Real - Atletico 0-1quote:Op zondag 4 mei 2014 18:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En hoe is dat, wie wint als de madridje gelijk eindigen?
Nondeju dank en held dat je dat gebrabbel van minister ontcijferenquote:Op zondag 4 mei 2014 18:54 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Real - Atletico 0-1
Atletico - Real 2-2
Real - Barcelona 3-4
Barcelona - Real 2-1
Atletico - Barcelona 0-0
Barcelona - Atletico laatste speeldag
Als Barcelona zelf geen kans meer maakt, kan ik me niet voorstellen dat ze Real kampioen gaan maken.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dit gebeurd echt niet. Misschien verliest Barca wel maar niet expres.
Ik denk dat de fans ook liever hebben dat barca dan verliest.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als Barcelona zelf geen kans meer maakt, kan ik me niet voorstellen dat ze Real kampioen gaan maken.
Precies.. ik herinner me nog een akkefietje waarbij Feyenoord-supporters de spelers subtiel lieten weten om vooral van Twente te verliezen.. volgens mij was dat het seizoen dat ze op 1 punt achter Twente eindigden.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:14 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik denk dat de fans ook liever hebben dat barca dan verliest.
Zou wel een absurde ontknoping zijn als barca dan idd. kampioen is, ik hoop op atletico en anders real, alles beter dan barca.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:17 schreef opreis het volgende:
Als Real nog 1 wedstrijd van de 4 verliest, Barca alles wint, en Atletico alleen nog van barca verliest komen ze allemaal op 91 punten uit
Dan barca de liga, real de copa, en als atletico dan nog de CL wintquote:Op zondag 4 mei 2014 20:20 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Zou wel een absurde ontknoping zijn als barca dan idd. kampioen is, ik hoop op atletico en anders real, alles beter dan barca.
#teamatletiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |