Inb4 El_Matador die dit NSB praktijken gaat noemen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:25 schreef tong80 het volgende:
Hij liep tegen de lamp na een anonieme tip, meldde de politie.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inb4 El_Matador die dit NSB praktijken gaat noemen.
Is goed, en dan naai ik jouw dochtertje/nichtje van 4 of 5 even lekker als ik daar zin in heb, met m'n vriend Benno. Ik leef volgens mij eigen waarden en maak zelf wel uit aan welke regels ik me hou!quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik dieren wil doden dan dood ik dieren! Dat jij nou zo'n rechtssysteemfascist bent die leeft bij de regels is mijn probleem niet. Ik leef volgens mijn eigen waarden en niet zoals jij als een staatszombie en halve regelnazi![]()
![]()
belasting ontduiken juich ik ook toe en Nederland is een ziek land.
Is goed pikquote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:03 schreef erik013 het volgende:
[..]
Is goed, en dan naai ik jouw dochtertje/nichtje van 4 of 5 even lekker als ik daar zin in heb, met m'n vriend Benno. Ik leef volgens mij eigen waarden en maak zelf wel uit aan welke regels ik me hou!
Hoezo? Gewoon knuppelen die vent. Iemand moet toch worden gestraft?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:24 schreef Nemephis het volgende:
..eerst maar even afwachten of ze de goeie te pakken hebben..
Niet meer wiebelen, wiebelen.quote:
Klopt....stille tochten, brandende kaarsjes en alles hebben we hier wekenlang gehad.quote:Volgens de officier van justitie hebben de dierenmishandelingen veel onrust en angst gezaaid in de samenleving.
Die barbecue naderhand, waar alle gedode beestjes smakelijk werden opgegeten heeft mijn trauma dan wel weer iets verzacht.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:17 schreef Kingstown het volgende:
Assense kippendoder gaat direct naar kliniek
[..]
Klopt....stille tochten, brandende kaarsjes en alles hebben we hier wekenlang gehad.
Dieren die niet meer alleen naar buiten durfden en buurtwachten die moesten waken over het welzijn van alle verontruste burgers.
Heb er nog steeds nachtmerries van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |