Als de afstand 9,8 was, dan heb ik dus geen 10 gelopen. Maar, zoals gezegd, dat geldt voor mezelf, misschien niet voor anderen.quote:Op maandag 28 april 2014 11:17 schreef Levitas het volgende:
Tering wat een gemiep over wanneer een PR wel of niet telt. Je hebt de afstand toch gelopen in een bepaalde tijd? Who cares of dat nou 10km, 10.2km of 9.8km is.
Mooie strevenquote:Op maandag 28 april 2014 11:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik hoop over een jaar of 5 hopelijk iets meer te doen dan recreatief trailen eerlijk gezegd. Geen idee of me dat ook lukt en op welke manier, maar ik ga het in ieder geval proberen.
Mocht dat niet lukken is het ook zeker geen probleem en heb ik gewoon een hele mooie tijd gehad. Al zal ik bij de elite nooit horen in ieder geval.
Als jij serieus verder traint, zoals zovaak gezegt, kun je denk ik zeker bij de top komen. Niet zozeer in enkele jaren, maar met de tijd.quote:Op maandag 28 april 2014 11:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik hoop over een jaar of 5 hopelijk iets meer te doen dan recreatief trailen eerlijk gezegd. Geen idee of me dat ook lukt en op welke manier, maar ik ga het in ieder geval proberen.
Mocht dat niet lukken is het ook zeker geen probleem en heb ik gewoon een hele mooie tijd gehad. Al zal ik bij de elite nooit horen in ieder geval.
QFT. Maar van gister zal ik het nooit weten, en ik was zo benieuwd.. Vooral ook de splittijdenquote:Op maandag 28 april 2014 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
Als endomondo zegt dat ik bekertjes heb, dan heb ik bekertjes.
Wat kutquote:Op maandag 28 april 2014 11:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
QFT. Maar van gister zal ik het nooit weten, en ik was zo benieuwd.. Vooral ook de splittijden
Die 200 meter. Waar doe je moeilijk over? Het leven hoeft helemaal niet zo ingewikkeld te zijnquote:Op maandag 28 april 2014 11:20 schreef pijll het volgende:
[..]
Als de afstand 9,8 was, dan heb ik dus geen 10 gelopen. Maar, zoals gezegd, dat geldt voor mezelf, misschien niet voor anderen.
Bekertjesquote:Op maandag 28 april 2014 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
Als endomondo zegt dat ik bekertjes heb, dan heb ik bekertjes.
Nouja, als je dan een PR met 1 minuut hebt en je loopje is 200 meter te kort moet je natuurlijk wel achter je oren gaan krabben of je dat wilt aanhoudenquote:Op maandag 28 april 2014 11:23 schreef Levitas het volgende:
Anyhow. Loopje van vanochtend ging kut. Stond 55 min. op D1 op het programma. Al snel werd duidelijk dat ik met lang-lang teveel kleding aan had, het is al hardlopend warm. Kwam (letterlijk) zeiknat thuis..
Na 4km begon ik al hele zware benen te krijgen, en dat was pas halverwege. Dan zijn die andere 4km toch een stuk zwaarder, zowel mentaal als fysiek. Toch de 55 min. vol gelopen, maar alles behalve tevreden.
http://www.endomondo.com/workouts/330704116/8850231
Rest van de week wat rustig aan doen, zodat ik zondag fris aan de start van Rondje Tilburg sta. Vorig jaar mijn eerste evenement ooit (en toen liep ik zo`n 5:25 min/km gemiddeld). Doel is om minstens dat tempo aan te houden, dan ben ik tevreden, aangezien ik voor m`n gevoel een half jaar eruit ben geweest.
[..]
Die 200 meter. Waar doe je moeilijk over? Het leven hoeft helemaal niet zo ingewikkeld te zijn
Ik vind het echt zwaar kut voor jequote:Op maandag 28 april 2014 11:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
QFT. Maar van gister zal ik het nooit weten, en ik was zo benieuwd.. Vooral ook de splittijden
Idd.quote:Op maandag 28 april 2014 11:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja, als je dan een PR met 1 minuut hebt en je loopje is 200 meter te kort moet je natuurlijk wel achter je oren gaan krabben of je dat wilt aanhouden
Dat lijkt me ook ontzettend Kut. Als ik de log van de sallandtrail kwijt was zou ik gaan huilenquote:Op maandag 28 april 2014 11:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
200 meter is al snel meer dan een halve minuut.quote:Op maandag 28 april 2014 11:17 schreef Levitas het volgende:
Tering wat een gemiep over wanneer een PR wel of niet telt. Je hebt de afstand toch gelopen in een bepaalde tijd? Who cares of dat nou 10km, 10.2km of 9.8km is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een volkomen normale afwijking voor GPS is 2%. 2% van 10 kilometer is 200 meter. Misschien heb je dus nog wel meer gelopen, of zelfs minder. Je kunt nooit 100% zeker weten wat jouw gelopen afstand is. En dan neem ik factoren als dat parkoersen strak langs de binnenbocht gemeten worden niet eens mee.quote:Op maandag 28 april 2014 11:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Idd.
Al geldt het andersom ook. In rdam heb ik 160 m meer gelopen. Bij precies 10 km was ik dus onder de 58 min gedoken.
Niet dat het echt belangrijk is. Maar wel leuk voor het idee
Tenzij je een maand lang alleen gecertificeerde loopjes hebt gelopen is dat natuurlijk zo officieus als het maar zijn kan...quote:Op maandag 28 april 2014 11:29 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
BTW pijll, hoe zit het met PR's als het gaat om maandhoeveelheden?
PR's loop je niet in trainingen, en dat is pure zelfbescherming. Wees toch eens dankbaar!quote:Op maandag 28 april 2014 11:29 schreef Zwabberhark het volgende:
Alhoewel het lekker ging, was het geen officieel PR volgens de wet van pijll. Nu mag ik het natuurlijk zelf weten, maar laten we eerlijk zijn, we kunnen wel zéggen dat we het zelf bepalen, het knaagt tóch als het niet voldoet aan de wet van pijll.
Eerst corrigeren voor werkdageffecten en graaddagen.quote:BTW pijll, hoe zit het met PR's als het gaat om maandhoeveelheden?
True...quote:Op maandag 28 april 2014 11:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Een volkomen normale afwijking voor GPS is 2%. 2% van 10 kilometer is 200 meter. Misschien heb je dus nog wel meer gelopen, of zelfs minder. Je kunt nooit 100% zeker weten wat jouw gelopen afstand is. En dan neem ik factoren als dat parkoersen strak langs de binnenbocht gemeten worden niet eens mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt nog 3 dagen!quote:Op maandag 28 april 2014 11:41 schreef Murmeli het volgende:
Ok, ik moet duidelijk deze maand nog 12 km lopen. Dan zit ik op 100 deze maand
Dan had je die van mijn mogen gebruikenquote:Op maandag 28 april 2014 11:28 schreef Jero_nimo het volgende:
Dat lijkt me ook ontzettend Kut. Als ik de log van de sallandtrail kwijt was zou ik gaan huilen. Sterkte ermee!
quote:Op maandag 28 april 2014 11:41 schreef McTwente het volgende:
Mijn "prestatie" van gisteren valt natuurlijk zwaar in het niet bij die van de echte toppers in dit forum.
1 km hardlopen is al niet veel en de tijd was waarschijnlijk ook mijn langzaamste km in een wedstrijd ooit. Maar mijn loopmaatje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jong geleerd!
Super!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |