18 jarige fantaquote:Op maandag 28 april 2014 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wie is dat linksboven, zou raken.
Ik bied 3.5 tientjes.quote:Op maandag 28 april 2014 00:17 schreef Jahr00n het volgende:
kzou ongeveer drie tientjes betalen om te schenken denk ik
Zeg wat bedoel je?quote:Op maandag 28 april 2014 00:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ga haar vanavond gratis uit elkaar scheuren met mijn linkerhand.
ja tog
laterz.
Kom ff op skype dan laat ik je mn piemel zienquote:Op maandag 28 april 2014 00:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ga haar vanavond gratis uit elkaar scheuren met mijn linkerhand.
ja tog
laterz.
okeequote:Op maandag 28 april 2014 00:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kom ff op skype dan laat ik je mn piemel zien
Ah alright.quote:Op maandag 28 april 2014 00:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja maar had bon van 2x quarter pounder gebruikt uit de appBinnenkort maar ff halen.
Ik moet ook nog aardig wat kijken idd.
Heb zin in morgen man.quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 00:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kom ff op skype dan laat ik je mn piemel zien
Ja ik ook man. Nog 2 weken, dan een week maxen, en dan 2 maanden recompen naar 10%. Begin aardig veel visceraal vet op te bouwen heb ik t gevoelquote:Op maandag 28 april 2014 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah alright.
[..]
Heb zin in morgen man.
[..]
Je gaat niet door naar 31-32?quote:Op maandag 28 april 2014 00:49 schreef Push. het volgende:
[..]
Ja ik ook man. Nog 2 weken, dan een week maxen, en dan 2 maanden recompen naar 10%. Begin aardig veel visceraal vet op te bouwen heb ik t gevoel
Hangt er vanaf hoe ik er aan het eind van 30 bij sta. Wil niet boven de 15% uitkomen eigenlijkquote:
Hmm, ik zou hem gewoon afmaken als ik jou was. Ze zeggen ook dat je pas echt zieke gains gaat maken in je tweede (29-30-31-32) cycle. Dus eerst deze afmaken, misschien even terugzakken en daarna weer nieuwe cycle.quote:Op maandag 28 april 2014 00:55 schreef Push. het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe ik er aan het eind van 30 bij sta. Wil niet boven de 15% uitkomen eigenlijk
Misschien dat ik 31 ga doen met een kleine kcal deficit op non-trainingsdagen dan. Als dat werkt ivm recovery. Wil eigenlijk gewoon wat massa gaan pakken binnenkort.quote:Op maandag 28 april 2014 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit ziet er best wel vet uit.
[..]
Hmm, ik zou hem gewoon afmaken als ik jou was. Ze zeggen ook dat je pas echt zieke gains gaat maken in je tweede (29-30-31-32) cycle. Dus eerst deze afmaken, misschien even terugzakken en daarna weer nieuwe cycle.
Ja, je moet het ook zelf weten.quote:Op maandag 28 april 2014 01:17 schreef Push. het volgende:
[..]
Misschien dat ik 31 ga doen met een kleine kcal deficit op non-trainingsdagen dan. Als dat werkt ivm recovery. Wil eigenlijk gewoon wat massa gaan pakken binnenkort.
zit het plastic velletje nog tussen de batterij?quote:Op maandag 28 april 2014 07:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
IK KRIJG DE AFSTANDSBEDIENIGN VAN MIJN GISTEREN AANGESCHAFTE SAMSUNG SMART TV NIET AAN DE PRAAT, HELP MIJ JONGENS!!!!!!!!!!
lkr hoor heb je je pik al late zien aan hemquote:Op maandag 28 april 2014 07:48 schreef RaymondK het volgende:
omg. e.o.a. enge creep van een jaar of 70 heeft mij net aan zijn kringen toegevoegd in google+/youtube
Cor, is that u?
ik wacht nog ff af of hij daar naar vraagtquote:Op maandag 28 april 2014 08:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lkr hoor heb je je pik al late zien aan hem
AFstandsbediening kapot, of tv ontvanger werkt niet?quote:Op maandag 28 april 2014 07:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zit het plastic velletje nog tussen de batterij?
batterij verkeerd om?
AB onderste boven in je handen?
meer kan het niet zijn...
Nicequote:Op maandag 28 april 2014 08:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik wacht nog ff af of hij daar naar vraagt
.
![]()
![]()
ja natuurlijk die ook, maar die kans is toch wel redelijk klein.quote:Op maandag 28 april 2014 08:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
AFstandsbediening kapot, of tv ontvanger werkt niet?
Heb pas vanaf 7 mei internet op locatie. Wellicht dat ik iets van een usb stick kan trekken.quote:Op maandag 28 april 2014 08:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja natuurlijk die ook, maar die kans is toch wel redelijk klein.
Ik las net je andere topic. Misschien zit er wel een foutje in de software of zo?
Kun je zonder AB de nieuwste software op die tv zetten?
Heb jij geen andere zenders?quote:
Ging niet door?quote:Op zondag 27 april 2014 18:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die meet ging niet eens door.
On another note; zag deze op een bord buiten de MAC staan net. Nu even naar de LIDL en daarna eens halen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 april 2014 19:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie na zijn vraag om een klooncheck wel wat andere kutkloons dus ik zal hem zo even bannen voor een paar maanden.
11cm clit was t toch?quote:Op zondag 27 april 2014 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Pas op ze heeft een piemel, zag ik net op Facebook
Tot zover de 0-notes glitchquote:Op zondag 27 april 2014 20:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Leugenaar, uit je verwijderde notes die FA's alsnog kunnen lezen:
[..]
Alsof iemand wat zinnings heeft te posten op koningsdag of de day after. Tenzij je 24/7 zolderkamerautist bent natuurlijk, maar dan zijn je posts ook niet de moeite waard waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 april 2014 20:55 schreef Eleiko het volgende:
Ik heb niet veel gemist hier, heb ik de indruk.
quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 20:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mjah wij maken geen kans man
ze wil alleen stoere mannen die brandweerman of commando zijn
Jaloers op de new guy?quote:
quote:
Mods die zulke bagger postenquote:Op zondag 27 april 2014 21:37 schreef Klokov het volgende:
Hey Dima: F&L / Zou verkrachting legaal moeten worden?
Waarom zou je weer terug gaan? Of woon je nu in Brabant? Dan kan ik t nog begrijpenquote:Op zondag 27 april 2014 22:39 schreef Xa1pt het volgende:
Raaaah, in de zomer weer naar Rotterdam verhuizen. Heb nu een gym op kruipafstand zitten nu, ga stiekem toch eerst naar iets kijken wat ook een gym dichtbij heeft.
Ik kan ontkrachten. Of z'n verloofde moet 1.20 zijnquote:
Logitech Harmony kopenquote:Op maandag 28 april 2014 07:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
IK KRIJG DE AFSTANDSBEDIENIGN VAN MIJN GISTEREN AANGESCHAFTE SAMSUNG SMART TV NIET AAN DE PRAAT, HELP MIJ JONGENS!!!!!!!!!!
Ik heb gister m'n chick laten lopenquote:Op maandag 28 april 2014 08:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice
Ik ben zo lui vandaag dat ik een stukje van 5 min lopen naar de supermarkt met de auto heb gedaan. Come at me.
Eens en wat een linksplakkerts op de A13 zegquote:Op maandag 28 april 2014 00:18 schreef Xa1pt het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_naar_rotterdam.html
Wel tof dat de politie steeds meer video's vrijgeeft over wat ze nog meer doen naast boetes uitdelen en lullig doen over alcohol.
Sorry Leks zal je volgende keer niet vergetenquote:Op maandag 28 april 2014 09:14 schreef no1uknow het volgende:
He Henk waarom zit ik niet in je multiquote
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 09:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Samenvatting:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel dikke voorarm die linkse...
oedeem in rechtse been though![]()
lolquote:Op maandag 28 april 2014 09:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Eens en wat een linksplakkerts op de A13 zeg
De SEX SCquote:Op maandag 28 april 2014 10:08 schreef Deuce92 het volgende:
Heuze catfight aan de gang in de Sex SC over kinderen en zwangerschap.
Heeft iemand popcorn?
Omdat 'sex.'quote:Op maandag 28 april 2014 10:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
De SEX SCwaarom zou je er uberhaupt willen lurken
je moet meeposten in zulke sc daar zijn altijd van die wulpse teefjesquote:Op maandag 28 april 2014 10:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
De SEX SCwaarom zou je er uberhaupt willen lurken
wowquote:Op maandag 28 april 2014 10:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je moet meeposten in zulke sc daar zijn altijd van die wulpse teefjes
beetje praten en je kan zo neuken
iedereen in die chat neukt met elkaar man
jij bent zeker de leukste thuisquote:Op maandag 28 april 2014 10:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
wow
so sexy
such bithcez
wow
[ afbeelding ]
dat moet je ook niet vragen manquote:Op maandag 28 april 2014 10:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja man
ik had x gevraagd of size matters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |