SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen studio sport aan het kijken? Of AT5!“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
at5quote:Op zondag 27 april 2014 19:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
Iedereen studio sport aan het kijken? Of AT5!AFCA!![]()
foxquote:Op zondag 27 april 2014 19:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
Iedereen studio sport aan het kijken? Of AT5!![]()
FOXquote:Op zondag 27 april 2014 19:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
Iedereen studio sport aan het kijken? Of AT5!![]()
Toen was ik in NYquote:
Bij de 1-2 begon ik te schreeuwen en volgens mij dachten de kamermeisjes dat ik vermoord werd ofzo![]()
![]()
wat een kneuzentwitter:DraQZiiM twitterde op zondag 27-04-2014 om 19:39:35@meerschehelden @AjaxFanzoneNL JODEN! GA DOUCHEN PFF reageer retweet
![]()
![]()
Een gat is een gat.quote:Op zondag 27 april 2014 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij zou die huismoeders wel palen![]()
Gaat zich zeker ook weer vrijwillig laten uitfluiten door op het podium te gaan staanquote:Op zondag 27 april 2014 19:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Daar is Eberhard
De man die al naar Ajax ging toen wij nog naar Sesamstreet keken![]()
Gaat weer biertjes koppen.quote:Op zondag 27 april 2014 19:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gaat zich zeker ook weer vrijwillig laten uitfluiten door op het podium te gaan staanAFCA!![]()
Snap sowieso niet waarom die daar überhaupt gaat staan, wat voor gedachte zit daarachterquote:Op zondag 27 april 2014 19:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gaat zich zeker ook weer vrijwillig laten uitfluiten door op het podium te gaan staan![]()
Vissertjeeeequote:Op zondag 27 april 2014 19:48 schreef superniger het volgende:
Wie is die kerel in het zwart met rugzak?So confused when you're lost in the groove![]()
Ach, even namens iedereen die daar staat zeggen dat ze trots zijn op Ajax.quote:Op zondag 27 april 2014 19:48 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom die daar überhaupt gaat staan, wat voor gedachte zit daarachter![]()
Altijd leukquote:Op zondag 27 april 2014 19:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gaat zich zeker ook weer vrijwillig laten uitfluiten door op het podium te gaan staan![]()
![]()
Valt wel mee. Het is nou niet echt zo dat hij belachelijke maatregelen heeft genomen dit seizoen.quote:![]()
Nee, dat is waar. Maar ik heb hem nooit zo sympathiek gevonden. Desondanks wel netjes dat hij daar gaat staanquote:Op zondag 27 april 2014 19:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het is nou niet echt zo dat hij belachelijke maatregelen heeft genomen dit seizoen.![]()
![]()
jawel, alleen ging hij door met vretenquote:Op zondag 27 april 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Peter Beense nog steeds geen maagbandverkleining gehad?![]()
![]()
4 keer op een rij kampioen wordenquote:
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Zijn maag is ooit verkleind, maar dat had geen effectquote:Op zondag 27 april 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Peter Beense nog steeds geen maagbandverkleining gehad?![]()
![]()
Zijn die vetkwabben dan niet weggesneden?quote:Op zondag 27 april 2014 19:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zijn maag is ooit verkleind, maar dat had geen effect![]()
Wie ar de tsjempjenssIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
siem met een breezertjequote:Op zondag 27 april 2014 19:54 schreef OverRated het volgende:
[..]
#swag
Andersen al gespot met een Martini?![]()
Betere muziek ookquote:Op zondag 27 april 2014 19:55 schreef superniger het volgende:
Opkomst/huldiging is altijd wel leuk om te kijken
Lekker moet je de trap op met je krukken.![]()
Om ons later beelden te kunnen laten zienquote:Op zondag 27 april 2014 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom loopt Blind met een GoPro op z'n pens?
Is toch vet?![]()
Zekerquote:Op zondag 27 april 2014 19:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Om ons later beelden te kunnen laten zien
Is toch vet?Het ziet er alleen een beetje raar uit met dat harnasje
![]()
![]()
reclamequote:Op zondag 27 april 2014 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom loopt Blind met een GoPro op z'n pens?![]()
Wie deed dat toen ook weer? Vermeer, met zo'n losse camera?quote:Op zondag 27 april 2014 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ZekerHet ziet er alleen een beetje raar uit met dat harnasje
![]()
Babelquote:Op zondag 27 april 2014 19:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Wie deed dat toen ook weer? Vermeer, met zo'n losse camera?
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2014 19:59:25 ]![]()
Babelquote:Op zondag 27 april 2014 19:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Wie deed dat toen ook weer? Vermeer, met zo'n losse camera?Mooie beelden leverden dat op
![]()
Dit is wel het slechtste en minst lekkere kampioenschap zeg. De tering, die wedstrijd van vanmiddag was wel representatief voor het hele seizoen.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 20:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik haal weer eens wat negers door elkaar heen![]()
Die beelden heb ik nooit gezien
![]()
![]()
![]()
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Vermeer neemt het prima overquote:Op zondag 27 april 2014 19:59 schreef Gruisman het volgende:
Jammer dat Ebecilio en Lukoki er nu niet zijn met hun leuke danspasjesSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jaquote:Op zondag 27 april 2014 20:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Krijgt iedere speler zijn/haar eigen liedje?
![]()
Dat vind ik mooiquote:Op zondag 27 april 2014 20:03 schreef RemcoW23 het volgende:
![]()
![]()
ja, al 4 jaarquote:Op zondag 27 april 2014 20:03 schreef RemcoW23 het volgende:
![]()
Ja mogen zelf kiezen geloof ik?quote:Op zondag 27 april 2014 20:03 schreef RemcoW23 het volgende:
![]()
GODVERDOMME ZE HEBBEN HET NOG ALTIJD NIET GELEERD!
Gewoon weer één voor één de spelers laten opkomen. Ze moeten de spelers en trainer in één keer gezamenlijk laten opkomen met vuurwerk. En dan de spelers één voor één bedanken. Dit is toch niks.
AFCA!![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 20:03 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon weer één voor één de spelers laten opkomen. Ze moeten de spelers en trainer in één keer gezamenlijk laten opkomen met vuurwerk. En dan de spelers één voor één bedanken. Dit is toch niks.
.
![]()
Vind dit ook wel wat hebbenquote:Op zondag 27 april 2014 20:03 schreef RensAjacied het volgende:
.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
doe er iets aanquote:Op zondag 27 april 2014 20:03 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
Rustig aan Rens.quote:Op zondag 27 april 2014 20:03 schreef RensAjacied het volgende:
Maar je hebt wel gelijk#FreeHat![]()
mooi weer precies dezelfde opzet en dezelfde fragmentjes uit de kast gehaald
echt 0 creativiteit van de mensen die dit organiseren![]()
Eerst deden ze dat wel maar de laatste paar keren doen ze het elke keer op deze manier. Is toch niks.quote:Op zondag 27 april 2014 20:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Rustig aan Rens.
Maar je hebt wel gelijkAFCA!![]()
FOXquote:Op zondag 27 april 2014 20:08 schreef jonhy11 het volgende:
Die AT5 stream hapert om de 5 seconden. Iemand een betere stream?![]()
misschien moet je zelf naar toe gaanquote:Op zondag 27 april 2014 20:08 schreef jonhy11 het volgende:
Die AT5 stream hapert om de 5 seconden. Iemand een betere stream?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Hahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 27 april 2014 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien moet je zelf naar toe gaan![]()
Foxquote:Op zondag 27 april 2014 20:08 schreef jonhy11 het volgende:
Die AT5 stream hapert om de 5 seconden. Iemand een betere stream?![]()
Het zijn maar KUT KAKKERLAKKEN!!quote:Op zondag 27 april 2014 20:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Huldigingen zijn altijd kut
Het is alleen leuk als spelers zoalsVertonghen
zich laten gaan
![]()
Net als jij, zeker ?quote:Op zondag 27 april 2014 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien moet je zelf naar toe gaan![]()
![]()
quote:wat moet ik op p2 doenquote:
ik vlieg morgen in om de 2e plek op de coolsingel te gaan vierenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Kunnen ze die presentator de gracht niet ingooien ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jantje moet dit presenteren.quote:Op zondag 27 april 2014 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen ze die presentator de gracht niet ingooien ?AFCA!![]()
Wat een falpdrol die presentator.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Vermeer zou een prima vervanger zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen ze die presentator de gracht niet ingooien ?![]()
snap niet waarom die man het al 4 jaar mag doenquote:Op zondag 27 april 2014 20:14 schreef Gruisman het volgende:
Haha die aankondigingen zijn zo kut van hem
erbarmelijk slecht
Forum Opties Forumhop: Hop naar: