Zegt Chris Kamara je iets misschien?quote:
Ja, maar niet te opvallendquote:Op zondag 4 mei 2014 18:34 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Is het reëel dat barca bewust gaat verliezen tegen atletico zodat real geen kampioen wordt?
Dat hoopte ik ook, ik gun het zulke clubs altijd meer dan clubs die bijna elk jaar kampioen worden.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik had gehoopt op Liverpool en Atleti.. helaas, worden waarschijnlijk toch weer de gevestigde clubs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet zomaar, Messi staat 2 doelpunten achter op CR7 dus die zal als het even kan nog topscorer willen worden lijkt me. En ik denk ook dat barca sportieve revance zou willen nemen omdat atletico ze het de CL geknikkert hebben. Of dat Messi/Barca gaat lukken is natuurlijk een 2de.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:34 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Is het reëel dat barca bewust gaat verliezen tegen atletico zodat real geen kampioen wordt?
In Spanje tlet onderling resultaatquote:Op zondag 4 mei 2014 18:46 schreef Max23 het volgende:
Als Real trouwens alles wint, zijn die toch gewoon kampioen op doelsaldo. Ook al wint Atletico van Barca?
Onderling resultaat gaat voor doelsalso in Spanje.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:46 schreef Max23 het volgende:
Als Real trouwens alles wint, zijn die toch gewoon kampioen op doelsaldo. Ook al wint Atletico van Barca?
quote:
Ah bedankt, dan hebben ze het dus nog steeds in eigen handquote:Op zondag 4 mei 2014 18:47 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Onderling resultaat gaat voor doelsalso in Spanje.
Messie had trouwens ook ruzie met villa, al weet ik niet tot in hoeverre dat waar is.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik denk niet zomaar, Messi staat 2 doelpunten achter op CR7 dus die zal als het even kan nog topscorer willen worden lijkt me. En ik denk ook dat barca sportieve revance zou willen nemen omdat atletico ze het de CL geknikkert hebben. Of dat Messi/Barca gaat lukken is natuurlijk een 2de.
Onderling resultaat geld in Spanje.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:46 schreef Max23 het volgende:
Haha, dat zou echt rampzalig zijn voor zowel real als atletico fans.quote:Op zondag 4 mei 2014 18:48 schreef Anoonumos het volgende:
Als Real verliest vanavond heeft Barcelona het gewoon weer in eigen hand. Dat onkruid vergaat ook niet, he.
Dat zou een ontknoping zijn zeg! Maar ik ga er vanuit dat Real alles wint (zeker vanavond, valencia speelt nergens meer om, en zijn nog verrot van afgelopen donderdag)quote:Op zondag 4 mei 2014 18:48 schreef Anoonumos het volgende:
Als Real verliest vanavond heeft Barcelona het gewoon weer in eigen hand. Dat onkruid vergaat ook niet, he.
Real - Atletico 0-1quote:Op zondag 4 mei 2014 18:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En hoe is dat, wie wint als de madridje gelijk eindigen?
Nondeju dank en held dat je dat gebrabbel van minister ontcijferenquote:Op zondag 4 mei 2014 18:54 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Real - Atletico 0-1
Atletico - Real 2-2
Real - Barcelona 3-4
Barcelona - Real 2-1
Atletico - Barcelona 0-0
Barcelona - Atletico laatste speeldag
Als Barcelona zelf geen kans meer maakt, kan ik me niet voorstellen dat ze Real kampioen gaan maken.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dit gebeurd echt niet. Misschien verliest Barca wel maar niet expres.
Ik denk dat de fans ook liever hebben dat barca dan verliest.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als Barcelona zelf geen kans meer maakt, kan ik me niet voorstellen dat ze Real kampioen gaan maken.
Precies.. ik herinner me nog een akkefietje waarbij Feyenoord-supporters de spelers subtiel lieten weten om vooral van Twente te verliezen.. volgens mij was dat het seizoen dat ze op 1 punt achter Twente eindigden.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:14 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik denk dat de fans ook liever hebben dat barca dan verliest.
Zou wel een absurde ontknoping zijn als barca dan idd. kampioen is, ik hoop op atletico en anders real, alles beter dan barca.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:17 schreef opreis het volgende:
Als Real nog 1 wedstrijd van de 4 verliest, Barca alles wint, en Atletico alleen nog van barca verliest komen ze allemaal op 91 punten uit
Dan barca de liga, real de copa, en als atletico dan nog de CL wintquote:Op zondag 4 mei 2014 20:20 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Zou wel een absurde ontknoping zijn als barca dan idd. kampioen is, ik hoop op atletico en anders real, alles beter dan barca.
#teamatletiquote:
Ga huilenquote:Op zondag 4 mei 2014 21:37 schreef TheGeneral het volgende:
Ronaldo gaat weer lekker vaak naar de grond
quote:
Kom op nou weetjequote:Op zondag 4 mei 2014 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hij moet alleen nog zeggen: "weet je waar ik zo moe van wordt"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Jeremy Mathieu (Valencia) komt in het bezit van de bal uit een hoekschop en plaatst een nauwkeurige kopbal langs de gestrande keeper in de linker bovenhoek. De spelers van de tegenstander kijken naar elkaar en snappen niet wat er gebeurt is. Wie neemt voor deze de schuld op zich? Jeremy Mathieu (Valencia) heeft een reden om te juichen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |