SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
twitter:ajax1nl twitterde op zondag 27-04-2014 om 20:07:51Kenneth Vermeer heeft een gezellige rit gehad, zo lijkt het. Alleen de dubbele tong ontbreekt nog. #huldiging #drankie reageer retweet
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Serero die zelf "motherfokking" Yellow Claw uitkiest? Lijkt me sterk.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Denk je dat spelers dat zelf uitkiezen?quote:Op zondag 27 april 2014 20:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Serero die zelf "motherfokking" Yellow Claw uitkiest? Lijkt me sterk.AFCA!![]()
contract opwaarderenquote:Op zondag 27 april 2014 20:16 schreef Pedroso het volgende:
Boilesen, al 4 wedstrijden zonder blessure![]()
![]()
Ik niet, maar dat werd volgens mij in het vorige topic beweerd.quote:Op zondag 27 april 2014 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Denk je dat spelers dat zelf uitkiezen?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hij ging ploppen zeggen.quote:Op zondag 27 april 2014 20:18 schreef Karina het volgende:
ja kut een interview. Vermeer ging weer wat zeggen.![]()
Bojan, zullen we die nog terug zien volgend jaar ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Veltman, samen met Blind en Cilissen onze basismannen in Brasil.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ruilen met Lukokiquote:Op zondag 27 april 2014 20:19 schreef Pedroso het volgende:
Bojan, zullen we die nog terug zien volgend jaar ?#FreeHat![]()
Vermeer past anders beter in de profielschetsquote:Op zondag 27 april 2014 20:20 schreef Pedroso het volgende:
Veltman, samen met Blind en Cilissen onze basismannen in Brasil.![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 20:21 schreef RensAjacied het volgende:
Nu moeten ze Vermeer wat laten zeggen![]()
![]()
Eee mattie jij kan niet keepen manquote:Op zondag 27 april 2014 20:21 schreef RensAjacied het volgende:
Nu moeten ze Vermeer wat laten zeggen![]()
dududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuudududududududuudududududududududududududuududu![]()
JASPER SIELISSUHIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Lucky Ajax
Maar gefeliciteerd hoor
Niet te verdrietig doen als jullie volgend seizoen er in de poulefase CL weer uit liggen
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Wel een topgozer die Vermeer. Wel tijd dat ie vertrekt, dat dan weer wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nogal een anticlimax ja.quote:Op zondag 27 april 2014 20:23 schreef 16meter het volgende:
Laat de AFCA Supportersgroep dit eens aankaarten.
Tenenkrommend, tergend slecht dit.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Zitten toch al met z'n allen om de tafel om dit te organiseren?quote:Op zondag 27 april 2014 20:23 schreef 16meter het volgende:
Laat de AFCA Supportersgroep dit eens aankaarten.
Tenenkrommend, tergend slecht dit.![]()
Lasse krijgt ook steeds meer tattoo's. Gaat teveel om met de swaggerboys.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij moet poepen denk ikquote:Op zondag 27 april 2014 20:24 schreef RemcoW23 het volgende:
Vermeer keek wel moeilijk de hele tijd. Pijnlijk.![]()
Vermeer is zon baasDat laat ie even zien. Spelen of niet Vermeer is een baas
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Polletje heeft dit allemaal zo gewild.quote:Op zondag 27 april 2014 20:24 schreef OverRated het volgende:
[..]
Zitten toch al met z'n allen om de tafel om dit te organiseren?![]()
![]()
booooIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Vieze trollactie van m denk ik.quote:Op zondag 27 april 2014 20:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Polletje heeft dit allemaal zo gewild.![]()
Om te filmenquote:Op zondag 27 april 2014 20:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom heeft Daley altijd zo'n ding aan om z'n shirt heen?Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Omdat uitdoelpunten vandaag dubbel tellenquote:Op zondag 27 april 2014 20:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom heeft Daley altijd zo'n ding aan om z'n shirt heen?![]()
Oh ja ik zie het nu ja. Op de trainingen zag ik ook zo'n ding maar dat zal wel iets anders zijn.quote:![]()
Toine zegt dat je op AT5 moet kijkenquote:Op zondag 27 april 2014 20:26 schreef Heeinz het volgende:
Wat zegt Blind nu? Toine kan z'n smoel niet houden![]()
Ook nog allemaal van die nietszeggende vragen.quote:Op zondag 27 april 2014 20:26 schreef Heeinz het volgende:
Wat zegt Blind nu? Toine kan z'n smoel niet houdenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Moet Toine huilen van geluk?quote:Op zondag 27 april 2014 20:26 schreef Heeinz het volgende:
Wat zegt Blind nu? Toine kan z'n smoel niet houdenIk ben inmiddels overleden.![]()
Hij was toch geblesseerd?
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Manchester City had dat ook eens gedaan een tijd geleden. Wel leuk om te zien:quote:Op zondag 27 april 2014 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het nu ja. Op de trainingen zag ik ook zo'n ding maar dat zal wel iets anders zijn.![]()
Is de schaal al een keer gevallen jongens? Zet nu net die huldiging aan.Ik ben inmiddels overleden.![]()
neequote:Op zondag 27 april 2014 20:29 schreef Pascalus het volgende:
Is de schaal al een keer gevallen jongens? Zet nu net die huldiging aan.![]()
je hebt hoogtepunt vermeer gemistquote:Op zondag 27 april 2014 20:29 schreef Pascalus het volgende:
Nee ik denk elke keer eentje laat hem wel vallenquote:Op zondag 27 april 2014 20:29 schreef Pascalus het volgende:
![]()
Tenzij Vermeer hem in z'n handen krijgt gaat dat niet gebeurenquote:Op zondag 27 april 2014 20:29 schreef Pascalus het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2014 20:29 schreef Pascalus het volgende:
SIEM DE JONG SIEM DE JONG EN NATUURLIJK ZWARTE SERERO![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 20:29 schreef Pascalus het volgende:
SIEM DE JONG SIEM DE JONG EN NATUURLIJK ZWARTE SERERO![]()
![]()
Kenneth gaat hem straks het publiek in flikkerenquote:Op zondag 27 april 2014 20:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tenzij Vermeer hem in z'n handen krijgt gaat dat niet gebeuren![]()
![]()
Volgend jaar nog even een 5e schaal ophalen en dan vertrekken naar een topclub.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lijkt wel een kinderfeestje met zo'n presentator
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Hij is zo slecht dat ik gewoon moest lachen
Nou, nee. Was een grapje van 'mquote:Op zondag 27 april 2014 20:32 schreef RensAjacied het volgende:
Hij versprak zich gewoon en wilde zich daarna redden
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat is ook echt kut om dan gewoon normaal door te pratenquote:Op zondag 27 april 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
Dat hij daar nog durft te staan met dat uitfluiten altijd.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ik zou Aboutaleb gestuurd hebben, heeft die ook eens iets te doen.quote:Op zondag 27 april 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
Dat hij daar nog durft te staan met dat uitfluiten altijd.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Je moet je dan ook niet laten leiden door angstquote:Op zondag 27 april 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
Dat hij daar nog durft te staan met dat uitfluiten altijd.
Nog meer levenslessen nodig?![]()
Doet hij wel goed vind ik. Gewoon schijt aan het gefluit.quote:Op zondag 27 april 2014 20:33 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat is ook echt kut om dan gewoon normaal door te praten![]()
Ja misschien welquote:Op zondag 27 april 2014 20:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je moet je dan ook niet laten leiden door angst
Nog meer levenslessen nodig?![]()
![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Doet hij wel goed vind ik. Gewoon schijt aan het gefluit.![]()
![]()
Er valt die man helemaal niets kwalijk te nemen.
Achterlijk gefluit.Elke andere burgemeester had hardere maatregelen getroffen na alle 'incidenten'.
![]()
Mensen moeten wat te klagen hebbenquote:Op zondag 27 april 2014 20:35 schreef 16meter het volgende:
Er valt die man helemaal niets kwalijk te nemen.
Achterlijke gefluit.![]()
En ik ga naar Barcelona houdoe en bedanktIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
doeiquote:Op zondag 27 april 2014 20:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
En ik ga naar Barcelona houdoe en bedankt![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen uitreiking van speler v/h jaar en talent v/h jaar?![]()
Wat gaat Poulsen doen volgend jaar eigenlijk? Hopelijk plakt ie er nog een seizoen aan vast.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het is toch ook nog niet afgelopen?quote:Op zondag 27 april 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen uitreiking van speler v/h jaar en talent v/h jaar?![]()
Huldiging is nog niet afgelopen.quote:Op zondag 27 april 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen uitreiking van speler v/h jaar en talent v/h jaar?AFCA!![]()
Zo wel nog.quote:Op zondag 27 april 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen uitreiking van speler v/h jaar en talent v/h jaar?Oh.![]()
Is toch simpel. Blind & Klaassenquote:Op zondag 27 april 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen uitreiking van speler v/h jaar en talent v/h jaar?Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 20:37 schreef Pascalus het volgende:
oh dit aidsnummer, tijd om het geluid zachter te zetten
Oh.![]()
Ik zet hem net wat harderquote:Op zondag 27 april 2014 20:37 schreef Pascalus het volgende:
oh dit aidsnummer, tijd om het geluid zachter te zetten
Wat gezellig wel dat je hier bent Pascalus![]()
![]()
DIT IS MIJN CLUB MIJN IDEAAL DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
niet haten hieropquote:Op zondag 27 april 2014 20:37 schreef Pascalus het volgende:
oh dit aidsnummer, tijd om het geluid zachter te zetten![]()
Zijn seizoen was Jiskefet.quote:Op zondag 27 april 2014 20:38 schreef Gruisman het volgende:
Bojan keek vroeger ook altijd naar JiskefetOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: