Daar dacht ik dan ook aan toen de eerste schok voorbij was, want het was best een lekker dingquote:Op zondag 27 april 2014 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof je de antwoorden bewust in dit topic geeft:
Hoe oud was je?quote:Op zondag 27 april 2014 20:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar dacht ik dan ook aan toen de eerste schok voorbij was, want het was best een lekker ding
Tussen 18 en 20 jaar ergens, studentje in het mooie Grunn, en niemand die me zegt wat ik moet of moest denken en/of doen. Ongeacht welke leeftijd.quote:Op zondag 27 april 2014 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe oud was je?
Mocht je wel al zo denken? Denken = doen...
Niet eens even met je tetten flashen om de glazenwasser een fijne dag te bezorgen?quote:Op zondag 27 april 2014 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Tussen 18 en 20 jaar ergens, studentje in het mooie Grunn, en niemand die me zegt wat ik moet of moest denken en/of doen. Ongeacht welke leeftijd.
Trouwens werd het geen doen, veels te verlegen daarvoor
Sas loopt er oop mee te koop iddquote:Op zondag 27 april 2014 21:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet eens even met je tetten flashen om de glazenwasser een fijne dag te bezorgen?
Is toch wel een goed gebruik in het Noorden.
shit! Helemaal niet aan gedacht, dat had vast gewerktquote:Op zondag 27 april 2014 21:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet eens even met je tetten flashen om de glazenwasser een fijne dag te bezorgen?
Is toch wel een goed gebruik in het Noorden.
Tegenwoordig mag dat niet meer op een ladder ... zo hoogquote:Op zondag 27 april 2014 21:07 schreef drakin het volgende:
[..]
shit! Helemaal niet aan gedacht, dat had vast gewerkt
Of hij was binnen 2 seconden beneden
moet dat?quote:Op zondag 27 april 2014 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet je buren ook eerst goed leren kennen...
Hij hing ergens aan, 5 was de bovenste verdieping daar.quote:Op zondag 27 april 2014 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag dat niet meer op een ladder ... zo hoog
jij denkt dat glazenwassers uit zichzelf naar jou toekomen?quote:Op zondag 27 april 2014 21:19 schreef chufi het volgende:
Bij mij komen nooit glazenwassers... Niet dat ik daar op zit te wachten ... Maar ik moet mn eigen leven riskeren ...
Bij mij aan de overkant zie ik wel 2 x per jaar mannen op ladders de huizen ongevraagd langs gaan..quote:Op zondag 27 april 2014 21:30 schreef sacha het volgende:
[..]
jij denkt dat glazenwassers uit zichzelf naar jou toekomen?
net als de schoorsteenvegers die adviseren je schoorsteen te vegen terwijl je al 10 jaar cv hebt...quote:Op zondag 27 april 2014 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij aan de overkant zie ik wel 2 x per jaar mannen op ladders de huizen ongevraagd langs gaan..
quote:Op zondag 27 april 2014 21:33 schreef sacha het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA!
mijn kat ligt al een half uur te rollebollen op tafel en dondert er zojuist van af!
De meeste mensen moeten geloof ik zelf maar uit hun raam gaan hangen.quote:Op zondag 27 april 2014 21:19 schreef chufi het volgende:
Bij mij komen nooit glazenwassers... Niet dat ik daar op zit te wachten ... Maar ik moet mn eigen leven riskeren ...
Kameleon op die schaalquote:
Ja echt levens gevaarlijk... Mn keuken raam kan ik niet eens normaal van buiten doen ..quote:Op zondag 27 april 2014 21:39 schreef drakin het volgende:
[..]
De meeste mensen moeten geloof ik zelf maar uit hun raam gaan hangen.
Die schaal is leegquote:Op zondag 27 april 2014 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow wat krijgt die elke dag te vreten ?
MiepMiep mijn Mongoloīde adoptie kat is altijd zo groot geweestquote:Op zondag 27 april 2014 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow wat krijgt die elke dag te vreten ?
Hoe oud is MiepMiep dan wel ?quote:Op zondag 27 april 2014 21:47 schreef sacha het volgende:
[..]
MiepMiep mijn Mongoloīde adoptie kat is altijd zo groot geweest
En nu ze lekker de ruimte heeft niets afgevallen ...quote:Op zondag 27 april 2014 21:58 schreef sacha het volgende:
[..]
2 jaar en doodongelukkig 3 hoog achter in Amsterdam
nee, tis echt een grote katquote:Op zondag 27 april 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu ze lekker de ruimte heeft niets afgevallen ...
Echt hč, hij lag er heel krampachtig bij, maar ging na een half uurtje pas een trede lagerquote:Op zondag 27 april 2014 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha die moet zich met 2 4 pootjes vasthouden bang dat ie valt ...![]()
![]()
Daantje Hamster van Sandor Petofi, een boek uit mijn kinderjaren en tevens de naam van mijn Photobucket en meer zaken op I-netquote:
die komt af en toe binnen en begint dan aan het eten van Miepquote:Op zondag 27 april 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Woont die ook bij jullie of komt er af en toe zon zwarte vogel langs?
Miep krijgt dr eten buiten ? Of alleen wanneer de zon schijnt en de vogeltjes fluiten ?quote:Op zondag 27 april 2014 22:40 schreef sacha het volgende:
[..]
die komt af en toe binnen en begint dan aan het eten van Miep
in de bijkeuken, deur staat bij mooi weer altijd open dus ekster komt dan even buurtenquote:Op zondag 27 april 2014 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Miep krijgt dr eten buiten ? Of alleen wanneer de zon schijnt en de vogeltjes fluiten ?
Doen de honten dan niets tegen die vogel...?quote:Op zondag 27 april 2014 22:53 schreef sacha het volgende:
[..]
in de bijkeuken, deur staat bij mooi weer altijd open dus ekster komt dan even buurten
ja, die horen ekster, gaan blaffen en rennen naar de deur waarop Miep denkt: 'ik geloof dat er iets aan de hand is, laat ik ook maar even gaan kijken... *geeuwt / uitrekt*'quote:Op zondag 27 april 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen de honten dan niets tegen die vogel...?
En sloft die kant op ... Echt jaagbeest ...quote:Op zondag 27 april 2014 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, die horen ekster, gaan blaffen en rennen naar de deur waarop Miep denkt: 'ik geloof dat er iets aan de hand is, laat ik ook maar even gaan kijken... *geeuwt / uitrekt*'
en ik verhuis naar de bank met de tablet, word echt misselijk van die kleurquote:Op zondag 27 april 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
Genoeg dit weekend... Maar weer eens op tijd naar bed ..
Welke kleur? de mijne? Ik ging toch al weg dus daarvoor hoef je niet naar de bank met tablet..quote:Op zondag 27 april 2014 23:19 schreef sacha het volgende:
[..]
en ik verhuis naar de bank met de tablet, word echt misselijk van die kleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |