Ik hoop op "veel en realistische kans op kampioenschap", of "weinig, tussenjaar, maar wel schuldenvrij"... Ben er nog niet helemaal uit wat ik wil. Denk het eerstequote:Op zondag 27 april 2014 16:49 schreef Lastpost het volgende:
Mooie voetbaldag zo, nu maar eens kijken wat er na deze zomer nog over is van dit Feyenoord.
Maar als je het niet probeert, weet je het niet zekerquote:Op zondag 27 april 2014 16:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Lekker potje voetbal gezien. Je kon gelijk merken dat 4-3-3 thuis beter is en dat Boetius zoveel meer brengt.
Daar naar kijkenquote:Op zondag 27 april 2014 16:50 schreef SomebodyReal het volgende:
Pff die knvb gast die de medailles uitreikt krijgt volgens mij een harde plasser. Vieze jood
Viel mij ook op inderdaadquote:Op zondag 27 april 2014 17:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Die interviews met Vilhena zijn echt treurig altijd.. Boetius praat wel makkelijk maar Vilhena komt niks zinnigs uit
Je kan ook zeggen dat Feyenoord na die dramatische start toch weer behoorlijk gepresteerd heeft voor het 3e jaar op rij. Maar als er een kans was om eens kampioen te worden was het dit jaar wel.quote:Op zondag 27 april 2014 17:10 schreef erik013 het volgende:
Gefeliciteerd met de 2e plek/voorronde CL. Maar aan de andere kant maakt dit jullie onnodig slechte seizoensstart juist ook weer extra zuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |