neverrr, wel slachten voor in de diepvriessquote:Op zondag 27 april 2014 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
wie zou wel voor een keertje zo'n walrus aandrukken ?
om van je lijstje te strepen zegmaar?
gelijk aangifte gedaan bij meldmisdaad anoniem.quote:Op zondag 27 april 2014 22:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
neverrr, wel slachten voor in de diepvriess
dat is de mensheid dienen, das geen misdaadquote:Op zondag 27 april 2014 23:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gelijk aangifte gedaan bij meldmisdaad anoniem.
lulligquote:Op zondag 27 april 2014 23:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is de mensheid dienen, das geen misdaad
geld verdienen aan dikke varkens, je kan zoveel respect geven als je wilt, het is toch nooit genoeg...quote:Op zondag 27 april 2014 23:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lullig
ieder mens verdient het respect van iedereen
Beter gebruik je een harpoen.quote:Op zondag 27 april 2014 22:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]had het jachtgeweer al bijna in mijn handen
ja idd fuck geld gwn op straat levequote:Op zondag 27 april 2014 23:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Denken alleen op de korte termijn aan geld. Fuck geld als je een supergezond lichaam hebt,
Dat hoeft nou ook niet per se.quote:Op zondag 27 april 2014 23:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja idd fuck geld gwn op straat leve
dan is je miljoen wel op aan vreten, jaquote:Op zondag 27 april 2014 23:15 schreef Jahr00n het volgende:
voor 1 miljoen vreet ik mezelf tot een bmi van 85
Kan iemand dit voor mij vertalen? Wat een misdadige verkrachting van onze mooie taal.quote:Op zondag 27 april 2014 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
gwn swerver met sixpek en dikke biseps syn haha fuck geld man fuck 1% k heb sixpek en biseps dus k ben ryk haha skkltjes
quote:Op zondag 27 april 2014 23:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kan iemand dit voor mij vertalen? Wat een misdadige verkrachting van onze mooie taal.
meld misdaad anoniemquote:Op zondag 27 april 2014 23:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kan iemand dit voor mij vertalen? Wat een misdadige verkrachting van onze mooie taal.
Srs?quote:Op zondag 27 april 2014 23:15 schreef Jahr00n het volgende:
voor 1 miljoen vreet ik mezelf tot een bmi van 85
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zondag 27 april 2014 23:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Srs?Is toch prima te doen. Gewoon direct daarna weer volle bak de gym in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |