Lekker hoorquote:Op zondag 27 april 2014 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, niet als ik met een naakte chick zit. Dan ga ik daar wel aan knabbelen.
Zo, topic vol. Ik ga weer in de lurkstand.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo, topic vol. Ik ga weer in de lurkstand.
Waarom praten als je ook gewoon kan kijken naar een naakte chick, toch?quote:
Nee lekker elkaar aan zitten kijken.. daar is toch niks aanquote:Op zondag 27 april 2014 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom praten als je ook gewoon kan kijken naar een naakte chick, toch?
Af en toe geef ik je wel een opdracht. Dan heb ik iets specifieks om naar te kijken.quote:Op zondag 27 april 2014 22:16 schreef Carooltje79 het volgende:
Nee lekker elkaar aan zitten kijken.. daar is toch niks aan
Ja en wat heb ik daaraan dan? Ik wil ook wel naar iets lekkers kijken en opdrachten gevenquote:Op zondag 27 april 2014 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Af en toe geef ik je wel een opdracht. Dan heb ik iets specifieks om naar te kijken.
Jij kan toch naar die wodka kijken?quote:Op zondag 27 april 2014 22:23 schreef Carooltje79 het volgende:
Ja en wat heb ik daaraan dan? Ik wil ook wel naar iets lekkers kijken en opdrachten geven
Nou ik merk het alweer, gaat een saai avondje worden voor mij danquote:
Vast niet.quote:Op zondag 27 april 2014 22:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Nou ik merk het alweer, gaat een saai avondje worden voor mij dan
Ow heb je nog spannende spelletjes in petto dan?quote:
Immer.quote:Op zondag 27 april 2014 22:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Ow heb je nog spannende spelletjes in petto dan?
In de avond wel. Doordeweeks overdag zit hier het meeste publiek.quote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef Carooltje79 het volgende:
Is het hier altijd zo rustig trouwens?
Oke vandaar dat het zo stil isquote:Op zondag 27 april 2014 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de avond wel. Doordeweeks overdag zit hier het meeste publiek.
quote:
Hoe durven zequote:Op zondag 27 april 2014 23:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom is iedereen oranje?
En waarom is de OP stuk?
Nou, joepiequote:
Ongetwijfeldquote:Op maandag 28 april 2014 00:26 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
Jou maandag zal vast enig zijn met zo'n mentaliteit.
Ze wisten niks?quote:Op maandag 28 april 2014 00:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
OngetwijfeldBen benieuwd wat ik morgen op het werk mag doen, omdat ze vorige week niks wisten
Ze hadden geen taken voor me, wat op zich al apart is omdat ze me juist hadden aangenomen om achterstanden weg te werken. En het lijkt me verdomd sterk als een achterstand van bijna 400 support calls in 2 weken tijd door 3 man is weggewerkt. En ik ben er zelf 3 dagen (extern), en nu willen ze me al minder dagen laten werken. Dat gaat mooi niet gebeuren.quote:
Hoop dat je morgen wat te doen hebt dan! Weltrusten!quote:Op maandag 28 april 2014 00:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze hadden geen taken voor me, wat op zich al apart is omdat ze me juist hadden aangenomen om achterstanden weg te werken. En het lijkt me verdomd sterk als een achterstand van bijna 400 support calls in 2 weken tijd door 3 man is weggewerkt. En ik ben er zelf 3 dagen (extern), en nu willen ze me al minder dagen laten werken. Dat gaat mooi niet gebeuren.
Anyway, ik ga slapen. Welterusten mensen!
Ik zag hetquote:
Ik kwam gemotiveerd aan op het werk. Zodra mijn computer opgestart was, was het moment weer voorbij.quote:
Truth hurts...quote:
Het valt hier mee, ik heb vandaag een lekker rustig hoekplekje waar ik ongestoord de hele dag kan FOK!ken.quote:Op maandag 28 april 2014 08:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kwam gemotiveerd aan op het werk. Zodra mijn computer opgestart was, was het moment weer voorbij.
Das nog het ergste, het is hier ook niet druk. Gaat een lange dag worden vandaag.....quote:Op maandag 28 april 2014 08:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Het valt hier mee, ik heb vandaag een lekker rustig hoekplekje waar ik ongestoord de hele dag kan FOK!ken.
Genoeg te doen hier, iig nog twee lange, saaie overleggen. En ik voel me al niet zo jofel. Dat wordt dolle pret.quote:Op maandag 28 april 2014 08:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das nog het ergste, het is hier ook niet druk. Gaat een lange dag worden vandaag.....
Ziekjes aan het worden?quote:Op maandag 28 april 2014 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Genoeg te doen hier, iig nog twee lange, saaie overleggen. En ik voel me al niet zo jofel. Dat wordt dolle pret.
Ik denk dat dat non-stop hoesten niet van het bier komt. Zou raar zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 08:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ziekjes aan het worden?Of oranje-kater?
Volgens mij komt mijn verstandskies door
Bierontsteking!quote:Op maandag 28 april 2014 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat non-stop hoesten niet van het bier komt. Zou raar zijn.
Jammer.quote:
Zaterdag 1 drankje gehad. Beste kater van vrijdagquote:Op maandag 28 april 2014 08:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Zaterdag alleen maar wijn gehad. Dat zal het zijn.
Het viel mee vrijdag, niet zoveel gedronken maar was wel erg gezellig in de stad.quote:Op maandag 28 april 2014 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zaterdag 1 drankje gehad. Beste kater van vrijdag
Doorgaans is maandag mijn meest productieve dag, als die afgeschaft wordt doe ik helemaal niet meer. Alleen is vandaag een uitzondering.quote:Op maandag 28 april 2014 08:55 schreef Murmeli het volgende:
De maandag moet gewoon worden afgeschaft. Meteen beginnen bij dinsdag.
Ik vind dinsdag kutter dan maandag. Op maandag heb je nog een stukje rest-vibe van het weekend, op dinsdag is dat helemaal weg, en moet je nog steeds 4 dagen.quote:Op maandag 28 april 2014 08:55 schreef Murmeli het volgende:
De maandag moet gewoon worden afgeschaft. Meteen beginnen bij dinsdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |