of de strijd tegen terrorisme, het idéé. :')
quote:
Kerry ziet zelf ook wel dat het een walgelijk land is. De vergelijking slaat wel dergelijk ergens op, als je dat niet ziet :')
Kerry is geen moslim, denk ik, dus die zal dat niet zo snel zien.

[ Bericht 6% gewijzigd door Karrs op 29-04-2014 22:13:48 ]
  dinsdag 29 april 2014 @ 23:07:59 #30
421524 SadPanda
pi_139396886
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:59 schreef Karrs het volgende:
Tuurlijk, niet door handel, de machtsbalans, wereldpolitiek of de strijd tegen terrorisme, het idéé.
Israël is veel meer afhankelijk van de VS dan andersom.. Lol, strijd tegen terrorisme _O- vandaar dat er terroristen in Syrië worden gesteund. Of dat Saddam werd aangevallen.

quote:
Wat een onzin is dit, heeft niks met moslims te maken. Christenen in het M-O maken zich er net zo goed druk om.
Veel organisaties/landen die voor Palestina strijden/streden zijn/waren seculier: PLO, PFLP, Fatah, Egypte, Syrië, Irak enzovoort...
Anti-Turkije
pi_139398140
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 00:51 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Hoe moeten Marokaanse Joden deze artikel lezen? :D
Op hun gemak: die kunnen immers blijven zitten waar ze zitten.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_139398207
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:00 schreef Karrs het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)erde-woordkeuze.html

Kerry krabbelt alweer terug.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:17 schreef waht het volgende:
Wat een dwaas is het ook.
Zoals ik al zei: eerst zien, dan geloven!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_139398304
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 20:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het maar waar! ^O^
pi_139398412
quote:

[..]

Tuurlijk, niet door handel, de machtsbalans, wereldpolitiek of de strijd tegen terrorisme, het idéé. :')

[..]

Rare vergelijking Karrs. Van Agt en Gretta Duisenberg en ik zijn ook geen moslim. En Obama ook niet en die heeft, evenals de niet-moslim Sarkozy, de pest aan de persoon Netanyahu.
pi_139402082
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:07 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Israël is veel meer afhankelijk van de VS dan andersom.. Lol, strijd tegen terrorisme _O- vandaar dat er terroristen in Syrië worden gesteund. Of dat Saddam werd aangevallen.
Lol!
quote:
Wat een onzin is dit, heeft niks met moslims te maken.
(Psst! Het hele conflict heeft met moslims te maken. Meer met moslims dan met joden, zelfs. Voor onderbouwing, zie mijn bijdragen aan dit topic over de jaren heen.)

Maar om op het onderwerp terug te komen: als je Israël een walgelijk land vindt, moet je jodenhater of moslim zijn. Kerry is beiden niet, dus heeft hij geen reden om Israël een walgelijk land te vinden. Je ziet dan wel in waarom Israël doet wat het doet.

[ Bericht 13% gewijzigd door Karrs op 30-04-2014 12:43:11 ]
pi_139408689
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:40 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Rare vergelijking Karrs. Van Agt en Gretta Duisenberg en ik zijn ook geen moslim. En Obama ook niet en die heeft, evenals de niet-moslim Sarkozy, de pest aan de persoon Netanyahu.
Van Agt en Duisenberg zijn overtuigde antisemieten, natuurlijk. Wat Obama en Sarkozy vinden van Netanyahu is niet van belang en is ook niet on-topic.
pi_139440012
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:49 schreef Karrs het volgende:

[..]

Van Agt en Duisenberg zijn overtuigde antisemieten, natuurlijk. Wat Obama en Sarkozy vinden van Netanyahu is niet van belang en is ook niet on-topic.
Welnee: Van Agt en Duisenberg zijn bij mijn weten nog niet op antisemitisme betrapt. Dat wordt hen wel aangewreven, maar daar heb ik nog nooit een goed argument voor gezien. En schelden zonder onderbouwing is waardeloos.

Jouw stelling was dat Kerry geen moslim was en dus de verwerpelijkheid van Israels daden niet zo snel zou zien. Alsof je moslim moet zijn om verwerpelijk gedrag te herkennen.
pi_139440292
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 06:47 schreef Karrs het volgende:

[..]

Lol!

[..]

(Psst! Het hele conflict heeft met moslims te maken. Meer met moslims dan met joden, zelfs. Voor onderbouwing, zie mijn bijdragen aan dit topic over de jaren heen.)

Maar om op het onderwerp terug te komen: als je Israël een walgelijk land vindt, moet je jodenhater of moslim zijn. Kerry is beiden niet, dus heeft hij geen reden om Israël een walgelijk land te vinden. Je ziet dan wel in waarom Israël doet wat het doet.
Behalve herhaling van steeds dezelfde stelling heb ik geen onderbouwende redenering gezien. Maar goed, ik doe pas een jaar of drie mee, dus misschien dat je vijf jaar geleden iets onderbouwd hebt.

Vet van mij.
Je stelling is het schoolvoorbeeld van een drogreden.
Als je het gedrag van Marokko in de Westelijke Sahara walgelijk vindt, ben je dan ook een jodenhater of moslim? Of het gedrag van China in Tibet? Rusland in Oekraïne? Servië in Bosnië?

Ik zie wel waarom Israel doet wat het doet. Dat vind ik juist zo walgelijk. En nog walgelijker is het dat iedereen er in lijkt te trappen.
  donderdag 1 mei 2014 @ 07:21:10 #39
176916 Karrs
2007-2017
pi_139442279
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 01:07 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Behalve herhaling van steeds dezelfde stelling heb ik geen onderbouwende redenering gezien.
Jawel, maar confirmation bias voorkomt dat het 'landt'. En da's jouw probleem, niet het mijne.
quote:
Maar goed, ik doe pas een jaar of drie mee, dus misschien dat je vijf jaar geleden iets onderbouwd hebt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2008 20:49 schreef ouderejongere het volgende:
Heeft Gretta Duisenberg al gereageerd? :')
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2008 20:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je bedoelt kees22? :')
O-)
quote:
Vet van mij.
Je stelling is het schoolvoorbeeld van een drogreden.
Als je het gedrag van Marokko in de Westelijke Sahara walgelijk vindt, ben je dan ook een jodenhater of moslim? Of het gedrag van China in Tibet? Rusland in Oekraïne? Servië in Bosnië?
Worden die mensen ook gehaat om hun afkomst? En om wat er in sprookjesboekjes staat? En om wat er (dientengevolge) constant in de media verschijnt? O-)

Beetje een drogreden dus, nietwaar? Een foute vergelijking. In tegenstelling tot de mijne, want dat is gewoon de waarheid. Wel een beetje zwart-wit trouwens, zie ik nou... daar moeten nog antizionistische orthodoxe joden bij en natuurlijk de nodige zwik hippies ;) maar de strekking leek me wel duidelijk.
quote:
Ik zie wel waarom Israel doet wat het doet. Dat vind ik juist zo walgelijk. En nog walgelijker is het dat iedereen er in lijkt te trappen.
En zo bewijs je mijn stelling ook nog eens, ouwe jodenhater. :D
pi_139476440
quote:
10s.gif Op donderdag 1 mei 2014 07:21 schreef Karrs het volgende:

[..]

Jawel, maar confirmation bias voorkomt dat het 'landt'. En da's jouw probleem, niet het mijne.
Tuurlijk! Dat jij geen antwoord of argumenten meer geeft als het lastig wordt, zal daar niks mee te maken hebben.
quote:
[..]

[..]

[..]

O-)
Nou ja, is het vijf jaar. Maar dan nog heb ik je geen steekhoudende argumenten zien geven. Argumenten aangaande het onderwerp, niet aangaande enige vooringenomenheid van de spreker. Want aan dat laatste lijden we natuurlijk allemaal.
quote:
[..]

Worden die mensen ook gehaat om hun afkomst? En om wat er in sprookjesboekjes staat? En om wat er (dientengevolge) constant in de media verschijnt? O-)

Beetje een drogreden dus, nietwaar? Een foute vergelijking. In tegenstelling tot de mijne, want dat is gewoon de waarheid. Wel een beetje zwart-wit trouwens, zie ik nou... daar moeten nog antizionistische orthodoxe joden bij en natuurlijk de nodige zwik hippies ;) maar de strekking leek me wel duidelijk.
Nee: het gedrag van Marokko wordt verworpen door onze nationale rattenvanger vanwege hun afkomst, maar inzake de Westelijke Sahara is de VN tegen vanwege het gedrag van de staat. Idem met de bezetting van Tibet door China. Grappig is wel dat Chinese studenten tijdens het bezoek van de Dalai Lama aan een Nederlandse universiteit allerlei verdedigingen aanvoerden, die Israelfielen ook voor Israel aanhalen. Eeuwenoude rechten en zo. Superieure cultuur. Ze zijn beter af. Maar die Chinezen werden overstemd door andere studenten en de organisatie.
Zou het gaan over Palestina en Israel, dan had het Centrum voor Intimidatie en DesInformatie in de zaal gezeten en was dat verweer serieus genomen. Sterker nog: dan zou de Palestijnse evenknie van de Dalai Lama verketterd worden. Dus hoezo jodenhaat?
quote:
[..]

En zo bewijs je mijn stelling ook nog eens, ouwe jodenhater. :D
Ach, ik zal mijn joodse vrienden eens vragen of ze me zo zien.
Verder: water van een eend en geen geldig argument. Stroman. De fik erin.

Naschrift: heb jij het nou over het sprookjesboek waar de joden in geloven?

Nanaschrift: de speelfilm Süsskind morgen op tv? Waargebeurd verhaal zegt de aankondiging.
Helaas bezig.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 08:09:34 #41
176916 Karrs
2007-2017
pi_139478767
Kees22, ik verafschuw je mening maar zal je recht 'm te hebben en te uiten verder respecteren.

Laten we maar weer on-topic gaan, want dit heeft niet alleen geen enkele zin, het is ook vermoeiend, irritant en energie-afdrijvend.

:W
pi_139483235
Kees is geen jodenhater. Hij heeft in mijn ogen te weinig kennis van de staat Israel en indirect te weinig kennis van het jodendom en joden en de kwestie Palestijnen. Hij ziet en hoort vanalles op tv en ander media waaruit hij zijn conclusies trekt dat is duidelijk. Plus is Kees fel tegen de Tanakh.

Ik raad Kees echt aan om Israel een keer te bezoeken.
pi_139486321
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 08:09 schreef Karrs het volgende:
Kees22, ik verafschuw je mening maar zal je recht 'm te hebben en te uiten verder respecteren.

Laten we maar weer on-topic gaan, want dit heeft niet alleen geen enkele zin, het is ook vermoeiend, irritant en energie-afdrijvend.

^O^ idd doodzonde van je tijd.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_139488098
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:59 schreef Skillsy het volgende:
Kees is geen jodenhater. Hij heeft in mijn ogen te weinig kennis van de staat Israel en indirect te weinig kennis van het jodendom en joden en de kwestie Palestijnen. Hij ziet en hoort vanalles op tv en ander media waaruit hij zijn conclusies trekt dat is duidelijk. Plus is Kees fel tegen de Tanakh.

Ik raad Kees echt aan om Israel een keer te bezoeken.
ja, ga fijn naar gaza ^O^
pi_139497481
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 14:37 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

ja, ga fijn naar gaza ^O^
Waarom?
pi_139499500
heeft hij geen kosten aan het openbaar vervoer. Alles is daar op loopafstand te bereiken. :Y
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:18:36 #47
421524 SadPanda
pi_139499741
Israel approved record 14,000 settlements during peace talks with Palestine – report
http://rt.com/news/155700-israel-settlements-record-palestine/

Maar nee hoor, Israël wil echt vrede :')
Anti-Turkije
pi_139502556
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:18 schreef SadPanda het volgende:
Israel approved record 14,000 settlements during peace talks with Palestine ? report
http://rt.com/news/155700-israel-settlements-record-palestine/

Maar nee hoor, Israël wil echt vrede :')
Als men vrede wil was dat allang gebeurd ! Dus het heeft geen enkel zin om vinger te wijzen
pi_139540821
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 21:23 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Als men vrede wil was dat allang gebeurd ! Dus het heeft geen enkel zin om vinger te wijzen
^O^ Dat is duidelijk een waarheid! Onloochenbaar en zonder kant te kiezen.
pi_139541139
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 08:09 schreef Karrs het volgende:

Je kent mijn mening amper. Althans: de mening die je me in de schoenen schuift, klopt niet.
En voor een belangrijk deel zijn we het zelfs eens.
Dus we zijn on-topic als we onze meningen over het conflict in Palestina en de onderbouwing van die meningen uitwisselen.
Maar ja, dan moet je wel wat onderbouwen en niet jezelf beperken tot iets vinden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kees22 op 04-05-2014 01:33:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')