Je kan wel mooi zien hoe het slikken werkt.quote:Op maandag 28 april 2014 20:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Lijkt me best vervelend tijdens het drinken.
Met eten toch ook?quote:Op maandag 28 april 2014 20:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Lijkt me best vervelend tijdens het drinken.
Kun je de sos er gewoon recht uit het sealtje ingooien.quote:Op maandag 28 april 2014 20:33 schreef MisterCe het volgende:
Ckeck die gaten in zijn neus. Die heeft nou nooit meer een verstopte neus. Dat lijkt me wel functioneel.
Vooral als je verkouden bent...quote:Op maandag 28 april 2014 20:33 schreef MisterCe het volgende:
Ckeck die gaten in zijn neus. Die heeft nou nooit meer een verstopte neus. Dat lijkt me wel functioneel.
Oh ik dacht dat er glas tussen zat.quote:Op maandag 28 april 2014 20:34 schreef Deuce92 het volgende:
Zit ie z'n eten te kauwen, valt de helf gewoon door z'n wang naar buiten.
Dacht ik ook in eerste instantie, maar ik denk dat hij gewoon de gaatjes van een wangpiercing heeft opgerekt zoals bij een oortunnel.quote:
Zou kunnen, maar helemaal fris ben je dan niet, in mijn ogen.quote:Op maandag 28 april 2014 20:39 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dacht ik ook in eerste instantie, maar ik denk dat hij gewoon de gaatjes van een wangpiercing heeft opgerekt zoals bij een oortunnel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |