Daar dacht ik dan ook aan toen de eerste schok voorbij was, want het was best een lekker dingquote:Op zondag 27 april 2014 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof je de antwoorden bewust in dit topic geeft:
Hoe oud was je?quote:Op zondag 27 april 2014 20:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar dacht ik dan ook aan toen de eerste schok voorbij was, want het was best een lekker ding
Tussen 18 en 20 jaar ergens, studentje in het mooie Grunn, en niemand die me zegt wat ik moet of moest denken en/of doen. Ongeacht welke leeftijd.quote:Op zondag 27 april 2014 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe oud was je?
Mocht je wel al zo denken? Denken = doen...
Niet eens even met je tetten flashen om de glazenwasser een fijne dag te bezorgen?quote:Op zondag 27 april 2014 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Tussen 18 en 20 jaar ergens, studentje in het mooie Grunn, en niemand die me zegt wat ik moet of moest denken en/of doen. Ongeacht welke leeftijd.
Trouwens werd het geen doen, veels te verlegen daarvoor
Sas loopt er oop mee te koop iddquote:Op zondag 27 april 2014 21:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet eens even met je tetten flashen om de glazenwasser een fijne dag te bezorgen?
Is toch wel een goed gebruik in het Noorden.
shit! Helemaal niet aan gedacht, dat had vast gewerktquote:Op zondag 27 april 2014 21:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet eens even met je tetten flashen om de glazenwasser een fijne dag te bezorgen?
Is toch wel een goed gebruik in het Noorden.
Tegenwoordig mag dat niet meer op een ladder ... zo hoogquote:Op zondag 27 april 2014 21:07 schreef drakin het volgende:
[..]
shit! Helemaal niet aan gedacht, dat had vast gewerkt
Of hij was binnen 2 seconden beneden
moet dat?quote:Op zondag 27 april 2014 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet je buren ook eerst goed leren kennen...
Hij hing ergens aan, 5 was de bovenste verdieping daar.quote:Op zondag 27 april 2014 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag dat niet meer op een ladder ... zo hoog
jij denkt dat glazenwassers uit zichzelf naar jou toekomen?quote:Op zondag 27 april 2014 21:19 schreef chufi het volgende:
Bij mij komen nooit glazenwassers... Niet dat ik daar op zit te wachten ... Maar ik moet mn eigen leven riskeren ...
Bij mij aan de overkant zie ik wel 2 x per jaar mannen op ladders de huizen ongevraagd langs gaan..quote:Op zondag 27 april 2014 21:30 schreef sacha het volgende:
[..]
jij denkt dat glazenwassers uit zichzelf naar jou toekomen?
net als de schoorsteenvegers die adviseren je schoorsteen te vegen terwijl je al 10 jaar cv hebt...quote:Op zondag 27 april 2014 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij aan de overkant zie ik wel 2 x per jaar mannen op ladders de huizen ongevraagd langs gaan..
quote:Op zondag 27 april 2014 21:33 schreef sacha het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA!
mijn kat ligt al een half uur te rollebollen op tafel en dondert er zojuist van af!
De meeste mensen moeten geloof ik zelf maar uit hun raam gaan hangen.quote:Op zondag 27 april 2014 21:19 schreef chufi het volgende:
Bij mij komen nooit glazenwassers... Niet dat ik daar op zit te wachten ... Maar ik moet mn eigen leven riskeren ...
Kameleon op die schaalquote:
Ja echt levens gevaarlijk... Mn keuken raam kan ik niet eens normaal van buiten doen ..quote:Op zondag 27 april 2014 21:39 schreef drakin het volgende:
[..]
De meeste mensen moeten geloof ik zelf maar uit hun raam gaan hangen.
Die schaal is leegquote:Op zondag 27 april 2014 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow wat krijgt die elke dag te vreten ?
MiepMiep mijn Mongoloīde adoptie kat is altijd zo groot geweestquote:Op zondag 27 april 2014 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow wat krijgt die elke dag te vreten ?
Hoe oud is MiepMiep dan wel ?quote:Op zondag 27 april 2014 21:47 schreef sacha het volgende:
[..]
MiepMiep mijn Mongoloīde adoptie kat is altijd zo groot geweest
En nu ze lekker de ruimte heeft niets afgevallen ...quote:Op zondag 27 april 2014 21:58 schreef sacha het volgende:
[..]
2 jaar en doodongelukkig 3 hoog achter in Amsterdam
nee, tis echt een grote katquote:Op zondag 27 april 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu ze lekker de ruimte heeft niets afgevallen ...
Echt hč, hij lag er heel krampachtig bij, maar ging na een half uurtje pas een trede lagerquote:Op zondag 27 april 2014 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha die moet zich met 2 4 pootjes vasthouden bang dat ie valt ...![]()
![]()
Daantje Hamster van Sandor Petofi, een boek uit mijn kinderjaren en tevens de naam van mijn Photobucket en meer zaken op I-netquote:
die komt af en toe binnen en begint dan aan het eten van Miepquote:Op zondag 27 april 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Woont die ook bij jullie of komt er af en toe zon zwarte vogel langs?
Miep krijgt dr eten buiten ? Of alleen wanneer de zon schijnt en de vogeltjes fluiten ?quote:Op zondag 27 april 2014 22:40 schreef sacha het volgende:
[..]
die komt af en toe binnen en begint dan aan het eten van Miep
in de bijkeuken, deur staat bij mooi weer altijd open dus ekster komt dan even buurtenquote:Op zondag 27 april 2014 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Miep krijgt dr eten buiten ? Of alleen wanneer de zon schijnt en de vogeltjes fluiten ?
Doen de honten dan niets tegen die vogel...?quote:Op zondag 27 april 2014 22:53 schreef sacha het volgende:
[..]
in de bijkeuken, deur staat bij mooi weer altijd open dus ekster komt dan even buurten
ja, die horen ekster, gaan blaffen en rennen naar de deur waarop Miep denkt: 'ik geloof dat er iets aan de hand is, laat ik ook maar even gaan kijken... *geeuwt / uitrekt*'quote:Op zondag 27 april 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen de honten dan niets tegen die vogel...?
En sloft die kant op ... Echt jaagbeest ...quote:Op zondag 27 april 2014 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, die horen ekster, gaan blaffen en rennen naar de deur waarop Miep denkt: 'ik geloof dat er iets aan de hand is, laat ik ook maar even gaan kijken... *geeuwt / uitrekt*'
en ik verhuis naar de bank met de tablet, word echt misselijk van die kleurquote:Op zondag 27 april 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
Genoeg dit weekend... Maar weer eens op tijd naar bed ..
Welke kleur? de mijne? Ik ging toch al weg dus daarvoor hoef je niet naar de bank met tablet..quote:Op zondag 27 april 2014 23:19 schreef sacha het volgende:
[..]
en ik verhuis naar de bank met de tablet, word echt misselijk van die kleur
op mijn gewone pjoeter is de achtergrond kleur oranjequote:Op zondag 27 april 2014 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke kleur? de mijne? Ik ging toch al weg dus daarvoor hoef je niet naar de bank met tablet..
vreemd. Maar het klopt sowieso niet.. Ingesteld staat iets blauwigs. , maar zie groen op m'n mobiel...quote:Op zondag 27 april 2014 23:39 schreef sacha het volgende:
[..]
op mijn gewone pjoeter is de achtergrond kleur oranje
Ik heb gegoocheld en het zag er leuk uit. Kende het niet.quote:Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
Daantje Hamster van Sandor Petofi, een boek uit mijn kinderjaren
Die is vast al een tijdje niet meer onder ons .... Dat overleef je niet als kat jet tong uitstekenquote:Op maandag 28 april 2014 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die mongool van mij had vaak zijn tong uit zijn bekkie hangendat was ie ontspannen
![]()
[ afbeelding ]
Nee, na deze foto heb ik hem verhangenquote:Op maandag 28 april 2014 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is vast al een tijdje niet meer onder ons .... Dat overleef je niet als kat jet tong uitsteken
Nee maar het lijkt een foto uit de oude doos .... vandaarquote:Op maandag 28 april 2014 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, na deze foto heb ik hem verhangen
Klopt... die is alweer een tijdje dood en begraven...quote:Op maandag 28 april 2014 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar het lijkt een foto uit de oude doos .... vandaar
Foto van de oude doos van FANN?quote:Op maandag 28 april 2014 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar het lijkt een foto uit de oude doos .... vandaar
Toch..quote:Op maandag 28 april 2014 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd in KPD joh!![]()
Niet hier
Heb je haar herkent?quote:Op maandag 28 april 2014 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch..Ik dacht de jouwe al langs zien komen
Ik heb FANN.rar . Ook niks mis mee.quote:Op maandag 28 april 2014 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd in KPD joh!![]()
Niet hier
ik ga eens voor de gein googelen op FANN.rar kijken wat het eerste plaatje isquote:Op maandag 28 april 2014 20:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb FANN.rar . Ook niks mis mee.![]()
Aangezien het toch een poezentopic dreigt te worden, zal ik eens kijkien of ik iets van de mijne kan vinden. Die kijkt altijd boos. Net als haar baasje.
Ik zal er eens een camera in douwen en het filmpje plaatsen....eens kijken of je dan nog zo enthousiast bent!quote:Op maandag 28 april 2014 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zocht net trouwens een foto van jouw Anus
Doe maar nietquote:Op maandag 28 april 2014 20:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal er eens een camera in douwen en het filmpje plaatsen....eens kijken of je dan nog zo enthousiast bent!
Dat is wel een leuk idee voor een nieuw topic!quote:Op maandag 28 april 2014 20:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ga eens voor de gein googelen op FANN.rar kijken wat het eerste plaatje is
hmmm niet zo spannendquote:Op maandag 28 april 2014 20:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ga eens voor de gein googelen op FANN.rar kijken wat het eerste plaatje is
Open jij hem maarquote:Op maandag 28 april 2014 20:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk idee voor een nieuw topic!
Nee dat kun we niet meer aanquote:Op maandag 28 april 2014 21:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het maar niet té druk wordt in 40+
Ik heb even een heel snel gegoocheld op de namen van een aantal users die hier geregeld posten en daar zitten wel een paar hele leuke tussen.quote:Op maandag 28 april 2014 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee dat kun we niet meer aan
Ja maar het is niet de bedoeling dat wij het voor ze in gaan vullen ...quote:Op maandag 28 april 2014 21:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb even een heel snel gegoocheld op de namen van een aantal users die hier geregeld posten en daar zitten wel een paar hele leuke tussen.
Ik kom vooral tropische oorden tegen.quote:Op maandag 28 april 2014 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Kom aardig wat artwork van mezelf tegen als ik mijn naam Google...
Héé hoo hééquote:Op maandag 28 april 2014 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee dat kun we niet meer aan
watte?quote:Op maandag 28 april 2014 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen weer blij of komen er nog meer? Die van mij was denk ergens eind 60's
Dat verbaast me niets bij die naam...quote:Op maandag 28 april 2014 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kom vooral tropische oorden tegen.
quote:Op maandag 28 april 2014 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kom vooral tropische oorden tegen.
quote:Als reactie op een juridisch verzoek dat Google heeft ontvangen zijn 1 resultaten van deze pagina verwijderd. Indien gewenst kunt u meer over het verzoek lezen op ChillingEffects.org.
Wattequote:
Eerste pic van ChillingEffects op google:quote:Op maandag 28 april 2014 21:48 schreef sacha het volgende:
Als reactie op een juridisch verzoek dat Google heeft ontvangen zijn 1 resultaten van deze pagina verwijderd. Indien gewenst kunt u meer over het verzoek lezen op ChillingEffects.org.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eerste pic van ChillingEffects op google:Zeau die is ook geen maagd meer denk ik danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
mmmm je oogst wat je zaait maar als de wind niet goed staat ga je op je plaat ?quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eerste pic van ChillingEffects op google:jah, ik was net te laat gofferdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
weet je ook dat ik helemaal niet blond ben
...
Als je een zonnebril op doet is alles zwart toch ...quote:Op maandag 28 april 2014 22:34 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, ik was net te laat gofferdomme![]()
Zo Libellequote:Op maandag 28 april 2014 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Als we gewoon lief blijven doen, blijft ze wel ...
quote:Op maandag 28 april 2014 22:34 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, ik was net te laat gofferdomme![]()
Ik vind dat zunne enge beestjes, ze zitten regelmatig hier in mijn tuin, maar ik vind het geniepigerdsquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo kun je mijn plaatje ook zien ... als een wind
quote:
Waar gaan we deze keer naar toe ?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Je zal over 2 weken toch maar weer op vakantie gaan
Waar jij naartoe gaat weet ik nietquote:
Lekker all inclusive ...quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar jij naartoe gaat weet ik nietMaar ik ga een weekje met mijn zus naar de Turkse Riviera
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker all inclusive ...
Nee ik ga nergens naar toe ...Inderdaad, lekker een weekje relaxen en ons laten verwennen aan het strand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mexico klinkt inderdaad goed, dat zit in onze planning voor novemberWaar in Mexico is je dochter geweest?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
ja gatverdarrie, wat een kut leven heb je danquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Je zal over 2 weken toch maar weer op vakantie gaan
Riviera Maya, ergens bij Cancun, Op FB staan wat fotos...quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker een weekje relaxen en ons laten verwennen aan het strand.
Mexico klinkt inderdaad goed, dat zit in onze planning voor novemberWaar in Mexico is je dochter geweest?
Laten we maar stellen dat ik het verdiend heb en nog het één en ander in te halen hebquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:46 schreef sacha het volgende:
[..]
ja gatverdarrie, wat een kut leven heb je dan
Ik kan de foto's van je dochter niet zien.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Riviera Maya, ergens bij Cancun, Op FB staan wat fotos...
Mijn idee is dat het daar allemaal ongeveer wel hetzelfde zal zijn...quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan de foto's van je dochter niet zien.
Wij zelf hebben Playa del Carmen in gedachten
Dat denk ik ook en zover liggen Cancun en Playa del Carmen niet uit elkaar. Ik weet wel dat je er heel mooi naar de visjes kan kijken onderwaterquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn idee is dat het daar allemaal ongeveer wel hetzelfde zal zijn...
Zat zelf ook net ff te zoeken...quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en zover liggen Cancun en Playa del Carmen niet uit elkaar. Ik weet wel dat je er heel mooi naar de visjes kan kijken onderwater
Mooi kaartje, maar ik zie geen schaal dus wordt niet wijzer over de afstand, maar...quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Zat zelf ook net ff te zoeken...
[ afbeelding ]
linksboven staat een streepje voor 30 km en 20 milequote:Op dinsdag 29 april 2014 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi kaartje, maar ik zie geen schaal dus wordt niet wijzer over de afstand, maar...
Reisafstand: Wat is de afstand tussen Playa Del Carmen en Cancun? 70,3 km
Reistijd: Hoeveel uur tussen Playa Del Carmen - Cancun? 56 min.
Vliegtijd: Hoe lang vliegen Playa Del Carmen - Cancun? 0.1 Hours (800km/h)
Links zit mijn glazen oog, dus daar keek ik overheenquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
linksboven staat een streepje voor 30 km en 20 mile
Dat verklaart hetquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Links zit mijn glazen oog, dus daar keek ik overheen![]()
![]()
Ja in 2018quote:
Is een Chineesquote:
Dan wacht je toch lekker tot 2018 .. Niemand die je tegenhoudtquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:14 schreef Soury het volgende:
Nou niet dus, maar ik hoef niet zo persé weg.
Dat zou even lekker zijn, mij tegenhoudenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wacht je toch lekker tot 2018 .. Niemand die je tegenhoudt
Wil je weer eens knuffelenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou even lekker zijn, mij tegenhouden
Uruguay lijkt me wel wat voor jou.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:14 schreef Soury het volgende:
Nou niet dus, maar ik hoef niet zo persé weg.
Is dat daar geoorloofd?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uruguay lijkt me wel wat voor jou.
Lekker aan zee en legaal kunnen blowen.
Ik ga worst etenquote:
Hihiquote:
Ik hpu het op die van Pavement en we weten beide (ik en Pavement) dat ze elders wel actief was.. Of gewoon uit dr AT verdwenen.. Gebeurt mij ook wel eens..quote:
Ja, toen nog wel , hoe het nu is weet ik niet, niet gezellig dan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:29 schreef Deisyy het volgende:
Kom ik meteen weer bij oude topics terecht, toen was het toch wel een leuke sc.
Mijn vorige account is dit, nog niet mijn eerste, maar FANN is wel handiger dan die lange naam,quote:
De eerste link in je onderschrift is dood.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:36 schreef FANN het volgende:
Ik was effe bezig, volgens mij heb ik nu alles goed ingesteld, maar dat zal wel niet![]()
kom ik dan later wel achter
ow...quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De eerste link in je onderschrift is dood.
Volgens mij is die sc nu op sterven na dood, jammer wel, het was een leuk clubje bij elkaar. Bijzonder om te lezen waar ik toen was in het leven.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, toen nog wel , hoe het nu is weet ik niet, niet gezellig dan?
Ik was effe bezig, volgens mij heb ik nu alles goed ingesteld, maar dat zal wel niet![]()
kom ik dan later wel achter
Ik heb nog niet zover gekeken eigenlijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is die sc nu op sterven na dood, jammer wel, het was een leuk clubje bij elkaar. Bijzonder om te lezen waar ik toen was in het leven.
Misschien kan je aan Yvonne vragen om je 2 accounts te laten mergenquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zover gekeken eigenlijkga ik straks even doen, ik ben natuurlijk ook alle
topics kwijt die ik aan het volgen was, dus die moet ik ook effe opsnorren strakkies
Mwa, dan zouden het er eigenlijk 3 moeten zijn, want er was ook nog fannvanheteersteuur, maarquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan je aan Yvonne vragen om je 2 accounts te laten mergen
Natuurlijk en je myats van je andere account heb je zo gevonden, het is meteen een manier om eens even de boel op te ruimen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Mwa, dan zouden het er eigenlijk 3 moeten zijn, want er was ook nog fannvanheteersteuur, maar
zo is het wel best joh.. ik zou trouwens niet weten of dat wel kan, maar dit is ook goed toch?
Met dit account moet je ook nog steeds leren om van de enter-toets af te blijvenquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:47 schreef FANN het volgende:
Ik klik gewoon op postgeschiedenis van die andere en dan heb ik alle topics weer terug want die
topics in deze postgeschiedenis zijn stokoud
De rls-sc van zo'n jaar of 4 terug, als je op de pohi van Fann klikt zie je ze.quote:
ja, dat ga ik niet afleren al gebruik ik toen andere namenquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met dit account moet je ook nog steeds leren om van de enter-toets af te blijven
mwja... voor de meeste eigenlijk wel, maar toch... deze naam klinkt effe lekkerderquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:51 schreef Laysa het volgende:
Waarom wilde je deze terug Fann?
Voor mij was je altijd gewoon fann zonder de lange namen erachter
en aan mijn enters...quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:52 schreef Deisyy het volgende:
Fann kan zichzelf noemen hoe ze wil, aan haar ui alleen al is ze te herkennen.
en aan je kunstje!quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
en aan mijn enters...of aan mijn schrijfstijl en het gebruik van té veel smilies
Het is dat je zelf zegt dat je je oude account weer terug hebt, het zou niet eens opvallenquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
en aan mijn enters...of aan mijn schrijfstijl en het gebruik van té veel smilies
gheheheh ik zat net een oude SC te lezenquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is dat je zelf zegt dat je je oude account weer terug hebt, het zou niet eens opvallen
Nah op het laatst was het alleen maar accuzuur...heks is er nog wel hoorquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:54 schreef FANN het volgende:
[..]
mwja... voor de meeste eigenlijk wel, maar toch... deze naam klinkt effe lekkerder
Ik zag je net al in die oude SCwat Dees zegt toen was het eigenlijk wel gezellig
![]()
maar ik zag iedereen weer, DK ook, en Ian en Teun, de hele oude clup, daar is weinig meer
van over of valt het wel mee? Heksieis er nog wel toch?
Op het laatst wel, maar ik had het over 4 jaar geledenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah op het laatst was het alleen maar accuzuur...heks is er nog wel hoor![]()
Eet smakelijk
accuzuurquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah op het laatst was het alleen maar accuzuur...heks is er nog wel hoor![]()
Eet smakelijk
Bij ons is vandaag een koeienmoordenaar opgepakt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:00 schreef chufi het volgende:
Bij mij geen koeien binnen 500 meter ... Nergens last van
Denk dat het non-vegetarisch nog uit een Pre-FoK! tijd stamt ...quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij ons is vandaag een koeienmoordenaar opgepakt.
Was ook een kippen- en konijnenmoordenaar.
Is FANN op haar oude account trouwens ook vegetarisch of alleen op haar nieuwe?
Volgens mij was ik toen in mijn Biologische vlees stadiumquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:02 schreef Kingstown het volgende:
Is FANN op haar oude account trouwens ook vegetarisch of alleen op haar nieuwe?
Vķķr Fok heb ik ook een lange vegetarische periode gehad en toen kreeg je dusquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het non-vegetarisch nog uit een Pre-FoK! tijd stamt ...
Dat klinkt wel vreemd trouwens.. Was het toevallig een slager?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:02 schreef Kingstown het volgende:
Bij ons is vandaag een koeienmoordenaar opgepakt.
Was ook een kippen- en konijnenmoordenaar.
Dank!quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij was ik toen in mijn Biologische vlees stadium
eh... ja dat was dus reeds gebeurd, maar dat wist je alquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dank!
Nu weet ik tenminste hoe ik je moet benaderen nu je weer dit account gebruikt en kan ik je gaan stimuleren om van biologisch vlees over te stappen naar helemaal geen vlees!
Klopt....alle slagers zijn dierenbeulen!quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat klinkt wel vreemd trouwens.. Was het toevallig een slager?
Hetlaatsteuur is al zover....nu deze FANN nog....kom op!quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... ja dat was dus reeds gebeurd, maar dat wist je al
Ah... bah... da's niet leukquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt....alle slagers zijn dierenbeulen!![]()
NWS / Politie houdt dierenbeul Assen aan
Het laatste uur heeft geslagenquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hetlaatsteuur is al zover....nu deze FANN nog....kom op!
Vroeg naar bed ?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Het laatste uur heeft geslagendus die is er niet meer...
Tis niet anders
Men dacht eerst dat het de lokale hangjeugd was, blijkt het iemand van 25 te zijn.quote:
Zal wel weer één of andere psygopaat zijn...quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Men dacht eerst dat het de lokale hangjeugd was, blijkt het iemand van 25 te zijn.
Op elke leeftijd is het natuurlijk achterlijk, maar van pubers kun je nog wel eens achterlijk gedrag verwachten, maar op je 25-ste?
Geen idee, maar soms heb ik als ik weer die hordes dquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:12 schreef FANN het volgende:
Waarom gaat iemand in godsnaam kuikentjes doodknuppelen?
Jij heb ook écht hélemaal niks met dieren heh?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar soms heb ik als ik weer die hordes duiven en meeuwen bij mij in de buurt zie ,, Ik trap ze ff aan de kant die schijtbeesten.... Maar ze maken zich altijd net op tijd uit de voeten ...
In z'n jeugd gepest door z'n hamster denk ik.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Zal wel weer één of andere psygopaat zijn...
Dat is zonde, eerst vetmesten en dan de kop eraf.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:12 schreef FANN het volgende:
Waarom gaat iemand in godsnaam kuikentjes doodknuppelen?
Ja zoietsquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In z'n jeugd gepest door z'n hamster denk ik.
Ik wil morgen wel weer om 7 uur op het werk zijn... Maar hoe laat ik dan naar bed ga weet ik nu nog niet... En anders val ik wel in slaap op de bank om midden in de nacht wakker te worden ...quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, jij? ik mag nog effe opblijven vandaag
Tuurlijk is Heks er nog, ga je nu met je geheugen terug in de tijdquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:54 schreef FANN het volgende:
[..]
mwja... voor de meeste eigenlijk wel, maar toch... deze naam klinkt effe lekkerder
Ik zag je net al in die oude SCwat Dees zegt toen was het eigenlijk wel gezellig
![]()
maar ik zag iedereen weer, DK ook, en Ian en Teun, de hele oude clup, daar is weinig meer
van over of valt het wel mee? Heksieis er nog wel toch?
Nog een dierenvriendquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is zonde, eerst vetmesten en dan de kop eraf.
Het ergste dat ik gedaan heb is het doodslaan van insecten ...quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij heb ook écht hélemaal niks met dieren heh?![]()
best wel ernstig hoor
Nou, daar zeg je zoiets, ik heb best last van geheugen soms, maar dat heb jij al jaren toch?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk is Heks er nog, ga je nu met je geheugen terug in de tijd
Ze zijn ook best slecht voor je gezondheid, die schijt duivenquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar soms heb ik als ik weer die hordes duiven en meeuwen bij mij in de buurt zie ,, Ik trap ze ff aan de kant die schijtbeesten.... Maar ze maken zich altijd net op tijd uit de voeten ...
Ow,,,,, dat valt me mee, dat doe ik zelf ook hoorquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ergste dat ik gedaan heb is het doodslaan van insecten ...
nah... nestje gaat weer niet door dit jaar, dus ik overleef het welquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn ook best slecht voor je gezondheid, die schijt duiven
Ik ben best diervriendelijk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Nog een dierenvriendhet is wel een liefhebbende clup hier dat dan weer wel
Ik had er gisteren zelfs eentje in mn mond tijdens het fietsen ... Kom je door zo'n zone waar het stikt van de kleine kutvliegjes...quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow,,,,, dat valt me meer, dat doe ik zelf ook hoorschijtmuggen
Serieus? of lul je maar wat?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben best diervriendelijk.
Als ik zou stemmen, dan wrs op PvdD.
lk ben een grote dierenvriend, je moet ze humaan doodmaken voordat je alles gebruikt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Nog een dierenvriendhet is wel een liefhebbende clup hier dat dan weer wel
En humaan behandelen vķķrdat je ze humaan het hoekkie om helpt scheelt ook al een stukquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
lk ben een grote dierenvriend, je moet ze humaan doodmaken voordat je alles gebruikt.
En grillenquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
lk ben een grote dierenvriend, je moet ze humaan doodmaken voordat je alles gebruikt.
Die 2 knollen van me hebben beter leven dan ik denk ik weleens.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
En humaan behandelen vķķrdat je ze humaan het hoekkie om helpt scheelt ook al een stuk
Meestal lul ik maar wat, maar in dit geval niet.quote:
Dan doe je toch iets verkeerd?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die 2 knollen van me hebben beter leven dan ik denk ik weleens.
Zwiepquote:
Ik zou serieus geen andere partij weten waar ik anders op zou willen stemmen, maar ik moet eerlijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meestal lul ik maar wat, maar in dit geval niet.
Afgezien van hun standpunt over roken, maar goed....er is sowieso geen enkele rookvriendelijke partij meer.
Geloel weer. Je kan stemmen wanneer je wil.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou serieus geen andere partij weten waar ik anders op zou willen stemmen, maar ik moet eerlijk
zeggen dat ik me er totáál niet in verdiept heb het laatste jaar, en het jaar daarvoor eigenlijk
ook al nietbeetje andere dingen aan mijn kop..
Nou ja... je hebt Werkpaarden en Luxepaarden zeggen ze wel eens, dus dan zal jij wel Luxe paarden hebben en ben jij het werkpaard dusquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mensen werken 8 uur per dag en laten knol dan 2 uur werken.
Ja ik zeg toch ook, had andere dingen aan mijn kop, dus ook geen interesse eigenlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Geloel weer. Je kan stemmen wanneer je wil.
Gelukkig kun je er ook met fokken en dan voor veel geld verkopen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja... je hebt Werkpaarden en Luxepaarden zeggen ze wel eens, dus dan zal jij wel Luxe paarden hebben en ben jij het werkpaard dus
is eigenlijk ook niet héél slim
De enige keer dat ik gestemd heb was op de PLN (Partij voor Liquidatie van Nederland)quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou serieus geen andere partij weten waar ik anders op zou willen stemmen, maar ik moet eerlijk
zeggen dat ik me er totáál niet in verdiept heb het laatste jaar, en het jaar daarvoor eigenlijk
ook al nietbeetje andere dingen aan mijn kop..
Tja 5 minuten is al te veel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook, had andere dingen aan mijn kop, dus ook geen interesse eigenlijk.
kan gebeuren...
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De enige keer dat ik gestemd heb was op de PLN (Partij voor Liquidatie van Nederland)
Die wilden Nederland verkopen aan een rijke sheik en dan kreeg iedere Nederlander een miljoen (gulden). Grandioos idee! Helaas is het er nooit van gekomen.
Ik ben nog steeds voorstander om Nederland te ruilen voor Suriname en de Antillen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De enige keer dat ik gestemd heb was op de PLN (Partij voor Liquidatie van Nederland)
Die wilden Nederland verkopen aan een rijke sheik en dan kreeg iedere Nederlander een miljoen (gulden). Grandioos idee! Helaas is het er nooit van gekomen.
In mijn geval welquote:
Jaja niet zeuren als je niet stemt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
In mijn geval welik kan wel ergens op gaan stemmen maar als ik me er totaal niet in verdiept
heb weet ik niet eens wáár ik precies op stem, dus dat ga ik niet doen, dus dan maar niet.
Die kelere zooi draait toch wel door, mét of zonder mij, zal niet zoveel verschil maken heur...
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... toen had ik héél andere interesses
Hoezo?quote:
Mensen die stemmen moeten niet zeueren. Die hebben hun stem weggegeven aan iemand anders die voor ze praat, dus nadat ze gestemd hebben moeten ze 4 jaar hun mond houden.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mensen die stemmen moeten niet zeueren. Die hebben hun stem weggegeven aan iemand anders die voor ze praat, dus nadat ze gestemd hebben moeten ze 4 jaar hun mond houden.
Waarom worden politici dan zo zenuwachtig wanneer opkomst lager is dan 50%.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mensen die stemmen moeten niet zeueren. Die hebben hun stem weggegeven aan iemand anders die voor ze praat, dus nadat ze gestemd hebben moeten ze 4 jaar hun mond houden.
Seks en drugs en Rock&Roll kan prima samen met poiltiek bewustzijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... toen had ik héél andere interesses
Omdat je kan zeiken over alles en nog wat, maar te lui zijn om je stem uit te brengen moet je imo gewoon je geen mening voor je houdenquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb 2x in mijn leven gestemd.
1x op de CPN in Vlissingen toen ik net 18 was en 1x op de Piratenpartij.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Seks en drugs en Rock&Roll kan prima samen met poiltiek bewustzijn.
Neequote:Op donderdag 1 mei 2014 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat verbaast mij nou hélemaal niksgek hé?
Diep in mijn hart blijf ik Anarchist.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Seks en drugs en Rock&Roll kan prima samen met poiltiek bewustzijn.
Same here.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Diep in mijn hart blijf ik Anarchist.
Dat heeft echt geen zin helaasquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Diep in mijn hart blijf ik Anarchist.
Ik kan toch vinden dat het zootje wat in de 2e kamer zit mij niet vertegenwoordigd?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat je kan zeiken over alles en nog wat, maar te lui zijn om je stem uit te brengen moet je imo gewoon je geen mening voor je houden
Ik vraag niet wat je hebt gestemd. Wel gedaan ?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat heeft meer zin dan jij denkt.
Mwahhh niks bijzonders denk ikquote:
Stemmen heeft geen zin.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag niet wat je hebt gestemd. Wel gedaan ?
Ik weet dat ik interessant ben.quote:
Ja dat doen ze allemaalquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb ook eens de Dierenpartij eens op bezoek gehad met bijeenkomst met film en zo voor mijn werk.
Allemaal zeer vriendelijke mensen die graag veel praten waren dat.
Uhh wat Oh die ja gezien tijdje geledenquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd zo slim en bijdehand enzo?
Heb jij de film Enemy gezien?
en snapte je hem?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh wat Oh die ja gezien tijdje geleden
Ik was in shockquote:
Ik heb ooit eens een discussie/gesprek gehad met Marcus Bakker....dat was best wel een hele intelligente man.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stemmen heeft geen zin.
Wil je iets veranderen moet je dat in de praktijk doen.
CPN was een jeugdzonde om in de krant te zien dat ik 1 van de 7 was.
Piratenpartij geloof ik wel in.
Niet die in NL dat is een zootje maar bijv in Duitsland is dat al stuk serieuzer,
Ex-collega van me stond een paar jaar geleden op de lijst van de Piraten Partij, was hier op Fok ooit een interview met hem .. Maar niet gestemd, wel een goeie gast btwquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een discussie/gesprek gehad met Marcus Bakker....dat was best wel een hele intelligente man.
neuh!quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die klautert er toch inmiddels wel uit zich zelf in ..?
Gek toch dat dat altijd een stuk gemakkelijker lijkt te gaan.quote:
Die aap is toch bijna 10 .. Blijft ie toch lekker laat op tot je hem er 's ochtends uit trapt omdat ie naar school moet ... Want waarschijnlijk breng je hem ook nog ...quote:
Nee en nu ?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gek toch dat dat altijd een stuk gemakkelijker lijkt te gaan.
Had ik al gemeld dat ik zondag naar Amsterdam ga?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |