SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een simplistisch gelul zeg.quote:Op zondag 27 april 2014 13:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze kunnen Ajax nu al niet aan laat staan wanneer Ajax echt eens gaat investeren.
Nee, dat is gewoon JHK.quote:Op zondag 27 april 2014 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit hier een coole afkorting in die als grappig bestempeld moet worden?
Nee, jij bent gewoon 1 van die achterlijken uit Almelo. Kutdorp.quote:Op zondag 27 april 2014 13:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee jij kan gewoon niet realistische kijken.
Ik kom niet eens uit Almelo.quote:Op zondag 27 april 2014 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon 1 van die achterlijken uit Almelo. Kutdorp.
Heracles heeft vorige week niet gespeeldquote:Op zondag 27 april 2014 13:49 schreef RvLaak het volgende:
Zo hopen dat Heracles de uitslag van vorige week kan herhalen... Volgende week 2 schalen
Ajax welquote:Op zondag 27 april 2014 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heracles heeft vorige week niet gespeeld
Die kutburgemeester haat rotterdam.!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 27 april 2014 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon 1 van die achterlijken uit Almelo. Kutdorp.
Het is niet eerlijk iedereen is tegen Feyenoordquote:Op zondag 27 april 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kutburgemeester haat rotterdam.!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
~~~~~~~~~~~~
De scheidsrechter is ook tegen Feyenoord. Een complot.quote:Op zondag 27 april 2014 13:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk iedereen is tegen FeyenoordKNJB
metsjfiksingquote:Op zondag 27 april 2014 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De scheidsrechter is ook tegen Feyenoord. Een complot.
Op de vrijdag voor Feyenoord v Cambuur zag ik Bert van Oostveen opeens rondrazen met een jaguar, complot.quote:
Ik hoef maar 1 voorbeeld te noemen.. de dubbele bekerfinale in 2010. Wat een onzin was dat. Ajax = KNJB, dat is toch overduidelijk..quote:Op zondag 27 april 2014 13:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk iedereen is tegen FeyenoordKNJB
Gezien wie de huidige voorzitter is, bekruipt mij wel enig gevoel van partijdigheidquote:Op zondag 27 april 2014 13:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik hoef maar 1 voorbeeld te noemen.. de dubbele bekerfinale in 2010. Wat een onzin was dat. Ajax = KNJB, dat is toch overduidelijk..
1 keer kansloos of 2 keer kansloos verliezen, dat was toch overduidelijkquote:Op zondag 27 april 2014 13:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik hoef maar 1 voorbeeld te noemen.. de dubbele bekerfinale in 2010. Wat een onzin was dat. Ajax = KNJB, dat is toch overduidelijk..
Elke voorzitter heeft wel een achtergrond bij een bepaalde club.quote:Op zondag 27 april 2014 13:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gezien wie de huidige voorzitter is, bekruipt mij wel enig gevoel van partijdigheid
Wat fout is imoquote:Op zondag 27 april 2014 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke voorzitter heeft wel een achtergrond bij een bepaalde club.
dat duurt nog een aantal wekenquote:Op zondag 27 april 2014 13:57 schreef RvLaak het volgende:
Speaking of which... Is er al bekend gemaakt wat de straf voor Ajax is vanuit de KNVB nav het vuurwerk van vorige week?
Ja want Ajax is de enige club die voordeel heeft uit arbitraire fouten.quote:Op zondag 27 april 2014 13:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
#politiestaattwitter:wolthuizen twitterde op zondag 27-04-2014 om 13:56:53Iedereen die het Leidseplein op wil, wordt gefouilleerd. Flesjes, blikjes en vuurwerk zijn ten strengste verboden.
reageer retweet
Jongen toch..quote:Op zondag 27 april 2014 13:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Typisch... Durf te wedden dat als het om een andere club ging er al lang een straf bekend gemaakt zou zijnquote:
Lastig, maar niet ondoenlijkquote:
Haat meerquote:Op zondag 27 april 2014 13:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
???quote:Op zondag 27 april 2014 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie het ja.
Hoeveel Feyenoorders hebben voor niks zitten juichen voor hun pc?
quote:Op zondag 27 april 2014 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie het ja.
Hoeveel Feyenoorders hebben voor niks zitten juichen voor hun pc?
Livereacties zijn grijs bij mij en heb niks veranderd ofzo.quote:Op zondag 27 april 2014 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, dat kon je met een styleditor doen oid
Ah, beetje nutteloos om daar om te gaan juichen imoquote:Op zondag 27 april 2014 14:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
Omdat het nu net lijkt alsof hij geen moddereter meer is.
Sommige mensen moet je ook alles uitleggen he.quote:Op zondag 27 april 2014 14:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
Omdat het nu net lijkt alsof hij geen moddereter meer is.
Zo onzinnige redenering dat het niet eens in mij op kwam eerlijk gezegdquote:Op zondag 27 april 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige mensen moet je ook alles uitleggen he.
Half ja.quote:Op zondag 27 april 2014 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tagjes van crew zijn wel oranje lijkt me.
Ben je geen sport-crew meer?quote:
Niet echt, logisch dat ze voor de club met de meeste fans kiezen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM en ik vinden het belachelijk dat ze Feyenoord ipv PSV uitzenden.
WE STAAN WEER ACHTER HOLLAND ALS ÉÉN MANquote:
Ja een wedstrijd die nergens meer om gaat.quote:Op zondag 27 april 2014 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, logisch dat ze voor de club met de meeste fans kiezen.
PSV wint toch nietquote:Op zondag 27 april 2014 14:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja een wedstrijd die nergens meer om gaat.
Ze zijn nog niet definitief 2e.quote:Op zondag 27 april 2014 14:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja een wedstrijd die nergens meer om gaat.
Alsof Feyenoord niet wint. En jawel.quote:Op zondag 27 april 2014 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet definitief 2e.
En PSV speelt ook nergens meer om toch?
1) Het blijft Feyenoordquote:Op zondag 27 april 2014 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord niet wint. En jawel.
Voor de neutrale kijker is gras zien groeien nog boeiender dan het spel van PSVquote:Op zondag 27 april 2014 14:09 schreef GGMM het volgende:
Daarnaast speelt Feyenoord veel beter voetbal, dus het is voor de neutrale kijker ook veel fijner om Feyenoord te kijken dan PSV.
Komt door automatische updatesquote:Op zondag 27 april 2014 14:10 schreef AFCNiels het volgende:
Tot een minuut geleden was de naam van iedereen oranje bij mij, nu opeens bij niemand meer.
*vernieuwtquote:Op zondag 27 april 2014 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt door automatische updates
Als je vernieuwd is iedereen weer oranje.
Na,quote:Op zondag 27 april 2014 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je vernieuwt is iedereen weer oranje.
quote:Op zondag 27 april 2014 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je vernieuwt is iedereen weer oranje.
Hey, prima kampioensdagje.quote:
Je bent zelf een hals.quote:Op zondag 27 april 2014 14:12 schreef Slobeend het volgende:
Een fout door hem te laten gaan, Van Halst
quote:Op zondag 27 april 2014 14:12 schreef Slobeend het volgende:
Een fout door hem te laten gaan, Van Halst
Die komen ook niet op dremabox. het zijn internetkanalenquote:Op zondag 27 april 2014 14:13 schreef FortunaHome het volgende:
Heeft iemand de extra fox zenders al? Bijvoorbeeld kanaal 11?
Als ik nu een kabel scan doe op mijn dreambox vindt ie ze niet...
Dat zijn volgens mij kanalen via www.foxsports.nlquote:Op zondag 27 april 2014 14:13 schreef FortunaHome het volgende:
Ligt ook een beetje aan hoe erg PSV verliestquote:Op zondag 27 april 2014 14:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Vanavond Studio Voetbal maar weer eens overslaan
Ik zie alleen maar regen zo ver ik kan kijken.quote:
Online onlyquote:Op zondag 27 april 2014 14:13 schreef FortunaHome het volgende:
Perezquote:Op zondag 27 april 2014 14:14 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu dat frisse kapsel van Perez pas.
Perez
http://foxsports.nl/tv/foxsports-11quote:Op zondag 27 april 2014 14:13 schreef FortunaHome het volgende:
Ik hoop het, al was de bekerfinale wel schokkend slecht.quote:
Was een prima finaletje. Heerlijk manquote:Op zondag 27 april 2014 14:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop het, al was de bekerfinale wel schokkend slecht.
http://foxsports.nl/tv/foxsports-1quote:Op zondag 27 april 2014 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand een stream van FOX SPORTS 1?
Voor iedereen die niet voor Ajax is, was het wel genieten ja.quote:Op zondag 27 april 2014 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was een prima finaletje. Heerlijk man
http://foxsports.nl/quote:Op zondag 27 april 2014 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand een stream van FOX SPORTS 1?
Dat mensen dat nog ook betalen is op zich klachtwaardig.quote:Op zondag 27 april 2014 14:20 schreef Moody het volgende:
Oh fijn, kan NEC-Twente niet eens live zien
Ook fijn dat je ¤16,95 moet betalen voor een online abonnement om 1 wedstrijd online te kunnen zien.
Nee.quote:Op zondag 27 april 2014 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand hier ook even de stand van Lpool - Chelsea in spoiler updaten zo?
Dat hoef je niet eens te vragen denk ikquote:Op zondag 27 april 2014 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand hier ook even de stand van Lpool - Chelsea in spoiler updaten zo?
okequote:
Geld betalen en dan Jan van Halst te zien krijgen voelt sowieso nogal raar.quote:Op zondag 27 april 2014 14:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat mensen dat nog ook betalen is op zich klachtwaardig.
Ik zou radio 1 aanzettenquote:
www.foxsports.nlquote:Op zondag 27 april 2014 14:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Iemand een stream van Feyenoord - Cambuur voor mij?
Langs de lijn is veel spannenderquote:Op zondag 27 april 2014 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik doe wel het schakel kanaal omdat ik niks wil missen van de e-re-di-vi-sie.
Nee.quote:Op zondag 27 april 2014 14:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Hey, heb je de hit van Henk de Haan al in huis?quote:Op zondag 27 april 2014 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik doe wel het schakel kanaal omdat ik niks wil missen van de e-re-di-vi-sie.
FOX 7 oidquote:
Dat vindt jij.quote:Op zondag 27 april 2014 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Langs de lijn is veel spannender
Moet ik dan weer naar de Lidl fietsen?quote:Op zondag 27 april 2014 14:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, heb je de hit van Henk de Haan al in huis?
Als je een Ajacied was zou ik het hebben gegevenquote:Op zondag 27 april 2014 14:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Of allebeiquote:Op zondag 27 april 2014 14:29 schreef Seam het volgende:
Reitsma
Die seniele ouwe gek gaat zeker weer alle negers door elkaar halen of ons doodvervelen.
wij zijn arrogant, wij zijn de boerenquote:Op zondag 27 april 2014 14:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij zijn ajacieden, wij zullen debiel blijven
EvertGodquote:Op zondag 27 april 2014 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Scheelt drie jaar met Evert, dus zoveel maakt dat ook niet uit, want Evert is god.
Ik weet nog niet waar hij verkrijgbaar is, ik verwacht alle beter gesorteerde muziekwinkels.quote:Op zondag 27 april 2014 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet ik dan weer naar de Lidl fietsen?
Dat is belangrijker dan Ajax?quote:
Als je abonnee bent van Fox dan betaal je voor Kees. Je wilt Kees zien.quote:Op zondag 27 april 2014 14:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Even tip voor Fox.
Schakel gewoon over. Ga niet heel de tijd terug naar Kees
Inderdaad, die man krijgt een hartaanval straks.quote:Op zondag 27 april 2014 14:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Even tip voor Fox.
Schakel gewoon over. Ga niet heel de tijd terug naar Kees
okquote:
Inderdaad verschrikkelijkquote:Op zondag 27 april 2014 14:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Internetabonnement van Fox is waardeloos. Vanmiddag maar opzeggen.
Straks degradeert RKCquote:
allesquote:Op zondag 27 april 2014 14:36 schreef Cara het volgende:
de fuck is er mis met het internetabbo van fox?
We staan gelijk.quote:Op zondag 27 april 2014 14:35 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ik kijk gewoon hoor, meneer die altijd pas online komt bij een voorsprong
Ik vind het ook wel leuk.quote:
Daar kijken minder mensen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Inderdaad verschrikkelijk
Sport 1 Go werkt altijd feilloos moet ik zeggen.
waar is de mul?quote:
Ze zijn incapabel en hebben ff alle servers een reboot gegeven... Om de 5 minutenquote:Op zondag 27 april 2014 14:36 schreef Cara het volgende:
de fuck is er mis met het internetabbo van fox?
het werkt hier voor geen meter, 120 mbit snelheid en het buffert als dikke strontquote:
Bij mij gaat alles prima met Jan Lul.quote:Op zondag 27 april 2014 14:36 schreef Slobeend het volgende:
M'n goeie vriend Jan Lul heeft het moeilijk.
Geblesseerd aan het handje geloof ikquote:
mwah, die mogen van mij juist weg. Inwisselbaar clubjequote:Op zondag 27 april 2014 14:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik hoop van die drie het meest dat RKC erin blijft
Alledrie echt gras. Lievr dat ze alledrie erin bleven en een kunstgrasje er uit...quote:Op zondag 27 april 2014 14:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik hoop van die drie het meest dat RKC erin blijft
ik ben dus niet de enige met problemen met de internetabbo?quote:Op zondag 27 april 2014 14:38 schreef z0rz0r het volgende:
FOX SPORTS ALLES OF NIETS MAANDEN – TOT WEL 50 % KORTING!
het is duidelijk niets geworden
Ik vind dat ze nog wel leuk voetbal spelen, ivm NEC,NAC en Rodaquote:Op zondag 27 april 2014 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, die mogen van mij juist weg. Inwisselbaar clubje
Echt om te janken iddquote:Op zondag 27 april 2014 14:38 schreef RvLaak het volgende:
FOX lijkt er helemaal uit te liggen hier... Klote toko
Ik ga er vanuit dat FOX ook meer servers heeft. Niet elke streaming site heeft er evenveel natuurlijk..quote:
en is ajax dan al kampioenquote:Op zondag 27 april 2014 14:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]![]()
Gelukkig moet NEC volgende week uit naar Ajax
Omdat mensen die naar het schakelkanaal kijken Ajax en Feyenoord niet zien ondanks dat ze uitgezonden worden.quote:Op zondag 27 april 2014 14:39 schreef Bosscielny het volgende:
Maar waarom zijn Ajax en Feyenoord ook op het schakelkanaal? Die worden gewoon uitgezonden, dus lijkt het mij eerlijker als ze tussen de andere 7 gaan schakelen.
normaal kregen ze het al niet geregeld, dit is echt dieptriestquote:Op zondag 27 april 2014 14:38 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat FOX ook meer servers heeft. Niet elke streaming site heeft er evenveel natuurlijk..
Al zijn het er blijkbaar nog steeds te weinig
Wie maakt er even een Haxball app? Ideaal voor op 2e scherm. Site werkt niet op een tabletquote:Op zondag 27 april 2014 14:39 schreef GGMM het volgende:
Heracles probeert te scoren uit de corner terwijl Ajax constant kansen heeft.
Dit doet mij aan een potje Haxball denken.
Dan ken jij een andere Jan Lul. Die ik ken ligt op sterven.quote:Op zondag 27 april 2014 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij mij gaat alles prima met Jan Lul.
hier ook. krijg Jan totaal niet aan de praatquote:Op zondag 27 april 2014 14:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan ken jij een andere Jan Lul. Die ik ken ligt op sterven.
Daz is ook drama... STV werd niet eens fatsoenlijk geladen hier netquote:Op zondag 27 april 2014 14:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan ken jij een andere Jan Lul. Die ik ken ligt op sterven.
Nee. Het is gewoon waardeloos. Ik heb een meer dan prima verbinding maar de stream hapert alsnog om de paar seconden. Foxquote:Op zondag 27 april 2014 14:38 schreef Cara het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige met problemen met de internetabbo?
hele jaar al, maar vandaag is het echt ergquote:Op zondag 27 april 2014 14:38 schreef Cara het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige met problemen met de internetabbo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |