SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.![]()
De Sa en Lukokiquote:Op zondag 27 april 2014 10:34 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als Van Gaal schaken meeneemt naar het Wk omdat na Robben er niemand anders als echte rechtsbuiten kan spelen.
Zal hij toch zelf het ticket moeten kopenquote:Op zondag 27 april 2014 10:43 schreef Xaxax het volgende:
Ik wilde net een nieuwe deel opnemen met de titel:
Schaken naar Brasil!
Had je sneller moeten zijnquote:Op zondag 27 april 2014 10:43 schreef Xaxax het volgende:
Ik wilde net een nieuwe deel opnemen met de titel:
Schaken naar Brasil!
In het Feyenoord topic?quote:
Vandaar dat ik zei "voor de geïnteresseerden".... Die zullen er vast wel zijn. Hoe vaak zien we Ajax volledig vernedert worden in de Kuip?quote:
Zelden en er was een ander voor nodig om het te doen ookquote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei "voor de geïnteresseerden".... Die zullen er vast wel zijn. Hoe vaak zien we Ajax volledig vernedert worden in de Kuip?
Helaas wel, neemt niet weg dat het een geweldige wedstrijd was om mee te maken aldaarquote:Op zondag 27 april 2014 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zelden en er was een ander voor nodig om het te doen ook
Je slaat de spijker op z'n kopquote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei "voor de geïnteresseerden".... Die zullen er vast wel zijn. Hoe vaak zien we Ajax volledig vernedert worden in de Kuip?
Dat geloof ik wel maar daarom hoort het hier nog niet thuisquote:Op zondag 27 april 2014 10:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Helaas wel, neemt niet weg dat het een geweldige wedstrijd was om mee te maken aldaar
D'r wordt hier wel vaker spul gepost wat weinig tot niets met Feyenoord te maken heeft, ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 27 april 2014 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel maar daarom hoort het hier nog niet thuis
Je doet maar wat je niet laten kan, doe ik ookquote:Op zondag 27 april 2014 10:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
D'r wordt hier wel vaker spul gepost wat weinig tot niets met Feyenoord te maken heeft, ik zie het probleem niet.
Deze video is niet beschikbaar in je land.quote:Op zondag 27 april 2014 10:49 schreef RvLaak het volgende:
Voor de geïnteresseerden:
[..]
Had je sneller moeten zijn
quote:Op zondag 27 april 2014 11:57 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Deze video is niet beschikbaar in je land.
quote:Op zondag 27 april 2014 09:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat de wedstrijd ook op spotnet staat...
[edit]
Eredivisie CV heeft geklaagd bij YT en heeft er voor gezorgd dat de video in "bepaalde landen" geblokkeerd is
Mulder doet soms gekke dingen, maar ik heb die keepers van ajax dit seizoen nog debielere dingen zien doen en die worden geselecteerd voor oranja hahahaquote:Op zondag 27 april 2014 11:08 schreef Vasion het volgende:
Hoe zit het nou met die doelman Hahn? Schijnt de laatste weken enorm tegen te vallen heb ik gehoord.
Als je zo'n speler eerst een seizoen moet laten wennen aan de eredivisie, kun je beter Mulder houden.
Als je dit serieus meent dan zou ik toch echt eens naar de opticien gaan.quote:Op zondag 27 april 2014 12:33 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Mulder doet soms gekke dingen, maar ik heb die keepers van ajax dit seizoen nog debielere dingen zien doen en die worden geselecteerd voor oranja hahaha
Mulder komt toch uit de Feyenoord opleiding? dan keept hij wat mij betreft tot zijn 33e in Feyenoord 1
Vermeer is alleen goed als lijnkeeper. Zodra hij van zijn lijn af met komen, moet de pacemaker van elke fan aan de slag.quote:Op zondag 27 april 2014 12:55 schreef eight het volgende:
[..]
Als je dit serieus meent dan zou ik toch echt eens naar de opticien gaan.
Die twee van Ajax zijn gewoon stukken beter.
Ik vind ze niet beter.quote:Op zondag 27 april 2014 12:55 schreef eight het volgende:
[..]
Als je dit serieus meent dan zou ik toch echt eens naar de opticien gaan.
Die twee van Ajax zijn gewoon stukken beter.
Op zich niks mis mee, maar ik snap er geen reet van waarom dat altijd met Schaken moet ipv Boetius. Maar ja, dat zal wel aan mij liggen.quote:
Boetius komt liever in de bal en Schaken kan je in de diepte aanspelenquote:Op zondag 27 april 2014 13:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Op zich niks mis mee, maar ik snap er geen reet van waarom dat altijd met Schaken moet ipv Boetius. Maar ja, dat zal wel aan mij liggen.
"quote:Leeg eiland voor Ajax-tuig'
Van onze parlementaire redactie
VVD-Europarlementariër Van Baalen is helemaal klaar met de Ajax-supporters die vuurwerk op het veld gooiden tijdens de bekerfinale. Voor dat soort mensen moeten we een leeg eiland zoeken, stelt de liberale lijsttrekker voor de komende Europese verkiezingen.
Foto: ANP
Van Baalen deed zijn opmerkelijke uitspraak bij WNL op Zondag. Daar zette hij zich af tegen Wilders die van de Europese verkiezingen een soort referendum maakt over de vraag of Nederland in de EU moet blijven. "Dan ben je gek", oordeelt Van Baalen. "Als je gemeenteraadsverkiezingen hebt, is het ook niet voor of tegen de gemeente."
De VVD'er vindt dat het wel degelijk uitmaakt of kiezers op hem of op D66 stemmen. De twee partijen slaan in de campagne een totaal andere toon aan over de EU, maar zitten daarna gewoon bij elkaar in de fractie van het Europarlement. Van Baalen zegt dat zijn partij de fractie een andere richting opduwt dan D66 doet, de partij die voor meer invloed van Brussel staat. "En we moeten wel in een fractie zitten. Als je alleen gaat opereren dan kun je net zo goed wegblijven.
Boetius heeft talent en Schaken niet.quote:Op zondag 27 april 2014 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Boetius komt liever in de bal en Schaken kan je in de diepte aanspelen
?quote:Op zondag 27 april 2014 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het omschakelsysteem dus weer... Tot nu toe geen windeieren...
Dat waren prima wedstrijden.quote:Op zondag 27 april 2014 14:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PSV en Groningen, als ik FOX mag geloven
met 4-3-3 thuis heb je toch haast alles gewonnen? 5-3-2 in moeilijke uitwedstrijden snap ik wel. maar thuis niet. vind het eigenlijk best laf om zo te spelen in de kuip.quote:Op zondag 27 april 2014 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het omschakelsysteem dus weer... Tot nu toe geen windeieren...
Dit is gewoon 3-5-2 hoorquote:Op zondag 27 april 2014 14:24 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
met 4-3-3 thuis heb je toch haast alles gewonnen? 5-3-2 in moeilijke uitwedstrijden snap ik wel. maar thuis niet. vind het eigenlijk best laf om zo te spelen in de kuip.
en toen was het 1-0 :pquote:Op zondag 27 april 2014 14:53 schreef F.M.D. het volgende:
gaat toch gewoon 4-3-3 spelen. dit slaat helemaal nergens op.
Uitloggen, inloggen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:56 schreef WHATSHESAID het volgende:
Tering Fox, kan gewoon heel de wedstrijd niet kijken omdat ik volgens hullie geen Go-abonnement heb. Godverdomme twee weken geleden nog afgeschreven
Helaas, lukt niet. Al in drie verschillende browsers geprobeerd en op twee verschillende laptops.quote:
browser cache legen, reboot, nogmaals proberenquote:Op zondag 27 april 2014 14:58 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Helaas, lukt niet. Al in drie verschillende browsers geprobeerd en op twee verschillende laptops.
http://www.firstrows.eu/quote:
Dank, mocht Fox weer de pest krijgen, schakel ik wel over.quote:Op zondag 27 april 2014 15:05 schreef Antaris het volgende:
[..]
http://www.firstrows.eu/
Zoek naar Feyenoord, begint half 1 volgens de site. En Engels commentaar. Ook veel beter.
Altijd Radio Rijnmond synchroon laten lopenquote:Op zondag 27 april 2014 15:05 schreef Antaris het volgende:
[..]
http://www.firstrows.eu/
Zoek naar Feyenoord, begint half 1 volgens de site. En Engels commentaar. Ook veel beter.
Waarschijnlijk vanwege de 5-3-2 formatie.quote:Op zondag 27 april 2014 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom als je zo speelt Schaken ipv van Boeet?
Dat is alleen hier, bij PSV hebben ze een kabelquote:Op zondag 27 april 2014 15:17 schreef eight het volgende:
Vanwaar die kleurverschillen bij de users onderling?
Oranje als een pagina voor het eerst bezoektquote:Op zondag 27 april 2014 15:17 schreef eight het volgende:
Vanwaar die kleurverschillen bij de users onderling?
Hopelijk doet Koeman ze naar de overwinning schelden en schreeuwen...quote:Op zondag 27 april 2014 15:19 schreef Maver24 het volgende:
Wat een klotepot zeg, ongelovelijk, ga maar gewoon weer 433 spelen ofzo want dit werkt niet
De instelling deugt niet..allemaal erg gemakzuchtig. Snap die gasten echt niet. En het is een faalopstelling.. Boetius wordt gemistquote:Op zondag 27 april 2014 15:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alle 11 zijn momenteel behoorlijkbezig
Kijken hoe Koeman reageert...quote:Op zondag 27 april 2014 15:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De instelling deugt niet..allemaal erg gemakzuchtig. Snap die gasten echt niet. En het is een faalopstelling.. Boetius wordt gemist
Hij liep daar wel, maar Schaken ookquote:Op zondag 27 april 2014 15:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Eens zien of Koeman Boetius erin brengt.
quote:Op zondag 27 april 2014 15:31 schreef Anoonumos het volgende:
Koeman saboteert de wedstrijd om Immers belangrijker te doen lijken.
quote:Op zondag 27 april 2014 15:35 schreef F.M.D. het volgende:
Goede wissel in principe maar koeman had nooit in deze opstelling moeten beginnen
quote:Reactie geplaatst door fr1985 op 27-04-2014 om 15:35Goede wissel in principe maar je had natuurlijk in deze opstelling moeten beginnen
Nee, als Feyenoord wint is 2e plek zeker.quote:Op zondag 27 april 2014 15:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet interessant imo. Feyenoord moet eerst zelf maar winnen. Kijken we dan naar de rest
Daaromquote:Op zondag 27 april 2014 15:43 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Nee, als Feyenoord wint is 2e plek zeker.
Zoals elke weekquote:Op zondag 27 april 2014 15:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Weer eens met samengeknepen billen kijken naar Feyenoord.
http://foxsports.nl/wedstrijd/693390quote:Op zondag 27 april 2014 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
First row doet het niet en schakel kanaal is drie keer kut.
Je weet nooit wat Heracles nog gaat doenquote:
Oja. Dan moeten we er vandaag nog 3 maken. Als Ajax dan 2x verliest en Feyenoord 2x wint zijn we kampioen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Lijkt me dat je kampioen wil worden
Jij snapt het.quote:Op zondag 27 april 2014 16:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oja. Dan moeten we er vandaag nog 3 maken. Als Ajax dan 2x verliest en Feyenoord 2x wint zijn we kampioen.
Uiteraardquote:Op zondag 27 april 2014 16:11 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Salonremise in Almelo zo te zien..
Wat denk jij nou dat ik ga betalen voor een wedstrijd? hell noquote:Op zondag 27 april 2014 16:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/wedstrijd/693390
[..]
Je weet nooit wat Heracles nog gaat doen
twee zelfsquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 16:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
En over mondjes snoeren.quote:Op zondag 27 april 2014 16:16 schreef Vasion het volgende:
Schaken gaat weer spreken over een kampioenschap.
Je zwarte kleur bevalt goed.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 16:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kippevel ditquote:
Ik hoop op "veel en realistische kans op kampioenschap", of "weinig, tussenjaar, maar wel schuldenvrij"... Ben er nog niet helemaal uit wat ik wil. Denk het eerstequote:Op zondag 27 april 2014 16:49 schreef Lastpost het volgende:
Mooie voetbaldag zo, nu maar eens kijken wat er na deze zomer nog over is van dit Feyenoord.
Maar als je het niet probeert, weet je het niet zekerquote:Op zondag 27 april 2014 16:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Lekker potje voetbal gezien. Je kon gelijk merken dat 4-3-3 thuis beter is en dat Boetius zoveel meer brengt.
Daar naar kijkenquote:Op zondag 27 april 2014 16:50 schreef SomebodyReal het volgende:
Pff die knvb gast die de medailles uitreikt krijgt volgens mij een harde plasser. Vieze jood
Viel mij ook op inderdaadquote:Op zondag 27 april 2014 17:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Die interviews met Vilhena zijn echt treurig altijd.. Boetius praat wel makkelijk maar Vilhena komt niks zinnigs uit
Je kan ook zeggen dat Feyenoord na die dramatische start toch weer behoorlijk gepresteerd heeft voor het 3e jaar op rij. Maar als er een kans was om eens kampioen te worden was het dit jaar wel.quote:Op zondag 27 april 2014 17:10 schreef erik013 het volgende:
Gefeliciteerd met de 2e plek/voorronde CL. Maar aan de andere kant maakt dit jullie onnodig slechte seizoensstart juist ook weer extra zuur.
Ach, je kunt ook trots zijn op de tweede plek.quote:Op zondag 27 april 2014 17:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat Feyenoord na die dramatische start toch weer behoorlijk gepresteerd heeft voor het 3e jaar op rij. Maar als er een kans was om eens kampioen te worden was het dit jaar wel.
Dat zullen ze straks bij Liverpool FC ook zeggen.
Idd, ben benieuwd naar de reden daarachterquote:Op zondag 27 april 2014 17:31 schreef Muto het volgende:
Wel lullig voor Manu. Die wissel sloeg nergens op.
Belachelijk. Vind het van weinig tact en respect getuigen wanneer je het lef hebt om iemand die je dit seizoen op de been heeft gehouden te wisselen in de 30ste minuut. Niets erger dan dit soort trainers die krampachtig een statement willen maken en even willen laten zien hoe daadkrachtig ze wel niet zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 17:31 schreef Muto het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2014 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi om te zien hoe Fit Feyenoord nog is vergeleken met Vitesse Az en Ajax die zijn allemaal op Feyenoord gooit er een 5-1 tegenaan.
Die steekpas op boëtius was mooi.quote:Op zondag 27 april 2014 17:00 schreef Lastpost het volgende:
Vormer trouwens wederom lekker bezig, die doet het statisch gezien misschien nog wel het beste van allemaal. Al aardig wat goals en assists achter z'n naam staan in die paar wedstrijden volgens mij.
Vilhena trouwens vooral de 2e helft prima spelend,
Waren ze in andere wedstrijden maar wat fitter geweest..............quote:Op zondag 27 april 2014 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi om te zien hoe Fit Feyenoord nog is vergeleken met Vitesse Az en Ajax die zijn allemaal op Feyenoord gooit er een 5-1 tegenaan.
quote:Op zondag 27 april 2014 17:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, ben benieuwd naar de reden daarachter
quote:Rel na wissel Cambuur
Cambuur-trainer Henk de Jong heeft zich de woede van Elvis Manu op de hals gehaald. De Jong leek de Feyenoord-huurling niet meer te vertrouwen, nadat hij in De Kuip een grote kans om zeep hielp. Daarna werd de 20-jarige aanvaller direct naar de kant gehaald.
Manu weigerde trainer De Jong na zijn wissel een hand te geven. Hij liep de hele Kuip rond en kreeg een oorverdovend applaus van de Feyenoord-fans. Zij scandeerden zelfs 'Manu kom het veld maar weer in'
Bron: Telegraaf.nl
Niet direct. Alleen Janmaat en Pelle zijn lastig te vervangen. Voor de rest hebben jullie voor veel spelers al vervangers in huis of zijn er zat gelijkwaardige alternatieven te koop of te huur. Toornsta bijvoorbeeld is echt niets minder dan Clasie bijvoorbeeld. Je moet alleen wel zorgen dat de 'generatie' Vilhena, Kongolo en Boetius blijft.quote:Op zondag 27 april 2014 17:59 schreef Xaxax het volgende:
Goed seizoen van Feyenoord.
ALs de competitiestart beter was geweest dan 3 nederlagen had het gekund...als als als telt niet.
Nu zal de grote leegloop gaan beginnen denk ik zo en zijn we terug bij af.....
maar dan wordt je selectie nog smaller en jonger, nu heeft feyenoord al een erg matige bankquote:Op zondag 27 april 2014 18:09 schreef erik013 het volgende:
[..]
Niet direct. Alleen Janmaat en Pelle zijn lastig te vervangen. Voor de rest hebben jullie voor veel spelers al vervangers in huis of zijn er zat gelijkwaardige alternatieven te koop of te huur. Toornsta bijvoorbeeld is echt niets minder dan Clasie bijvoorbeeld. Je moet alleen wel zorgen dat de 'generatie' Vilhena, Kongolo en Boetius blijft.
Telegraaf probeert weer te stoken, wat een kneuzenblaadje is dat toch.quote:Op zondag 27 april 2014 18:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
"Manu kom het veld weer in" Telegraaf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was "Manu gaat Europa in"
Tja zo kan je nog wel effe doorgaan.quote:Op zondag 27 april 2014 17:59 schreef Xaxax het volgende:
Goed seizoen van Feyenoord.
ALs de competitiestart beter was geweest dan 3 nederlagen had het gekund...als als als telt niet.
"Maar als....."quote:Op zondag 27 april 2014 18:42 schreef Haringkop het volgende:
Mwah, die eerste drie wedstrijden waren niet eens zo bepalend. Maar dat is een koe in de kont kijken natuurlijk.
Oh absoluut, had meer ingezeten. Dit seizoen sloeg bij alle ploegen nergens op.quote:
Zoals mijn moeder altijd al zei: "a(l)s is verbrande turf"...quote:Op zondag 27 april 2014 18:52 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Oh absoluut, had meer ingezeten. Dit seizoen sloeg bij alle ploegen nergens op.
Ik neem toch aan dat we anders wel hadden gewonnen thuis van NECquote:Op zondag 27 april 2014 19:04 schreef H.FR het volgende:
Jammer van die salonremise daaro. Heracles volgend seizoen degraderen dan maar
Nee man, dan waren jullie bezweken onder de druk en waren wij op doelpunten voor kampioen geworden.quote:Op zondag 27 april 2014 19:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat we anders wel hadden gewonnen thuis van NEC
Is er al bekend wie de mogelijke tegenstanders zijn van Feyenoord in de vCL?
twitter:tancredipalmeri twitterde op zondag 27-04-2014 om 19:10:06BREAKING NEWS: Legendary manager Vujadin Boskov has died, age 82 reageer retweet
Hoi Heeinz. Gefeliciteerd met het kampioenschap. Verder kan heel jouw club inclusief aanhang een ernstige griep krijgen.quote:
Nou, samenvatting gezien, waar de Manu rel trouwens niet in zat, maar heb eigenlijk niet echt een kans gezien die hij verprutste.quote:Cambuur-trainer Henk de Jong heeft zich de woede van Elvis Manu op de hals gehaald. De Jong leek de Feyenoord-huurling niet meer te vertrouwen, nadat hij in De Kuip een grote kans om zeep hielp. Daarna werd de 20-jarige aanvaller direct naar de kant gehaald.
Bedankt Maastoren. Ik wens jullie ook veel succes in de voorronde CL (al zou ik het ook lachen vinden als jullie afgeslacht worden, weten jullie ook hoe het voelt).quote:Op zondag 27 april 2014 19:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hoi Heeinz. Gefeliciteerd met het kampioenschap. Verder kan heel jouw club inclusief aanhang een ernstige griep krijgen.
Als ik heel eerlijk ben ging er bij mij niet direct een belletje rinkelen ..quote:Op zondag 27 april 2014 19:16 schreef Tarado het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op zondag 27-04-2014 om 19:10:06BREAKING NEWS: Legendary manager Vujadin Boskov has died, age 82 reageer retweet
Manu heeft geen duidelijke kansen verprutst maar ik kreeg nou ook niet echt de indruk dat hij er 100% voor gingquote:Op zondag 27 april 2014 19:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou, samenvatting gezien, waar de Manu rel trouwens niet in zat, maar heb eigenlijk niet echt een kans gezien die hij verprutste.
Daar hebben wij al genoeg ervaring mee. Nu eens punten pakken in Europa! Stiekem vind ik een paar mooie tripjes eigenlijk belangrijkerquote:Op zondag 27 april 2014 19:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bedankt Maastoren. Ik wens jullie ook veel succes in de voorronde CL (al zou ik het ook lachen vinden als jullie afgeslacht worden, weten jullie ook hoe het voelt).
Zo denk ik er ook over Ruben. Oppleuren!quote:Bij Feyenoord stond zondagmiddag veel in het teken van Ronald Koeman, die de club na drie seizoenen gaat verlaten. Ruben Schaken is de trainer dankbaar, de buitenspeler vertelde na het duel met SC Cambuur (5-1) dat Koeman ook als persoon veel voor hem heeft betekend.
"Koeman is zeker belangrijk voor mij geweest", zei Schaken tegen RTV Rijnmond. "Onder hem ben ik opgeleefd én international geworden. Daarvoor ben ik hem erg dankbaar en ik wens hem dan ook het allerbeste voor de toekomst."
Volgens de rechtsbuiten heeft Koeman een grote rol gespeeld in de wederopstanding van de club. "Als je ziet waar Feyenoord vandaag komt en nu staat, dan zie je zeker de hand van Koeman. Ik denk dat er een mooie club voor hem staat te wachten."
Waar het vertrek van Koeman zeker is, daar weet Schaken nog niet of hij in De Kuip blijft. "Het zou zomaar mijn laatste wedstrijd geweest kunnen zijn geweest, ja. Als de mogelijkheid zich voordoet, dan graag. Al is het geen straf om voor Feyenoord te spelen", besloot Schaken.
Hij gaf n 2 minuten al een prima voorzet waar ijna uit gescoord werd.quote:Op zondag 27 april 2014 19:33 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Manu heeft geen duidelijke kansen verprutst maar ik kreeg nou ook niet echt de indruk dat hij er 100% voor ging. En ik geef Manu groot gelijk. Na dat gezeik van die trainer in de media na de wedstrijd zou ik lekker m'n koffers pakken en weer terug gaan naar Rotterdam.
quote:Op zondag 27 april 2014 19:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hoi Heeinz. Gefeliciteerd met het kampioenschap. Verder kan heel jouw club inclusief aanhang een ernstige griep krijgen.
Als spelertje afkomstig van VVV heeft hij het bij tijd en wijlen best aardig gedaan, maar de rek is er nu wel uit, misschien dat ze hem weer terug willen in Venlo ?quote:Op zondag 27 april 2014 19:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over Ruben. Oppleuren!
Hoeveel zouden ze de Heracles spelers betaald hebben ?quote:Op zondag 27 april 2014 20:05 schreef Xaxax het volgende:
Ajax weer niet gewonnen...
Als er ooit een kampioen van de armoede is geweest dan is het ajax dit seizoen wel!
Euh, ja en gefeliciteerd met jullie plek onder de kampioen van de armoedequote:Op zondag 27 april 2014 20:05 schreef Xaxax het volgende:
Als er ooit een kampioen van de armoede is geweest dan is het ajax dit seizoen wel!
Das toch mooi, dat z'n trainer denkt dat ie de boel saboteert maar dat hij er eigenlijk gewoon helemaal niets van kanquote:Op zondag 27 april 2014 19:09 schreef H.FR het volgende:
Beetje raar dat Manu gewisseld werd trouwens.
Lukaki deed het niet beter en zijn vervanger ook niet.
Haal anders die Zwolle logo gewoon uit je avatar.quote:Op zondag 27 april 2014 20:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Euh, ja en gefeliciteerd met jullie plek onder de kampioen van de armoede
Heracles had nog 1 punt nodig om zich veilig te spelen.quote:Op zondag 27 april 2014 20:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hoeveel zouden ze de Heracles spelers betaald hebben ?
Wat zit die neus nou weer te zuigen over z'n paquote:Op zondag 27 april 2014 19:55 schreef Vasion het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)-nooit-vergeten.html
Prachtig
Traantjes proberen te trekken. Probeerden ze bij de NOS ook al.quote:Op zondag 27 april 2014 20:33 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wat zit die neus nou weer te zuigen over z'n pa
Ja dat snap ik, was ook meer een ergenisquote:Op zondag 27 april 2014 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Traantjes proberen te trekken. Probeerden ze bij de NOS ook al.
Leuk voor op de bank misschien. Eerst Verhoek kwijt zien te raken dan.quote:Op zondag 27 april 2014 20:57 schreef PIETR het volgende:
Als Schaken vertrekt, dan lijkt mij Castelen serieus geen slechte speler om erbij te halen ..
Alsjeblieft niet zeg. Speler die het nu op z'n oudelullendagen nog ff leuk doet bij RKC.quote:Op zondag 27 april 2014 20:57 schreef PIETR het volgende:
Als Schaken vertrekt, dan lijkt mij Castelen serieus geen slechte speler om erbij te halen ..
Moet je nagaan hoe slecht de rest wel niet wasquote:Op zondag 27 april 2014 20:05 schreef Xaxax het volgende:
Onzin. In die drie wedstrijden hadden we vorig jaar 1 punt, nu nul. Dat scheelt niks.quote:Op zondag 27 april 2014 17:10 schreef erik013 het volgende:
Gefeliciteerd met de 2e plek/voorronde CL. Maar aan de andere kant maakt dit jullie onnodig slechte seizoensstart juist ook weer extra zuur.
Ok, dat wist ik nietquote:Op zondag 27 april 2014 21:07 schreef exile79 het volgende:
[..]
Onzin. In die drie wedstrijden hadden we vorig jaar 1 punt, nu nul. Dat scheelt niks.
Slechter dan Verhoek bestaat er denk ik niet. Wel handig om Castelen voor het laatste kwartier in te brengen.quote:Op zondag 27 april 2014 20:57 schreef PIETR het volgende:
Gewoon erg wisselvallig gespeeld, hele goede wedstrijden afgewisseld met erg povere potjes. Zelf vaak punten weggegeven in de slotfase en een paar keer genaaid door de arbitrage. Al met al is die 2e plaats nog wel een wonder, gaan we niet over klagen, geen als-dannetjes meer nodig, ben wel tevredenquote:Op zondag 27 april 2014 21:17 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik nietmaar toch.. er had echt meer in gezeten dit jaar.
twitter:mediatvnl twitterde op zondag 27-04-2014 om 21:22:24#Hofplein #Fenerbahce De ME word bekogeld met vuurwerk door de fans. De ME gaat zich omkleden in volledige uitrusting reageer retweet
Zijn het niet de joden, dan zijn het weer Turkentwitter:mediatvnl twitterde op zondag 27-04-2014 om 21:25:00#Hofplein #Fenerbahce Feest loopt uit de hand, er word met stenen naar de politie gegooid reageer retweet
Nou ja, jullie mogen het van mij vindenquote:Op zondag 27 april 2014 21:21 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Gewoon erg wisselvallig gespeeld, hele goede wedstrijden afgewisseld met erg povere potjes. Zelf vaak punten weggegeven in de slotfase en een paar keer genaaid door de arbitrage. Al met al is die 2e plaats nog wel een wonder, gaan we niet over klagen, geen als-dannetjes meer nodig, ben wel tevreden
En Castelen hoeft echt niet van mij![]()
Deed me denken aan de 4-1 Sneijder toen tegen Frankrijk op het EK.quote:
Alles voor de overwinningquote:Op zondag 27 april 2014 17:31 schreef Muto het volgende:
Ja, de verwachtingen worden hier langzaamaan weer naar de titel bijgeschroefd. We hebben echter nog altijd de 4e(?) begroting van Nederland en dan is jarenlang (gedeeld) 2e worden gewoon goed werk. Wij zien ook wel dat er met vlagen meer in heeft gezeten, maar als je het zo vaak uit handen geeft verdien je het ook niet. Na puntverlies tegen Twente en NAC werd er echter ook gevreesd buiten de top4 te vallen.quote:Op zondag 27 april 2014 21:31 schreef erik013 het volgende:
[..]
Nou ja, jullie mogen het van mij vindenmaar ik kan het zelf niet helemaal begrijpen, dat er over 'een werkelijk fantastisch seizoen' en 'een wonder' gesproken wordt. Zowel door trainer, spelers als supporters. Daarmee doe je jezelf als Feyenoord zijnde tekort, en ik durf zelfs te stellen dat het zelfs een beetje een self fulling-effect is. Zoals ze bij Ajax het eigenlijk een beetje andersom hebben. Maar goed, just my 2 cents
Dit, uiteindelijk hebben we ons herpakt en kan iedereen wel leven met plek 2. Het blijft allleen jammer, want Ajax zal toch niet zo stom zijn om zich volgend jaar weer alleen te versterken met het niveau Duarte?quote:Op zondag 27 april 2014 22:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, de verwachtingen worden hier langzaamaan weer naar de titel bijgeschroefd. We hebben echter nog altijd de 4e(?) begroting van Nederland en dan is jarenlang (gedeeld) 2e worden gewoon goed werk. Wij zien ook wel dat er met vlagen meer in heeft gezeten, maar als je het zo vaak uit handen geeft verdien je het ook niet. Na puntverlies tegen Twente en NAC werd er echter ook gevreesd buiten de top4 te vallen.
Dat moment ook weer in tweede helft na die vrije trap samen met Vilhena. Man, man wat een niveau weer van Schaken, 10 meter buitenspel staan en dan nog Vilhena in de weg lopen.quote:Op zondag 27 april 2014 19:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over Ruben. Oppleuren!
Alhoewel niet echt vergelijkbaar, ik vond het wel zo'n Kiev-momentje. Maar ach, slechte wedstrijd, weer (o.a. NEC en Eagles) ruime overwinning, prima weer, was wel prima. Nu 3 maanden wachten tot de volgende thuiswedstrijdquote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat moment ook weer in tweede helft na die vrije trap samen met Vilhena. Man, man wat een niveau weer van Schaken, 10 meter buitenspel staan en dan nog Vilhena in de weg lopen.
Uiteindelijk moeten we als beseffen dat het voor een gratis speler van VVV allemaal nog redelijk heeft uitgepakt, maar hopelijk was dit toch wel het laatste seizoen.
Feyenoord staat er wel slecht voor zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |