18 jarige fantaquote:Op maandag 28 april 2014 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wie is dat linksboven, zou raken.
Ik bied 3.5 tientjes.quote:Op maandag 28 april 2014 00:17 schreef Jahr00n het volgende:
kzou ongeveer drie tientjes betalen om te schenken denk ik
Zeg wat bedoel je?quote:Op maandag 28 april 2014 00:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ga haar vanavond gratis uit elkaar scheuren met mijn linkerhand.
ja tog
laterz.
Kom ff op skype dan laat ik je mn piemel zienquote:Op maandag 28 april 2014 00:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ga haar vanavond gratis uit elkaar scheuren met mijn linkerhand.
ja tog
laterz.
okeequote:Op maandag 28 april 2014 00:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kom ff op skype dan laat ik je mn piemel zien
Ah alright.quote:Op maandag 28 april 2014 00:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja maar had bon van 2x quarter pounder gebruikt uit de appBinnenkort maar ff halen.
Ik moet ook nog aardig wat kijken idd.
Heb zin in morgen man.quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 00:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kom ff op skype dan laat ik je mn piemel zien
Ja ik ook man. Nog 2 weken, dan een week maxen, en dan 2 maanden recompen naar 10%. Begin aardig veel visceraal vet op te bouwen heb ik t gevoelquote:Op maandag 28 april 2014 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah alright.
[..]
Heb zin in morgen man.
[..]
Je gaat niet door naar 31-32?quote:Op maandag 28 april 2014 00:49 schreef Push. het volgende:
[..]
Ja ik ook man. Nog 2 weken, dan een week maxen, en dan 2 maanden recompen naar 10%. Begin aardig veel visceraal vet op te bouwen heb ik t gevoel
Hangt er vanaf hoe ik er aan het eind van 30 bij sta. Wil niet boven de 15% uitkomen eigenlijkquote:
Hmm, ik zou hem gewoon afmaken als ik jou was. Ze zeggen ook dat je pas echt zieke gains gaat maken in je tweede (29-30-31-32) cycle. Dus eerst deze afmaken, misschien even terugzakken en daarna weer nieuwe cycle.quote:Op maandag 28 april 2014 00:55 schreef Push. het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe ik er aan het eind van 30 bij sta. Wil niet boven de 15% uitkomen eigenlijk
Misschien dat ik 31 ga doen met een kleine kcal deficit op non-trainingsdagen dan. Als dat werkt ivm recovery. Wil eigenlijk gewoon wat massa gaan pakken binnenkort.quote:Op maandag 28 april 2014 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit ziet er best wel vet uit.
[..]
Hmm, ik zou hem gewoon afmaken als ik jou was. Ze zeggen ook dat je pas echt zieke gains gaat maken in je tweede (29-30-31-32) cycle. Dus eerst deze afmaken, misschien even terugzakken en daarna weer nieuwe cycle.
Ja, je moet het ook zelf weten.quote:Op maandag 28 april 2014 01:17 schreef Push. het volgende:
[..]
Misschien dat ik 31 ga doen met een kleine kcal deficit op non-trainingsdagen dan. Als dat werkt ivm recovery. Wil eigenlijk gewoon wat massa gaan pakken binnenkort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |