Lekker hoorquote:Op zondag 27 april 2014 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, niet als ik met een naakte chick zit. Dan ga ik daar wel aan knabbelen.
Zo, topic vol. Ik ga weer in de lurkstand.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo, topic vol. Ik ga weer in de lurkstand.
Waarom praten als je ook gewoon kan kijken naar een naakte chick, toch?quote:
Nee lekker elkaar aan zitten kijken.. daar is toch niks aanquote:Op zondag 27 april 2014 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom praten als je ook gewoon kan kijken naar een naakte chick, toch?
Af en toe geef ik je wel een opdracht. Dan heb ik iets specifieks om naar te kijken.quote:Op zondag 27 april 2014 22:16 schreef Carooltje79 het volgende:
Nee lekker elkaar aan zitten kijken.. daar is toch niks aan
Ja en wat heb ik daaraan dan? Ik wil ook wel naar iets lekkers kijken en opdrachten gevenquote:Op zondag 27 april 2014 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Af en toe geef ik je wel een opdracht. Dan heb ik iets specifieks om naar te kijken.
Jij kan toch naar die wodka kijken?quote:Op zondag 27 april 2014 22:23 schreef Carooltje79 het volgende:
Ja en wat heb ik daaraan dan? Ik wil ook wel naar iets lekkers kijken en opdrachten geven
Nou ik merk het alweer, gaat een saai avondje worden voor mij danquote:
Vast niet.quote:Op zondag 27 april 2014 22:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Nou ik merk het alweer, gaat een saai avondje worden voor mij dan
Ow heb je nog spannende spelletjes in petto dan?quote:
Immer.quote:Op zondag 27 april 2014 22:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Ow heb je nog spannende spelletjes in petto dan?
In de avond wel. Doordeweeks overdag zit hier het meeste publiek.quote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef Carooltje79 het volgende:
Is het hier altijd zo rustig trouwens?
Oke vandaar dat het zo stil isquote:Op zondag 27 april 2014 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de avond wel. Doordeweeks overdag zit hier het meeste publiek.
quote:
Hoe durven zequote:Op zondag 27 april 2014 23:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom is iedereen oranje?
En waarom is de OP stuk?
Nou, joepiequote:
Ongetwijfeldquote:Op maandag 28 april 2014 00:26 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
Jou maandag zal vast enig zijn met zo'n mentaliteit.
Ze wisten niks?quote:Op maandag 28 april 2014 00:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
OngetwijfeldBen benieuwd wat ik morgen op het werk mag doen, omdat ze vorige week niks wisten
Ze hadden geen taken voor me, wat op zich al apart is omdat ze me juist hadden aangenomen om achterstanden weg te werken. En het lijkt me verdomd sterk als een achterstand van bijna 400 support calls in 2 weken tijd door 3 man is weggewerkt. En ik ben er zelf 3 dagen (extern), en nu willen ze me al minder dagen laten werken. Dat gaat mooi niet gebeuren.quote:
Hoop dat je morgen wat te doen hebt dan! Weltrusten!quote:Op maandag 28 april 2014 00:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze hadden geen taken voor me, wat op zich al apart is omdat ze me juist hadden aangenomen om achterstanden weg te werken. En het lijkt me verdomd sterk als een achterstand van bijna 400 support calls in 2 weken tijd door 3 man is weggewerkt. En ik ben er zelf 3 dagen (extern), en nu willen ze me al minder dagen laten werken. Dat gaat mooi niet gebeuren.
Anyway, ik ga slapen. Welterusten mensen!
Ik zag hetquote:
Ik kwam gemotiveerd aan op het werk. Zodra mijn computer opgestart was, was het moment weer voorbij.quote:
Truth hurts...quote:
Het valt hier mee, ik heb vandaag een lekker rustig hoekplekje waar ik ongestoord de hele dag kan FOK!ken.quote:Op maandag 28 april 2014 08:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kwam gemotiveerd aan op het werk. Zodra mijn computer opgestart was, was het moment weer voorbij.
Das nog het ergste, het is hier ook niet druk. Gaat een lange dag worden vandaag.....quote:Op maandag 28 april 2014 08:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Het valt hier mee, ik heb vandaag een lekker rustig hoekplekje waar ik ongestoord de hele dag kan FOK!ken.
Genoeg te doen hier, iig nog twee lange, saaie overleggen. En ik voel me al niet zo jofel. Dat wordt dolle pret.quote:Op maandag 28 april 2014 08:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das nog het ergste, het is hier ook niet druk. Gaat een lange dag worden vandaag.....
Ziekjes aan het worden?quote:Op maandag 28 april 2014 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Genoeg te doen hier, iig nog twee lange, saaie overleggen. En ik voel me al niet zo jofel. Dat wordt dolle pret.
Ik denk dat dat non-stop hoesten niet van het bier komt. Zou raar zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 08:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ziekjes aan het worden?Of oranje-kater?
Volgens mij komt mijn verstandskies door
Bierontsteking!quote:Op maandag 28 april 2014 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat non-stop hoesten niet van het bier komt. Zou raar zijn.
Jammer.quote:
Zaterdag 1 drankje gehad. Beste kater van vrijdagquote:Op maandag 28 april 2014 08:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Zaterdag alleen maar wijn gehad. Dat zal het zijn.
Het viel mee vrijdag, niet zoveel gedronken maar was wel erg gezellig in de stad.quote:Op maandag 28 april 2014 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zaterdag 1 drankje gehad. Beste kater van vrijdag
Doorgaans is maandag mijn meest productieve dag, als die afgeschaft wordt doe ik helemaal niet meer. Alleen is vandaag een uitzondering.quote:Op maandag 28 april 2014 08:55 schreef Murmeli het volgende:
De maandag moet gewoon worden afgeschaft. Meteen beginnen bij dinsdag.
Ik vind dinsdag kutter dan maandag. Op maandag heb je nog een stukje rest-vibe van het weekend, op dinsdag is dat helemaal weg, en moet je nog steeds 4 dagen.quote:Op maandag 28 april 2014 08:55 schreef Murmeli het volgende:
De maandag moet gewoon worden afgeschaft. Meteen beginnen bij dinsdag.
Dat.quote:Op maandag 28 april 2014 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dinsdag kutter dan maandag. Op maandag heb je nog een stukje rest-vibe van het weekend, op dinsdag is dat helemaal weg, en moet je nog steeds 4 dagen.
Denken dat ze zijn leeggespoten om de vermeende brandstichting op te lossen is teveel eer voor voetbalsupporters. Maar met het oog op de gesloopte trein en brandstichting in je voertuig, wil ik graag voorstellen om voetbalsupporters voortaan met het vliegtuig te vervoeren...quote:Naast vernielingen en vermeende brandstichting waren in de trein brandblussers leeggespoten.
Ze kunnen prima met de trein hoor. Ik geloof dat onze oosterburen wel wat 'eindoplossingen' hebben voor bevolkingsgroepen die minder gewenst zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 09:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denken dat ze zijn leeggespoten om de vermeende brandstichting op te lossen is teveel eer voor voetbalsupporters. Maar met het oog op de gesloopte trein en brandstichting in je voertuig, wil ik graag voorstellen om voetbalsupporters voortaan met het vliegtuig te vervoeren...
Dat is historisch ietwat beladen, zeker als je Ajaxieden op die manier gaat afvoeren.quote:Op maandag 28 april 2014 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze kunnen prima met de trein hoor. Ik geloof dat onze oosterburen wel wat 'eindoplossingen' hebben voor bevolkingsgroepen die minder gewenst zijn.
Ach, WO3 komt er toch aan, kunnen we alvast wat oefenen.quote:Op maandag 28 april 2014 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is historisch ietwat beladen, zeker als je Ajaxieden op die manier gaat afvoeren.
WO3 komt er helemaal niet aan. Er komt misschien een oorlog aan, maar geen wereldoorlog. Ik zie het namelijk niet gebeuren dat Duitsland begint, en dat is eis één van een wereldoorlog (eis twee is dat er wordt gevochten in België).quote:Op maandag 28 april 2014 09:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, WO3 komt er toch aan, kunnen we alvast wat oefenen.
quote:Op maandag 28 april 2014 09:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja over WO3 gesproken... vrijdag heb ik 3 oekrainers te woord gestaan die zomaar ineens even kwamen kijken op ons zweefvliegveld. "Ve have blanik and ve have antonov 2".. ben maar niet over oorlog begonnen..
quote:- Will you stop talking about the war?
- You started it!
- We did not start it!
- Yes you did — you invaded Poland.
Specialsquote:Op maandag 28 april 2014 09:45 schreef stbabylon het volgende:
this town is coming like a ghosttown
ska
Ik weet er wel één, ga ik al jaren heen, alleen combineren ze het met surfquote:Op maandag 28 april 2014 09:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Specials
Er moet weer eens een goed skafestival gehouden worden ergens in Nederland.
Serieus? Pulp Fiction opening niet?quote:
GMTAquote:Op maandag 28 april 2014 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Serieus? Pulp Fiction opening niet?
quote:Op maandag 28 april 2014 10:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik dacht al aan de Beach Boys.. maar dat leek me te gemakkelijk
maar wist niet dat ook echt een stroming was
Tegenwoordig een vrij oude. Begin jaren '60. En min of meer de voorouder van punk en zelfs metal.quote:Op maandag 28 april 2014 10:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik dacht al aan de Beach Boys.. maar dat leek me te gemakkelijk
maar wist niet dat ook echt een stroming was
Gewoon niet. Live publiek afschaffen bij wedstrijden. We hebben voorbeelden genoeg waaruit blijkt dat t gewoonweg niet meer kan zonder oproer, legio aan militairen/politie en alsnog vele euro's schade. Afschaffen. Punt.quote:Op maandag 28 april 2014 09:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denken dat ze zijn leeggespoten om de vermeende brandstichting op te lossen is teveel eer voor voetbalsupporters. Maar met het oog op de gesloopte trein en brandstichting in je voertuig, wil ik graag voorstellen om voetbalsupporters voortaan met het vliegtuig te vervoeren...
Dat is heel voetbal afschaffen. Dat is het bestaansrecht. Zonder waardeoordeel overigens maar het ene kan niet zonder het andere.quote:Op maandag 28 april 2014 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon niet. Live publiek afschaffen bij wedstrijden. We hebben voorbeelden genoeg waaruit blijkt dat t gewoonweg niet meer kan zonder oproer, legio aan militairen/politie en alsnog vele euro's schade. Afschaffen. Punt.
Bij hockey en wedstrijdzwemmen natuurlijk.....quote:Op maandag 28 april 2014 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is heel voetbal afschaffen. Dat is het bestaansrecht. Zonder waardeoordeel overigens maar het ene kan niet zonder het andere.
Ik heb overigens ook niet de illusie dat de mensen die verantwoordelijk zijn voor deze ongeregeldheden dan op eens brave model burgers zullen zijn. Eerder de vraag waar ze hun verknipte denkbeelden dan gaan uiten.
Waarom kan t een niet zonder t andere? Live publiek afschaffen? Omdat dat de bron van inkomsten verminderd? Nou, me dunkt dat het met die inkomsten en salarissen best wat minder kan.quote:Op maandag 28 april 2014 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is heel voetbal afschaffen. Dat is het bestaansrecht. Zonder waardeoordeel overigens maar het ene kan niet zonder het andere.
Nou, dan eens oort gladiatorengevechten houden in een arena of zo.quote:Ik heb overigens ook niet de illusie dat de mensen die verantwoordelijk zijn voor deze ongeregeldheden dan op eens brave model burgers zullen zijn. Eerder de vraag waar ze hun verknipte denkbeelden dan gaan uiten.
Voetbal kan niet zonder supporters. Supporters zijn bij een wedstrijd aanwezig.quote:Op maandag 28 april 2014 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom kan t een niet zonder t andere? Live publiek afschaffen? Omdat dat de bron van inkomsten verminderd? Nou, me dunkt dat het met die inkomsten en salarissen best wat minder kan.
[..]
Nou, dan eens oort gladiatorengevechten houden in een arena of zo.
Ik heb gewoon open nieuw topic gedaan en dan neemt hij automatisch de op over. Zou ik nu een note hebben gekregen als gevolg van deze functionaliteit van FOK?quote:
Zoek het opquote:Op maandag 28 april 2014 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb gewoon open nieuw topic gedaan en dan neemt hij automatisch de op over. Zou ik nu een note hebben gekregen als gevolg van deze functionaliteit van FOK?
Je hebt een note gekregen vanwege een TT of OP?quote:Op maandag 28 april 2014 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoek het op![]()
Ik heb er niets voor gekregen
"niets"quote:Op maandag 28 april 2014 11:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt een note gekregen vanwege een TT of OP?
En wat stond daar in?quote:Op maandag 28 april 2014 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb gewoon open nieuw topic gedaan en dan neemt hij automatisch de op over. Zou ik nu een note hebben gekregen als gevolg van deze functionaliteit van FOK?
Ik hou niet van DCquote:Op maandag 28 april 2014 10:55 schreef Barbusse het volgende:
Ang3l, Justice League is aangekondigd: Zack Snyder To Direct The Justice League
Zou fijn zijnquote:Op maandag 28 april 2014 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voetbal kan niet zonder supporters. Supporters zijn bij een wedstrijd aanwezig.
Zonder bezoekers is betaald voetbal onmogelijk.
Laat Ajax 3 jaar zonder supporters spelen en er is geen betaald voetbal meer
Ze kunnen zich nergens gedragen. Ook in het buitenland niet. Het is geen lokaal probleem.quote:Op maandag 28 april 2014 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou fijn zijn
Ik snap ook wel dat je niet 1 2 3 BAM geen live-kijkers meer kan hebben, maar ik denk echt dat we daar naartoe moeten gaan. Dan maar andere bronnen van inkomsten. Betalen om op je TV een wedstrijd te mogen zien. Het is nu na jaaaaaaaren toch onderhand wel bewezen dat supporters van binnenlandse clubs zich gewoonweg niet gedragen kunnen?
Nee, het is een wereldwijd probleem. Met binnenlands bedoel ik niet alleen "Nederland" maar teams in een land onderling. Willkeurig welk land bijna. Deze problemen heb je nl niet zo extreem bij een EK en WK, dan zijn we ineens allemaal vriendjes.quote:Op maandag 28 april 2014 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze kunnen zich nergens gedragen. Ook in het buitenland niet. Het is geen lokaal probleem.
We zullen zien. Ik vond Man of Steel tof, dus ben benieuwd naar de volgende.quote:Op maandag 28 april 2014 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet van DCMaar ben toch wel benieuwd.
Ze willen met man en macht Marvel's succes evenaren
Vast iets van 'Burgerlul zonder leven probeert bewust de boel te saboteren door een Singles OP in de R&P SC OP te zetten'.quote:
Ik heb MoS nog niet eens gezienquote:Op maandag 28 april 2014 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik vond Man of Steel tof, dus ben benieuwd naar de volgende.
Aan het werk wel, niet heel braafquote:Op maandag 28 april 2014 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
Hai popjes
iedereen weer braaf aan het werk?
Nee, ik ga zo lekker in het zonnetje op een terras zitten. Hoezo?quote:Op maandag 28 april 2014 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
Hai popjes
iedereen weer braaf aan het werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |