SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een simplistisch gelul zeg.quote:Op zondag 27 april 2014 13:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze kunnen Ajax nu al niet aan laat staan wanneer Ajax echt eens gaat investeren.
Nee, dat is gewoon JHK.quote:Op zondag 27 april 2014 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit hier een coole afkorting in die als grappig bestempeld moet worden?
Nee, jij bent gewoon 1 van die achterlijken uit Almelo. Kutdorp.quote:Op zondag 27 april 2014 13:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee jij kan gewoon niet realistische kijken.
Ik kom niet eens uit Almelo.quote:Op zondag 27 april 2014 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon 1 van die achterlijken uit Almelo. Kutdorp.
Heracles heeft vorige week niet gespeeldquote:Op zondag 27 april 2014 13:49 schreef RvLaak het volgende:
Zo hopen dat Heracles de uitslag van vorige week kan herhalen... Volgende week 2 schalen
Ajax welquote:Op zondag 27 april 2014 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heracles heeft vorige week niet gespeeld
Die kutburgemeester haat rotterdam.!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 27 april 2014 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon 1 van die achterlijken uit Almelo. Kutdorp.
Het is niet eerlijk iedereen is tegen Feyenoordquote:Op zondag 27 april 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kutburgemeester haat rotterdam.!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
~~~~~~~~~~~~
De scheidsrechter is ook tegen Feyenoord. Een complot.quote:Op zondag 27 april 2014 13:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk iedereen is tegen FeyenoordKNJB
metsjfiksingquote:Op zondag 27 april 2014 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De scheidsrechter is ook tegen Feyenoord. Een complot.
Op de vrijdag voor Feyenoord v Cambuur zag ik Bert van Oostveen opeens rondrazen met een jaguar, complot.quote:
Ik hoef maar 1 voorbeeld te noemen.. de dubbele bekerfinale in 2010. Wat een onzin was dat. Ajax = KNJB, dat is toch overduidelijk..quote:Op zondag 27 april 2014 13:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk iedereen is tegen FeyenoordKNJB
Gezien wie de huidige voorzitter is, bekruipt mij wel enig gevoel van partijdigheidquote:Op zondag 27 april 2014 13:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik hoef maar 1 voorbeeld te noemen.. de dubbele bekerfinale in 2010. Wat een onzin was dat. Ajax = KNJB, dat is toch overduidelijk..
1 keer kansloos of 2 keer kansloos verliezen, dat was toch overduidelijkquote:Op zondag 27 april 2014 13:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik hoef maar 1 voorbeeld te noemen.. de dubbele bekerfinale in 2010. Wat een onzin was dat. Ajax = KNJB, dat is toch overduidelijk..
Elke voorzitter heeft wel een achtergrond bij een bepaalde club.quote:Op zondag 27 april 2014 13:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gezien wie de huidige voorzitter is, bekruipt mij wel enig gevoel van partijdigheid
Wat fout is imoquote:Op zondag 27 april 2014 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke voorzitter heeft wel een achtergrond bij een bepaalde club.
dat duurt nog een aantal wekenquote:Op zondag 27 april 2014 13:57 schreef RvLaak het volgende:
Speaking of which... Is er al bekend gemaakt wat de straf voor Ajax is vanuit de KNVB nav het vuurwerk van vorige week?
Ja want Ajax is de enige club die voordeel heeft uit arbitraire fouten.quote:Op zondag 27 april 2014 13:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |