SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben niet voor Chelsea. Tegen Liverpool hardquote:
En dat terwijl je voor een club bent die Liverpool in alles probeert te kopiėrenquote:Op zondag 27 april 2014 17:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ben niet voor Chelsea. Tegen Liverpool hard
Inderdaad we pakken al jaren geen titel meerquote:Op zondag 27 april 2014 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl je voor een club bent die Liverpool in alles probeert te kopiėren
Twente wordt nooit meer kampioen.quote:Op zondag 27 april 2014 17:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Inderdaad we pakken al jaren geen titel meer
Net Feyenoord.quote:Op zondag 27 april 2014 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twente wordt nooit meer kampioen.
quote:Op zondag 27 april 2014 17:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Genieten, 'clubman' Gerrard die als het aan hem had gelegen allang naar Chelsea was gegaan gaat in de fout. Heerlijk.
quote:Op zondag 27 april 2014 17:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zo, dat zag er nog even kansloos uit bij Ajax
Op elke website waar mensen kunnen reageren vind je stoerdoenerijquote:Op zondag 27 april 2014 17:08 schreef Cara het volgende:
De hele wereld gunt Gerrard het kampioenschap, behalve een paar mongolen op fok
Ze moeten nog tegen Everton dacht ikquote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie pakt er nog punten af van City? Anders worden ze kampioen...
Niemand.quote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Gerrard wel. Suarez heel erg niet.quote:Op zondag 27 april 2014 17:08 schreef Cara het volgende:
Everton natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2014 17:08 schreef Cara het volgende:
Meen je niet ditquote:
Everton moet punten pakkenquote:Op zondag 27 april 2014 17:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De programma's volgens voetbalzone:
Liverpool: Palace (uit), Newcastle (thuis)
City: Palace (uit) (nu bezig), Everton (uit), Villa (thuis), West Ham (thuis)
Waarom?quote:
quote:
Mjah, als het Liverpool niet wordt, dan is City het beste alternatief, gezien het aanvallende aantrekkelijke voetbal.quote:
Geweldig stadionquote:
Scousers mogen gewoon weg.quote:Op zondag 27 april 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geweldig stadion
Geweldig publiek
Mooi, aanvallend voetbal
Zie dat duizend keer liever dan Chelsea
Kan in de kuip ook aardig stil zijn hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
En geweldig publiek.
Als ze winnen ja. Gewoon 90 minuten doodstil in eigen huis tegen southampton.
Goh.quote:Op zondag 27 april 2014 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan in de kuip ook aardig stil zijn hoor.
Klopt. En?quote:Op zondag 27 april 2014 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan in de kuip ook aardig stil zijn hoor.
Dat dat niet meteen gelijkstaat aan een kutpubliekquote:
Feyenoord heeft ook een kutpubliek.quote:Op zondag 27 april 2014 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat dat niet meteen gelijkstaat aan een kutpubliek
failquote:Op zondag 27 april 2014 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Opdoeken. Opdoeken.
Zee in.
okquote:Op zondag 27 april 2014 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Opdoeken. Opdoeken.
Zee in.
Verder is er niets goeds in Liverpool.quote:Op zondag 27 april 2014 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat dat niet meteen gelijkstaat aan een kutpubliek
Ja ik kijk niet naar stad, nooit geweest verder dusquote:Op zondag 27 april 2014 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder is er niets goeds in Liverpool.
Echt grootste aids van Engeland
Daarom supporten veel fokkers ook Liverpoolquote:Op zondag 27 april 2014 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik kijk niet naar stad, nooit geweest verder dus
Ga keer naar anfield dan om zelf te beoordelen over een clubquote:Op zondag 27 april 2014 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen maar naar de stad kijken bij de club
Ik beoordeel het dit seizoen op basis van speelwijze en amusement. Dan kan je toch onmogelijk willen dat Chelsea wint van Liverpool.quote:Op zondag 27 april 2014 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga keer naar anfield dan om zelf te beoordelen over een club
dankje. en die ratteneters worden wel door ons gefinancierd. opdoekenquote:
Voor mij is voetbal gelukkig meer dan de waan van de dag.quote:Op zondag 27 april 2014 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik beoordeel het dit seizoen op basis van speelwijze en amusement. Dan kan je toch onmogelijk willen dat Chelsea wint van Liverpool.
Man City kan je het dan nog wel gunnen misschien.
Mee eens al was Liverpool vandaag gewoon niet goed genoegquote:Op zondag 27 april 2014 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik beoordeel het dit seizoen op basis van speelwijze en amusement. Dan kan je toch onmogelijk willen dat Chelsea wint van Liverpool.
Man City kan je het dan nog wel gunnen misschien.
De waan van het seizoen bedoel je.quote:Op zondag 27 april 2014 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor mij is voetbal gelukkig meer dan de waan van de dag.
En toch wint Chelsea van Liverpool.quote:Op zondag 27 april 2014 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De waan van het seizoen bedoel je.
Daarbij speelt Chelsea al jaren met spelbederf en als aids.
Dus als je op Chelsea hoopt ben je echt geen voetballiefhebber.
Rotterdam is ook een kutstad. Heeft toch 3 betaald voetbalclubs, waarvan er één de één-na-grootste aanhang van Nederland heeft.quote:Op zondag 27 april 2014 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom supporten veel fokkers ook Liverpool
Nee hoor. Voetbal draait om amusement, tenminste dat is zoals ik het zie.quote:Op zondag 27 april 2014 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En toch wint Chelsea van Liverpool.
En daar gaat voetbal om.
Voetbal gaat om winnen.quote:Op zondag 27 april 2014 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Voetbal draait om amusement, tenminste dat is zoals ik het zie.
Nee, het draait om de prijzen.quote:Op zondag 27 april 2014 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gaat om winnen en erna om de manier waaropquote:Op zondag 27 april 2014 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Je kan toch niet blij zijn als je alleen maar onterecht en met zaadvoetbal wintquote:Op zondag 27 april 2014 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat om winnen en erna om de manier waarop
Oh, zeker wel. In Italiė weten ze daar alles van bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 april 2014 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je kan toch niet blij zijn als je alleen maar onterecht en met zaadvoetbal wint.
Dat heb ik dan.
Je kan niet altijd onterecht winnen.quote:Op zondag 27 april 2014 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je kan toch niet blij zijn als je alleen maar onterecht en met zaadvoetbal wint.
Dat heb ik dan.
Nee want Ajax is gewoon mijn club.quote:Op zondag 27 april 2014 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
JR ga jij psv supporten als ze attractief spelen en ajax niet.
Voetbal gaat dus niet alleen om amusement.quote:Op zondag 27 april 2014 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want Ajax is gewoon mijn club.
Neemt niet weg dat ik dit jaar een stuk minder tevreden ben met de titel omdat het echt een zaadseizoen was en ik weinig ben vermaakt.
Ik zie het anders. Als ik zie hoe idioot Mourinho gedraagt, hoe respectloos.quote:Op zondag 27 april 2014 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En toch wint Chelsea van Liverpool.
En daar gaat voetbal om.
Niet alleen nee. Maar voor mij voor het grootste gedeelte wel.quote:Op zondag 27 april 2014 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voetbal gaat dus niet alleen om amusement.
Chelsea heeft ook wel aardige wedstrijden gespeeld maar in de toppers is het catenaccioquote:Op zondag 27 april 2014 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan niet altijd onterecht winnen.
Dan nog zijn uitslagen niet onterecht. Je kan er van houden of niet. Maar dat is een ander verhaal.quote:Op zondag 27 april 2014 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Chelsea heeft ook wel aardige wedstrijden gespeeld maar in de toppers is het catenaccio
Dat is ook zo maar toch vind ik zijn teams altijd onder de maat spelen van wat ze zouden kunnen, Inter uitgezonderd.quote:Op zondag 27 april 2014 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan nog zijn uitslagen niet onterecht. Je kan er van houden of niet. Maar dat is een ander verhaal.
Daar is hij toch wel goed in maar ik hoop toch dat hij dit seizoen met lege handen blijft staanquote:Op zondag 27 april 2014 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mourinho is ook gewoon zwaar overschat als trainer. Hij kan alleen maar winnen door iedereen te instructeren om voor de goal te gaan hangen.
Kampioenschap gaat hij sowieso niet pakken, dat wordt City nu denk ik.quote:Op zondag 27 april 2014 17:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar is hij toch wel goed in maar ik hoop toch dat hij dit seizoen met lege handen blijft staan
Dat weet iedereen, dus niet overschat.quote:Op zondag 27 april 2014 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mourinho is ook gewoon zwaar overschat als trainer. Hij kan alleen maar winnen door iedereen te instructeren om voor de goal te gaan hangen.
Precies. Liverpool vergat zelf te voetballen, en ging weer over op kansloze lange ballen en afstandsschoten. Je weet wat voor spel Chelsea speelt, terwijl Chelsea juist het team was dat moest winnen, dus Liverpool had eigenlijk een beetje achterover moeten leunen, bal aan Chelsea laten, en dan op de counter eruit met Sterling, Suarez, en later ook Sturridge. Gewoon de verkeerde tactiek, en Chelsea de juist tactiek, terwijl ze niet eens het A-elftal hebben opgesteld.quote:Op zondag 27 april 2014 17:54 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Dat weet iedereen, dus niet overschat.
Rodgers: "There were two buses parked today. It's not difficult to coach ten players on 18-yard box."
Boehoe waarom laten ze ons niet scoren, kut Chelsea/Mourinho.![]()
![]()
Goed, ik denk dat Liverpool nog wel kampioen wordt tenzij ze nu helemaal van slag zijn. Maar dit was wel grappig.
Vond het vandaag ook niet onverdiend voor Chelsea, Liverpool bracht te weinig en hebben ook moeite het spel te maken, alleen Sterling vond ik goed maar Gerrard, Coutinho en Suarez waren niet top.quote:Op zondag 27 april 2014 17:54 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Dat weet iedereen, dus niet overschat.
Rodgers: "There were two buses parked today. It's not difficult to coach ten players on 18-yard box."
Boehoe waarom laten ze ons niet scoren, kut Chelsea/Mourinho.![]()
![]()
Goed, ik denk dat Liverpool nog wel kampioen wordt tenzij ze nu helemaal van slag zijn. Maar dit was wel grappig.
Als Everton speelt zoals gister niet.quote:Op zondag 27 april 2014 18:02 schreef Yi-Long het volgende:
Mwah, zal Everton winnen van Man City als dat betekent dat aarts-rivaal Liverpool daarmee kampioen wordt...!?
Ja. Dat is geen Roma-Lazio rivaliteit ofzo he.quote:Op zondag 27 april 2014 18:02 schreef Yi-Long het volgende:
Mwah, zal Everton winnen van Man City als dat betekent dat aarts-rivaal Liverpool daarmee kampioen wordt...!?
Een jochie van 5 afrekenen op deze fotoquote:Op zondag 27 april 2014 18:15 schreef Dos37 het volgende:
Inderdaad, zo is Gerrard zijn oom een Everton fan en maakte hij deze foto na het kampioenschap in 1987.
[ afbeelding ]
Ik moet helemaal niks en ik reken Gerrard ook niet op deze foto af. Probeer alleen te zeggen dat 'rivaliteit' tussen Everton en Liverpool dwars door families heen gaat.quote:Op zondag 27 april 2014 18:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Een jochie van 5 afrekenen op deze foto
Daarnaast support jij Man U, dus jij moet al helemaal je bek houden
Al vind ik Giggs als coach wel tof
Gaat dan de vCL plek naar de 5e plaats?quote:Op zondag 27 april 2014 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
jammer dat Chelsea het vorige week heeft laten liggen anders nu bovenaan gestaan. Hopelijk pakken ze de CL om het goed te maken.
Nopquote:Op zondag 27 april 2014 20:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Gaat dan de vCL plek naar de 5e plaats?
Ramseyquote:Op zondag 27 april 2014 21:53 schreef alors het volgende:
Geen RamseyKompany erin is ook een grap overigens. Die had helemaal niet zo'n best seizoen.
Ik vind het ook wel 'mooi', ze hebben een tactiek en voeren die perfect uitquote:Op maandag 28 april 2014 12:23 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Wat zit iedereen eigenlijk te haten op dat voetbal van Chelsea? Heb er respect voor, het lijkt ten slotte zijn vruchten af te werpen.
Mocht Nederland het WK winnen met dergelijk voetbal (ook is dat zeer onwaarschijnlijk) hoor je er ook niemand over.
Het klootjesvolk dat ervoor zorgt dat ze allemaal miljonairs zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 12:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ieder ploeg heeft zijn eigen tactiek. als je nu 5-2-3 of 8-1-1 speelt, wie zijn wij om daar tegen te zijn?
Toch gun ik het liverpool wel op kampioen te worden, zolang geleden.
Titel op het spel, laatste kans in deze wedstrijd en deze man schuift de bal in voeten van de enige Chelsea speler die niet in de 16 staat.quote:
Uit trap tegen speler. Rare positionering bij eerste goal, en nog een andere keer slecht uitgekomen.quote:
Had al een assist moeten hebben maar ja die kut Adebayorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Als Eriksen weer scoort/assist ga ik bianconeri linken, die zei dat Eriksen er niks van kan, maar hij is inmiddels de beste speler van Tottenham.
Ik moest ook lachen toen ik las dat Juve hem wildequote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Als Eriksen weer scoort/assist ga ik bianconeri linken, die zei dat Eriksen er niks van kan, maar hij is inmiddels de beste speler van Tottenham.
Wordt nog spannend. Als ze vandaag verliezen en united wint alles staan ze op de laatste speeldag nog maar 1 punt los van elkaarquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Tottenham niet oppast gaat Man United nog over ze heen
Jij kijkt precies dezelfde wedstrijd als ik nuquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:32 schreef Grifte het volgende:
Bolton 1-0 Birmingham City
Best toffe wedstrijd, als Birmingham niet wint degraderen die naar het 3e niveau. Speelden in 2011/2012 nog Europees voetbal.
Derby doet het samen met QPR het hele jaar al redelijk goed, Wigan sinds de winterstop uitstekend, de 6e plaats ligt het hele seizoen al open. Derby zou het het meest verdienen zou ik zeggenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Play off voor de Premier League gaan tussen de nummers 3 t/m 6 toch?
Zijn altijd mooie wedstrijden. Heb de Championship niet echt gevolgd dit jaar. Zou Derby County een mooie ploeg zijn voor de Premier League? QPR hoeft van mij iig niet.
Tering wat een minuut voor die Birmingham fans. Horen dat concurrent Doncaster achter staat, dus een gelijkspel volstaat. 30 seconden later ligt de bal bij hun in het netje, 2-0 achter, adios.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Jij kijkt precies dezelfde wedstrijd als ik nu
Ik kijk ook Doncaster met een schuin oog. Die spelen duidelijk voor de 0-0, bijna de hele tijd met 10 verdedigers achter de bal.
Mooie slotdag, hoewel het wel geinig zou geweest zijn als Birmingham down ging, is Doncaster Rovers een grijze muis met een saai stadion.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Afgelopen. Hoe is het mogelijk.. Doncaster op de laatste dag alsnog gedegradeerd..
Durby/Darbie/Derby met Stief, heerlijk toch.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:07 schreef Grifte het volgende:
Brighton in de 90e minuut op 1-2 bij Nottingham, gaan dus bij deze stand play-offs in ipv Reading.
Zijn vier zaadploegen Tostitomaatkaas, maar Derby is op zich wel geinig met McClaren. Wigan speelt wel aardig voetbal, maar heeft net als Brighton/QPR een kutstadion en kutfans.
Alle vier niet echt een aanwinst, maar soit, Reading ook niet. Nottingham Forest verklootte het zelf, helaas.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Eindelijk die pitch invasion bij Leicester
Zeker, duidelijk voor zijn ploeg rooten nu. Hij misstaat niet in het rijtje idiote coaches bij MOTD, met Pochettino, die WBA-manager en uiteraard Magath.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:19 schreef alors het volgende:
[..]
Durby/Darbie/Derby met Stief, heerlijk toch.
Hierna komt United toch?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Tja.. welke wedstrijden gaan we nu kijken??
Thuis tegen Sunderland, meh..quote:
Bayern-HSV is nu 10 minuten bezig.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Thuis tegen Sunderland, meh..
Er is om 16:00 weinig op. Misschien zet ik Celtic - Aberdeen nog op, al is dat meer voor de sfeer dan voor de rullevantie.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Thuis tegen Sunderland, meh..
Die goal van Wycombe thoughquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Er is om 16:00 weinig op. Misschien zet ik Celtic - Aberdeen nog op, al is dat meer voor de sfeer dan voor de rullevantie.
Wel nog spannende taferelen onderin L1 & L2, helaas niet op TV. Hoop dat Bristol Rovers erin blijft, die winst afgelopen zaterdag was broodnodig. Puntje vandaag moet wel volstaan.
1:25
Geweldig dat juichen, ook heerlijk hoe een paar supporters zich volledig voor lul zetten.
Doet me denken aan 'That Final Day', die documentaire van Tom Egbers.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nu al de ''relegation drama'' waar Grifte het over had. Wycombe 0-1 voor en Northampton 0-1 achter. Northampton relegated als het zo blijft.
Heb hem al gezien ja. Het mooiste wat ik er altijd aan vindt is de omgeving die er zo me bezig is, vooral het publiekquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doet me denken aan 'That Final Day', die documentaire van Tom Egbers.
Ging toen ook over de laatste slotdag uit de League Two, dacht in 2003. Mogelijke degradanten Exeter City en Swansea City. Heb een hekel aan Egbers als presentator, maar die documentaire is echt goud.
Poyet's Miraclequote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En terwijl ik typ dat het saai is scoort Sunderland![]()
Mooi, optyfen met die Tan. Hoop dat hij opstapt bij degradatie.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Cardiff virtueel gedegradeerd.
Tan gaat proberen de voetbalbond om te kopen zodat ze alsnog niet degraderenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Mooi, optyfen met die Tan. Hoop dat hij opstapt bij degradatie.
#Magathoutquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Stoke 1-0 Fulham
Fulham virtueel gedegradeerd
Ooooooh Robin ven Pursie komt er nu in Roland.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:22 schreef KingRoland het volgende:
Altidore erin
Robin van Persie komt er zometeen ook
EL is toch niet te combineren met het Engelse voetbalschema. Daar willen clubs het liefst zo snel mogelijk uit als er andere prioriteiten zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:52 schreef gniffie het volgende:
United geen europees voetbal volgend jaar. Louis lulligggggg
Hadden van Mansfield kunnen winnen, maar kansen gingen er niet in(waar ik blij mee ben).quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:55 schreef Grifte het volgende:
Godsamme, Bristol Rovers gedegradeerd uit de League Two. Nu naar Conference, semi-amateur niveau. Zaten gewoon 11000 man op de tribune vandaag, zonde van zo'n grote club
Ach, als je al zo lang daar speelt snap ik wel dat je weg wilt. Championship is jammer, maar voornamelijk jammer dat hij zo weinig heeft kunnen laten zien.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:29 schreef Bosscielny het volgende:
Die Mitroglou ook, hij had kampioen kunnen worden met Olympiakos en CL kunnen spelen, nu is hij gedegradeerd met Fulham.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |