Lekker hoorquote:Op zondag 27 april 2014 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, niet als ik met een naakte chick zit. Dan ga ik daar wel aan knabbelen.
Zo, topic vol. Ik ga weer in de lurkstand.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo, topic vol. Ik ga weer in de lurkstand.
Waarom praten als je ook gewoon kan kijken naar een naakte chick, toch?quote:
Nee lekker elkaar aan zitten kijken.. daar is toch niks aanquote:Op zondag 27 april 2014 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom praten als je ook gewoon kan kijken naar een naakte chick, toch?
Af en toe geef ik je wel een opdracht. Dan heb ik iets specifieks om naar te kijken.quote:Op zondag 27 april 2014 22:16 schreef Carooltje79 het volgende:
Nee lekker elkaar aan zitten kijken.. daar is toch niks aan
Ja en wat heb ik daaraan dan? Ik wil ook wel naar iets lekkers kijken en opdrachten gevenquote:Op zondag 27 april 2014 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Af en toe geef ik je wel een opdracht. Dan heb ik iets specifieks om naar te kijken.
Jij kan toch naar die wodka kijken?quote:Op zondag 27 april 2014 22:23 schreef Carooltje79 het volgende:
Ja en wat heb ik daaraan dan? Ik wil ook wel naar iets lekkers kijken en opdrachten geven
Nou ik merk het alweer, gaat een saai avondje worden voor mij danquote:
Vast niet.quote:Op zondag 27 april 2014 22:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Nou ik merk het alweer, gaat een saai avondje worden voor mij dan
Ow heb je nog spannende spelletjes in petto dan?quote:
Immer.quote:Op zondag 27 april 2014 22:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Ow heb je nog spannende spelletjes in petto dan?
In de avond wel. Doordeweeks overdag zit hier het meeste publiek.quote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef Carooltje79 het volgende:
Is het hier altijd zo rustig trouwens?
Oke vandaar dat het zo stil isquote:Op zondag 27 april 2014 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de avond wel. Doordeweeks overdag zit hier het meeste publiek.
quote:
Hoe durven zequote:Op zondag 27 april 2014 23:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom is iedereen oranje?
En waarom is de OP stuk?
Nou, joepiequote:
Ongetwijfeldquote:Op maandag 28 april 2014 00:26 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
Jou maandag zal vast enig zijn met zo'n mentaliteit.
Ze wisten niks?quote:Op maandag 28 april 2014 00:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
OngetwijfeldBen benieuwd wat ik morgen op het werk mag doen, omdat ze vorige week niks wisten
Ze hadden geen taken voor me, wat op zich al apart is omdat ze me juist hadden aangenomen om achterstanden weg te werken. En het lijkt me verdomd sterk als een achterstand van bijna 400 support calls in 2 weken tijd door 3 man is weggewerkt. En ik ben er zelf 3 dagen (extern), en nu willen ze me al minder dagen laten werken. Dat gaat mooi niet gebeuren.quote:
Hoop dat je morgen wat te doen hebt dan! Weltrusten!quote:Op maandag 28 april 2014 00:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze hadden geen taken voor me, wat op zich al apart is omdat ze me juist hadden aangenomen om achterstanden weg te werken. En het lijkt me verdomd sterk als een achterstand van bijna 400 support calls in 2 weken tijd door 3 man is weggewerkt. En ik ben er zelf 3 dagen (extern), en nu willen ze me al minder dagen laten werken. Dat gaat mooi niet gebeuren.
Anyway, ik ga slapen. Welterusten mensen!
Ik zag hetquote:
Ik kwam gemotiveerd aan op het werk. Zodra mijn computer opgestart was, was het moment weer voorbij.quote:
Truth hurts...quote:
Het valt hier mee, ik heb vandaag een lekker rustig hoekplekje waar ik ongestoord de hele dag kan FOK!ken.quote:Op maandag 28 april 2014 08:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kwam gemotiveerd aan op het werk. Zodra mijn computer opgestart was, was het moment weer voorbij.
Das nog het ergste, het is hier ook niet druk. Gaat een lange dag worden vandaag.....quote:Op maandag 28 april 2014 08:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Het valt hier mee, ik heb vandaag een lekker rustig hoekplekje waar ik ongestoord de hele dag kan FOK!ken.
Genoeg te doen hier, iig nog twee lange, saaie overleggen. En ik voel me al niet zo jofel. Dat wordt dolle pret.quote:Op maandag 28 april 2014 08:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das nog het ergste, het is hier ook niet druk. Gaat een lange dag worden vandaag.....
Ziekjes aan het worden?quote:Op maandag 28 april 2014 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Genoeg te doen hier, iig nog twee lange, saaie overleggen. En ik voel me al niet zo jofel. Dat wordt dolle pret.
Ik denk dat dat non-stop hoesten niet van het bier komt. Zou raar zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 08:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ziekjes aan het worden?Of oranje-kater?
Volgens mij komt mijn verstandskies door
Bierontsteking!quote:Op maandag 28 april 2014 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat non-stop hoesten niet van het bier komt. Zou raar zijn.
Jammer.quote:
Zaterdag 1 drankje gehad. Beste kater van vrijdagquote:Op maandag 28 april 2014 08:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Zaterdag alleen maar wijn gehad. Dat zal het zijn.
Het viel mee vrijdag, niet zoveel gedronken maar was wel erg gezellig in de stad.quote:Op maandag 28 april 2014 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zaterdag 1 drankje gehad. Beste kater van vrijdag
Doorgaans is maandag mijn meest productieve dag, als die afgeschaft wordt doe ik helemaal niet meer. Alleen is vandaag een uitzondering.quote:Op maandag 28 april 2014 08:55 schreef Murmeli het volgende:
De maandag moet gewoon worden afgeschaft. Meteen beginnen bij dinsdag.
Ik vind dinsdag kutter dan maandag. Op maandag heb je nog een stukje rest-vibe van het weekend, op dinsdag is dat helemaal weg, en moet je nog steeds 4 dagen.quote:Op maandag 28 april 2014 08:55 schreef Murmeli het volgende:
De maandag moet gewoon worden afgeschaft. Meteen beginnen bij dinsdag.
Dat.quote:Op maandag 28 april 2014 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dinsdag kutter dan maandag. Op maandag heb je nog een stukje rest-vibe van het weekend, op dinsdag is dat helemaal weg, en moet je nog steeds 4 dagen.
Denken dat ze zijn leeggespoten om de vermeende brandstichting op te lossen is teveel eer voor voetbalsupporters. Maar met het oog op de gesloopte trein en brandstichting in je voertuig, wil ik graag voorstellen om voetbalsupporters voortaan met het vliegtuig te vervoeren...quote:Naast vernielingen en vermeende brandstichting waren in de trein brandblussers leeggespoten.
Ze kunnen prima met de trein hoor. Ik geloof dat onze oosterburen wel wat 'eindoplossingen' hebben voor bevolkingsgroepen die minder gewenst zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 09:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denken dat ze zijn leeggespoten om de vermeende brandstichting op te lossen is teveel eer voor voetbalsupporters. Maar met het oog op de gesloopte trein en brandstichting in je voertuig, wil ik graag voorstellen om voetbalsupporters voortaan met het vliegtuig te vervoeren...
Dat is historisch ietwat beladen, zeker als je Ajaxieden op die manier gaat afvoeren.quote:Op maandag 28 april 2014 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze kunnen prima met de trein hoor. Ik geloof dat onze oosterburen wel wat 'eindoplossingen' hebben voor bevolkingsgroepen die minder gewenst zijn.
Ach, WO3 komt er toch aan, kunnen we alvast wat oefenen.quote:Op maandag 28 april 2014 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is historisch ietwat beladen, zeker als je Ajaxieden op die manier gaat afvoeren.
WO3 komt er helemaal niet aan. Er komt misschien een oorlog aan, maar geen wereldoorlog. Ik zie het namelijk niet gebeuren dat Duitsland begint, en dat is eis één van een wereldoorlog (eis twee is dat er wordt gevochten in België).quote:Op maandag 28 april 2014 09:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, WO3 komt er toch aan, kunnen we alvast wat oefenen.
quote:Op maandag 28 april 2014 09:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja over WO3 gesproken... vrijdag heb ik 3 oekrainers te woord gestaan die zomaar ineens even kwamen kijken op ons zweefvliegveld. "Ve have blanik and ve have antonov 2".. ben maar niet over oorlog begonnen..
quote:- Will you stop talking about the war?
- You started it!
- We did not start it!
- Yes you did — you invaded Poland.
Specialsquote:Op maandag 28 april 2014 09:45 schreef stbabylon het volgende:
this town is coming like a ghosttown
ska
Ik weet er wel één, ga ik al jaren heen, alleen combineren ze het met surfquote:Op maandag 28 april 2014 09:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Specials
Er moet weer eens een goed skafestival gehouden worden ergens in Nederland.
Serieus? Pulp Fiction opening niet?quote:
GMTAquote:Op maandag 28 april 2014 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Serieus? Pulp Fiction opening niet?
quote:Op maandag 28 april 2014 10:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik dacht al aan de Beach Boys.. maar dat leek me te gemakkelijk
maar wist niet dat ook echt een stroming was
Tegenwoordig een vrij oude. Begin jaren '60. En min of meer de voorouder van punk en zelfs metal.quote:Op maandag 28 april 2014 10:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik dacht al aan de Beach Boys.. maar dat leek me te gemakkelijk
maar wist niet dat ook echt een stroming was
Gewoon niet. Live publiek afschaffen bij wedstrijden. We hebben voorbeelden genoeg waaruit blijkt dat t gewoonweg niet meer kan zonder oproer, legio aan militairen/politie en alsnog vele euro's schade. Afschaffen. Punt.quote:Op maandag 28 april 2014 09:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denken dat ze zijn leeggespoten om de vermeende brandstichting op te lossen is teveel eer voor voetbalsupporters. Maar met het oog op de gesloopte trein en brandstichting in je voertuig, wil ik graag voorstellen om voetbalsupporters voortaan met het vliegtuig te vervoeren...
Dat is heel voetbal afschaffen. Dat is het bestaansrecht. Zonder waardeoordeel overigens maar het ene kan niet zonder het andere.quote:Op maandag 28 april 2014 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon niet. Live publiek afschaffen bij wedstrijden. We hebben voorbeelden genoeg waaruit blijkt dat t gewoonweg niet meer kan zonder oproer, legio aan militairen/politie en alsnog vele euro's schade. Afschaffen. Punt.
Bij hockey en wedstrijdzwemmen natuurlijk.....quote:Op maandag 28 april 2014 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is heel voetbal afschaffen. Dat is het bestaansrecht. Zonder waardeoordeel overigens maar het ene kan niet zonder het andere.
Ik heb overigens ook niet de illusie dat de mensen die verantwoordelijk zijn voor deze ongeregeldheden dan op eens brave model burgers zullen zijn. Eerder de vraag waar ze hun verknipte denkbeelden dan gaan uiten.
Waarom kan t een niet zonder t andere? Live publiek afschaffen? Omdat dat de bron van inkomsten verminderd? Nou, me dunkt dat het met die inkomsten en salarissen best wat minder kan.quote:Op maandag 28 april 2014 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is heel voetbal afschaffen. Dat is het bestaansrecht. Zonder waardeoordeel overigens maar het ene kan niet zonder het andere.
Nou, dan eens oort gladiatorengevechten houden in een arena of zo.quote:Ik heb overigens ook niet de illusie dat de mensen die verantwoordelijk zijn voor deze ongeregeldheden dan op eens brave model burgers zullen zijn. Eerder de vraag waar ze hun verknipte denkbeelden dan gaan uiten.
Voetbal kan niet zonder supporters. Supporters zijn bij een wedstrijd aanwezig.quote:Op maandag 28 april 2014 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom kan t een niet zonder t andere? Live publiek afschaffen? Omdat dat de bron van inkomsten verminderd? Nou, me dunkt dat het met die inkomsten en salarissen best wat minder kan.
[..]
Nou, dan eens oort gladiatorengevechten houden in een arena of zo.
Ik heb gewoon open nieuw topic gedaan en dan neemt hij automatisch de op over. Zou ik nu een note hebben gekregen als gevolg van deze functionaliteit van FOK?quote:
Zoek het opquote:Op maandag 28 april 2014 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb gewoon open nieuw topic gedaan en dan neemt hij automatisch de op over. Zou ik nu een note hebben gekregen als gevolg van deze functionaliteit van FOK?
Je hebt een note gekregen vanwege een TT of OP?quote:Op maandag 28 april 2014 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoek het op![]()
Ik heb er niets voor gekregen
"niets"quote:Op maandag 28 april 2014 11:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt een note gekregen vanwege een TT of OP?
En wat stond daar in?quote:Op maandag 28 april 2014 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb gewoon open nieuw topic gedaan en dan neemt hij automatisch de op over. Zou ik nu een note hebben gekregen als gevolg van deze functionaliteit van FOK?
Ik hou niet van DCquote:Op maandag 28 april 2014 10:55 schreef Barbusse het volgende:
Ang3l, Justice League is aangekondigd: Zack Snyder To Direct The Justice League
Zou fijn zijnquote:Op maandag 28 april 2014 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voetbal kan niet zonder supporters. Supporters zijn bij een wedstrijd aanwezig.
Zonder bezoekers is betaald voetbal onmogelijk.
Laat Ajax 3 jaar zonder supporters spelen en er is geen betaald voetbal meer
Ze kunnen zich nergens gedragen. Ook in het buitenland niet. Het is geen lokaal probleem.quote:Op maandag 28 april 2014 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou fijn zijn
Ik snap ook wel dat je niet 1 2 3 BAM geen live-kijkers meer kan hebben, maar ik denk echt dat we daar naartoe moeten gaan. Dan maar andere bronnen van inkomsten. Betalen om op je TV een wedstrijd te mogen zien. Het is nu na jaaaaaaaren toch onderhand wel bewezen dat supporters van binnenlandse clubs zich gewoonweg niet gedragen kunnen?
Nee, het is een wereldwijd probleem. Met binnenlands bedoel ik niet alleen "Nederland" maar teams in een land onderling. Willkeurig welk land bijna. Deze problemen heb je nl niet zo extreem bij een EK en WK, dan zijn we ineens allemaal vriendjes.quote:Op maandag 28 april 2014 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze kunnen zich nergens gedragen. Ook in het buitenland niet. Het is geen lokaal probleem.
We zullen zien. Ik vond Man of Steel tof, dus ben benieuwd naar de volgende.quote:Op maandag 28 april 2014 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet van DCMaar ben toch wel benieuwd.
Ze willen met man en macht Marvel's succes evenaren
Vast iets van 'Burgerlul zonder leven probeert bewust de boel te saboteren door een Singles OP in de R&P SC OP te zetten'.quote:
Ik heb MoS nog niet eens gezienquote:Op maandag 28 april 2014 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik vond Man of Steel tof, dus ben benieuwd naar de volgende.
Aan het werk wel, niet heel braafquote:Op maandag 28 april 2014 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
Hai popjes
iedereen weer braaf aan het werk?
Nee, ik ga zo lekker in het zonnetje op een terras zitten. Hoezo?quote:Op maandag 28 april 2014 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
Hai popjes
iedereen weer braaf aan het werk?
Jawel. Jij bent tegenwoordig braaf.quote:
Ik zit buiten op het balkon.. maar geen zonquote:Op maandag 28 april 2014 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo lekker in het zonnetje op een terras zitten. Hoezo?
omdat het hier alleen druk is tijdens kantoorurenquote:Op maandag 28 april 2014 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
WEL! Vanille ben je!!!quote:
Thuis zit ik niet regelmatig te wachten op mijn compile/upload werkquote:Op maandag 28 april 2014 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat het hier alleen druk is tijdens kantooruren
Toch maar eens kijken dan he?quote:Op maandag 28 april 2014 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb MoS nog niet eens gezienMaar ik vind superhelden als Superman, Wonderwoman, Aquaman etc een beetje cheesy en gedateerd. Oke, Captain America ook wel, maar verder ben ik toch eerder pro-Marvel dan DC.
Papadag!quote:Op maandag 28 april 2014 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere dag is pappadag als je een kind hebt, niet alleen de dagen dat je vrij bent.quote:
Dan is het alleen wel papadag voor degenen die bij je kind is. Voor jou is het dan gewoon ambtenaren dagquote:Op maandag 28 april 2014 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere dag is pappadag als je een kind hebt, niet alleen de dagen dat je vrij bent.
Wat is het verschil?quote:Op maandag 28 april 2014 12:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is het alleen wel papadag voor degenen die bij je kind is. Voor jou is het dan gewoon ambtenaren dag
Dat was wel een beetje een open deur he? Sorryquote:Op maandag 28 april 2014 12:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meer slapen, minder werk op je ambtenarendag
En declareren!quote:Op maandag 28 april 2014 12:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meer slapen, minder werk op je ambtenarendag
Enige recht aanrecht dit datquote:Op maandag 28 april 2014 12:38 schreef stbabylon het volgende:
En op papadag ga je of met het kind aan de haal, of gamen.
Vrouwen hebben geen mamadag, die moeten dan het huishouden doen
Zoals het hoort.
Die dingen zijn dan echt niet meer te etenquote:Op maandag 28 april 2014 12:50 schreef Godtje het volgende:
En dan smerige doorgekookte sperziebonen krijgen zeker?
Ja, voor het poetsen kan de ketting toch even wat losser?quote:Op maandag 28 april 2014 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan smerige doorgekookte sperziebonen krijgen zeker?
Poetsen dat moeten ze.
Ik kook zelf wel. Kan ze iets nuttigs gaan doen.quote:Op maandag 28 april 2014 13:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, voor het poetsen kan de ketting toch even wat losser?
En als ze vies kookt moet je harder slaan.
Kan ook.quote:Op maandag 28 april 2014 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kook zelf wel. Kan ze iets nuttigs gaan doen.
Emancipated manquote:Op maandag 28 april 2014 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
mooi zijn en lief wezen.quote:Op maandag 28 april 2014 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb kiespijn, en de tandarts is niet bereikbaarquote:
SLAAN!!!quote:Op maandag 28 april 2014 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb kiespijn, en de tandarts is niet bereikbaar
Drank!quote:Op maandag 28 april 2014 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jaquote:
Na 5 uur pasquote:
Die komt maar eens per 2 maanden op het eilandquote:Op maandag 28 april 2014 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zakje ibuprofen en dubbele whisky naar binnen werken.quote:Op maandag 28 april 2014 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ibuprofen en andere pijnstillers kan ik niet tegen, daar wordt ik slechts duizelig, draaierig en kotsmisselijk vanquote:Op maandag 28 april 2014 15:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zakje ibuprofen en dubbele whisky naar binnen werken.
quote:Op maandag 28 april 2014 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ibuprofen en andere pijnstillers kan ik niet tegen, daar wordt ik slechts duizelig, draaierig en kotsmisselijk van
Ja.quote:
Jij bent raarquote:Op maandag 28 april 2014 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja.Ik ben er zelfs een keertje van flauwgevallen en begon over te geven terwijl ik half buiten westen was
Nee, ik heb pijn.quote:
Dan alleen een dubbele whisky dusquote:Op maandag 28 april 2014 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ibuprofen en andere pijnstillers kan ik niet tegen, daar wordt ik slechts duizelig, draaierig en kotsmisselijk van
18 jaar oude Bowmore als mondwater gebruikenquote:
Eeuwig zonde, ik weet hetquote:Op maandag 28 april 2014 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
18 jaar oude Bowmore als mondwater gebruiken
Drank dus.quote:Op maandag 28 april 2014 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Na 5 uur pasquote:
Dat vind ik ook, maar ja.quote:
IK HEB JOUW VODKA NODIG!!!!!quote:
Waarom?quote:
Jaquote:
Omdat kiespijnquote:Op maandag 28 april 2014 16:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom?
Die is op na dit weekend
quote:
Blijkbaar helemaal nietsquote:Op maandag 28 april 2014 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh. Sorry. Maar ik heb ook pijn, scheelt dat?
Echt hequote:
Oh, das kutquote:Op maandag 28 april 2014 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh. Sorry. Maar ik heb ook pijn, scheelt dat?
Echt wel!quote:
quote:
Wat?quote:Op maandag 28 april 2014 19:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]Met mijn wat benevelde hoofd nogal hard op mijn plaat gegaan tijdens Koningsnacht. Beetje beurs en blauw nu
quote:Op maandag 28 april 2014 20:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat?Voor zoiets zou ik jou dus echt niet zo snel aanzien
Ook al is het gay, ik ben benieuwd naar de porno daarvan.quote:Op maandag 28 april 2014 20:31 schreef Belsezar het volgende:
WTF?!?!?!
LIF / Gozer heeft wangtunnels.
Dit kan toch niet echt zijn
Mijn eerste gedachte was hoe drinkt die kerel iets?quote:Op maandag 28 april 2014 20:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ook al is het gay, ik ben benieuwd naar de porno daarvan.
Insgelijks.quote:
Sterkte!quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:53 schreef Barbusse het volgende:
Amper geslapen, gelukkig kan ik zo naar de tandarts....
Sterkte!!quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:53 schreef Barbusse het volgende:
Amper geslapen, gelukkig kan ik zo naar de tandarts....
Wil je het topic dood hebben? Of wil je gewoon een hele nieuwe lichting hier?quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Leven? Nee hoor, mag je zo een einde aan maken.
Echt niet, dat is strafbaarquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Leven? Nee hoor, mag je zo een einde aan maken.
Stom hequote:Op dinsdag 29 april 2014 09:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt niet, dat is strafbaar.
Maar ik doel dus op werken na 4 dagen vrij.
Behoorlijk ja, ik heb er echt even geen zin inquote:
Snap ikquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Behoorlijk ja, ik heb er echt even geen zin in.
Na 4 nachten opeens weer alleen slapen, dat is pas kutquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik
Same here.. Te laat gaan slapen.. dus half in slaap gevallen in de trein dus nu nog brakker
Serieus?quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Na 4 nachten opeens weer alleen slapen, dat is pas kut.
Ik vond het maar nietsquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Serieus?
Och man na 4 dagen zou ik echt smachten naar een avond alleen
Ja, ik ben raar, ik vind dat wel prettigquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij ligt liever in bed met iemand.. die ademt enzo?
Necrofilie is niet gebruikelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij ligt liever in bed met iemand.. die ademt enzo?
Nee hoor, neem ontslag en ga de hele dag met een blik Schultenbrau op een plastic stoeltje voor je huis zitten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt niet, dat is strafbaar.
Maar ik doel dus op werken na 4 dagen vrij.
Zo erg is het hier nou ook weer nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, neem ontslag en ga de hele dag met een blik Schultenbrau op een plastic stoeltje voor je huis zitten.
Oh Gatverdamme, je bent toch niet... Verliefd...?quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na 4 nachten opeens weer alleen slapen, dat is pas kut.
Niet meer en niet minder dan voorheenquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh Gatverdamme, je bent toch niet... Verliefd...?
En nu ook nog vaag gelul... Ja dus.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet meer en niet minder dan voorheen.
Nog niet, nog niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo erg is het hier nou ook weer niet.
Natuurlijk wel! Waarvoor zit ik hier anders?quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet jezelf op andere projecteren Q.
Als opvolger van BHFH.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Waarvoor zit ik hier anders?
Je komt een eind.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Aan zijn genialiteit kan ik natuurlijk nooit tippen.
Q vergaat niet, we hebben het geprobeerdquote:
Maar wel onze kakkerlijk natuurlijkquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar wel onze kakkerlijk natuurlijk.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Q. was toch voor FC Twente?quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aah je hebt de laatste hikken van de griepepidemie te pakken.. of dat nog niet?quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:46 schreef stbabylon het volgende:
Mensekinderen, ben ik me ff een potje verkouwe
Volgens mij is dit gewoon verkoudheidsvirus. Rauwe keel, snotter in de kop.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah je hebt de laatste hikken van de griepepidemie te pakken.. of dat nog niet?
Of laatste hikken.. volgens mij is ie nog volop op gang
Je moet ook geen glazen dildo's pijpenquote:
Gewoon gaan rolschaatsen. Dat maakt het beterquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gewoon verkoudheidsvirus. Rauwe keel, snotter in de kop.
Originelere reactie dan ik had verwacht.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet ook geen glazen dildo's pijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omg. Het helpt echtquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet de inhoud drinken.. niet het glas eten
I play a game, it's called insincerity
idemquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gewoon verkoudheidsvirus. Rauwe keel, snotter in de kop.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon gaan rolschaatsen. Dat maakt het beter
A one time starfucker lijkt me dan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:12 schreef Ang3l het volgende:
Wie of wat is starfucker?
Ik ben nl sterrenkundige
Heb de naam hiervan:quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:12 schreef Ang3l het volgende:
Wie of wat is starfucker?
Ik ben nl sterrenkundige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I play a game, it's called insincerity
Same here. Heerlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:46 schreef stbabylon het volgende:
Mensekinderen, ben ik me ff een potje verkouwe
Dit vereist meer uitleg voor mij. Je weet dat ik niet zo slim ben.quote:
Kan m hier niet luisteren, maar NIN heeft die lyrics duidelijk weer van een anderquote:
Dat je wordt opgejaagd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:14 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
Dit vereist meer uitleg voor mij. Je weet dat ik niet zo slim ben.
Zolang angel hem maar snaptquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:14 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
Dit vereist meer uitleg voor mij. Je weet dat ik niet zo slim ben.
Het heerschtquote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan m hier niet luisteren, maar NIN heeft die lyrics duidelijk weer van een ander
Oh ja? Houden jassen verkoudheidsvirussen tegen? Coolquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heerscht
Ik denk bij mij een overmoedige jas-loze Koningnacht en -dag.
Ooooquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het sterretje dat na een keer een rondje wordt?
Nee, maar ze houden je lichaam wel warm zodat dat lichaam zijn energie daar niet aan hoeft te besteden waardoor het beter kan knokken tegen de virussenquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja? Houden jassen verkoudheidsvirussen tegen? Cool
En kan je er weer tegenaanquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:18 schreef Ang3l het volgende:
OoooWelnee, je weet toch dat het menselijk lichaam zich enorm hersteld? Die O schiet binnen een uur weer terug in een *
BATSUUUUUUUUUUUUUUHHquote:
Dat is een beetje vergezocht, maar vooruit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar ze houden je lichaam wel warm zodat dat lichaam zijn energie daar niet aan hoeft te besteden waardoor het beter kan knokken tegen de virussenWijsneus.
Bend over!quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:19 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik schaam meMijn oprechte excuses.
Het is de waarheid (je moet dat ff op Marco Borsato-toon uitspreken graagquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is een beetje vergezocht, maar vooruit.
Ik zal t heeeeeeeeel gevoelig doenquote:
Lieve trutquote:
Hou t zeepje goed vast hequote:Op dinsdag 29 april 2014 11:24 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
Lieve trutIk ga douchen, kom van de sportschool en kan mezelf op een gegeven moment ruiken
Niemand gaat mij wijs maken dat iemand die door tocht, of een jas minder aan hebben wel verkouden wordt, en zonder tocht/met jas niet. Als je zonder jas verkouden wordt, word je dat met ook, dan is je gestel gewoon niet goed. En dan is een zomerjas niet voldoende om je weerstand net over het randje te duwen (heel soms voorkomende uitzondering uitgezonderdquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is de waarheid (je moet dat ff op Marco Borsato-toon uitspreken graag)
Het is niet vergezocht, het is gewoon zo. Zelfde als met op de tocht zitten en zo. Van die wind wordt je niet verkouden nee, dat doet t virus. Maar het zeorgt er wel voor dat je lijf niet zo goed tegen dat virus kan vechten.
Dus al die wijsneuzen die dan zeggen: daar wordt je niet verkouden van! Nee. Letterlijk gezien niet nee, maar t helpt wel.
Nou, die waren beide niet aanwezig. Dus helaasquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:28 schreef stbabylon het volgende:
Als je het dan toch ergens op wil gooien, kun je het beter hebben over die BAKKEN met drank die je naar binnen hebt gewerkt, of het bekken met LADINGEN (on)bekende mannen
Ah jij ook alquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heerscht
Ik denk bij mij een overmoedige jas-loze Koningnacht en -dag.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niemand gaat mij wijs maken dat iemand die door tocht, of een jas minder aan hebben wel verkouden wordt, en zonder tocht/met jas niet. Als je zonder jas verkouden wordt, word je dat met ook, dan is je gestel gewoon niet goed. En dan is een zomerjas niet voldoende om je weerstand net over het randje te duwen (heel soms voorkomende uitzondering uitgezonderd). Het is niet dat je lichaamstemperatuur zo'n eind daalt, dat je witte bloedlichaampjes hun werk niet meer goed kunnen doen.
Ja, dat je dan denkt "Ruk, toch wel koud nu..." maar stug door blijft gaan buitenquote:
Ik heb het geen moment koud gehad hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat je dan denkt "Ruk, toch wel koud nu..." maar stug door blijft gaan buiten![]()
We got a winner. Kan er de klok op gelijk zetten.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, die waren beide niet aanwezig. Dus helaas
Ik welquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het geen moment koud gehad hoor
Dan heb je gewoon niet genoeg gedronken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik welIk stond om 2:00 's nachts buiten in een t-shirtje. Brrrrr. En zondag na t theater ook. Zonder jas er heen, blijven hangen, uit eten, in de nacht bibberend naar huis lopen. Niet verstandig
I'm paying the price now.
Nee, was super gezelligquote:
Ik had de week daarvoor migraine pillen geleend om de splijtende kater te stoppen. Ik vond t wel ff genoegquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon niet genoeg gedronken.
Ah ja, dat snap ik dan wel. Ik had niet eens een kater, zo fijn is datquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had de week daarvoor migraine pillen geleend om de splijtende kater te stoppen. Ik vond t wel ff genoeg
Ja, toen ik jou op een gegeven moment los zag gaan dacht ik "Oei die heeft morgen pijn!"quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik had ook geen kater, en dat was toch vrij verbazingwekkend gezien de hoeveelheid drank die erin gegaan is.
Ik heb maar van half 3 tot 1 gedronken. Toen was ik het wel echt zat. Uhm. was ik wel zat. Maar dat komt ook omdat ik verder helemaal niet gegeten heb tussendoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:39 schreef Ang3l het volgende:
Overigens heb ik wel gewoon van 14:00 tot 04:00 aan t bier gezeten, maar t scheelt dat je dan tussendoor ook nog vanalles eet en zo.Dus ik was lang niet zo zat als t weekend ervoor gelukkig, en de volgende dag geen enkele last. Of zouden ze met koningsdag dat bier ook al aanlengen?
(kan niet, waren literflessen met dop).
ja, het valt mij ook mee dat ik nog kan zittenquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, toen ik jou op een gegeven moment los zag gaan dacht ik "Oei die heeft morgen pijn!"
En als het aangelengd was, stond het er bijquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:39 schreef Ang3l het volgende:
Overigens heb ik wel gewoon van 14:00 tot 04:00 aan t bier gezeten, maar t scheelt dat je dan tussendoor ook nog vanalles eet en zo.Dus ik was lang niet zo zat als t weekend ervoor gelukkig, en de volgende dag geen enkele last. Of zouden ze met koningsdag dat bier ook al aanlengen?
(kan niet, waren literflessen met dop).
quote:
Eerder clumsy girl hoorquote:
"Dit bier is aangelengd"quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als het aangelengd was, stond het er bij
Aah op je muil ja?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eerder clumsy girl hoorEcht heel genant gestruikeld en plat op mijn muil gegaan
Jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah op je muil ja?
Twee of drie jaar terug ben ik keihard op m'n stuitje gevallen. Toen niet heel veel van gemerkt. De volgende dag vroeg ik me af waarom m'n kont zeer deed
Lijkt me wel, al kan ik me voorstellen dat je tegen 2:00 minder verschil proeftquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:43 schreef stbabylon het volgende:
Overigens proef je direct of bier is aangelengd, gooi maar eens een lading water bij je bier
Dat moet ik ook nooit doen. 1 soort drank, anders word ik misselijk. Liefst ook maar 1 soort bier,. En dat was vorige week niet, maar nu wel. Dus nergens last van. Kende t hele merk niet, maar smaakte prima. Vast hipster bier, want Strijp S Ketelhuis.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me wel, al kan ik me voorstellen dat je tegen 2:00 minder verschil proeft.
Maar itt koningsnacht hebben we met koningsdag de shots vermeden, dat scheelt ook al enorm.
Normaal gesproken hou ik me ook verre van shots hoor, maar ja, soms is het de gelegenheid ervoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nooit doen. 1 soort drank, anders word ik misselijk. Liefst ook maar 1 soort bier,. En dat was vorige week niet, maar nu wel. Dus nergens last van. Kende t hele merk niet, maar smaakte prima. Vast hipster bier, want Strijp S Ketelhuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die literflessen dus. Martens Pils. Kende t niet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
1 soort drank-regel. Hou ik mij al jaren aan, sindsdien ook niet meer gekotst. Ook geleerd om niet veel te etenquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nooit doen. 1 soort drank, anders word ik misselijk. Liefst ook maar 1 soort bier,. En dat was vorige week niet, maar nu wel. Dus nergens last van. Kende t hele merk niet, maar smaakte prima. Vast hipster bier, want Strijp S Ketelhuis.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Evenementenbierquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nee: Hier wordt Amstel Light geschonken (oid)
Ik heb alleen om een uur of 2 iets te oude popcorn gegeten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:48 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
1 soort drank-regel. Hou ik mij al jaren aan, sindsdien ook niet meer gekotst. Ook geleerd om niet veel te etenGeen broodje döner meer voor mij bij uitgaan.
Die nieuwe Radler-trend snap ik overigens ook weer nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nee: Hier wordt Amstel Light geschonken (oid)
Ik had een ENORM uitgebreid frietje kapsalon jonguhquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb idd ook wel de "regel"om de hele dag door kleine dingen te blijven eten, en dat is ook gewoon wel lekker, hier een thaise sate, daar een loempia oid. Echt uitgebreid dineren doe je ook weer niet.
Ik probeer het wel, maar het lukt me nooitquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb idd ook wel de "regel"om de hele dag door kleine dingen te blijven eten, en dat is ook gewoon wel lekker, hier een thaise sate, daar een loempia oid. Echt uitgebreid dineren doe je ook weer niet.
Dat is toch niet echt mijn ding, zo'n kleffe bak.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had een ENORM uitgebreid frietje kapsalon jonguh
Op de stoep bij de Aladdin!
Prima zuipbodem anders.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt mijn ding, zo'n kleffe bak.
De enige plek waarvan ik weet dat het nog geschonken wordt, is bij voetbalwedstrijden. Ik heb ooit een hele rits brouwerijen aangeschreven en stuk voor stuk wisten ze te vertellen dat als er Grolsch staat, er Grolsch (of welk ander pils dan ook) wordt geschonken. En dat ze anders een dik probleem met de VWA haddenquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Evenementenbier
Ik heb t niet zien staan, maar dat kan ook aan mij hebben gelegenIk drink ook niete cht om dronken te worden, dus van mij mogen ze t best schenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |