tegen welke 3 clubs moeten ze nog spelen?quote:
Geen idee .. ik leef van week tot week ...quote:Op maandag 28 april 2014 22:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
tegen welke 3 clubs moeten ze nog spelen?
Vamos Atleti
twee keertjes winnen en dan hopen dat Barca ze een gelijkspelletje schenkt. Zou wat zijn, verschrikkelijk voetbal om naar te kijken maar leuk dat er eindelijk een nieuwe kampioen komtquote:
en RM nog punten verspelenquote:Op maandag 28 april 2014 22:12 schreef Gruisman het volgende:
[..]
twee keertjes winnen en dan hopen dat Barca ze een gelijkspelletje schenkt. Zou wat zijn, verschrikkelijk voetbal om naar te kijken maar leuk dat er eindelijk een nieuwe kampioen komt
Ik vind het helemaal geen verschrikkelijk voetbal.. die gasten spelen met een intensiteit en vechtlust die ik juist geweldig vind om te zien. Mocht het op de laatste wedstrijd aankomen en Barcelona kan zelf geen kampioen meer worden, dan denk ik dat ze Atleti wel laten winnen.quote:Op maandag 28 april 2014 22:12 schreef Gruisman het volgende:
[..]
twee keertjes winnen en dan hopen dat Barca ze een gelijkspelletje schenkt. Zou wat zijn, verschrikkelijk voetbal om naar te kijken maar leuk dat er eindelijk een nieuwe kampioen komt
Ik kijk niet elke wedstrijd van Atleti maar ik vind het vooral aanvallend wel erg karig allemaal, verdedigend staat het als een huis en dat is wel zeer knap. Valencia-Atleti heb ik helemaal gezien en dat vond ik echt een verschrikkingquote:Op maandag 28 april 2014 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen verschrikkelijk voetbal.. die gasten spelen met een intensiteit en vechtlust die ik juist geweldig vind om te zien. Mocht het op de laatste wedstrijd aankomen en Barcelona kan zelf geen kampioen meer worden, dan denk ik dat ze Atleti wel laten winnen.
quote:Op maandag 28 april 2014 22:12 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Volgens mij zou Atletico bij gelijk aantal punten als RM kampioen zijn op basis van onderlinge duels.quote:
Heb alleen de 2e helft gezien en vond het geen verschrikking, over het hele veld willen die gasten continu de duels winnen en de bal veroveren.. en als ze hem hebben zijn ze voetballend heel aardig. Alleen jammer dat Costa 2 goede kansen om zeep hielp. Zoals Atleti speelt zou ik Feyenoord graag zien spelen.. vroeger deden ze dat nog wel eens, maar de huidige generatie eredivisievoetballers mist de vechtlust.. het is te slap allemaal.quote:Op maandag 28 april 2014 23:04 schreef Gruisman het volgende:
Valencia-Atleti heb ik helemaal gezien en dat vond ik echt een verschrikking
Die vechtlust is denk ik ook gewoon een kwestie van kwaliteit, het lijkt me erg moeilijk om er bijna een seizoen lang volle bak erop te knallen. Zowel fysiek als mentaal vergt dat wel veel van een speler denk ik.. Koeman lijkt me ook niet het type wat dat soort voetbal wilt spelen. Fred ook niet trouwens.quote:Op maandag 28 april 2014 23:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb alleen de 2e helft gezien en vond het geen verschrikking, over het hele veld willen die gasten continu de duels winnen en de bal veroveren.. en als ze hem hebben zijn ze voetballend heel aardig. Alleen jammer dat Costa 2 goede kansen om zeep hielp. Zoals Atleti speelt zou ik Feyenoord graag zien spelen.. vroeger deden ze dat nog wel eens, maar de huidige generatie eredivisievoetballers mist de vechtlust.. het is te slap allemaal.
Het zal deels kwaliteit zijn maar ik vind eigenlijk dat die kwaliteit standaard in een profvoetballer zou moeten zitten, of in ieder geval in de opleiding erin moet worden gepeperd. Hoe meer duels je wint, hoe groter de kans dat je een wedstrijd wint.. maar ik zie vaak spelers die collectief veel te afwachtend spelen en halfslachtig de duels ingaan.quote:Op maandag 28 april 2014 23:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die vechtlust is denk ik ook gewoon een kwestie van kwaliteit, het lijkt me erg moeilijk om er bijna een seizoen lang volle bak erop te knallen. Zowel fysiek als mentaal vergt dat wel veel van een speler denk ik.. Koeman lijkt me ook niet het type wat dat soort voetbal wilt spelen. Fred ook niet trouwens.
Denk ook dat het te maken heeft met de tegenstander, als speler kan je je natuurlijk veel beter motiveren tegen en tegenstander als Valencia/Sevilla in een kolkend Mestalla dan tegen RKC Waalwijk. In zo een saai klein stadion tegen een matig elftal spelen is ook niet allles, snap wel dat er dan een soort gemakzucht in sluipt.quote:Op maandag 28 april 2014 23:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het zal deels kwaliteit zijn maar ik vind eigenlijk dat die kwaliteit standaard in een profvoetballer zou moeten zitten, of in ieder geval in de opleiding erin moet worden gepeperd. Hoe meer duels je wint, hoe groter de kans dat je een wedstrijd wint.. maar ik zie vaak spelers die collectief veel te afwachtend spelen en halfslachtig de duels ingaan.
Dat snap ik juist niet, heb het nooit begrepen en zal het ook niet begrijpen.. heb die slappe instelling al zo vaak gezien bij Feyenoord en dat heeft ons dit seizoen de titel gekost. Het went nooit.. met collectief iets meer vechtlust had je die paar extra punten over de streep getrokken.quote:Op maandag 28 april 2014 23:21 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Denk ook dat het te maken heeft met de tegenstander, als speler kan je je natuurlijk veel beter motiveren tegen en tegenstander als Valencia/Sevilla in een kolkend Mestalla dan tegen RKC Waalwijk. In zo een saai klein stadion tegen een matig elftal spelen is ook niet allles, snap wel dat er dan een soort gemakzucht in sluipt.
Ja dat geld natuurlijk voor elk team, zelfs voor Ajax. Ik denk dat je daar ook de juiste spelers voor in je selectie moet hebben, bij Feyenoord vond ik dat dit seizoen wat matigjes. Guidetti was echt zo een speler die dat hele team scherp kon houden.quote:Op maandag 28 april 2014 23:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat snap ik juist niet, heb het nooit begrepen en zal het ook niet begrijpen.. heb die slappe instelling al zo vaak gezien bij Feyenoord en dat heeft ons dit seizoen de titel gekost. Het went nooit.. met collectief iets meer vechtlust had je die paar extra punten over de streep getrokken.
klopt, onderling resultaat telt in Spanje. Nog 6 puntjesquote:Op maandag 28 april 2014 23:06 schreef opreis het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zou Atletico bij gelijk aantal punten als RM kampioen zijn op basis van onderlinge duels.
Of te wel, als Atletico 2 van de 3 wedstrijden wint zijn ze kampioen.
Ben benieuwd hoe/of ze met de druk dealen kunnen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
klopt, onderling resultaat telt in Spanje. Nog 6 puntjes
Idd. maakt de competitie ook spannender, nu is het niet meer alleen real en barca, maar atletico er ook bij. Als straks nog een 4e club zich gaat mengen dan wordt de spaanse competitie veel aantrekkelijker. Toch buitengewoon knap dat ze barca en real voorbijstreven terwijl bij die 2 de twee beste spelers ter wereld zitten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel leuk als er eens iemand anders weer kampioen wordt
Ja en straks is het stadion af + meer tv gelden.. dus de inkomsten zullen flink gaan stijgen komende jaren bij Atletico. Wel leuk om te volgenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:58 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Idd. maakt de competitie ook spannender, nu is het niet meer alleen real en barca, maar atletico er ook bij. Als straks nog een 4e club zich gaat mengen dan wordt de spaanse competitie veel aantrekkelijker. Toch buitengewoon knap dat ze barca en real voorbijstreven terwijl bij die 2 de twee beste spelers ter wereld zitten.
De column van Thijs Zonneveld bedoel je?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:59 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Heeft iemand trouwens dat artikel gelezen in de AD over atletico en gil y gil? Zo ja, wat vonden jullie daarvan?
Gewoon zo knap van atletico. Eerst had je Aguero en Forlan en speelde ze heel leuk voetbal maar hadden een bagger verdediging, daarna Falcao en nu dus Diego Costa. Maar sinds Simeone er zit is het verdedigend een heel stuk beter.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:58 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Idd. maakt de competitie ook spannender, nu is het niet meer alleen real en barca, maar atletico er ook bij. Als straks nog een 4e club zich gaat mengen dan wordt de spaanse competitie veel aantrekkelijker. Toch buitengewoon knap dat ze barca en real voorbijstreven terwijl bij die 2 de twee beste spelers ter wereld zitten.
Vergeet de inbreng van Alderweireld niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Gewoon zo knap van atletico. Eerst had je Aguero en Forlan en speelde ze heel leuk voetbal maar hadden een bagger verdediging, daarna Falcao en nu dus Diego Costa. Maar sinds Simeone er zit is het verdedigend een heel stuk beter.
Je denkt toch niet dat een andere club structureel mee kan komen met Barca en Real, die hebben allemaal de financiele mogelijkheden niet, tenzij er ergens een rus of sjeik zich er mee gaat bemoeien. Het is echt knap dat Atletico er nu zo voor staat, als je kijkt naar hoeveel ze hebben uitgegeven. http://www.vi.nl/nieuws/b(...)-geen-halve-bale.htmquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:58 schreef ChuckTaylor. het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ord-van-Spanje.dhtmlquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:59 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Heeft iemand trouwens dat artikel gelezen in de AD over atletico en gil y gil? Zo ja, wat vonden jullie daarvan?
Dat bedoelde ik ook, is malaga niet ook van een rijke geldschieter? Ze kwamen toch heel ver in de CL vorig jaar.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:44 schreef opreis het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat een andere club structureel mee kan komen met Barca en Real, die hebben allemaal de financiele mogelijkheden niet, tenzij er ergens een rus of sjeik zich er mee gaat bemoeien. Het is echt knap dat Atletico er nu zo voor staat, als je kijkt naar hoeveel ze hebben uitgegeven. http://www.vi.nl/nieuws/b(...)-geen-halve-bale.htm
niet meer. Daardoor is iedereen bijna weg.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, is malaga niet ook van een rijke geldschieter? Ze kwamen toch heel ver in de CL vorig jaar.
Deze winnen en het is bijna binnen.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:38 schreef Cavaliers het volgende:
Courtois; Alderweireld, Godín, Miranda, Filipe Luis; Gabi, Tiago; Koke, Raúl García, David Villa, Diego Costa y Sierd de Vos
Jaquote:Op zondag 4 mei 2014 17:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wisten jullie al dat Levante nergens voor speelt?
Nou ja, laatste (thuis)wedstrijd wil je, neem ik aan, toch goed afsluiten voor eigen publiek?quote:Op zondag 4 mei 2014 17:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Net als Ajax gisteren. Ajax speelde gisteren ook nergens voor.
Zal ook wel een aanmoedigingspremie hebben gekregen van Real.. 1x kan gebeuren maar twee keer begint wel vervelend te worden. Tot nu toe is het zo'n wedstrijd waarin alles tegenzit.. Levante doet ook verdacht goed zijn best. Kom op Atletiquote:Op zondag 4 mei 2014 17:21 schreef Confetti het volgende:
Kut grensrechter. 2 keer een 1 op 1 onterecht afgevlagd.
Diego Costa . altijd vast , altijd met Navarro in aanrakingquote:Op zondag 4 mei 2014 17:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die back daar. 28 tackles, waarvan 50 bekend.
Hij loopt de kans dat hij, als het niet goed uitdraait, geschorst wordt.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Diego Costa . altijd vast , altijd met Navarro in aanraking
Dat is het minste wat er is .quote:Op zondag 4 mei 2014 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij loopt de kans dat hij, als het niet goed uitdraait, geschorst wordt.
Als Atletico vandaag verliest, maar van Barca en Malaga wint, zijn ze kampioenquote:Op zondag 4 mei 2014 17:46 schreef inZanity het volgende:
Begin van de wedstrijd zei Sierd dat bij puntverlies van Atletico vandaag Real bijna zeker kampioen gaat worden. Maar dat klopt niet toch, of zie ik iets over het hoofd? Als Atletico vandaag verliest komt Real hooguit op gelijke hoogte dus dan moet Atletico nog een keer punten verliezen omdat ze een beter onderling resultaat hebben..
Het is de schuld van Levantequote:Op zondag 4 mei 2014 17:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oh nee goa eens weg met die smerige Juanfran
Precies. Dus Sierd zat er gewoon weer eens naast.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als Atletico vandaag verliest, maar van Barca en Malaga wint, zijn ze kampioen
Daar heeft'ie wel vaker last van.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Precies. Dus Sierd zat er gewoon weer eens naast.
Van dat doelpunt moet ik alle clubs betalen. Moet ik voor jou wéér gaan zitten?quote:Op zondag 4 mei 2014 17:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op een eigen doelpunt na beur ik zo het kampioenschap
Ga moar bie Mourinho in de kost , wordt er stapelgek vanquote:Op zondag 4 mei 2014 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Van dat doelpunt moet ik alle clubs betalen. Moet ik voor jou wéér gaan zitten?
Want als ik bereid ben, ga jij er dadelijk nog in!
een ander de schuld geven, daar ben je goed inquote:Op zondag 4 mei 2014 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ga moar bie Mourinho in de kost , wordt er stapelgek van
Met klemmetjes Simeone aftappn , heb je nog meer dan een paardenkutquote:Op zondag 4 mei 2014 17:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
een ander de schuld geven, daar ben je goed in
quote:Op zondag 4 mei 2014 17:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met klemmetjes Simeone aftappn , heb je nog meer dan een paardenkut
Inderdaad. Real kan alleen nog hopen op puntverlies van Atletico thuis tegen Malaga, wat ik niet zie gebeuren. Barcelona-Atletico kan je alvast een overwinning voor Atletico invullen natuurlijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:51 schreef Aiciu het volgende:
Als Atletico verliest, komt Real op 3 punten met nog een inhaalwedstrijd te gaan tegen Valladolid as woensdag. Als ze dan beide de overige wedstrijden winnen dan wordt Atletico kampioen op onderling resultaat omdat ze wonnen en gelijkspeelden tegen Real.
Barcelona is helemaal van 't padje af, dat wint Atletico inderdaad makkelijkquote:Op zondag 4 mei 2014 17:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Inderdaad. Real kan alleen nog hopen op puntverlies van Atletico thuis tegen Malaga, wat ik niet zie gebeuren. Barcelona-Atletico kan je alvast een overwinning voor Atletico invullen natuurlijk.
Al was Barcelona in topvorm, die gaan echt never nooit Real kampioen maken.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Barcelona is helemaal van 't padje af, dat wint Atletico inderdaad makkelijk
True.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Al was Barcelona in topvorm, die gaan echt never nooit Real kampioen maken.
Die gaan Atleti toch niet zomaar laten winnen? Zit dat zo diep dat spelers als Xavi en Iniesta zomaar een wedstrijd vergooienquote:Op zondag 4 mei 2014 17:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Al was Barcelona in topvorm, die gaan echt never nooit Real kampioen maken.
Ja die zitten ook in Spanjequote:Op zondag 4 mei 2014 18:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zag ik nou Randstad reclame naast het doel?
Thuis tegen Valencia, die nog een kater heeft van donderdag.. geloof er niet in.quote:
Ajax is betaald met een moffenvlaaiquote:Op zondag 4 mei 2014 18:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Levante is betaald door Real.. grensrechter ook denk ik.
1-0 tegen Frankrijk op het WK2002?quote:Op zondag 4 mei 2014 18:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Papa Bouba Diop the man mountain himself.. waar kennen we die van.
Zegt Chris Kamara je iets misschien?quote:
Ja, maar niet te opvallendquote:Op zondag 4 mei 2014 18:34 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Is het reëel dat barca bewust gaat verliezen tegen atletico zodat real geen kampioen wordt?
Dat hoopte ik ook, ik gun het zulke clubs altijd meer dan clubs die bijna elk jaar kampioen worden.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik had gehoopt op Liverpool en Atleti.. helaas, worden waarschijnlijk toch weer de gevestigde clubs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet zomaar, Messi staat 2 doelpunten achter op CR7 dus die zal als het even kan nog topscorer willen worden lijkt me. En ik denk ook dat barca sportieve revance zou willen nemen omdat atletico ze het de CL geknikkert hebben. Of dat Messi/Barca gaat lukken is natuurlijk een 2de.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:34 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Is het reëel dat barca bewust gaat verliezen tegen atletico zodat real geen kampioen wordt?
In Spanje tlet onderling resultaatquote:Op zondag 4 mei 2014 18:46 schreef Max23 het volgende:
Als Real trouwens alles wint, zijn die toch gewoon kampioen op doelsaldo. Ook al wint Atletico van Barca?
Onderling resultaat gaat voor doelsalso in Spanje.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:46 schreef Max23 het volgende:
Als Real trouwens alles wint, zijn die toch gewoon kampioen op doelsaldo. Ook al wint Atletico van Barca?
quote:
Ah bedankt, dan hebben ze het dus nog steeds in eigen handquote:Op zondag 4 mei 2014 18:47 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Onderling resultaat gaat voor doelsalso in Spanje.
Messie had trouwens ook ruzie met villa, al weet ik niet tot in hoeverre dat waar is.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik denk niet zomaar, Messi staat 2 doelpunten achter op CR7 dus die zal als het even kan nog topscorer willen worden lijkt me. En ik denk ook dat barca sportieve revance zou willen nemen omdat atletico ze het de CL geknikkert hebben. Of dat Messi/Barca gaat lukken is natuurlijk een 2de.
Onderling resultaat geld in Spanje.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:46 schreef Max23 het volgende:
Haha, dat zou echt rampzalig zijn voor zowel real als atletico fans.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:48 schreef Anoonumos het volgende:
Als Real verliest vanavond heeft Barcelona het gewoon weer in eigen hand. Dat onkruid vergaat ook niet, he.
Dat zou een ontknoping zijn zeg! Maar ik ga er vanuit dat Real alles wint (zeker vanavond, valencia speelt nergens meer om, en zijn nog verrot van afgelopen donderdag)quote:Op zondag 4 mei 2014 18:48 schreef Anoonumos het volgende:
Als Real verliest vanavond heeft Barcelona het gewoon weer in eigen hand. Dat onkruid vergaat ook niet, he.
Real - Atletico 0-1quote:Op zondag 4 mei 2014 18:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En hoe is dat, wie wint als de madridje gelijk eindigen?
Nondeju dank en held dat je dat gebrabbel van minister ontcijferenquote:Op zondag 4 mei 2014 18:54 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Real - Atletico 0-1
Atletico - Real 2-2
Real - Barcelona 3-4
Barcelona - Real 2-1
Atletico - Barcelona 0-0
Barcelona - Atletico laatste speeldag
Als Barcelona zelf geen kans meer maakt, kan ik me niet voorstellen dat ze Real kampioen gaan maken.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dit gebeurd echt niet. Misschien verliest Barca wel maar niet expres.
Ik denk dat de fans ook liever hebben dat barca dan verliest.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als Barcelona zelf geen kans meer maakt, kan ik me niet voorstellen dat ze Real kampioen gaan maken.
Precies.. ik herinner me nog een akkefietje waarbij Feyenoord-supporters de spelers subtiel lieten weten om vooral van Twente te verliezen.. volgens mij was dat het seizoen dat ze op 1 punt achter Twente eindigden.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:14 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik denk dat de fans ook liever hebben dat barca dan verliest.
Zou wel een absurde ontknoping zijn als barca dan idd. kampioen is, ik hoop op atletico en anders real, alles beter dan barca.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:17 schreef opreis het volgende:
Als Real nog 1 wedstrijd van de 4 verliest, Barca alles wint, en Atletico alleen nog van barca verliest komen ze allemaal op 91 punten uit
Dan barca de liga, real de copa, en als atletico dan nog de CL wintquote:Op zondag 4 mei 2014 20:20 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Zou wel een absurde ontknoping zijn als barca dan idd. kampioen is, ik hoop op atletico en anders real, alles beter dan barca.
#teamatletiquote:
Ga huilenquote:Op zondag 4 mei 2014 21:37 schreef TheGeneral het volgende:
Ronaldo gaat weer lekker vaak naar de grond
quote:
Kom op nou weetjequote:Op zondag 4 mei 2014 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hij moet alleen nog zeggen: "weet je waar ik zo moe van wordt"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Jeremy Mathieu (Valencia) komt in het bezit van de bal uit een hoekschop en plaatst een nauwkeurige kopbal langs de gestrande keeper in de linker bovenhoek. De spelers van de tegenstander kijken naar elkaar en snappen niet wat er gebeurt is. Wie neemt voor deze de schuld op zich? Jeremy Mathieu (Valencia) heeft een reden om te juichen!
Meerdere zelfs.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
https://vine.co/v/M6BY2xUQIEd
Voor degene die het eerder op de avond hebben gemist, dit was de reden dat Diop zo boos was.
Er staat dus een man een aap na te doen.
Apart weekendje in Spanje.quote:
Zelfs die late gelijkmaker van Getafe maakt dan niet meer uit.. Ze moeten gewoon 2x winnen.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:34 schreef Pedroso het volgende:
Als dit zo blijft dan is Barca de grote winnaar dit weekend ondanks een teleurstellend gelijkspel. Hebben het dan weer in eigen hand.
Alles kanquote:Op zondag 4 mei 2014 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er zijn nog geen tien minuten meer te spelen.
Wie de fuck boeit Barcelona nou?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
+5 minuten
Barca kreeg +1 minuut toen het spel 7 minuten ofzo stil lag
Ja, die zenden ze woensdag uit.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:52 schreef Wilskracht het volgende:
Weten ze bij sport1 dat Real Madrid nog 1 wedstrijd moet inhalen.
kieft en van itterson hoor je er niet overquote:
Wat maakt het uit? De goal viel in 91'.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:56 schreef xzaz het volgende:
Waar die 5 minuten vandaan komen weet ik nog steeds niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |