quote:Op maandag 28 april 2014 11:41 schreef McTwente het volgende:
Mijn "prestatie" van gisteren valt natuurlijk zwaar in het niet bij die van de echte toppers in dit forum.
1 km hardlopen is al niet veel en de tijd was waarschijnlijk ook mijn langzaamste km in een wedstrijd ooit. Maar mijn loopmaatje...
LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ook daar heb ik een log van die je mag gebruikenquote:Op maandag 28 april 2014 11:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mja mijn telefoon deed zaterdag ook stoer tegen mij. Heel stuk GPS kwijt geweest. Wel jammer want had echt zo'n tof rondje op Texel gelopen.
Ik moet straks weer werken, telt mijn training daarom dus zwaarder?quote:Op maandag 28 april 2014 11:33 schreef pijll het volgende:Eerst corrigeren voor werkdageffecten en graaddagen.
Vind ik wel. Puur eigenbelang overigens, dan telt mijn Runnovation van vanmorgenquote:Op maandag 28 april 2014 11:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik moet straks weer werken, telt mijn training daarom dus zwaarder?
Nee. Tenzij je werk is goedgekeurd door de atletiekuniequote:Op maandag 28 april 2014 11:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik moet straks weer werken, telt mijn training daarom dus zwaarder?
Haha ik vrees dat dat bij niemand geloofwaardig overkomt als ik jouw log gebruik : maar komenkomj gelukkig best veel dus kan het nog eens goedmakenquote:Op maandag 28 april 2014 11:49 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ook daar heb ik een log van die je mag gebruiken
Damn. Dan moet ik eerst navragen of de afstand bureau -> printer al eens is opgemeten.quote:Op maandag 28 april 2014 11:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee. Tenzij je werk is goedgekeurd door de atletiekunie
Aan de slag dan maar!quote:Op maandag 28 april 2014 12:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Damn. Dan moet ik eerst navragen of de afstand bureau -> printer al eens is opgemeten.
nicequote:Op maandag 28 april 2014 11:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
True...
Ach ik moet gewoon harder lopen. Beetje dat luie zweet eruit.
Nog 1 loopje te gaan voor mijn maandtotaal. Zal rond de 90 km komen oid
Ook niet verkeerdquote:Op maandag 28 april 2014 12:10 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nice
hier zit het ff anders (o.a. door een flinke loop-dip)
55 km lopen
300 km fietsen
Had virtual pacer aanstaan. Maarja dat had ook weinig zin want ik had die ingesteld op 5.20 en liep km tijden tussen 4:50 en 5:20quote:Op maandag 28 april 2014 11:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat kutOok niet bij de 5km bordjes op je horloge gekeken?
Mijn "prestatie" van gisteren valt natuurlijk zwaar in het niet bij die van de echte toppers in dit forum.
1 km hardlopen is al niet veel en de tijd was waarschijnlijk ook mijn langzaamste km in een wedstrijd ooit. Maar mijn loopmaatje...
Mooie rooie wangen van inspanningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Zie ik dat nou goed? Kan je het niet laten om voor je kleine te finishen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Wat een heerlijkheid! Dat gezichtje, die concentratie, die wangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leuk dat jullie dat samen doen
![]()
SPOILER: ultra/trail dingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 12:45 schreef streamnl het volgende:
SPOILER: ultra/trail dingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Jong geleerd! Super!
quote:Lief
quote:Gaaf Mc twente
Bedankt allemaal. Was de eerste keer dat we een wedstrijdje liepen samen. En ik denk niet de laatste, van beide kanten wel goed bevallen.quote:Echt te schattig he
quote:Wat een heerlijkheid! Dat gezichtje, die concentratie, die wangenWat leuk dat jullie dat samen doen
Was inderdaad heel leuk. En je kon zo goed merken wat aanmoedigingen doen, ook met zo'n kind.quote:Mooie rooie wangen van inspanning
Daar was ik nog aan het hazen.quote:Zie ik dat nou goed? Kan je het niet laten om voor je kleine te finishen?
Braafquote:Op maandag 28 april 2014 12:49 schreef McTwente het volgende:
Ik heb even de afzender van de quote weggelaten, anders werd het zo'n lap tekst.
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt allemaal. Was de eerste keer dat we een wedstrijdje liepen samen. En ik denk niet de laatste, van beide kanten wel goed bevallen.
[..]
[..]
Was inderdaad heel leuk. En je kon zo goed merken wat aanmoedigingen doen, ook met zo'n kind.
En die rode wangen heeft ze vrij snel, zeker bij een beetje inspanning. En ze stond al in standje stuiterbal voor de start.
[..]
Daar was ik nog aan het hazen.En zoals het hoort, heb ik haar keurig voor/naast me laten finishen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |